Dus nu inderdaad nog niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:20 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Over 20 jaar is het normaal als de ziekte niet meer bestaat net als tering
Hij is dat geld ook niet waard, heb hem een tijd gehad maar uiteindelijk snel weer verkocht en Blaszczykowski weer terug gehaald, die deed het veel beter.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand een NIF Robben voor 175k kopen?
Gewoon minimaal 150k verlies maken op een speler
Niet waard?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:54 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Hij is dat geld ook niet waard, heb hem een tijd gehad maar uiteindelijk snel weer verkocht en Blaszczykowski weer terug gehaald, die deed het veel beter.
O ik vond hem meester, maar wil eens wat anders proberen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:54 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Hij is dat geld ook niet waard, heb hem een tijd gehad maar uiteindelijk snel weer verkocht en Blaszczykowski weer terug gehaald, die deed het veel beter.
Bij mij kwam die geen man voorbij, werd telkens van de bal gezet en schoot alles misquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet waard?Vind hem de beste rw die ik gebruikt heb.
Hij is stijf links hequote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:58 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Bij mij kwam die geen man voorbij, werd telkens van de bal gezet en schoot alles mis
Weet ik, ging ook vanaf rechts naar binnen en schieten maar zonder succes. Misschien lag het wel aan mij, maar Blaszczykowski deed het een stuk beter in mijn teamquote:
Ik kon ook niks met Robben..was zelfs de TOTS. Spelen met zo iemand maakt mijn spel zo voorspelbaar..werkte echt voor geen meter.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:01 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Weet ik, ging ook vanaf rechts naar binnen en schieten maar zonder succes. Misschien lag het wel aan mij, maar Blaszczykowski deed het een stuk beter in mijn team
Onze secret millionaire.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kon ook niks met Robben..was zelfs de TOTS. Spelen met zo iemand maakt mijn spel zo voorspelbaar..werkte echt voor geen meter.
portugal haalt de finalequote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:11 schreef The_Yakuza het volgende:
Als ik stel dat Uruguay een relatief grote kans heeft om wereldkampioen te worden, verklaren jullie mij dan voor gek?
Zit even te kijken op unibet voor potentiele winnaars met een aantrekkelijke quotering
EDIT: Top 3 kijk naar
Wel een beetje jaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:11 schreef The_Yakuza het volgende:
Als ik stel dat Uruguay een relatief grote kans heeft om wereldkampioen te worden, verklaren jullie mij dan voor gek?
Zit even te kijken op unibet voor potentiele winnaars met een aantrekkelijke quotering
Weet jij of je ook ergens de potentiele routes/tegenstanders kunt zien zonder zelf alles nog uit te zoeken?quote:
Brazilie, Duitsland, Spanje gaan het goed doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:11 schreef The_Yakuza het volgende:
Zou eerst afwachten of Suarez wel op tijd fit is voor het WK.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:11 schreef The_Yakuza het volgende:
Duitsland gaat een flop worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Brazilie, Duitsland, Spanje gaan het goed doen.
#GewaagdeGokjes
Say wut?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou eerst afwachten of Suarez wel op tijd fit is voor het WK.
worden 2e in de poulequote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:12 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Weet jij of je ook ergens de potentiele routes/tegenstanders kunt zien zonder zelf alles nog uit te zoeken?
Raakte flink geblesseerd aan zijn knie in de laatste wedstrijd van de BPL. Die kerel die de overtreding maakte krijgt sindsdien allemaal doodsbedreigingen ook vanuit Uruguay. Suarez is inmiddels geopereerd, maar het is verre van zeker dat hij het WK gaat halen.quote:
Als ik bij jou hogere odds kan krijgen van bij een bookmakerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wedje maken dat ze de laatste 4 halen?
Teringquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Raakte flink geblesseerd aan zijn knie in de laatste wedstrijd van de BPL. Die kerel die de overtreding maakte krijgt sindsdien allemaal doodsbedreigingen ook vanuit Uruguay. Suarez is inmiddels geopereerd, maar het is verre van zeker dat hij het WK gaat halen.
Waar zie je die route/tegenstanders?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:18 schreef Roypsv het volgende:
[..]
worden 2e in de poule
Daarna schakelen ze belgie uit.
Dan tegen Argentinie of Ecuador
Volgende tegenstander word dan spanje of kameroen.
daarna finale
Dan moet je toch echt zelf de loting invullen..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:20 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Waar zie je die route/tegenstanders?![]()
Neuh neuh neuh.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik bij jou hogere odds kan krijgen van bij een bookmaker
Nederlandquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:22 schreef The_Yakuza het volgende:
Eerste bet is:
Nederland, Uruguay en Portugal door @ 3.49
Engeland doet het toch altijd kut op grote toernooien
Hallo, u spreekt met 2012.quote:
huh hijs tog al een paar jaar dood ?? :$quote:
Heb je de flux capacitor al nagekeken?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:24 schreef Tim86 het volgende:
Iemand verstand van oven/magnetron combo's? Heb de mijne net opgeblazen
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:24 schreef Tim86 het volgende:
Iemand verstand van oven/magnetron combo's? Heb de mijne net opgeblazen
Ja, dat was het eerste waar ik naar heb gekeken. Maar hij haalt de 1.21 Jigowatt niet meer en draait alleen een beetje laf rondjes met een brandend lampje.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je de flux capacitor al nagekeken?
heb ze tijden gediscard tot ik er achter kwam dat sommige gewoon verkopen voor 400cquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:28 schreef StijnDa het volgende:
Een team met attribute kaartjes op elke spelerDat iemand die dingen nog gebruikt.
Die pacekaartjes zelfs voor 3x zoveelquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb ze tijden gediscard tot ik er achter kwam dat sommige gewoon verkopen voor 400c
Ik vond het tegenvallen...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh hijs tog al een paar jaar dood ?? :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |