Allemaal de schuld van Lars Boom.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:43 schreef groenen het volgende:
Zijn ook later in de tijdrit nog veel stukken waarbij je de beugel kunt gebruiken.
Falen van Belkin wordt steeds duidelijker.
Helaas heb je vandaag gelijk, dit was een foute inschatting van Belkin.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:43 schreef groenen het volgende:
Zijn ook later in de tijdrit nog veel stukken waarbij je de beugel kunt gebruiken.
En dan nog...misschien is dit een verkeerde keuze geweest, maar dan kost het hooguit 20s. Boeiend.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt me op basis van het interview vooral de keus van Kelderman zelf
²quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas heb je vandaag gelijk, dit was een foute inschatting van Belkin.
Aangezien jij echter altijd zuur loopt te doen over Belkin gun ik je dit niet.
Heerlijk zo'n abonnement.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:43 schreef groenen het volgende:
Moet je wel eerst verversen volgens mij, dus dat heeft dan weinig zin.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n abonnement.
[ afbeelding ]
Dat heb ik er graag voor over.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moet je wel eerst verversen volgens mij, dus dat heeft dan weinig zin.
Pot verwijt de ketel.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kan 'ie weer verder gaan met zeiken.
Volgens Sporza Uran daar weer een minuutje onder...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:46 schreef Marcoss het volgende:
Quintana zal er straks wel ruim onder duiken
ze zijn er inmiddels achter dat Quintana sneller isquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens Sporza Uran daar weer een minuutje onder...
OHHH BRA POW POW POWquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |