Vooral bij lage steekballen snap ik het soms niet. Dan wil ik mijn vleugelspeler steken maar dan gaat de bal richting het midden waar mijn spits gedekt staat.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja je moet zo min mogelijk passen. Elke pass is gewoon pure aids.
Vind er weinig aan, finale gequit. Foster doet net of die bal in de fik staat. Je moet gewoon rennen met je spelers want verdedigers hebben totaal geen intelligentie
Echt verneukt is dat ja. Heb ook al Di Maria moeten discardenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:17 schreef Tim86 het volgende:
Ik moet Toure discarden..geef me dan een andere fatsoenlijke speler die ik nog niet heb..kutspel.
Alsof ze het expres doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:19 schreef Tim86 het volgende:
ja hoor.next pack fucking Rooney..die heb ik ook. Heb 3 topspelers en 2 ervan nu na elkaar duplicate
Sprintknop loslatenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom kunnen mijn spelers geen bal aannemen?
op tv ook...lijkt af en toe net alsof hij onder water zitquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:44 schreef Vijf_voor het volgende:
Goeien stream weer van sbs. De commentator klinkt als Daft Punk
Streams van SBS zijn altijd aids. Ik kijk gewoon deze http://janlul.com/stream1.htmlquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:44 schreef Vijf_voor het volgende:
Goeien stream weer van sbs. De commentator klinkt als Daft Punk
Doe een BPLquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:48 schreef rolls-reus het volgende:
Wie kan er een team van ongeveer 1,5 miljoen maken zonder deze spelers erin?
[ afbeelding ]
5@tbquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:01 schreef Ozz-03 het volgende:
5 ATB is de sleutel tot het succes.
Ik geef bijna niks meer weg achterin met Kompany, Pepe en David Luiz centraal en Alba met Dani Alves op de backs.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:48 schreef rolls-reus het volgende:
Wie kan er een team van ongeveer 1,5 miljoen maken zonder deze spelers erin?
[ afbeelding ]
Ja sorryquote:
Thanks! Hazard is de coins waard..?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
100k eraf snoepen moet wel lukken. Of eventueel ergens bezuinigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |