Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:36 schreef Reya het volgende:
[..]
De belangen van FrieslandCampina zijn Europawijd? Dat lijkt me toch een forse overschatting van de spanne van de problematiek.
Nederland wordt gechanteerd? Wat vragen de Saoedi's dan exact als tegenprestatie?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Als Nederland NU chantabel is, kan het morgen België zijn. En overmorgen Oostenrijk. Zodoende is de hele EU chantabel.
Dat gaat het allemaal niet vergemakkelijken. Als er geen echte boycot komt dan wordt het wel een stille, wat overigens al gaande is. Geen bouwprojecten meer, geen baggerwerken meer etc.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:34 schreef Montagui het volgende:
Mbt de envelop:
[..]
bron: frontpage + diverse kranten/nieuwssites.
Ze vragen niks, maar dat hoeft ook niet. Er wordt namelijk indirect druk uitgeoefend op de vrijheid van meningsuiting en dat werkt. Dat zie je toch in dit topic? Iedereen zegt hier massaal: Wilders moet een toontje lager zingen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Nederland wordt gechanteerd? Wat vragen de Saoedi's dan exact als tegenprestatie?
Ze eisen onze internationale reputatie, die sinds Fortuyn toch al weinig waard was.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Nederland wordt gechanteerd? Wat vragen de Saoedi's dan exact als tegenprestatie?
Ik heb van remlof vernomen dat deze zich sowieso al op het absolute nulpunt bevindt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:40 schreef waht het volgende:
[..]
Ze eisen onze internationale reputatie, die sinds Fortuyn toch al weinig waard was.
Ik kan dan constateren dat beide landen mensenrechten aan hun laars lappen. En als NK recht X schendt, terwijl NL dat bijv. ook zou doen, het erg hypocriet is van NL om NK daar dan vervolgens op te gaan wijzen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:37 schreef TC03 het volgende:
Dus jij vindt Nederland net zo erg als schurkenstaten als Noord-Korea? Immers worden in beide landen mensenrechten geschonden.
Dat is al wat redelijker, maar nog verre van realistisch. Jouw concept van vrijheid van meningsuiting is nergens ter wereld terug te vinden. Immers wat smaad / laster of haatzaaien is, daar hebben zelfs onze eigen nationale rechters niet eens over uitgesproken. Dat kan ook niet, want context. En ook al waren de grenzen niet zo grijs, dan zouden die grenzen enkel en alleen voor Nederland gelden en niet voor heel Europa.quote:Ik heb mijn post al gewijzigd.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:40 schreef waht het volgende:
[..]
Ze eisen onze internationale reputatie, die sinds Fortuyn toch al weinig waard was.
dat moet niet!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze vragen niks, maar dat hoeft ook niet. Er wordt namelijk indirect druk uitgeoefend op de vrijheid van meningsuiting en dat werkt. Dat zie je toch in dit topic? Iedereen zegt hier massaal: Wilders moet een toontje lager zingen.
Ten tijde van Rutte I inderdaad, we zijn nu weer langzaam uit dat dal aan het klimmen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb van remlof vernomen dat deze zich sowieso al op het absolute nulpunt bevindt.
Daar ga je al de fout in.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb van remlof vernomen dat deze zich sowieso al op het absolute nulpunt bevindt.
Oftewel: er is geen sprake van chantage, het is enkel dat mensen die indruk hebben. Niet veel aan te doen, verder: uithuilen en doorgaan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze vragen niks, maar dat hoeft ook niet. Er wordt namelijk indirect druk uitgeoefend op de vrijheid van meningsuiting en dat werkt. Dat zie je toch in dit topic? Iedereen zegt hier massaal: Wilders moet een toontje lager zingen.
Dat valt wel mee hoor. De meeste zanikers komen nooit in het buitenland, maar als je het doelbewust gaat promoten zoals Wilders ga je het wel krijgen ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, en jij wil hun vrijheid om NL te boycotten, middels druk vanuit de EU, ontnemen. Volgens jou moet SA een toontje lager zingen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Damn, kom jij ook weer met de zoveelste foutieve redenatie.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat moet niet!
Maar dan moet je ook niet gaan janken om minder handel.
Wil je handel bedrijven dan past een beetje respect. En voor je zegt dat SA onze vrijheid van meningsuiting moet respecteren, dat moeten ze niet. dan maar geen handel met NL.
Dat wil ik inderdaad.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, en jij wil hun vrijheid om NL te boycotten, middels druk vanuit de EU, ontnemen. Volgens jou niet SA een toontje lager zingen.
'Onze' sticker?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
Die Arabieren moeten zich niet zo druk maken, wij kijken ook al decennia de andere kant op wanneer ze weer eens vrouwen stenigen, handen afhakken, homo's ophangen of mensen onthoofden.
Dan kan onze sticker ook wel.
Precies, dus wat je voorstelt is gewoon niets anders dan wat SA doet. Problematisch is dan alleen je selectieve verontwaardiging hierbij.quote:
Ja het is toch een Nederlandse vinding natuurlijk.quote:
Dit is trouwens niet volledig waar; de relaties met Saoedi-Arabië zijn door omstandigheden simpelweg wat minder geënt op mensenrechten dan met vele andere landen het geval zou zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
Die Arabieren moeten zich niet zo druk maken, wij kijken ook al decennia de andere kant op wanneer ze weer eens vrouwen stenigen, handen afhakken, homo's ophangen of mensen onthoofden.
Dan kan onze sticker ook wel een keertje door de vingers gezien worden denk ik.
Nee, het is de vinding van een of andere geblondeerde kleuter met een Efteling-fetisj.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja het is toch een Nederlandse vinding natuurlijk.
"Door omstandigheden".quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit is trouwens niet volledig waar; de relaties met Saoedi-Arabië zijn door omstandigheden simpelweg wat minder geënt op mensenrechten dan met vele andere landen het geval zou zijn.
Ditzelfde geldt voor India, Rusland, China, en nog een kleine andere 180 landen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit is trouwens niet volledig waar; de relaties met Saoedi-Arabië zijn door omstandigheden simpelweg wat minder geënt op mensenrechten dan met vele andere landen het geval zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |