SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Comincia la battaglia![]()
![]()
![]()
http://www.wielerflits.nl(...)kjes-stijg-quot.htmlquote:"De klim is zo steil, dat een tijdritfiets niet nodig is. Ik denk dat ik niet eens met beugeltjes ga rijden. Bijna de gehele klim gaat aan 8% gemiddeld of hoger."
"Je rijdt waarschijnlijk net twintig kilometer per uur. Dan is het zaak om een zo licht mogelijke fiets mee te nemen. Daar zijn de mecaniciens nu (donderdagavond, red.) mee bezig. Het is dan zo steil dat je eigenlijk niet in je tijdritpositie gaat zitten. Alleen de eerste vijf kilometer zijn echt vlak. Daarna loopt het al direct omhoog. Of ik overwogen heb om onderweg van fiets te wisselen? Ik denk dat je dan te veel tijd verliest. Dat heeft niet zoveel zin"
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:24 schreef Pedroso het volgende:
Dat duwen zou toch niet mogen zou je zeggen. Anders kun je net zo goed Usain Bolt in de auto zetten om de renner aan te duwen.
3 minutenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:25 schreef Ereinion het volgende:
Hoeveel is Kelderman voor Pozzovivo gestart?
6 minutenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:25 schreef Ereinion het volgende:
Hoeveel is Kelderman voor Pozzovivo gestart?
Vamdaag helaas geen victorie.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb speciaal een bus eerder genomen zodat ik de victorie van Kelderman niet hoeft te missen
Had je beter een bus later kunnen nemen...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb speciaal een bus eerder genomen zodat ik de victorie van Kelderman niet hoeft te missen
hoezo?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had je beter een bus later kunnen nemen...
9e met 45 seconden achterstandquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:31 schreef Pedroso het volgende:
Wat had Hesjedal eigenlijk op het 1e tussenpunt ? Dat is degene die Wilco nog zou kunnen pakken evt.
9de tussentijdquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:31 schreef Pedroso het volgende:
Wat had Hesjedal eigenlijk op het 1e tussenpunt ? Dat is degene die Wilco nog zou kunnen pakken evt.
18e op 1:36 van de Pelquote:
įls ie in beeld komt. Met deze regie weet je het nooit/quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:34 schreef Pedroso het volgende:
Zou zo langzamerhand wel in beeld moeten komen nu ...
Zij denken dat Uran uitlooptquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:36 schreef heywoodu het volgende:
Quintana die wegloopt bij Uran is opmerkelijk?
volgens mij snappen ze de tijdswaarneming niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:36 schreef heywoodu het volgende:
Quintana die wegloopt bij Uran is opmerkelijk?
Als je de fietswissel meerekent, verliest hij bergopquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:36 schreef TheArt het volgende:
Hij wint iets op Evans bergop, maar het is miniem.
Juist, leek mij dat Quintana uitloopt. Maar Sporza doet mij twijfelen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:36 schreef Ereinion het volgende:
[..]
volgens mij snappen ze de tijdswaarneming niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |