SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door SgtPorkbeans op 31-05-2014 15:46:10 ]Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
klint als een mexicaans zwembadquote:
Ga mij eens wat te eten maken danquote:
wat wil je eten dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga mij eens wat te eten maken dan
Als dr maar geen mexicanen in zitten ofzo, die stinken zoquote:
oh hoezo ging je niet?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had ik maar een mexicaans zwembad.
[..]
Niet helemaal, als in helemaal niet.
Jij wel?
ehm, een tosti ofzoquote:
Ik kook alleen iraans sorryquote:
Doe dan het lekkerste uit de Iraanse keukenquote:
Ik lig er hoogstens zelf in.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wat wil je eten dan?
[..]
Als dr maar geen mexicanen in zitten ofzo, die stinken zo
Mwa zit alweer een paar uur aan mijn studie. Als ik was gegaan dan had ik de alcohol niet links kunnen laten liggen, en dan had ik nu niet aan studie gewerkt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh hoezo ging je niet?
was ongekend druk
Gehaktbal kun je hier ook wel krijgen hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Doe dan het lekkerste uit de Iraanse keuken![]()
Kofte ofzo
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik lig er hoogstens zelf in.
Of als ik helemaal geld heb dan laat ik dit er in maken
[ afbeelding ]
Dan had ik aan de bar gehangen
[..]
Mwa zit alweer een paar uur aan mijn studie. Als ik was gegaan dan had ik de alcohol niet links kunnen laten liggen, en dan had ik nu niet aan studie gewerkt.
Was het wel wat? Met yellow claw en zo. Hoe lang deed je er over om binnen te komen?
Mijn zusje vond het echt ellendig om binnen te komen.
Maar een oer Hollandse gehaktbal is niet Iraansquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Gehaktbal kun je hoor ook wel krijgen hoor
Ja weet ik veel joh, lijkt toch allemaal op elkaarquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar een oer Hollandse gehaktbal is niet Iraans
Als ik ooit een miljoen win, dan bouw ik een huis. Met een glijbaan in mijn slaapkamer die leidt naar mijn (verwarmd) zwembadquote:
Eigenlijk zijn Ahmadinejad en Mark Rutte niet zo verschillend, dus Nederland en Iran lijken best veel op elkeaarquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja weet ik veel joh, lijkt toch allemaal op elkaar
We kunnen ook samen sparenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik ooit een miljoen win, dan bouw ik een huis. Met een glijbaan in mijn slaapkamer die leidt naar mijn (verwarmd) zwembad
Fijn dat je het zelf ook zo zietqquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn Ahmadinejad en Mark Rutte niet zo verschillend, dus Nederland en Iran lijken best veel op elkeaar
ja dan begrijp ik het welquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik lig er hoogstens zelf in.
Of als ik helemaal geld heb dan laat ik dit er in maken
[ afbeelding ]
Dan had ik aan de bar gehangen
[..]
Mwa zit alweer een paar uur aan mijn studie. Als ik was gegaan dan had ik de alcohol niet links kunnen laten liggen, en dan had ik nu niet aan studie gewerkt.
Was het wel wat? Met yellow claw en zo. Hoe lang deed je er over om binnen te komen?
Mijn zusje vond het echt ellendig om binnen te komen.
Door een miljoen ben je snel heen met zulke plannen. Ik zou tenminste 5 miljoen streven.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik ooit een miljoen win, dan bouw ik een huis. Met een glijbaan in mijn slaapkamer die leidt naar mijn (verwarmd) zwembad
Samen sparen is wel stuk prettiger. Wanneer gaan we onze gezamenlijke rekening openen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
We kunnen ook samen sparen
[..]
Fijn dat je het zelf ook zo zietq
Een uurquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja dan begrijp ik het wel
duurde zeker een halfuur om binnen te komen, werd ook flink geduwd bij de ingang door iedereen. Yellow claw was er denk ik maar een uurtje, binnen was het ook erg druk dus heb niet alles ervan meegekregen
Als je meer van zulke inzichten hebt, dan kom je in aanmerking om dan mijn trophy wife te zijn. Al heb ik je liever als man dan als vrouw. Dus ik hoop niet dat je met die 5 miljoen ook nog jezelf wil ombouwen, dan ben ik bang dat je toch af valt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door een miljoen ben je snel heen met zulke plannen. Ik zou tenminste 5 miljoen streven.
Mag ik dan je trophy wife zijn?
Als we samenwonen tochquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:29 schreef Flippiee het volgende:
Samen sparen is wel stuk prettiger. Wanneer gaan we onze gezamenlijke rekening openen?
Ik was niet geheel zeker of trophy husband een gangbare term is. Net zoals een vrouwelijke brandweerman een brandweerman blijft.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je meer van zulke inzichten hebt, dan kom je in aanmerking om dan mijn trophy wife te zijn. Al heb ik je liever als man dan als vrouw. Dus ik hoop niet dat je met die 5 miljoen ook nog jezelf wil ombouwen, dan ben ik bang dat je toch af valt.
Hmm ik toch iets vroeger.quote:
+1 manpuntquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je had gelijk over beef jerkey echt niet te vreten.
Nomnom. Zit hier trouwens geen katje tussen voor jou? F&F / Er waren eens vier kleine wees katjes..quote:
Ik las drollenvanger.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een hele grote dromenvanger gekochtDromenvangers zijn zo tof
Maar ja, bijna weekend, veel belangrijker.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Maar ja, bijna weekend, veel belangrijker.
Toet toet boing boingquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:54 schreef Amarantha het volgende:
Hardcore Unity - Fantasy Island Festival 2014 Anthem, a song by Ruffneck & Ophidian on Spotify.
Rengdengdeng
quote:Sorry, we hebben je aflevertijdvak niet gehaald. De pakketbezorger is nog onderweg om je pakket vandaag af te leveren.
Kleding en schoenen. Ze hadden laatst 30% korting op tops bij de H&M.quote:
Nice zomerkleding?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kleding en schoenen. Ze hadden laatst 30% korting op tops bij de H&M.![]()
Toen viel ik in hun valkuil met als gevolg dat ik meer dingen kocht die niet met korting waren, dan dingen met korting. Ken allemaal.
Jepquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja
[..]
Gelukkig nietDie staken vandaag toch?
Ik had laatst voor het eerst kleding besteld op internet haha.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja
[..]
Gelukkig nietDie staken vandaag toch?
Ik heb ook nooit problemen met DHL. Maar zo vaak bestel ik nou ook weer niet via het internet.quote:
En hoe beviel dat?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had laatst voor het eerst kleding besteld op internet haha.
Wel chill. Snel geleverd. En dat shirt kon je volgens mij niet in een winkel kopen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit problemen met DHL. Maar zo vaak bestel ik nou ook weer niet via het internet.
[..]
En hoe beviel dat?
Beter. Dat is ook wel weer tof aan bestellen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wel chill. Snel geleverd. En dat shirt kon je volgens mij niet in een winkel kopen.
Ik keek eerst bij een andere webshop maar daar hadden ze het shirt niet in mijn maat en was duurder. Dus ging ik ff bij Zalando kijken was goedkoper & ook in mijn maat. Pakketje was afgeleverd bij de buren wel chill dan dat ik het zelf niet op moest halen bij een postkantoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter. Dat is ook wel weer tof aan bestellen.Ik vind in de winkel nooit de dingen van de webshop.
?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://fbcdn-sphotos-c-a(...)71269661245090_n.png
Behalve kleding en 'personal hygiene?'quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit problemen met DHL. Maar zo vaak bestel ik nou ook weer niet via het internet.
[..]
En hoe beviel dat?
Maar twee keer eten besteld.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger wel nu maak ik ook liever mijn eigen eten.
Ophi en ruffneckquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:54 schreef Amarantha het volgende:
Hardcore Unity - Fantasy Island Festival 2014 Anthem, a song by Ruffneck & Ophidian on Spotify.
Rengdengdeng
Ah nicequote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik keek eerst bij een andere webshop maar daar hadden ze het shirt niet in mijn maat en was duurder. Dus ging ik ff bij Zalando kijken was goedkoper & ook in mijn maat. Pakketje was afgeleverd bij de buren wel chill dan dat ik het zelf niet op moest halen bij een postkantoor.
Geen idee waarop je doelt met 'personal hygiëne', maar veelal kleding.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Behalve kleding en 'personal hygiene?'
Ja, dan kun je proberen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah nice
[..]
Geen idee waarop je doelt met 'personal hygiëne', maar veelal kleding.
De rest koop ik nog steeds liever gewoon in de winkel.
Nummer 39 met rijst?quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat is zwaar en drink je bij de Chinees?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:48 schreef Ro-ald het volgende:
Maar dus als je FOK! met Noord-Korea vergelijkt krijg je een ban?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]trust me, ik heb er ervaring mee
Ik weet het nog goedquote:
Yoghurtquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze hebben nu van die nieuwe edities.De Yoghurt Fresh variant
![]()
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze hebben nu van die nieuwe edities.De Yoghurt Fresh variant
![]()
Dat proef je niet joh. Die frambozensmaak die daar doorheen zit daarentegenquote:
Volgens mij zijn ze ergens in de aanbieding, dus ik scoor nog wel een doosjequote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zag het jaHad ze bijna meegenomen
Die naam komt mij bekend voor jaquote:
Hele tijd niet actief geweest hier ze heeft op mijn Fobo gekeken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die naam komt mij bekend voor ja
Wat is er mee
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hele tijd niet actief geweest hier ze heeft op mijn Fobo gekeken.
Oh, misschien dat je nu in haar kont wou plassen ofzoquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh, misschien dat je nu in haar kont wou plassen ofzo
Hey you never knowquote:
Dankuwel juffrouwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Hehequote:
Jaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:48 schreef Ro-ald het volgende:
Maar dus als je FOK! met Noord-Korea vergelijkt krijg je een ban?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dankuwel juffrouw
Ik kan hetzelfde van u zeggenHaha aw wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook lief, soms...quote:
Is naar links hot of not?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
Lb ben je er? Volgens mij heb ik je net naar links geswiped
Ik zag het te laatquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Godverdomme wat een een lul ben je toch ook. Jullie lijken me juist geschikt voor elkaar.
Qua lengte zou iemand anders ook bij me passenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Qua lengte zou het wel aardig passen. [ afbeelding ]
sry, 2easy2cheap.
Hoe oud ben je?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Qua lengte zou iemand anders ook bij me passen![]()
![]()
24
Wilde net zeggen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]Ze houdt niet zo van dezelfde ooghoogte, als ik voor de grap buk is ze meteen over de zeik.
LB is 18 trouwens - 24 en 18 kan prima.
Bier & pizza goede combinatie.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:04 schreef laforest het volgende:
Hmm net een pizza gegeten, jullie brengen me op slechte gedachten.
Tiinder & pizza goede combinatie, lekker smullen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:04 schreef laforest het volgende:
Hmm net een pizza gegeten, jullie brengen me op slechte gedachten.
ik hoor het al. Je zit onder de plakquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]Ze houdt niet zo van dezelfde ooghoogte, als ik voor de grap buk is ze meteen over de zeik.
LB is 18 trouwens - 24 en 18 kan prima.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tiinder & pizza goede combinatie, lekker smullen.
Nope, pizza, bier en Fok!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tiinder & pizza goede combinatie, lekker smullen.
Beter dan dat secreetquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij weet ook precies wanneer ik het lekker vind om mijzelf aan te raken he ;$$ x
Ik kan natuurlijk niet toestaan dat je je zo uitlaat over dat nare, bazige, kleine vrouwtje. De volgende keer dat ik je tegenkom op curve zal ik niet schuwen achter je aan te kleuren.quote:
Missie volbrachtquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet toestaan dat je je zo uitlaat over dat nare, bazige, kleine vrouwtje. De volgende keer dat ik je tegenkom op curve zal ik niet schuwen achter je aan te kleuren.
Wie?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:21 schreef Rodawa het volgende:
Ben jij trouwens niet dat meisje die intiem DM-contact had met Dimachaerus?
Is calipso die gore duitser met die naaktfoto's?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:21 schreef Rodawa het volgende:
Ben jij trouwens niet dat meisje die intiem DM-contact had met Dimachaerus?
Naaktfoto's?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is calipso die gore duitser met die naaktfoto's?
Echte doorgewinterde FOK!ker hierquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Van alle woorden kies je precies die uit. Typical.
Ik dacht laat ik gewoon vragen wat iedereen hier wil vragen. Jeetje.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"Gore Duitser, oke, dat klopt, maar naaktfoto's?"
FLIPS TOCH.
Het heeft even geduurdquote:
In jouw geval betwijfel ik ten zeerste of ik de voor mij gewenste resultaat krijgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee jij zou niet je handen boven je hoofd doen om de knuppel te vermijdenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:03 schreef Rodawa het volgende:
[ afbeelding ]
Die man links naast haar.Je kunt wel zien wie de broek aan heeft in dat huishouden.
Zou hem gewoon keurig vangen zoals zij ook doet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:10 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Nee jij zou niet je handen boven je hoofd doen om de knuppel te vermijden
Wat een knuppelquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:03 schreef Rodawa het volgende:
[ afbeelding ]
Die man links naast haar.Je kunt wel zien wie de broek aan heeft in dat huishouden.
Ja hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zou hem gewoon keurig vangen zoals zij ook doet.
OMG PLASTIC ZAKJENquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Greotjens pz en ria en de kids en een pootje van rex de hont
Wat heeft de rode zee ermee te maken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Prachtexemplaar inderdaad, ze mag trots zijn dat ze hem mee naar huis mag nemen.
En haar man mag natuurlijk ook weer mee.
[..]
why u mad tho? [ afbeelding ]???
pP_Z ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Greotjens pz en ria en de kids en een pootje van rex de hont
Dmquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
pP_Z ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
haha ja meeste mense zulle wel snape jij niet geeft niet ooit begryp je wel als je ouder bentquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:07 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Wat heeft de rode zee ermee te maken.
okquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
haha ja meeste mense zulle wel snape jij niet geeft niet ooit begryp je wel als je ouder bent
laters
Ze gaat dit toch ontkennen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:47 schreef Calipso het volgende:
[..]
Je bent nu wel echt van het showen he
Dit soort aids.quote:
Aw lekker hoor haha. xquote:
Ik zie mensen dat altijd posten als status op facebook. Gelijk eraf flikkeren dat soort lui.quote:
Zou het ook nooit op facebook zettenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie mensen dat altijd posten als status op facebook. Gelijk eraf flikkeren dat soort lui.
Nee, zo laag had ik je nog niet zitten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou het ook nooit op facebook zetten
Waarom hier wel?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou het ook nooit op facebook zetten
Hypocriet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:53 schreef Rodawa het volgende:
Dit is dus precies waarom FOK! een kutmedium is als datingsite.
Dus hebben jullie nu al een relatie of hoe zit het precies? Hoe lang speelt dit al? Woon je in de buurt van Freak?quote:
Ik ken deze Ruzzlespelende jongen niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus hebben jullie nu al een relatie of hoe zit het precies? Hoe lang speelt dit al? Woon je in de buurt van Freak?
Zoveel vragen.
Daten via fokquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:53 schreef Rodawa het volgende:
Dit is dus precies waarom FOK! een kutmedium is als datingsite.
Is dat ooit gebeurd?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:58 schreef Calipso het volgende:
[..]
Daten via fokhoe kansloos wil je zijn
Het grootste forum van Nederland met de meeste gebruikers - er zullen vast wel wat gekken zijn geweest die eraan beginnen.quote:
FL_freak en rocknijntjequote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:05 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar wat voorbeelden.
Maar dat is toch niet serieus?!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:06 schreef Calipso het volgende:
[..]
FL_freak en rocknijntje
Flippiee en wietparkiet
Rezania en etsu
Jawel?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:08 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet serieus?!
MsMessy en Weissmanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:05 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ik denk dat Rez en Ets hier niet zo blij mee zijn.quote:
hehequote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
MsMessy en Weissman
Fera en 2Happy4u
Calipso en Dimachaerus
Flippiee en half GRTD
- Nijn 2011.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:11 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit een relatie zou hebben met een FOK!ker.
Ik ook. Tot je een vrijwel normale vindt, dan wil je niet meer zonderquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:11 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit een relatie zou hebben met een FOK!ker.
half grtd bitch plsquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
MsMessy en Weissman
Fera en 2Happy4u
Calipso en Dimachaerus
Flippiee en half GRTD
Inderdaad. Ik zou nog heel grtd doen. Half werkquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:40 schreef Calipso het volgende:
[..]
Echt he, ook jij hebt nog je waardigheid
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou nog heel grtd doen. Half werk
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:24 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ik ga naar Duitsland, dag.
Etsu en ikzelfquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:05 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
En als Paxcon je laat vallen heb je Lr nog.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Etsu en ikzelf
Paxcon en ikzelf
Was pure romantiek.
Ja, maar het ging over dates die al hebben plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En als Paxcon je laat vallen heb je Lr nog.
Ahá. Dan is het een logisch rijtje.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar het ging over dates die al hebben plaatsgevonden.
Mijn date met LR komt nog, en dan doen we verder nog alsof we geďnteresseerd zijn in een TV uitzending.
VI Oranje. We gaan in het publiek zitten. En dan maar wachten op de kiss cam!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahá. Dan is het een logisch rijtje.
Wat spannend.Welke tv uitzending gaan jullie bekijken?
Gewoon van tevoren een verzoekje indienen, dan zullen ze vast wel bij jullie eindigenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VI Oranje. We gaan in het publiek zitten. En dan maar wachten op de kiss cam!
Aan de andere kant, als Paxcon dan aan de andere kant naast me zit krijgen we Jerry Springer taferelen en moet de beveiliging tussenbeide komen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon van tevoren een verzoekje indienen, dan zullen ze vast wel bij jullie eindigen
Natuurlijk.quote:
Dat zijn niet de gewenste situaties natuurlijk. Voor je het weet zit je ook nog in een talkshow problemen uit te leggen. Wel spannend als mensen zo voor je willen vechtenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als Paxcon dan aan de andere kant naast me zit krijgen we Jerry Springer taferelen en moet de beveiliging tussenbeide komen.
Ik denk dat alle kijkers van RTL4 wel eens benieuwd zijn naar echte emoties, na al die GTST troep.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Natuurlijk.
[..]
Dat zijn niet de gewenste situaties natuurlijk. Voor je het weet zit je ook nog in een talkshow problemen uit te leggen. Wel spannend als mensen zo voor je willen vechten
Wnr datenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Natuurlijk.
[..]
Dat zijn niet de gewenste situaties natuurlijk. Voor je het weet zit je ook nog in een talkshow problemen uit te leggen. Wel spannend als mensen zo voor je willen vechten
Het zou goede televisie kunnen leveren. Ik zou er bijna voor tv gaan kijken als dit zou doorgaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat alle kijkers van RTL4 wel eens benieuwd zijn naar echte emoties, na al die GTST troep.
Als je niet voor mij, LR of Paxje wil kijken zou ik het zeker doen voor Karina die met haar panterjas zal pronken (incl. haar mysterieuze boyfriend).quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het zou goede televisie kunnen leveren. Ik zou er bijna voor tv gaan kijken als dit zou doorgaan.
Polygamie is geen zondequote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry ik ben al getrouwd met Snowbells.
Ik keek heel toevallig vanavond een stukje VI. Over dat team aller tijden. Man man man, wat zag die Derksen er slecht uit.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je niet voor mij, LR of Paxje wil kijken zou ik het zeker doen voor Karina die met haar panterjas zal pronken (incl. haar mysterieuze boyfriend).
Ik ben trouw aan Snow.quote:
Dat was geen echt VI maar een semi-live programma. De heren zijn nu vakantie aan het houden om dan komende maand niet van de buis te worden geslagen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik keek heel toevallig vanavond een stukje VI. Over dat team aller tijden. Man man man, wat zag die Derksen er slecht uit.Misschien dat jullie op de achtergrond dat beeld toch kunnen veraangenamen.
[..]
Ik ben trouw aan Snow.
Maar ik heb anderhalfjaar gewacht om miin lobi voor jou te uitenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik keek heel toevallig vanavond een stukje VI. Over dat team aller tijden. Man man man, wat zag die Derksen er slecht uit.Misschien dat jullie op de achtergrond dat beeld toch kunnen veraangenamen.
[..]
Ik ben trouw aan Snow.
Oh jeetje. Dan was er dus echt geen flikker aan op tv vanavond. Als er zelfs al herhalingen uitgezonden worden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was geen echt VI maar een semi-live programma. De heren zijn nu vakantie aan het houden om dan komende maand niet van de buis te worden geslagen.
De Snor ziet er inderdaad niet zo verzorgd uit (hij is al een tijdje niet bij Arno de haararchitect geweest), zijn vrouw vraagt zich ook vaak af wat voor een landloper er nu weer op TV is.
Je lobi moet je maar aan een ander geven. Ik kan er niets mee.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maar ik heb anderhalfjaar gewacht om miin lobi voor jou te uiten
Arno de haararchitect uit Nijmegen is de kapper van Johan. Hij geeft Johan om de paar weken een echte jaren sixties look.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh jeetje. Dan was er dus echt geen flikker aan op tv vanavond. Als er zelfs al herhalingen uitgezonden worden.
Wel slim aangepakt van ze.
Ik ken Arno de haararchitect niet, maar ik geloof oprecht dat hij die al enige tijd niet bezocht heeft. Ik heb het ook oprecht te doen met zijn vrouw. Dan word je man al oud, en dan loopt hij er ook zo bij.
[..]
Je lobi moet je maar aan een ander geven. Ik kan er niets mee.
Een heel duidelijk verhaal dit.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tussen dit romantische aanzoek door wil ik aankondigen dat ik naar bed ga.
Toedeloe en welterusten!
[..]
Arno de haararchitect uit Nijmegen is de kapper van Johan. Hij geeft Johan om de paar weken een echte jaren sixties look.
Johan heeft mazzel dat zijn vrouw Isabelle zelden VI kijkt, daarom durft hij ook zo ordinair te doen.
Oh ja, ik ging dus naar bed.
Ik heb nu wel een stijve pener van ro-ald zn oude huisgenotequote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh jeetje. Dan was er dus echt geen flikker aan op tv vanavond. Als er zelfs al herhalingen uitgezonden worden.
Wel slim aangepakt van ze.
Ik ken Arno de haararchitect niet, maar ik geloof oprecht dat hij die al enige tijd niet bezocht heeft. Ik heb het ook oprecht te doen met zijn vrouw. Dan word je man al oud, en dan loopt hij er ook zo bij.
[..]
Je lobi moet je maar aan een ander geven. Ik kan er niets mee.
Wat ga je doen in Limburgquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:07 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ik dacht mijn vriend komt er zo aan met z'n auto om ons naar Duitsland te brengen, maar hij is nog steeds bezig.
Hij leeft nog?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mensen die nu geen bier drinken met Ro-ald en Plastic_zak
Kus van p_z aan flips
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat alle kijkers van RTL4 wel eens benieuwd zijn naar echte emoties, na al die GTST troep.
Ik niet. Zal mij voorbeeldig gedragenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Zullen wij uit de zaal worden gegooid?
Als dat gebeurt doen we een shout-out naar de VI Hooligans. Dat zal ongetwijfeld Superbeelden opleveren.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Zullen wij uit de zaal worden gegooid?
De troepen zullen al scanderend aantreden '110% ANTI RTL!!'quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dat gebeurt doen we een shout-out naar de VI Hooligans. Dat zal ongetwijfeld Superbeelden opleveren.
Inderdaad. Ook een mooie einde gehad.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Etsu en ikzelf
Paxcon en ikzelf
Was pure romantiek.
johannes_vermeer snoept van meerdere walletjesquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Etsu en ikzelf
Paxcon en ikzelf
Was pure romantiek.
Ik gun jullie dat TV-momentje hoor, ik zal doen alsof m'n neus bloedtquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als Paxcon dan aan de andere kant naast me zit krijgen we Jerry Springer taferelen en moet de beveiliging tussenbeide komen.
Pijnlijk punt. Deze vraag sla ik liever over.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Etsu. Hoe staat het met de liefde?
Je hebt geen escapes meer, je moet deze beantwoorden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pijnlijk punt. Deze vraag sla ik liever over.
Spijtig om te horen en sterkte ermee.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pijnlijk punt. Deze vraag sla ik liever over.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:19 schreef Flippiee het volgende:
Doe ffe normaal joh.
Je bent zelf ripped.
Het moest ervoor doorgaan in ieder geval. Je was gewaarschuwdquote:
Zo omschrijf je het wel het beste. En ik was inderdaad gewaarschuwd, maar helaas was een reclameblok voldoende om toch even te zappen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het moest ervoor doorgaan in ieder geval. Je was gewaarschuwd
Wat een beenbreuken vandaag, achterlijke oefeninterlands
LETMEINTJUUHHHHquote:
Arme jijquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo omschrijf je het wel het beste. En ik was inderdaad gewaarschuwd, maar helaas was een reclameblok voldoende om toch even te zappen.
Geen beenbreuk meegekregen, maar dat is wel het nare aan de oefeninterlands. Zijn de 'risicovolle' clubwedstrijden voorbij, dan heb je het risico bij de oefeninterlands nog op een blessure.
GROLSCHHHHHquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
LETMEINTJUUHHHH
BIERRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Heuyquote:
Wat is Faxequote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heuy
Ik zit nu aan de Faxe (Deens)
Lekker hoor
Een Deens biertjequote:
Faxe zijn toch die literblikken bier met vikingen erop?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heuy
Ik zit nu aan de Faxe (Deens)
Lekker hoor
Een goede omschrijving wel jaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Faxe zijn toch die literblikken bier met vikingen erop?
Dat slaat nog sneller dood dan uhm iets wat snel doodslaat nog los van de watersmaak. Al zijn de blikken zelf wel tof.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan het toch altijd niet laten om zo'n blik te kopen in Duitsland. Liter bier voor paar cent
Prachtig toch. Net als die zwarte 5.0 blikken bier. Door dat statiegeld systeem op blikken in Duitsland haal je het geld van een tray er bijna weer uitquote:
FOK! werkt ook helend genoeg.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arme jijHopelijk weet je dit nare gevoel nog weg te spoelen met een serie of iets dergelijks.
En inderdaad hopeloos. Al was Robben ook bijna gezien. Oefenen tegen een Afrikaans land
Een continent wat niet bekend staat om zijn legendarische doodschoppen en gebrekkig tactisch inzicht. Aziatische landen doen het wel goed wat dat betreft.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
FOK! werkt ook helend genoeg.![]()
Robben.Tegen welk land van welk continent dan wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |