SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Comincia la battaglia![]()
![]()
![]()
http://www.wielerflits.nl(...)kjes-stijg-quot.htmlquote:"De klim is zo steil, dat een tijdritfiets niet nodig is. Ik denk dat ik niet eens met beugeltjes ga rijden. Bijna de gehele klim gaat aan 8% gemiddeld of hoger."
"Je rijdt waarschijnlijk net twintig kilometer per uur. Dan is het zaak om een zo licht mogelijke fiets mee te nemen. Daar zijn de mecaniciens nu (donderdagavond, red.) mee bezig. Het is dan zo steil dat je eigenlijk niet in je tijdritpositie gaat zitten. Alleen de eerste vijf kilometer zijn echt vlak. Daarna loopt het al direct omhoog. Of ik overwogen heb om onderweg van fiets te wisselen? Ik denk dat je dan te veel tijd verliest. Dat heeft niet zoveel zin"
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:24 schreef Pedroso het volgende:
Dat duwen zou toch niet mogen zou je zeggen. Anders kun je net zo goed Usain Bolt in de auto zetten om de renner aan te duwen.
3 minutenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:25 schreef Ereinion het volgende:
Hoeveel is Kelderman voor Pozzovivo gestart?
6 minutenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:25 schreef Ereinion het volgende:
Hoeveel is Kelderman voor Pozzovivo gestart?
Vamdaag helaas geen victorie.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb speciaal een bus eerder genomen zodat ik de victorie van Kelderman niet hoeft te missen
Had je beter een bus later kunnen nemen...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb speciaal een bus eerder genomen zodat ik de victorie van Kelderman niet hoeft te missen
hoezo?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had je beter een bus later kunnen nemen...
9e met 45 seconden achterstandquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:31 schreef Pedroso het volgende:
Wat had Hesjedal eigenlijk op het 1e tussenpunt ? Dat is degene die Wilco nog zou kunnen pakken evt.
9de tussentijdquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:31 schreef Pedroso het volgende:
Wat had Hesjedal eigenlijk op het 1e tussenpunt ? Dat is degene die Wilco nog zou kunnen pakken evt.
18e op 1:36 van de Pelquote:
įls ie in beeld komt. Met deze regie weet je het nooit/quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:34 schreef Pedroso het volgende:
Zou zo langzamerhand wel in beeld moeten komen nu ...
Zij denken dat Uran uitlooptquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:36 schreef heywoodu het volgende:
Quintana die wegloopt bij Uran is opmerkelijk?
volgens mij snappen ze de tijdswaarneming niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:36 schreef heywoodu het volgende:
Quintana die wegloopt bij Uran is opmerkelijk?
Als je de fietswissel meerekent, verliest hij bergopquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:36 schreef TheArt het volgende:
Hij wint iets op Evans bergop, maar het is miniem.
Juist, leek mij dat Quintana uitloopt. Maar Sporza doet mij twijfelen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:36 schreef Ereinion het volgende:
[..]
volgens mij snappen ze de tijdswaarneming niet.
In de tijdrit of in het klassement?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:37 schreef Principia het volgende:
[..]
Neem toch aan dat Quintana 34 secondes voor staat.
Is er iemand die dat had verwacht?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:37 schreef heywoodu het volgende:
Kelderman nu trouwens 20 seconden voor Vuillermoz, dus top10 komt totaal niet in gevaar zoals verwacht.
1:27.00, maar dat was inclusief kettingbreuk enzoquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
1:09:25 dus.
Wat is eigenlijk de slechtste tijd?
Ik bedoel dat hij zoals verwacht de top10 dus gewoon vast gaat houden, niet dat iemand had verwacht dat hij eruit zou vallenquote:
Was gisteren gewoon goed hoor. Alleen vandaag is blijkbaar een mindere dag.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:38 schreef Slobeend het volgende:
De Giro duurt 3 dagen te lang voor Kelderman denk ik.
Ongelooflijk he.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:38 schreef Mani89 het volgende:
Jezus Henao, en die is ook nog maar 16 jaar oud ofzo.
Ah, de tijdslimiet komt voorlopig voor geen enkel in gevaar. Met Henao als beste mag er 0:20:495 verloren worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
1:27.00, maar dat was inclusief kettingbreuk enzo
1:23.37 is de op een na slechtste tijd.
Gisteren was de keuze om aan te vallen misschien wat discutabel.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was gisteren gewoon goed hoor. Alleen vandaag is blijkbaar een mindere dag.
Ik overdrijf wat ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was gisteren gewoon goed hoor. Alleen vandaag is blijkbaar een mindere dag.
Laffe rijders zijn er al genoeg.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren was de keuze om aan te vallen misschien wat discutabel.
Hij's nog jong.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:40 schreef Pedroso het volgende:
Het is niet eens slecht wat Kelderman laat zien vandaag maar je hoopt op meer.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:40 schreef Pedroso het volgende:
het is wel bergop verreweg zijn slechtste prestatie van deze ronde.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:40 schreef Pedroso het volgende:
Hoho, hij had een veel grotere achterstand bij punt 1.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:41 schreef Ereinion het volgende:
[..]
het is wel bergop verreweg zijn slechtste prestatie van deze ronde.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:43 schreef groenen het volgende:
Zijn ook later in de tijdrit nog veel stukken waarbij je de beugel kunt gebruiken.
Falen van Belkin wordt steeds duidelijker.
Ruzie met de fiets, moest wisselen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:43 schreef Principia het volgende:
Was even naar de wc, wat is er met Hesjedal?
Tour begint over 6 weken jongenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:43 schreef groenen het volgende:
Zijn ook later in de tijdrit nog veel stukken waarbij je de beugel kunt gebruiken.
Lijkt me op basis van het interview vooral de keus van Kelderman zelfquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:43 schreef groenen het volgende:
Allemaal de schuld van Lars Boom.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:43 schreef groenen het volgende:
Helaas heb je vandaag gelijk, dit was een foute inschatting van Belkin.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:43 schreef groenen het volgende:
En dan nog...misschien is dit een verkeerde keuze geweest, maar dan kost het hooguit 20s. Boeiend.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt me op basis van het interview vooral de keus van Kelderman zelf
²quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas heb je vandaag gelijk, dit was een foute inschatting van Belkin.
Aangezien jij echter altijd zuur loopt te doen over Belkin gun ik je dit niet.
Heerlijk zo'n abonnement.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:43 schreef groenen het volgende:
Moet je wel eerst verversen volgens mij, dus dat heeft dan weinig zin.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n abonnement.
[ afbeelding ]
Dat heb ik er graag voor over.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moet je wel eerst verversen volgens mij, dus dat heeft dan weinig zin.
Pot verwijt de ketel.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kan 'ie weer verder gaan met zeiken.
Volgens Sporza Uran daar weer een minuutje onder...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:46 schreef Marcoss het volgende:
Quintana zal er straks wel ruim onder duiken
ze zijn er inmiddels achter dat Quintana sneller isquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens Sporza Uran daar weer een minuutje onder...
OHHH BRA POW POW POWquote:
Gaf toen zelf aan dat hij geen risico's wilde nemen in de regenachtige omstandigheden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:52 schreef Momo... het volgende:
Aru stortte vorige tijdrit juist op het eind in.
Soms?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:55 schreef Momo... het volgende:
Idioten met smartphone overal fotos van maken, ook bij concerten soms
Morgen moet ie 'm wel kunnen hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:01 schreef TheArt het volgende:
Wilco dus nog 15 sec. goedgemaakt op Evans in het laatste deel.
We kunnen hem allemaal wel in bescherming nemen, maar hij heeft hier tactisch een fout gemaakt. Bovendien is hij er uitgereden door Wellens en co, als ik dat scenario gisteren zou posten zou iedereen het met mij eens zijn.quote:
En mss pakt ie Hesjedal ook dus een mooie 7e plek in het AK in het verschiet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen moet ie 'm wel kunnen hebben.
Toen werd hij 14de op 1.59 van Nibali en voor Pozzovivo. Denk dat hij nu 17de/18de wordt, terwijl hij beter in vorm is. Valt dan toch wat tegen, lijkt me..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:01 schreef Ericr het volgende:
[..]
Aan het slot dus niet veel slechter dan in de klimtijdrit van vorig jaar.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen werd hij 14de op 1.59 van Nibali en voor Pozzovivo. Denk dat hij nu 17de/18de wordt, terwijl hij beter in vorm is. Valt dan toch wat tegen, lijkt me..
Hilarische post.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:05 schreef Jahr00n het volgende:
altijd met een hoop kabaal gebracht die nederlanders
laten het altijd afweten
Niemand kende Wilco voor deze Giro.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:05 schreef Jahr00n het volgende:
laten het altijd afweten
Heeft nu ook meer inspanning moeten leveren waarschijnlijk in de ritten hiervoor. Handhaven in de top 10 en pogingen doen om te verbeteren kost ook aardig wat krachten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen werd hij 14de op 1.59 van Nibali en voor Pozzovivo. Denk dat hij nu 17de/18de wordt, terwijl hij beter in vorm is. Valt dan toch wat tegen, lijkt me..
Dat zij met hoop kabaal worden gebracht, heeft niks met de renners zelf te maken. Kelderman heeft een uitstekende Giro gereden en sowieso heeft Nederland een erg, erg goed seizoen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:05 schreef Jahr00n het volgende:
laten het altijd afweten
De TDF is pas in Juli he.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:05 schreef Jahr00n het volgende:
laten het altijd afweten
Net als gisteren dus: Alles om Kelderman heen wisselt van posities, maar Wilco blijft lekker staan waar ie staatquote:
De Tour begint pas over 5 weken jongen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:05 schreef Jahr00n het volgende:
laten het altijd afweten
Zucht.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer wordt er EPO gevonden, denken jullie?
Hoe lang duurde het bij Santambrogio?
Mooi hequote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:08 schreef Principia het volgende:
Fabio Aru, knecht met een waarde van 500.000, aldus Scorito.
Best snel toch toen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer wordt er EPO gevonden, denken jullie?
Hoe lang duurde het bij Santambrogio?
dat is waar natuurlijk, maar op Hesjedal na doet hij het eigenlijk het slechtst van alle klassementsrenners, dat had je na Val Martello niet kunnen denken. Het is een teleurstelling, niet slecht of zo, maar hij zakt wel weg in de laatste dagen, zoals Mollema vorig jaar in de Tour.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:06 schreef Ericr het volgende:
[..]
Heeft nu ook meer inspanning moeten leveren waarschijnlijk in de ritten hiervoor. Handhaven in de top 10 en pogingen doen om te verbeteren kost ook aardig wat krachten.
Nog tijdens de Giro volgens mij.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi weer zo'n nieuwe naam in de top van het klassement.
Zou nog wel een keer de berg willen op fietsen.quote:
3 juni, wel na de giroquote:
Rolland heeft in de Tour al leuke dingen laten zien.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
2 zelfs, want eigenlijk ook Rolland wel.
Maar nog niet hoger dan 8e geėindigd, dus dit is ook wel een stap weerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rolland heeft in de Tour al leuke dingen laten zien.
Hoezo?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:11 schreef Poolhond39 het volgende:
Als Wilco eerst een tijdritfiets had gebruikt, had hij misschien wel 40 seconden sneller geweest
Rolland werd al eens 8ste in de Tour, maar dit is ook heel goed ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
2 zelfs, want eigenlijk ook Rolland wel.
30 seconden sneller bij TP 1 misschien, dan had er nog 20 seconden voor de wissel afgegaan, dus dat valt best meequote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:11 schreef Poolhond39 het volgende:
Als Wilco eerst een tijdritfiets had gebruikt, had hij misschien wel 40 seconden sneller geweest
Maar wij zijn dan ook kenners pur sangquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Rolland wist je wel dat ie dit kon.
Heb je gezien hoeveel tijd hij op dat stuk verloor? Hij kwam als 45e over het meetpunt.quote:
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:13 schreef -Sisyphus- het volgende:
Het lijkt er op dat niet Uran, maar Aru de Giro heeft verloren in de afdaling van de Stelvio. Verloor daar 3:40 en stond voor vandaag op 3:31 van Quintana.
Helemaal nieuw is hij ook niet hequote:
Goede stelling.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:13 schreef -Sisyphus- het volgende:
Het lijkt er op dat niet Uran, maar Aru de Giro heeft verloren in de afdaling van de Stelvio. Verloor daar 3:40 en stond voor vandaag op 3:31 van Quintana.
Heb je een punt, die gasten hebben de weg omhoog gevonden, maar zijn nog niet op de top. Desalniettemin zijn dit nu al hele mooie prestaties.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:09 schreef Ereinion het volgende:
[..]
dat is waar natuurlijk, maar op Hesjedal na doet hij het eigenlijk het slechtst van alle klassementsrenners, dat had je na Val Martello niet kunnen denken. Het is een teleurstelling, niet slecht of zo, maar hij zakt wel weg in de laatste dagen, zoals Mollema vorig jaar in de Tour.
Die had hij dan weer gedeeltelijk verloren bij een wissel, hij was gewoon net niet goed genoeg..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:14 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel tijd hij op dat stuk verloor? Hij kwam als 45e over het meetpunt.
Volgens mij heeft hij vandaag geen superbenen, maar ik denk dat het zeker een halve minuut zou hebben gescheeld.
Kan ook nog 7e worden. Ik zie hem Evans nog wel passeren.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:14 schreef marcodej het volgende:
Kelderman wordt dus 8e of 9e. Niet slecht, niet bijzonder.
Ik wist niet wie het was totdat jij ging lachen dat ie knecht was. Toen ben ik er maar even in gedoken.quote:
OPQS aka FC Ibargurenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:14 schreef Pedroso het volgende:
Ik geloof absoluut in een schoner peloton maar bij Astana hou ik toch altijd m'n twijfels.
Het verschil tussen een goede knecht zijn en een kopman is wel vrij groot hoor...quote:
Man man manquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tot 2 weken geleden kende ik die gozer niet
Mja hij is ook nog jong, dan is een groeicurve natuurlijk niet abnormaal.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:15 schreef Sasman het volgende:
[..]
Het verschil tussen een goede knecht zijn en een kopman is wel vrij groot hoor...
Hij verliest hier ook gewoon hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |