Ik kom de hele dag alleen nog maar tegen 100 chem helaasquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:31 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Haha, sommige teams zijn nog zo kut. Dan maak je ze helemaal af.
Rossi is erg goed trouwens.
Ik heb ook 100 chem dus mij maakt het niks uitquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik kom de hele dag alleen nog maar tegen 100 chem helaas
5-4 gewonnenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:27 schreef Tim86 het volgende:
Eerste poulewedstrijd tegen Ronaldo, Messi en nog een hoop..lekker
Ok.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:59 schreef Confetti het volgende:
De gameplay is nog kutter dan divisie 1. Dit heeft geen lange levenscyclus.
Iedere speler heeft zo'n beetje 99 shot power, high pressure is erger dan in divisie 1, LB+Y nog effectiever en dan de rebounds..![]()
Had die 600k beter kunnen verkopen
Je bent gewoon slecht.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:44 schreef Poepz0r het volgende:
Probeerde net te spelen met 60 chem, niet te doen
dat is even wennen hequote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:06 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik kom trouwens alleen door de verdediging als ik het sprint knopje loslaat en langs iedereen wandel.
jupquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:59 schreef Confetti het volgende:
De gameplay is nog kutter dan divisie 1. Dit heeft geen lange levenscyclus.
Iedere speler heeft zo'n beetje 99 shot power, high pressure is erger dan in divisie 1, LB+Y nog effectiever en dan de rebounds..![]()
Had die 600k beter kunnen verkopen
Ik kon net met Alba (92 pace) geen Manduzkic bijhouden (77 pace).quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jup
En ik had net ook de eerste tegenstander die achterin ging rondtikken.
Verdedigers zijn ook allemaal mongolen. Stappen automatisch allemaal synchroon in, dus als je eentje uitkapt kan je altijd doorlopen. Echt tragisch dit
Mandzukic is weer lekker OP. Had hem er net in staan en kopt echt alles binnen. Over de grond vind ik hem alleen echt kut. Zwakke passing ook.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik kon net met Alba (92 pace) geen Manduzkic bijhouden (77 pace).
Als iedereen maar 10 heeftquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:15 schreef wickedmen het volgende:
Jongens is teamgeest op 100% het belangrijkste en mag je dan gele of rode lijnen tussen spelers hebben of gaan ze ondanks die teamgeest elkaar dan toch minder begrijpen?
Individuele chem moet op 9 of 10 staan. De rest maakt niet uit.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:15 schreef wickedmen het volgende:
Jongens is teamgeest op 100% het belangrijkste en mag je dan gele of rode lijnen tussen spelers hebben of gaan ze ondanks die teamgeest elkaar dan toch minder begrijpen?
Het was chill toen iedereen nog gare chem hadquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:17 schreef DutchSL het volgende:
Grappig om te lezen hoe de eerste reacties op de gameplay overwegend positief waren en het nu opeens allemaal nog erger is dan normaal FUT
Het ligt er natuurlijk ook aan of je wint of verliest, als ik alles win vind ik het altijd goed enzo en als ik verlies ligt het aan alles behalve aan mezelfquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:17 schreef DutchSL het volgende:
Grappig om te lezen hoe de eerste reacties op de gameplay overwegend positief waren en het nu opeens allemaal nog erger is dan normaal FUT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |