juistquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een dag niet geirriteerd is een dag niet geleefd.
slaap lekker oma nijn, leuk dat je er was en zeker terug komen hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Het was mij een waar genoegen. Ik ben moe van het sporten, darten kijken, haxball kijken, ik sla Nederland in beweging morgen maar over. Ik wens u allen een goede nachtrust/neuk.
Tot morgen![]()
Weltrustenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Het was mij een waar genoegen. Ik ben moe van het sporten, darten kijken, haxball kijken, ik sla Nederland in beweging morgen maar over. Ik wens u allen een goede nachtrust/neuk.
Tot morgen![]()
Goed bezig Nijnquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Tot morgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:49 schreef nachtzuster het volgende:
En voor de mannen... sterkte morgenochtend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 04:17 schreef chufi het volgende:
Goed.. ff geheksbald , leuk .. nahh ff wennen
Maar voor nu naar bed
was leuk hequote:Op zaterdag 31 mei 2014 04:17 schreef chufi het volgende:
Goed.. ff geheksbald , leuk .. nahh ff wennen
Maar voor nu naar bed
Ja moves blijven een issuequote:Op zaterdag 31 mei 2014 04:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
was leuk he![]()
![]()
je leert snel
slaap lekker
aaahhhquote:Op zaterdag 31 mei 2014 04:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja moves blijven een issue
Slaap zacht Choco meisje
Wow! Jij hier!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:56 schreef ppi het volgende:
[..]
Hee Nachtzus lekker slapen met de zachte g
Rare dienst zo tot 4:30quote:Op zaterdag 31 mei 2014 04:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wow! Jij hier!![]()
Damn! Das echt heeeel lang geleden!![]()
![]()
met een harde Zeeuws-Vlaamse g![]()
Nu echt oogies toe hier, sweet dreams ppi en andere UTO-freaks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |