ja ik geloof dat je verbinding ene beetje kut was.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel .. 1 keer gescoord maaar daarna was ik de verbinding weer kwijt
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien ff een barkruk erbij pakken![]()
[ afbeelding ]
bedank omaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien ff een barkruk erbij pakken![]()
[ afbeelding ]
quote:
mijna omas zijn 76 en in de ae 90, ben jij ook zo oud?quote:
Haha, vlammetjes!?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, opa werkt 2 avonden in de kroeg, vrijdag ga ik niet mee. Anders zit ik 2 avonden zijn salaris op te zuipen. Zaterdags wel, dan maak ik de hapjesen het zijn geen pinda's
Ik ben 50quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
mijna omas zijn 76 en in de ae 90, ben jij ook zo oud?
ahquote:
morgen macaroni voor de darters, balletjes gehakt met pinda, en sate.quote:
Dat vind ik leuk!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
Je kan er de volgende keer gewoon bijkomen, gezellig.
Haha, als je mijn kop ziet, lul je wel andersquote:
gewoon beetje sporte nenzoquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha, als je mijn kop ziet, lul je wel andersBen al wel aan het aftellen hoor
Ik zie Billy voor mijquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha, als je mijn kop ziet, lul je wel andersBen al wel aan het aftellen hoor
Volgens mij ben jij toch wel een stiekeme Utopiakijker.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gewoon beetje sporte nenzo
komt het wel goed
Lief Nijntje, we hebben je er zo graag bij, vaker langs komen please!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oké, ik ben hier gaan lurken toen SST op tv was. Maar nooit aangemeld. Wel al die tijd zitten lezen in vooral KLB en ONZ,
he wat? Nee alelen `mn moeder wil het af en toe kijken als ik er ben. maar ik volg het niet vhoorquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij toch wel een stiekeme Utopiakijker.
Ik heb een home trainer gekochtquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gewoon beetje sporte nenzo
komt het wel goed
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb een home trainer gekocht![]()
[ afbeelding ]
Oh zhit ik heb geen 2 schermen tegelijk ..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
miek kom bij haxbal kijken, oma is er ook en chufi ook
Lekkerrrr!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
morgen macaroni voor de darters, balletjes gehakt met pinda, en sate.
Ik dacht dat omdat je "je moeder" onder je naam hebt staan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
he wat? Nee alelen `mn moeder wil het af en toe kijken als ik er ben. maar ik volg het niet vhoor
dat is wel handig jaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh zhit ik heb geen 2 schermen tegelijk ..
oh ja, dat heb i a; heel lang, iedereen zou van zijn meoder moeten houdenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat omdat je "je moeder" onder je naam hebt staan.
Nee, maanden geleden was er in Utopia zogenaamd de zuster van harold, althans ze had het kunnen zijn. Dat komt meer in mijn richting. En Nooit zeggen dat ik op die zure sloot lijk, dan pomp ik je op je eiquote:
Er was pas een je zuster-rel in Utopia.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oh ja, dat heb i a; heel lang, iedereen zou van zijn meoder moeten houden
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er was pas een je zuster-rel in Utopia.
ohja? wa 6leukquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er was pas een je zuster-rel in Utopia.
Nee mop, ik ga zo slapie doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
miek kom bij haxbal kijken, oma is er ook en chufi ook
nee niet echt geloof ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Schiet niet op met het Haxballen he.
wat spannend zegquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Alfa-mannetje 1 zei je zuster, alfa-mannetje 2 gaf hem een duw.
mooie omschrijvingquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Alfa-mannetje 1 zei je zuster, alfa-mannetje 2 gaf hem een duw.
Voor de spanning hoef je niet te kijken. Voor de humor ook niet. Jezelf irriteren, dat hou je eraan over.quote:
Welterustenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:08 schreef Miek37 het volgende:
Trusten heerlijkheidjes, ik zorg voor de brunch morgen!![]()
![]()
slaap lekker skatiequote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:08 schreef Miek37 het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:08 schreef Miek37 het volgende:
![]()
OH JA achquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Voor de spanning hoef je niet te kijken. Voor de humor ook niet. Jezelf irriteren, dat hou je eraan over.
ik zou niet anders willenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Voor de spanning hoef je niet te kijken. Voor de humor ook niet. Jezelf irriteren, dat hou je eraan over.
juistquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een dag niet geirriteerd is een dag niet geleefd.
slaap lekker oma nijn, leuk dat je er was en zeker terug komen hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Het was mij een waar genoegen. Ik ben moe van het sporten, darten kijken, haxball kijken, ik sla Nederland in beweging morgen maar over. Ik wens u allen een goede nachtrust/neuk.
Tot morgen![]()
Weltrustenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Het was mij een waar genoegen. Ik ben moe van het sporten, darten kijken, haxball kijken, ik sla Nederland in beweging morgen maar over. Ik wens u allen een goede nachtrust/neuk.
Tot morgen![]()
Goed bezig Nijnquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Tot morgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:49 schreef nachtzuster het volgende:
En voor de mannen... sterkte morgenochtend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 04:17 schreef chufi het volgende:
Goed.. ff geheksbald , leuk .. nahh ff wennen
Maar voor nu naar bed
was leuk hequote:Op zaterdag 31 mei 2014 04:17 schreef chufi het volgende:
Goed.. ff geheksbald , leuk .. nahh ff wennen
Maar voor nu naar bed
Ja moves blijven een issuequote:Op zaterdag 31 mei 2014 04:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
was leuk he![]()
![]()
je leert snel
slaap lekker
aaahhhquote:Op zaterdag 31 mei 2014 04:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja moves blijven een issue
Slaap zacht Choco meisje
Wow! Jij hier!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:56 schreef ppi het volgende:
[..]
Hee Nachtzus lekker slapen met de zachte g
Rare dienst zo tot 4:30quote:Op zaterdag 31 mei 2014 04:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wow! Jij hier!![]()
Damn! Das echt heeeel lang geleden!![]()
![]()
met een harde Zeeuws-Vlaamse g![]()
Nu echt oogies toe hier, sweet dreams ppi en andere UTO-freaks![]()
Sorry NZ ... Ik ga nu ook pitten denk ik ... Maar log dan gewoon uit of zet je pc uit .. Dan krijg ook geen alerts meer ....quote:
Doe ikquote:Op zaterdag 31 mei 2014 04:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry NZ ... Ik ga nu ook pitten denk ik ... Maar log dan gewoon uit of zet je pc uit .. Dan krijg ook geen alerts meer ....![]()
Ja we zijn d'r nogquote:Op zaterdag 31 mei 2014 04:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wow! Jij hier!![]()
![]()
Je post 24 uur ofzo niet en je bent meteen vergeten....quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en gizmo en punk vinden me ook al lief![]()
en Parley en Brain volgens mij ook
het werkt iedereen gaat elkaar lief vinden hier![]()
cyber vriendjes allemaal![]()
![]()
Nope...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, ben ik nog op tijd voor de koffie?
Ik drink normaal zwart, dus laten we het maar eens proberen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nope...
Wel voor de Wiener als je dat ook lust
Wiener melange bedoel ik dan gewoon he!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik drink normaal zwart, dus laten we het maar eens proberen.
Ijskoffie is ook wel lekkerquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik drink normaal zwart, dus laten we het maar eens proberen.
Brr, dat is wel heel veel melk.quote:
das gewoon het schuim wat bovenop drijft...quote:
Zéker lang geledenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 04:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wow! Jij hier!![]()
![]()
Het was zaterdag de 17de mei, je zou zeggen maandag de 19de? Of zit er geen 2 dagen meer tussenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:00 schreef Inodder het volgende:
Wie weet in welke TV aflevering het worstel event van emile aan bod kwam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |