quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:34 schreef trovey het volgende:
[..]
http://www.gratis-loomban(...)al&utm_campaign=glb&
quote:a, ik wil deelnemen en winnen! Ik geef toestemming om uit naam van gratis-loombandjes.nl of één van de sponsoren interessante informatie, aanbiedingen of andere leuke prijsvragen per e-mail te ontvangen. Ook kan ik via gratis-loombandjes.nl van Onlinewinnen relevante aanbiedingen van derden via e-mail ontvangen. Ik kan ook door de Lotto éénmalig telefonisch benaderd worden m.b.t. een gratis lot. Ik kan ook door Yardeп Uitvaartorgaпisatie éénmalig telefonisch benaderd worden voor ееп uitvaartverzekeriпg. (Uitleg)
Je ontvangt via e-mail van onderstaande sponsoren één of meerdere nieuwsbrieven of aanbiedingen per week. Wil je deze niet meer ontvangen? Je kan jezelf in deze nieuwsbrieven of aanbiedingen eenvoudig uitschrijven.
Stip Reizen
1 à 2 maal per week de nieuwste reisaanbiedingen.
Dagactiemail.nl
U ontvangt dagelijks een actueel overzicht van de
dagactie aanbieders in Nederland.
Vouchervandaag.nl
U ontvangt dagelijks de beste aanbiedingen en vouchercodes.
HotelAanbiedingen.nl
Last minute hotels & unieke dagaanbiedingen.
HotelSpecials.nl
Ruime keuze aan hotels in Benelux & Duitsland.
Amazing Kids
De leukste collectie kinderkleding.
Spotney.com
Dagelijks aanbiedingen van diverse bekende merken.
Onlinevoordeal
Jouw beste deals en aanbiedingen.
United Consumers
Korting op brandstof, energie, gsm-abonnementen en autoverzekeringen.
Travelbird
U ontvangt dagelijks de beste vakantie aanbiedingen.
Miss Etam
Wekelijks op de hoogte blijven van de nieuwste collecties en trends.
Promiss
Laat je wekelijks inspireren door verfrissende en vernieuwende collecties.
Alles in de spam flikkeren.quote:
Ik ook hoorquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:55 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Dan koop ik ze liever dan al die rotzooi te moeten ontvangen![]()
Lol, mn zus heeft ze maandagavond voor me mn zoons gehaaldquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:23 schreef soapie het volgende:
[..]
Ja die heeft ze in de aanbieding, ze lagen er voor de deur voor openingstijd.....
Jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:36 schreef Slurf1 het volgende:
Weet iemand of de action (kleine) brikettenstarters verkoopt? Zo'n metalen schoorsteentje met handvat om je kolen heet te krijgen voor de barbecue.
aldi heeft ze op het ogenblikquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:36 schreef Slurf1 het volgende:
Weet iemand of de action (kleine) brikettenstarters verkoopt? Zo'n metalen schoorsteentje met handvat om je kolen heet te krijgen voor de barbecue.
ik werkte zaterdag nog en zag een streep door de barcode heen staan fus het is op is op en wrs inmiddels uitverkocht in de meeste filialenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:57 schreef bobbernaut het volgende:
Ik dacht dat ze bij de action ook sd kaartjes verkochten, dat staat toch bij die balie waar ze ook de batterijen verkopen?
gister nog gezienquote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:08 schreef Gisteren. het volgende:
Weet iemand of ze nog steeds die waterpijpen verkopen bij de action?
Ryanair, denk dat het handbagage isquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:39 schreef loecje het volgende:
rood is juist beter.
iedereen loopt met zwarte tassen, dat is veel lastiger om op de bagageband terug te vinden.
Donkerblauw is ook geliefd, zag een keer iemand mijn donkerblauwe koffertje zo van de band trekkenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:39 schreef loecje het volgende:
rood is juist beter.
iedereen loopt met zwarte tassen, dat is veel lastiger om op de bagageband terug te vinden.
Voor 16GB valt de prijs wel mee!!quote:Op zondag 22 juni 2014 14:16 schreef Miniem het volgende:
[..]
Niet echt hoor, maar aangezien mensen er in dit topic steeds naar vragen
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wij hadden alleen zachte rugzakken en waren boos op degene die zn vrij grote koffer tegen onze bagage propte.
Tja, de camera was niet kapot, dat klopt. Maar die overmaat aan bagage zorgt wel dat anderen onvoorzichtiger gaan doen om het te laten passen.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:31 schreef Poepoog het volgende:
[..]![]()
Tsjemig, wat een verschrikkelijke aso.
zo'n krattenrek bedoel je?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Tja, de camera was niet kapot, dat klopt. Maar die overmaat aan bagage zorgt wel dat anderen onvoorzichtiger gaan doen om het te laten passen.
Over de action: rekje voor op m'n fiets gehaald voor 9,99
No offence, maar als ze constant stuk gaan.. Waarom blijf je ze dan kopen?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:18 schreef lady-wrb het volgende:
zucht. ik kocht vandaag twee solarlampions. de verpakkingen waren echt nog dicht. maak ik ze open, ontbreekt bij de ene de onderkant
kan ik WEER terug
dit zijn de lampions. die zitten in een gesloten doos. ik kan niet door de doos heenzien dat er een stuk ontbreekt.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:48 schreef Crientj het volgende:
[..]
No offence, maar als ze constant stuk gaan.. Waarom blijf je ze dan kopen?
Wat is er kut aan dan? Je draait de deksel (waar ook dat glasplaatje inzit) open, trekt de oude steeklampje eruit en duwt de nieuwe erin en draait de deksel weer dicht. En beter kocht je de steekledje dat ook bij de Action te koop is ipv steeklampje.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:53 schreef foodlover het volgende:
Zaterdag geshopt:
Steeklampjes, zoals deze:
[ afbeelding ]
Voor in de spotjes onder de keukenkastjes, blij dat er niemand thuis was toen ik ze aan 't vervangen was #@!@#$, spotjes plus lampjes zijn vast en zeker door een man bedacht, wat een ondingen![]()
hebben ze ook fietskratten nu toevallig?quote:
Ik zal zo eens kijken, vrijdag hadden ze ze niet in ieder geval.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hebben ze ook fietskratten nu toevallig?
Die steekledjes van de Action zijnquote:Op zondag 22 juni 2014 23:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat is er kut aan dan? Je draait de deksel (waar ook dat glasplaatje inzit) open, trekt de oude steeklampje eruit en duwt de nieuwe erin en draait de deksel weer dicht. En beter kocht je de steekledje dat ook bij de Action te koop is ipv steeklampje.
Hoe moeilijk kan dat zijn? Maar ik hoop wel dat je een papiertje hebt gebruikt om dat nieuwe lampje vast te pakken, anders kan het vet op je huid zorgen voor een korte(re) levensduur van het lampje. Ik doe het altijd met een keukenpapiertje.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:53 schreef foodlover het volgende:
Zaterdag geshopt:
Steeklampjes, zoals deze:
[ afbeelding ]
Voor in de spotjes onder de keukenkastjes, blij dat er niemand thuis was toen ik ze aan 't vervangen was #@!@#$, spotjes plus plampjes zijn vast en zeker door een man bedacht, wat een ondingen![]()
Maar weer even ontopic, dat kan de Action niet helpen natuurlijk.![]()
Ik kocht ook nog 6 van deze in verschillende kleurtjes:
[ afbeelding ]
En 3 deze:
[ afbeelding ]
Mooie kwaliteit!
Wat doe je daar nou mee?quote:Op maandag 23 juni 2014 19:34 schreef loecje het volgende:
vandaag gekocht:
alle kleuren veertjes
[ afbeelding ]
en een kleine maatbeker want in de vorige zat een barst.
nog geen 4 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |