quote:Op zondag 15 juni 2014 22:51 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik heb slechte ervaringen met deo van de Action.
Een tijd lang Rexone van de Actiongebruikt, en ik ben niet echt een zweter. Maar oh my god wat STONK ik. Zelfs mijn vriend maakte er opmerkingen over.
Ik switchte terug naar Rexona-deo van de Etos/Kruidvat/willekeurig andere drogist en ik stonk direct niet meer...
Ik ben bang dat je niet meer stinkt inderdaad... Nouja niet bang, meer yay, maar you catch my drift.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]ja dat is waar ook
ik heb deo van de action en na het hardlopen wou ik niet eens meer naast mezelf lopen, zo stonk ik.
ik heb nu nieuwe gekocht, niet meer van de action.
ik zal er eens op letten als ik morgen ga hardlopen of ik dan niet meer stink
Die tandpasta is geweldig, en zoals ik al zei: het is een sluimerend vermoeden dat er met sommige producten iets niet helemaal oké is. Ik heb het zelf ook alleen met verzorgingsproducten en wasmiddel. Ben doorgaan érg tevreden of accepteer de prijs-kwaliteitsverhouding.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het is te hopen dat de opper-actionfan hier niet meeleest.
die zou spontaan te tegenaanval openen met luid pro-actiongejubel
en je tandpasta? daar was je toch zo lovend over? deugt die nog wel?
ik heb zelf klachten over de solarlampjes die ze dit jaar verkopen
ik heb er dit jaar in totaal schat ik zo al zo'n 50 gekocht, waarvan ik er zeker 30 van heb teruggebracht wegens het niet doen, of er mee kappen binnen een paar weken. ik word er helemaal krankjorum van. maar ik blijf ze stug terugbrengen/omruilen
Ja! Rexone! die bedoelde ik!quote:Op zondag 15 juni 2014 22:51 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik heb slechte ervaringen met deo van de Action.
Een tijd lang Rexone van de Actiongebruikt, en ik ben niet echt een zweter. Maar oh my god wat STONK ik. Zelfs mijn vriend maakte er opmerkingen over.
Ik switchte terug naar Rexona-deo van de Etos/Kruidvat/willekeurig andere drogist en ik stonk direct niet meer...
Ik bedoelde Rexona, maar inderdaad, die. Zit denk ik ook niet goed. Te oud, oostblok-qualiteis-eisen, gewoon slecht, ik weet het niet, maar die deo is echt niet goed. Ik denk dat het allemaal uit Polen en die contreien komt.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja! Rexone! die bedoelde ik!![]()
Dat kan dan toch nooit goed zitten?
In een fabriek gaan afgekeurde partijen de achterdeur uit. Zit er net niet genoeg van dit of dat in, machine stuk, weet ik het. Dat hoort vernietigd te worden. Maar ik, met mijn achterdocht, denk: als er geld mee te verdienen valt, verkoopt iemand het door. Het zit dan wel mooi in de originele verpakking.
Maar in NL wordt alles wel goed gecontroleerd, denk ik. Bij Action zie je natuurlijk wel veel buitenlandse partijen voorbijkomen, met een vertaalstickertje.
Het moet toch ook ergens vandaan komen, die enorm gereduceerde merkprijzen?
Nu ja, maar sinds de deo twijfel ik dus ook aan de wasmiddelen. En waar vertrouw je dan wel op? Ik dacht dus aanvankelijk, dat alles gewoon aan de wettelijke kwaliteitseisen voldeed.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:06 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik bedoelde Rexona, maar inderdaad, die. Zit denk ik ook niet goed. Te oud, oostblok-qualiteis-eisen, gewoon slecht, ik weet het niet, maar die deo is echt niet goed. Ik denk dat het allemaal uit Polen en die contreien komt.
Ook wel goeie spullen daar hoor, ik ben gek op de Action,l maar de deo, nope nope nope.
Dat van die stickers klopt. Wij, personeel, moeten die tijdens het vullen op de producten plakken.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
In een fabriek gaan afgekeurde partijen de achterdeur uit. Zit er net niet genoeg van dit of dat in, machine stuk, weet ik het. Dat hoort vernietigd te worden. Maar ik, met mijn achterdocht, denk: als er geld mee te verdienen valt, verkoopt iemand het door. Het zit dan wel mooi in de originele verpakking.
Maar in NL wordt alles wel goed gecontroleerd, denk ik. Bij Action zie je natuurlijk wel veel buitenlandse partijen voorbijkomen, met een vertaalstickertje.
Mee eens, hun huismerk vind ik ook erg goed, nivea was op z'n minst de helft goedkoper. En de haarverf, ik heb met open mond naar de prijzen staan kijken.. Ik heb 2 volle tassen meegenomen toen ik in april in Duitsland was, kan voorlopig nog even vooruitquote:Op zondag 15 juni 2014 22:43 schreef Syrena het volgende:
Ik koop van de merken alleen nog de Sanex en de tandpasta bij de Action, sinds ik de DM ontdekt heb (Duitse drogist). Bij de DM zijn de merken ook erg goedkoop (Fructis shampoo 1,75 bv., en de Rexona ook 1,75), maar dat zijn nooit restpartijen, DM is een gewone drogisterij, vergelijkbaar met Etos. Hun huismerk is ook erg goed. Deo voor 80 cent! En niks stinkokselsHet meest verbaast me nog altijd de haarverf, ik heb Fructis, pak kost daar 3,75 euro
En dat zou dan vrij gemakkelijk aan te sluiten zijn?quote:Op maandag 16 juni 2014 07:29 schreef whY... het volgende:
Bluetooth toetsenborden hebben ze meestal wel liggen ja.
Ja is best gemakkelijk, als je weet hoe je bluetooth aan moet zetten dan kan je dit ookquote:Op maandag 16 juni 2014 08:03 schreef Susie het volgende:
[..]
En dat zou dan vrij gemakkelijk aan te sluiten zijn?
je hebt ook van die zakken voor sieraden ect, Miss is het dat?quote:Op maandag 16 juni 2014 01:41 schreef THEFXR het volgende:
ik zoek het opbergsysteem wat bij hem aan de muur hangt, ik dacht eerst dat is voor schoenen maar daar zijn de vakken te klein voor of het is voor kinderschoenen, iemand een idee?
Je hebt die dingen ook gehad voor cd's/dvd\s, die heb ik althans in de badkamer hangen...maar die hanger kwam uit de Kringloop.quote:Op maandag 16 juni 2014 01:41 schreef THEFXR het volgende:
ik zoek het opbergsysteem wat bij hem aan de muur hangt, ik dacht eerst dat is voor schoenen maar daar zijn de vakken te klein voor of het is voor kinderschoenen, iemand een idee?
ik gebruik de Action zonnebrand al 2 jaar ofzo.. nooit problemen mee gehad. en mijn kinderen ook niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nu ja, maar sinds de deo twijfel ik dus ook aan de wasmiddelen. En waar vertrouw je dan wel op? Ik dacht dus aanvankelijk, dat alles gewoon aan de wettelijke kwaliteitseisen voldeed.
Dergelijk commentaar gaf Action na die zonnebrand-kwestie.
En ik had voor mijn Franse vakantiekinderen ook Action-zonnebrand gekocht, maar dat gooi ik nu ook maar weg.
Welke tandpasta vind je goed?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die tandpasta is geweldig, en zoals ik al zei: het is een sluimerend vermoeden dat er met sommige producten iets niet helemaal oké is. Ik heb het zelf ook alleen met verzorgingsproducten en wasmiddel. Ben doorgaan érg tevreden of accepteer de prijs-kwaliteitsverhouding.
Je ergernis om de lampjes snap ik. Mag oook niet! Maar daar zit geen wettelijke kwaliteitscontrole op, denk ik. Op verzorgingsproducten wel, dacht ik en ik vraag me echt af of ze niet via het oostblok halfgare partijen opkopen.
Een fabriek produceerd voor verschillende landen, er gaat steeds een ander etiket op.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
aha, die sieraden zakken zijn algemeen verkrijgbaar?quote:Op maandag 16 juni 2014 08:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je hebt ook van die zakken voor sieraden ect, Miss is het dat?
Nou neequote:Op maandag 16 juni 2014 12:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aha, die sieraden zakken zijn algemeen verkrijgbaar?
parodontitquote:
Graag gedaanquote:Op maandag 16 juni 2014 12:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
parodontit
Is inmiddels niet meer te krijgen, maar ik heb een hele voorraad dankzij dit topic.
Ik ga komend weekend weer naar de DM, zo'n fijne goedkope winkel!quote:Op zondag 15 juni 2014 22:43 schreef Syrena het volgende:
Ik koop van de merken alleen nog de Sanex en de tandpasta bij de Action, sinds ik de DM ontdekt heb (Duitse drogist). Bij de DM zijn de merken ook erg goedkoop (Fructis shampoo 1,75 bv., en de Rexona ook 1,75), maar dat zijn nooit restpartijen, DM is een gewone drogisterij, vergelijkbaar met Etos. Hun huismerk is ook erg goed. Deo voor 80 cent! En niks stinkokselsHet meest verbaast me nog altijd de haarverf, ik heb Fructis, pak kost daar 3,75 euro
Gedroogd fruit?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:23 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik heb die zakjes gedroogd fruit meegenomen, ik was erg benieuwd en voor die 69 cent kon ik ze echt niet laten liggen.
Ja, onwijs leuk spul volgens mij!quote:Op maandag 16 juni 2014 14:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Gedroogd fruit?Kut, moet ik er deze week weer naartoe.
![]()
Spul is bij zoiets als de Tuinen zo duur.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:26 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ja, onwijs leuk spul volgens mij!
Ff zoeken op de site.
jammer dat de abrikozen opwaren (ander spul) die zijn ook zo lekker.
quote:
Ja he?quote:
Een hele boom leegeten is ook zo watquote:Op maandag 16 juni 2014 14:35 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ja he?
En 18 gram in een zakje, precies een leuke hoeveelheid voor tussendoor.
Nee, gedroogd fruit.quote:
ik wens je vers fruit toequote:Op maandag 16 juni 2014 20:06 schreef trovey het volgende:
Gedroogd fruit goedgekeurd, althans de aardbeien.Ook nog een zakje peer,appel en perzik meegenomen maar die moet ik nog testen....wat een straf.
![]()
Het is overigens echt gedroogd fruit, zonder suikerlaagje, de aardbei is net een hard schuimpje maar dan beter, lekker zoet met een beetje zuur.
Eet ik ook (liefst als smoothie), dit is meer een gezonde snack.quote:
En gelukt en werkt ook nogquote:Op maandag 16 juni 2014 08:18 schreef whY... het volgende:
[..]
Ja is best gemakkelijk, als je weet hoe je bluetooth aan moet zetten dan kan je dit ook![]()
Ze hebben mapjes speciaal voor tabblets maar ook losse keyboards.
Wat is er gezond aan dan? Behalve dat het lekker is?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Eet ik ook (liefst als smoothie), dit is meer een gezonde snack.
Geen extra suiker en geen vet, wellicht nog wat vitaminen en mineralen.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is er gezond aan dan? Behalve dat het lekker is?
Ruim ¤38,- per kilo is niet goedkoop hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 14:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Spul is bij zoiets als de Tuinen zo duur.Ik ben gek op gedroogd fruit (maar met mate dan hè, anders eet je een boom leeg zonder dat je het weet
)
Het is bijna alleen maar suiker?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Geen extra suiker en geen vet, wellicht nog wat vitaminen en mineralen.
Je moet het dan ook niet per kilo verorberenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ruim ¤38,- per kilo is niet goedkoop hoor
Tuinen is volgens mij stukken goedkoper daarmee
Fruitsuiker.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet het dan ook niet per kilo verorberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |