abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juni 2014 @ 22:17:35 #276
409579 LuDann
All the way
pi_141223653
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 22:16 schreef Danaa het volgende:

[..]

4 weken en drie dagen.
Ben er zaterdag achtergekomen!
Doe rustig aan en blijf hier hangen in dit topic!
Oh, dat is kort nog! Dan zijn felicitaties nog op zijn plaats! Van harte meid. :)
pi_141224762
Gefeliciteerd nog Danaa! :)
  dinsdag 17 juni 2014 @ 22:42:48 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_141225327
mijn ervaring is ten eerste dat mensen echt extra blij voor je zijn als het al eens mis is gegaan en je weer zwanger raakt. Ik was daar ook bang voor, maar dat is echt nergens voor nodig!
En mensen zijn blij no matter what, ik heb nog niet meegemaakt dat er lafjes werd gereageerd omdat pietje en marietje ook al een kind hebben, want het is jùllie kindje en dat is uniek! ;) :*
disclaimer
pi_141225583
Wat ik echt superlief vond was dat ik mijn vader tegen mijn moeder hoorde zeggen: 'Het is weer net zo speciaal als bij de eerste, vind je niet?'

Ik was ook bang dat mijn ouders het niet zo bijzonder zouden vinden omdat ze al vijf kleinkinderen hebben, maar in tegendeel dus. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 22:46:16 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_141225652
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 22:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ik echt superlief vond was dat ik mijn vader tegen mijn moeder hoorde zeggen: 'Het is weer net zo speciaal als bij de eerste, vind je niet?'

Ik was ook bang dat mijn ouders het niet zo bijzonder zouden vinden omdat ze al vijf kleinkinderen hebben, maar in tegendeel dus. O+.
O+
disclaimer
pi_141226020
quote:

Ah O+
  dinsdag 17 juni 2014 @ 22:50:58 #282
409579 LuDann
All the way
pi_141226068
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
mijn ervaring is ten eerste dat mensen echt extra blij voor je zijn als het al eens mis is gegaan en je weer zwanger raakt. Ik was daar ook bang voor, maar dat is echt nergens voor nodig!
En mensen zijn blij no matter what, ik heb nog niet meegemaakt dat er lafjes werd gereageerd omdat pietje en marietje ook al een kind hebben, want het is jùllie kindje en dat is uniek! ;) :*
+1

Denk dat de mensen waar ik echt om geef inderdaad ook gewoon enthousiast zouden zijn. Maar goed, ik moet maar niet al te ver op de zaken vooruit lopen. :P
quote:

Awwww. O+
  dinsdag 17 juni 2014 @ 23:39:03 #283
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_141228881
Ook ik hoop mee op plakkers voor LuDann en IMA :)

quote:

Awww O+

Ik begin nu toch wel benieuwd te raken naar mijn NOD. Ik verwacht niks, maar toch spannend allemaal...

En ik realiseer me net dat ik (morgen) over een maand ga trouwen :') was vergeten dat de tijd zo snel gaat

[ Bericht 8% gewijzigd door sproetjes op 17-06-2014 23:51:28 ]
pi_141234195
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 09:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zo gefixt! Bii andere wijzigingen graag een dmmetje of een qoute want anders mis ik t vrees ik..
Graag in het onderste lijstje met 04-2014 :)
pi_141234535
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:39 schreef sproetjes het volgende:
Ook ik hoop mee op plakkers voor LuDann en IMA :)

[..]
.....

Ik begin nu toch wel benieuwd te raken naar mijn NOD. Ik verwacht niks, maar toch spannend allemaal...

En ik realiseer me net dat ik (morgen) over een maand ga trouwen :') was vergeten dat de tijd zo snel gaat
Het is ook spannend!
Dat was het hier ook. Sinds gisteren ongesteld dus mijn lijf lijkt het gewoon weer te doen. En vriend was stiekem teleurgesteld en dat vond hij wel een heel goed teken. Hij is er dus echt klaar voor.

En ga je trouwen, super leuk! Wij trouwen deze maand nog, echt een mooi vooruitzicht. En tijdens mijn volgende ovulatie zijn we op huwelijksreis :9
  woensdag 18 juni 2014 @ 11:14:03 #286
409579 LuDann
All the way
pi_141238214
Jeetje wat leuk sproetjes en Malteser! Zo snel al trouwen! Ik ga mei 2015 pas trouwen en vind dat al dichtbij komen (maar goed, we zijn dan ook al sinds 2012 verloofd). Hebben jullie een groots huwelijk gepland of niet zo? En hebben jullie van tevoren rekening gehouden met eventueel trouwen met een dikke buik of zijn jullie met opzet wat later begonnen met proberen?
pi_141239075
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:14 schreef LuDann het volgende:
Jeetje wat leuk sproetjes en Malteser! Zo snel al trouwen! Ik ga mei 2015 pas trouwen en vind dat al dichtbij komen (maar goed, we zijn dan ook al sinds 2012 verloofd). Hebben jullie een groots huwelijk gepland of niet zo? En hebben jullie van tevoren rekening gehouden met eventueel trouwen met een dikke buik of zijn jullie met opzet wat later begonnen met proberen?
Onze bruiloft is met 'alles erop en eraan'. Ceremonie, taart en toost, diner en feest. Wij hebben bewust gewacht met het stoppen met AC i.v.m. de bruiloft. Zijn pas net gestopt en ben nu voor het eerst weer ongesteld volgens mijn eigen cyclus. Als het dus in één keer raak zou zijn geweest, zou ik dus niet met een dikke buik hoeven trouwen. Mijn jurk is ook niet geschikt voor een dikke buik ;).
Jullie zijn al lang verloofd! Mooie tijd is dat. Wij zijn nu bijna een jaar verloofd en we trouwen deze maand nog.
  woensdag 18 juni 2014 @ 12:07:30 #288
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_141240030
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:14 schreef LuDann het volgende:
Groots hier niet echt, wel trouwen in een kasteel. Daarna lekker eten en t feest in de mooie tuin van mijn schoonouders.
Originele plan was dat ik klaar zou zijn met mijn opleiding in april en dan zouden we stoppen met AC. Nu verleng ik mijn opleiding dus zouden we de baby plannen uitstellen tot februari. Pas te horen gekregen dat ik mijn examens niet geuniformeerd hoef te doen, dus eerder gestopt. En nu net weer in mijn cyclus dus sowieso niet trouwen met een dikke buik haha
  woensdag 18 juni 2014 @ 12:30:15 #289
409579 LuDann
All the way
pi_141240658
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:37 schreef Malteser het volgende:

[..]

Leuk, zo groots! Kan het me goed voorstellen hoor, dat je wacht met die dikke buik. Helemaal als je een geweldige jurk hebt natuurlijk. ;) We hebben toen we ons verloofden ook afgesproken om nog een paar jaar te wachten met trouwen, omdat we die verlovingsperiode zo leuk vonden inderdaad. :P Dat doe je ten slotte ook maar 1 keer in je leven als het goed is. Dus lekker rekken en ervan genieten. Maar kijk er nu wel naar uit hoor.

quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 12:07 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Romantisch, een kasteel. O+ Wij nodigen alleen een handvol directe familie uit dus ook niet groots. In mijn vorige opleiding en baan moest ik nogal eens met röntgenstraling werken dus ik had toen een soortgelijk issue. Maar mag het niet, in zwanger en in uniform? Of komt er ook een gezondheidsrisico bij kijken?
  woensdag 18 juni 2014 @ 12:54:06 #290
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_141241315
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 12:30 schreef LuDann het volgende:

[..]

Leuk, zo groots! Kan het me goed voorstellen hoor, dat je wacht met die dikke buik. Helemaal als je een geweldige jurk hebt natuurlijk. ;) We hebben toen we ons verloofden ook afgesproken om nog een paar jaar te wachten met trouwen, omdat we die verlovingsperiode zo leuk vonden inderdaad. :P Dat doe je ten slotte ook maar 1 keer in je leven als het goed is. Dus lekker rekken en ervan genieten. Maar kijk er nu wel naar uit hoor.

[..]

Romantisch, een kasteel. O+ Wij nodigen alleen een handvol directe familie uit dus ook niet groots. In mijn vorige opleiding en baan moest ik nogal eens met röntgenstraling werken dus ik had toen een soortgelijk issue. Maar mag het niet, in zwanger en in uniform? Of komt er ook een gezondheidsrisico bij kijken?
Ik werk op straat in uniform (volgens een oud spreekwoord ben ik je beste vriend ;) ). En ik ga mezelf en beeb op dat moment niet onnodig in gevaar brengen. Ook is t uniform bij sommige examens een vereiste (ik kan niet in de horeca lopen bijv zonder uniform ;) )maar die examens heb ik nu allemaal gehad. Alleen nog twee mondelinge verdedigingen/overhoringen
pi_141241676
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 12:54 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Ik werk op straat in uniform (volgens een oud spreekwoord ben ik je beste vriend ;) ). En ik ga mezelf en beeb op dat moment niet onnodig in gevaar brengen. Ook is t uniform bij sommige examens een vereiste (ik kan niet in de horeca lopen bijv zonder uniform ;) )maar die examens heb ik nu allemaal gehad. Alleen nog twee mondelinge verdedigingen/overhoringen
Als je zwanger bent, hoef je dan direct de straat niet meer op of is dat pas vanaf een aantal weken?
Ik weet dat in het bedrijf/organisatie waar ik werk er best weinig geregeld is rond zwangerschappen en dan doel ik voornamelijk op vervangend werk. Is dat bij jullie beter geregeld?
pi_141242364
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 08:31 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Ik kan het niet meer aanpassen, dus of een modje moet dat even doen en anders in het nieuwe topic :)

ludann en Ima wat fijn dat jullie weer terug zijn, al hoop ik natuurlijk dat jullie + alle anderen zo weer weg zijn en door kunnen schuiven.
S. 2014
J. 2016
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:37:40 #293
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_141242776
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:05 schreef Cholula het volgende:

[..]

Als je zwanger bent, hoef je dan direct de straat niet meer op of is dat pas vanaf een aantal weken?
Ik weet dat in het bedrijf/organisatie waar ik werk er best weinig geregeld is rond zwangerschappen en dan doel ik voornamelijk op vervangend werk. Is dat bij jullie beter geregeld?
Je mag de straat nog op totdat het zichtbaar wordt maar zonder vuurwapen. Dus veel diensten kan je dan al niet meer draaien. Maar het is je eigen keus en de meeste kiezen ervoor om meteen vervangend werk te gaan doen (zoals recherche in burger). Ik doe dat ook. Zodra ik het weet licht ik mijn chef in en werk ik in burger. Dus dat is gelukkig goed geregeld :)
pi_141244580
Ik heb eigenlijk heel weinig trek in ovulatietesten, maar ik ben bang dat het nog wel nodig gaat zijn.. Ik was altijd erg blij met mijn regelmatige cyclus, maar die is wel weg geloof ik. Nu weer op dag 31 en niks te bekennen. Geen idee wanneer mijn eisprong geweest is. Meestal voel ik het heel duidelijk en soms ook niet. Of hij is helemaal nog niet geweest? Alweer zwanger acht ik niet zo waarschijnlijk eerlijk gezegd. Zou wel erg toevallig zijn met 1x sex en een onduidelijke cyclus..

Moet je die testen altijd 's middags doen? Ik heb geen idee hoe dat zou moeten..
pi_141244607
Dat klinkt wel goed sproetjes, fijn dat daar goed naar gekeken wordt.
  woensdag 18 juni 2014 @ 14:30:19 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_141244720
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 14:26 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik heb eigenlijk heel weinig trek in ovulatietesten, maar ik ben bang dat het nog wel nodig gaat zijn.. Ik was altijd erg blij met mijn regelmatige cyclus, maar die is wel weg geloof ik. Nu weer op dag 31 en niks te bekennen. Geen idee wanneer mijn eisprong geweest is. Meestal voel ik het heel duidelijk en soms ook niet. Of hij is helemaal nog niet geweest? Alweer zwanger acht ik niet zo waarschijnlijk eerlijk gezegd. Zou wel erg toevallig zijn met 1x sex en een onduidelijke cyclus..

Moet je die testen altijd 's middags doen? Ik heb geen idee hoe dat zou moeten..
Liefst op een vast tijdstip en liefst niet met ochtendurine. Rond middaguur schijnt het beste, maar anders gewoon direct als je uit je werk komt :Y (en twee uur van te voren niet drinken/plassen).
disclaimer
  woensdag 18 juni 2014 @ 17:07:19 #297
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_141250351
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 14:27 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Dat klinkt wel goed sproetjes, fijn dat daar goed naar gekeken wordt.
Ja gelukkig wel :)
Zou ook onnodig risico zijn. Al heb ik collegas die ze moeten terugfluiten met 14 weken omdat ze nog gewoon straatdiensten draaien. Zou dat nooit aandurven
pi_141277433
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:37 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Je mag de straat nog op totdat het zichtbaar wordt maar zonder vuurwapen. Dus veel diensten kan je dan al niet meer draaien. Maar het is je eigen keus en de meeste kiezen ervoor om meteen vervangend werk te gaan doen (zoals recherche in burger). Ik doe dat ook. Zodra ik het weet licht ik mijn chef in en werk ik in burger. Dus dat is gelukkig goed geregeld :)
Fijn dat dat kan zeg! Maar waarom mag je eigenlijk geen vuurwapen dragen als je nog niet zichtbaar zwanger bent?
  donderdag 19 juni 2014 @ 09:13:58 #299
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_141278455
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 08:31 schreef Sara82 het volgende:

[..]

done ;) en welkom!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_141279452
Mij is verteld dat ik ook niet meer naar de schietbaan mag/hoef als ik zwanger ivm de ontwikkeling van het gehoor. Geldt dat ook voor jou sproetjes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')