SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Toefjes, ik heb onze auto gevonden.
Met de linker bumper en de rechter bumper een beetje doorgetrokken naar de zijkant.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]Dan wil ik een kenteken dat begint met DS2
Ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:07 schreef WezepAFCA het volgende:
Moet een update installeren maar is nog geen fut WC zo te lezen hier?
nee maar wel met je stekker.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Als je een US playstation 4 koopt, zou je dan problemen kunnen krijgen met het spelen van spellen?
Krijg er een Nederlandse stekker bij.quote:
nee.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Als je een US playstation 4 koopt, zou je dan problemen kunnen krijgen met het spelen van spellen?
Prima budget spelers in de BPL. Aubameyang, De Bruyne...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:12 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is binnenAlleen nog maar 21K om het elftal af te maken
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt in het leven slechts de garantie dat je zult sterven.
Ja, net Luiz Gustavo aangeschaft, Bruyne gaat mid-mid spelen, Piszcek kost ook bijna niks. Komt wel goed. Dit is m'n fitness team. Colombianen team het eerste teamquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Prima budget spelers in de BPL. Aubameyang, De Bruyne...
Heb je je colombianen verkocht?
slingert hem uit de broek...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:22 schreef Toefjes het volgende:
Maar met die update kun je dus met landenteams tegen elkaar?
Vet. Dit heeft nog nooit gekund in FIFA
niet online toch?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:22 schreef Toefjes het volgende:
Maar met die update kun je dus met landenteams tegen elkaar?
Vet. Dit heeft nog nooit gekund in FIFA
Maar 1 manier om daar achter te komen toch?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:24 schreef Dylan98 het volgende:
Update hij automatisch als ik fifa 14 opstart op ps4?
Dit als fitness teamquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, net Luiz Gustavo aangeschaft, Bruyne gaat mid-mid spelen, Piszcek kost ook bijna niks. Komt wel goed. Dit is m'n fitness team. Colombianen team het eerste team
Goedkope spelers kun je vaak voor de "snel verkopen"-prijs kopen op de markt. Als een speler geblesseerd is of een contract nodig heeft, kan je hem dus het beste snel verkopen en voor dezelfde prijs weer terugkopen op de markt. Scheelt een boel coins aan contracten en blessurekaartjesquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:24 schreef Groninger. het volgende:
Ik ben net begonnen met FUT, maar nu probeer ik te sparen voor spelers, maar nu is het zo dat ik net mijn basis 11 redelijk heb en in het goud. Maar om voor betere spelers te sparen, dat lukt me niet aangezien ik elke wedstrijd wel weer een blessure heb of een contract wat afloopt. Dan moet ik elke wedstrijd weer voor die contracten lappen.
Iemand tips hoe ik een beetje snel kan sparen?
Ik hoop dat Groninger zich af gaat vragen wat ik nou met Fitness team bedoel, vlak boven de post waarin hij zijn vraag stelt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Goedkope spelers kun je vaak voor de "snel verkopen"-prijs kopen op de markt. Als een speler geblesseerd is of een contract nodig heeft, kan je hem dus het beste snel verkopen en voor dezelfde prijs weer terugkopen op de markt. Scheelt een boel coins aan contracten en blessurekaartjes
je kan ook geen packs openenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:31 schreef DuTank het volgende:
Ik heb een update. Maar toch geen coins om packs te openen.
Laatmaar.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar 1 manier om daar achter te komen toch?
Oke, bedankt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Goedkope spelers kun je vaak voor de "snel verkopen"-prijs kopen op de markt. Als een speler geblesseerd is of een contract nodig heeft, kan je hem dus het beste snel verkopen en voor dezelfde prijs weer terugkopen op de markt. Scheelt een boel coins aan contracten en blessurekaartjes
Wat bedoel je daarmee??quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat Groninger zich af gaat vragen wat ik nou met Fitness team bedoel, vlak boven de post waarin hij zijn vraag stelt.
Een tweede team, zodat je je eerste team op de bank kan zetten om rust te geven.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:32 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Oke, bedankt.
Dit zal wel helpen denk ik idd.
[..]
Wat bedoel je daarmee??
Een 2e team. Daar kun je mee spelen, zodat je andere spelers weer op 99 fitness kunnen komen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:32 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Oke, bedankt.
[..]
Wat bedoel je daarmee??
Optyfen!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:32 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Oke, bedankt.
[..]
Wat bedoel je daarmee??
hier zegt ie dat ie geen internet info kan vindenquote:
Er is niks veranderd. Behalve dat ik een loss kreeg, omdat ik opeens van Xbox Live afgegooid werdquote:
Choupo > Aubaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:35 schreef Toefjes het volgende:
Piszcek met shadow voor 2700c en Aubameyang met catalyst voor 1700c
Jawelquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien is hij niet voor FC Groningen
Ik heb de PS3 aanstaan. Maar druk bezig met FUTquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:37 schreef FCsuarez het volgende:
iemand op de PS3 die poep al aan de praat ?
Franse kutmachine.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:37 schreef Groninger. het volgende:
[..]
http://www.amazon.fr/gp/p(...)=as2&tag=playstnl-21
Die dan?
wel geupdate maar kan er niet in, want kan geen online gegevens vinden. ga ook nog wel ff potje FUTtenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb de PS3 aanstaan. Maar druk bezig met FUT
volgens mij valt het in de garantie als ie van binnen de eu komt?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Franse kutmachine.zonder garantie zeker?
Dan haal ik hem wel na mijn vakantie.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
volgens mij valt het in de garantie als ie van binnen de eu komt?
Auba >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Choupoquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Stats zeggen niks.. wacht maar tot je hem gebruikt.
Het is lang geleden dat ik DS2 gelijk moest geven, maar het is weer eens zo ver.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Stats zeggen niks.. wacht maar tot je hem gebruikt.
Bij Amazon is de levertijd inderdaad maar 3 dagen, had ik al gezien. Alleen heb ik geen vertrouwen in de Franse medemens.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan haal ik hem wel na mijn vakantie.
Ik heb bijna altijd gelijk dus je hebt iets gemist.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat ik DS2 gelijk moest geven, maar het is weer eens zo ver.
Ik ben volgende week al weg dus ik wacht wel even.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:41 schreef Toefjes het volgende:
Bij Amazon is de levertijd inderdaad maar 3 dagen, had ik al gezien. Alleen heb ik geen vertrouwen in de Franse medemens.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb bijna altijd gelijk dus je hebt iets gemist.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb bijna altijd gelijk dus je hebt iets gemist.
Pourquoi pas?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij Amazon is de levertijd inderdaad maar 3 dagen, had ik al gezien. Alleen heb ik geen vertrouwen in de Franse medemens.
Kun je wel gaan quoten, maar toen ik zei dat een team met veel blauwe kaarten niet goed speelt had ik ook al gelijk.quote:
Niet per definitie. Gisteren 3x met dat team gespeeld in div2, 7 puntenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kun je wel gaan quoten, maar toen ik zei dat een team met veel blauwe kaarten niet goed speelt had ik ook al gelijk.
Is FUT WC uit ja?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
En die arme Maver zit bij de kapper en moet bij zijn familie op bezoek terwijl DE UPDATE uit is.
Gewoon lekker een rood shirtje aantrekken, in de auto stappen en het WK vieren in een kroeg in Antwerpenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:55 schreef Lindgren. het volgende:
Van Gaal denkt oprecht aan het idee om KJH thuis te laten omdat hij niet in een 532 rendeert.Promes is dan een betere keuze. Deze man.
Kun je zoiets ook op unibet zeggen? Dat je Oranje tweede wordt in de poule? Of is het Spanje en Oranje naar de volgende ronde?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
We worden tweede in de poule en tegen Brazilie krijgen we ineens weer een gelukswedstrijdje.
Zwakke voet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:59 schreef Confetti het volgende:
Lampard 5 ster zwakke voet
Drogba eindelijk High/medium en hele goede stats![]()
Voor de rest niet veel bijzonders
Geen idee.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:59 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Kun je zoiets ook op unibet zeggen? Dat je Oranje tweede wordt in de poule? Of is het Spanje en Oranje naar de volgende ronde?
Als je dat denkt.... Levert een beste quotering op denk ikquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
Spanje gaat niet door denk ik...
Doe jij mee aan de fut wk poule? Dan hoeven we ons al over 1 iemand minder zorgen te maken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
Spanje gaat niet door denk ik...
Ik had voor de 360 Fifa 14 World Cup gekocht, deze speelde ook heel anders.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:03 schreef rolls-reus het volgende:
Lijkt wel alsof het heel anders speelt dan de normale fifa
Ja vind ik ook. Benieuwd of dat bij fut straks ook is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:03 schreef rolls-reus het volgende:
Lijkt wel alsof het heel anders speelt dan de normale fifa
FUT WK Poule?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Doe jij mee aan de fut wk poule? Dan hoeven we ons al over 1 iemand minder zorgen te maken.Met deze voorspellingen.
Die heeft minder pace.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ga gewoon Lewandowski halen als je hem kan betalen manDit is zo triest, zo'n team met Auba.
Waarom is dat triest? Hij mag toch wel gewoon met Auba spelen..quote:
Het mag wel, maar ik vind het een beetje triest. Ik denk dat je wel snapt waarom ik dat zeg.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom is dat triest? Hij mag toch wel gewoon met Auba spelen..
Nou, dan zal ik je een verhaal vertellen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ga gewoon Lewandowski halen als je hem kan betalen manDit is zo triest, zo'n team met Auba.
Tuurlijk. Deze man gaat ook weer festivalstruinen vandaag.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:28 schreef byah het volgende:
De economie staat weer stil vandaag zeker?
[ afbeelding ]
http://instagram.com/p/ong7UeidY_/
Hij maakte trouwens 2 kopdoelpunten. Een hoop mensen vergeten dat hij buiten het feit dat hij snel is, ook gewoon 1.85 is en redelijk goede headingstats heeft.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het mag wel, maar ik vind het een beetje triest. Ik denk dat je wel snapt waarom ik dat zeg.
Hij heeft maar één kwaliteit, dus door met hem te spelen sluit je eigenlijk de meeste manieren van spelen al uit omdat je spits daar niet in past en krijg je eenzijdig spel
Ja ik geloof wel dat je met hem kan scoren, maar zie mijn post hierboven. De spits loopt ook automatisch het beste in positie om te scoren natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik je een verhaal vertellen.
Ik moest net tegen een vreselijk duur team. Met MOTM di Maria, MOTM Ramos, TOTS Pepe, IF Messi, Neymar. En 2-3 gewonnen. 2 Goals van Auba. Zo, nu jij weer
Je kan met Robben ook kopgoals scoren als je ze goed uitspeeltquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij maakte trouwens 2 kopdoelpunten. Een hoop mensen vergeten dat hij buiten het feit dat hij snel is, ook gewoon 1.85 is en redelijk goede headingstats heeft.
Plus, de manier van éénzijdig spelen heeft vooral de bestuurder van het team in de hand. Niet het team zelf.
Zie ook mijn post boven jouquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik geloof wel dat je met hem kan scoren, maar zie mijn post hierboven. De spits loopt ook automatisch het beste in positie om te scoren natuurlijk.
Jepquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jepbij een winkel in Hoek van Holland. 399 euro
Maar Auba scoorde wel in een direct duel met Ramos. Sterker nog: tegen MOTM Ramos.quote:
nice. waar haal je 'm voor?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jepbij een winkel in Hoek van Holland. 399 euro
Nope. Xbox One en PS4 kunnen wel gratis kick off downloaden waar ze offline met WK landen kunnen spelen.quote:
Yo hipster hoe is je nieuwe kapsel geworden?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:52 schreef Maver24 het volgende:
Lahm is gewoon 87 rated in de kick off mode, waarom hebben we die niet gezien in die top 40 lijst dan ?
pas half 4 naar de kapper, heb ik al een paar keer gezegdquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Yo hipster hoe is je nieuwe kapsel geworden?
sorry echt sorryquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
pas half 4 naar de kapper, heb ik al een paar keer gezegd
Reemi jij hebt vast nog wel wat goede spotify playlists? Ga zondag weg en jij hebt een goede muzieksmaakquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Prima budget spelers in de BPL. Aubameyang, De Bruyne...
Heb je je colombianen verkocht?
Rustig blijven ademen Mavertje.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:56 schreef Maver24 het volgende:
El Shaarawy is CF in de kick off en Candreva CAM
Low/Lowquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:00 schreef Maver24 het volgende:
Balotelli heeft 4* skills en 4* wf en LOW/LOW
quote:
troep afaikquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:00 schreef Maver24 het volgende:
Balotelli heeft 4* skills en 4* wf en LOW/LOW
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:52 schreef Maver24 het volgende:
Lahm is gewoon 87 rated in de kick off mode, waarom hebben we die niet gezien in die top 40 lijst dan ?
Spam spam spamquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:56 schreef Maver24 het volgende:
El Shaarawy is CF in de kick off en Candreva CAM
Geen berichten over duplicatenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:32 schreef Toefjes het volgende:
Sommige mensenKomen ze met hun pauper elftal tegen mijn mooie, dure team te staan. Krijg je een bericht dat je zo'n mooi team hebt. Daarna Friend request. Daarna complimenten over je spel. En daarna de vraag die je wist dat ging komen: Of ik nog coins of spelers over heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Jij opent echt veel packs. gr grquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:49 schreef Maver24 het volgende:
toch nog een TOTS in een pack zo op de laatste dag, Immobile
40 euro weggooien terwijl de komende maanden? alleen watchdogs interessant is op next genquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Toefjes:
http://www.topprice24.nl/sony-playstation-4-500-gb-2-4
Mjah ik zou er ook nooit meer voor betalenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
40 euro weggooien terwijl de komende maanden? alleen watchdogs interessant is op next gen
Gewoon die Amerikaanse halenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:51 schreef poker4lifee het volgende:
gewoon ps4 topic ind e gaten houden of sony site. vriend vorige week een ps4 bij bartsmit gehaald
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:38 schreef Reemi het volgende:
Jammer POTSEerder deze week al besteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
zelfs dei valt tegenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
40 euro weggooien terwijl de komende maanden? alleen watchdogs interessant is op next gen
hoor het jaquote:
Jeujquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohhhhhh vanavond bij de ekte boiis weer.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:53 schreef Roypsv het volgende:
[..]
kots hem nu al uit moet ik zeggen. Kan het nu niet langer dan 15 minuten spelen
ja Ubisoft heeft het gewoon goed aangepakt qua marketing enzo. Nu speel je de game en is het gewoon gayquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Sleeping Dogs van vorig jaar.
Dat heb ik dus ook he. Al die pop ups.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:53 schreef Roypsv het volgende:
[..]
kots hem nu al uit moet ik zeggen. Kan het nu niet langer dan 15 minuten spelen
1 van m'n favoriete ps3 spellenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Sleeping Dogs van vorig jaar.
Wat poker zegt inderdaad, 40 euro te duurquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Toefjes:
http://www.topprice24.nl/sony-playstation-4-500-gb-2-4
Tof spel ja, maar had veel beter afgewerkt kunnen worden denk ik.quote:
goed man wij zaten echt allemaal al in spanning te wachten op deze postquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:01 schreef KC.PSV het volgende:
Laat ik mij toch verleiden om een 100k pack te kopen terwijl ik mijn coins wilde bewaren voor futwc. Zat daar Reus indat zijn extra pakjes vanavond...
Dan hoop ik dat je je nu weer kan ontspannen, nu de spanning er af is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
goed man wij zaten echt allemaal al in spanning te wachten op deze post
Alle Dixons winkels hebben een Watchdogs bundel binnen gekregen voor 440quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:51 schreef poker4lifee het volgende:
gewoon ps4 topic ind e gaten houden of sony site. vriend vorige week een ps4 bij bartsmit gehaald
Neem aan dat deze niet meer gaat komen?quote:9th TOTS: Benelux (Eredivisie & Belgian Pro League) – 6pm (UK time), May 28th 2014 until 5.30pm (UK time), June 4th 2014.
Kan je hem gelijk ophalen dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:07 schreef nistelaria het volgende:
[..]
Alle Dixons winkels hebben een Watchdogs bundel binnen gekregen voor 440![]()
http://fifasolved.com/201(...)ason-dates-detailed/
[..]
Neem aan dat deze niet meer gaat komen?
Bellen!quote:
Jep! Bij de Bart Smit stond er ook nog een, maar die was ¤460. Daar hebben ze overigens ook losse controllers.quote:
waarom die gare smiley ertussen? Vergeleken met wat er verwacht werd van watchdogs valt het gewoon kei hard tegenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter blijf je alleen FIFA spelen![]()
Watch_Dogs is geen echte topper maar een prima spel
Ik vind hem ook leuk hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:11 schreef Zhano het volgende:
Ik vind Watchdogs best leuk... #nietslaannietslaanauwpapaauw
Dixons Rotterdam dus nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:12 schreef nistelaria het volgende:
[..]
Jep! Bij de Bart Smit stond er ook nog een, maar die was ¤460. Daar hebben ze overigens ook losse controllers.
Spelen ze vanavond?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:26 schreef Freire het volgende:
Vermoedelijke opstelling Nederland: Cillessen; Janmaat, De Vrij, Vlaar, Martins Indi en Blind; De Jong, Sneijder en De Guzman; Van Persie en Robben.
lol hahaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:47 schreef Tim86 het volgende:
SEX / Risico's beffen prostituee
Dagelijkse WTF
Hij noemt het ook echt een date.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:47 schreef Tim86 het volgende:
SEX / Risico's beffen prostituee
Dagelijkse WTF
Wat had je verwacht dan? Je kan ook wel verwachten dat FIFA elk jaar fantastisch is maar je weet toch dat het uiteindelijk niet zo isquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
waarom die gare smiley ertussen? Vergeleken met wat er verwacht werd van watchdogs valt het gewoon kei hard tegen
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:58 schreef nickhguitar het volgende:
Ik heb het niet exact gevolgd, maar hoe werkt dat world cup gedoe voor de PS3? Heb net een update geinstalleerd, en er staat nu Fifa interactive worldcup in het menu, als ik die aanklik staat er 'Er is een probleem bij het ophalen van je online gegevens, probeer het nog eens.
je snapt mij dus nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat had je verwacht dan? Je kan ook wel verwachten dat FIFA elk jaar fantastisch is maar je weet toch dat het uiteindelijk niet zo is
Ohquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]of
: Ik twijfel.
Fifa interactive worldcup staat al sinds Fifa 10 in het menu.
Niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
OhZoals ik al zei, ik volg de ontwikkelingen niet helemaal
Hoe kom ik dan bij die nieuwe spelmodus?
oke, en nu wil je aan iedereen tonen dat je gelijk hebt of dat je mijn reactie gaar vind door die kanker smiley van je ?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jawel hoor, je verwachtingen waren te hoog.
Nou nou knulletje toch. Je moet niet van elke game verwachten dat het de GOTY is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:03 schreef Roypsv het volgende:
[..]
oke, en nu wil je aan iedereen tonen dat je gelijk hebt of dat je mijn reactie gaar vind door die kanker smiley van je ?
Er komt een WC-versie van FUT maar die is nu nog niet beschikbaar. EA heeft de release uitgesteld vanwege issues.quote:
quote:
Dat je het nog probeert.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er komt een WC-versie van FUT maar die is nu nog niet beschikbaar. EA heeft de release uitgesteld vanwege issues.
Volgens mij moet die jongen elke dag zijn moeder appen omdat hij de weg naar huis niet meer weet.quote:
Gewoon opstaan en er in schieten ook nogquote:
was een bewussie hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:13 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Gewoon opstaan en er in schieten ook nog
nee maarja je kan ook je kanker gare reactie achter je laten toch ?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou nou knulletje toch. Je moet niet van elke game verwachten dat het de GOTY is.
Zegt de man die met kanker loopt te scheldenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:18 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nee maarja je kan ook je kanker gare reactie achter je laten toch ?
noobquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:18 schreef rolls-reus het volgende:
Tijdens het bieden op kompany even niet opletten en zo 300k teveel betalen![]()
![]()
Over 20 jaar is het normaal als de ziekte niet meer bestaat net als teringquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt de man die met kanker loopt te schelden![]()
![]()
![]()
![]()
Dat noem ik pas gaar.
Mij vorig jaar overkomen met TOTS Bentekequote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:18 schreef rolls-reus het volgende:
Tijdens het bieden op kompany even niet opletten en zo 300k teveel betalen![]()
![]()
Is ook al de tweede keer dat het gebeurdquote:
Tuberculose bestaat niet meer nee?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:20 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Over 20 jaar is het normaal als de ziekte niet meer bestaat net als tering
Ofzoquote:This guy has glitched into fifa world cup Ultimate team he tries to get in to it and it fails he then joins a friend who is playing fifa it says the session is full then he gets in. It doesnt let him play and when he opens packs he only gets world cup managers. I just thought you might wanna know
Wow kei vet lekker veel managers dan weet je zeker dat het met de opstelling wel goed komtquote:
mooie inhoudelijk discussie hebben julliequote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tuberculose bestaat niet meer nee?
meer info: http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/2863265.page?sf26752166=1twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 30-05-2014 om 13:07:53Update now live for FIFA 14 players on XOne, PS4, X360, PS3 and PC. In preparation for the launch #FUTWC later today: http://t.co/K1reOYlk5f reageer retweet
tnxsquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:32 schreef Roypsv het volgende:
meer info: http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/2863265.page?sf26752166=1twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 30-05-2014 om 13:07:53Update now live for FIFA 14 players on XOne, PS4, X360, PS3 and PC. In preparation for the launch #FUTWC later today: http://t.co/K1reOYlk5f reageer retweet
Kakaquote:
Gelukkig wel uk time!quote:hich we are aiming to launch later today, UK time.
Als iemand meteen zo begint dan houdt het al snel op hequote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
mooie inhoudelijk discussie hebben jullie
Kuch kuchquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tuberculose bestaat niet meer nee?
Ik spreek er niemand op aan ofzo, maar het was gewoon een opmerking.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als iemand meteen zo begint dan houdt het al snel op he
Maar hij heeft volgens mij ook wel in de gaten nu dat het nergens op sloeg waar hij het over had vandaar dat hij niet meer reageert.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik spreek er niemand op aan ofzo, maar het was gewoon een opmerking.
Kan ook dat ie gewoon geen zin meer had in een kut kanker discussie die nergens over gaatquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar hij heeft volgens mij ook wel in de gaten nu dat het nergens op sloeg waar hij het over had vandaar dat hij niet meer reageert.
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan ook dat ie gewoon geen zin meer had in een kut kanker discussie die nergens over gaat
Of zijn moeder... alhoewel die net nog hier onder het bureau zat dus dat lijkt me sterkquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen.
Of hij is die lelijke kut hond van hem aan het uitlaten
Is ze de onderkant van je bureau aan het poetsen dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of zijn moeder... alhoewel die net nog hier onder het bureau zat dus dat lijkt me sterk
Dus nu inderdaad nog niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:20 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Over 20 jaar is het normaal als de ziekte niet meer bestaat net als tering
Hij is dat geld ook niet waard, heb hem een tijd gehad maar uiteindelijk snel weer verkocht en Blaszczykowski weer terug gehaald, die deed het veel beter.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand een NIF Robben voor 175k kopen?
Gewoon minimaal 150k verlies maken op een speler
Niet waard?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:54 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Hij is dat geld ook niet waard, heb hem een tijd gehad maar uiteindelijk snel weer verkocht en Blaszczykowski weer terug gehaald, die deed het veel beter.
O ik vond hem meester, maar wil eens wat anders proberen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:54 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Hij is dat geld ook niet waard, heb hem een tijd gehad maar uiteindelijk snel weer verkocht en Blaszczykowski weer terug gehaald, die deed het veel beter.
Bij mij kwam die geen man voorbij, werd telkens van de bal gezet en schoot alles misquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet waard?Vind hem de beste rw die ik gebruikt heb.
Hij is stijf links hequote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:58 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Bij mij kwam die geen man voorbij, werd telkens van de bal gezet en schoot alles mis
Weet ik, ging ook vanaf rechts naar binnen en schieten maar zonder succes. Misschien lag het wel aan mij, maar Blaszczykowski deed het een stuk beter in mijn teamquote:
Ik kon ook niks met Robben..was zelfs de TOTS. Spelen met zo iemand maakt mijn spel zo voorspelbaar..werkte echt voor geen meter.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:01 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Weet ik, ging ook vanaf rechts naar binnen en schieten maar zonder succes. Misschien lag het wel aan mij, maar Blaszczykowski deed het een stuk beter in mijn team
Onze secret millionaire.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kon ook niks met Robben..was zelfs de TOTS. Spelen met zo iemand maakt mijn spel zo voorspelbaar..werkte echt voor geen meter.
portugal haalt de finalequote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:11 schreef The_Yakuza het volgende:
Als ik stel dat Uruguay een relatief grote kans heeft om wereldkampioen te worden, verklaren jullie mij dan voor gek?
Zit even te kijken op unibet voor potentiele winnaars met een aantrekkelijke quotering
EDIT: Top 3 kijk naar
Wel een beetje jaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:11 schreef The_Yakuza het volgende:
Als ik stel dat Uruguay een relatief grote kans heeft om wereldkampioen te worden, verklaren jullie mij dan voor gek?
Zit even te kijken op unibet voor potentiele winnaars met een aantrekkelijke quotering
Weet jij of je ook ergens de potentiele routes/tegenstanders kunt zien zonder zelf alles nog uit te zoeken?quote:
Brazilie, Duitsland, Spanje gaan het goed doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:11 schreef The_Yakuza het volgende:
Zou eerst afwachten of Suarez wel op tijd fit is voor het WK.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:11 schreef The_Yakuza het volgende:
Duitsland gaat een flop worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Brazilie, Duitsland, Spanje gaan het goed doen.
#GewaagdeGokjes
Say wut?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou eerst afwachten of Suarez wel op tijd fit is voor het WK.
worden 2e in de poulequote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:12 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Weet jij of je ook ergens de potentiele routes/tegenstanders kunt zien zonder zelf alles nog uit te zoeken?
Raakte flink geblesseerd aan zijn knie in de laatste wedstrijd van de BPL. Die kerel die de overtreding maakte krijgt sindsdien allemaal doodsbedreigingen ook vanuit Uruguay. Suarez is inmiddels geopereerd, maar het is verre van zeker dat hij het WK gaat halen.quote:
Als ik bij jou hogere odds kan krijgen van bij een bookmakerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wedje maken dat ze de laatste 4 halen?
Teringquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Raakte flink geblesseerd aan zijn knie in de laatste wedstrijd van de BPL. Die kerel die de overtreding maakte krijgt sindsdien allemaal doodsbedreigingen ook vanuit Uruguay. Suarez is inmiddels geopereerd, maar het is verre van zeker dat hij het WK gaat halen.
Waar zie je die route/tegenstanders?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:18 schreef Roypsv het volgende:
[..]
worden 2e in de poule
Daarna schakelen ze belgie uit.
Dan tegen Argentinie of Ecuador
Volgende tegenstander word dan spanje of kameroen.
daarna finale
Dan moet je toch echt zelf de loting invullen..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:20 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Waar zie je die route/tegenstanders?![]()
Neuh neuh neuh.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik bij jou hogere odds kan krijgen van bij een bookmaker
Nederlandquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:22 schreef The_Yakuza het volgende:
Eerste bet is:
Nederland, Uruguay en Portugal door @ 3.49
Engeland doet het toch altijd kut op grote toernooien
Hallo, u spreekt met 2012.quote:
huh hijs tog al een paar jaar dood ?? :$quote:
Heb je de flux capacitor al nagekeken?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:24 schreef Tim86 het volgende:
Iemand verstand van oven/magnetron combo's? Heb de mijne net opgeblazen
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:24 schreef Tim86 het volgende:
Iemand verstand van oven/magnetron combo's? Heb de mijne net opgeblazen
Ja, dat was het eerste waar ik naar heb gekeken. Maar hij haalt de 1.21 Jigowatt niet meer en draait alleen een beetje laf rondjes met een brandend lampje.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je de flux capacitor al nagekeken?
heb ze tijden gediscard tot ik er achter kwam dat sommige gewoon verkopen voor 400cquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:28 schreef StijnDa het volgende:
Een team met attribute kaartjes op elke spelerDat iemand die dingen nog gebruikt.
Die pacekaartjes zelfs voor 3x zoveelquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb ze tijden gediscard tot ik er achter kwam dat sommige gewoon verkopen voor 400c
Ik vond het tegenvallen...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh hijs tog al een paar jaar dood ?? :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |