SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Toefjes, ik heb onze auto gevonden.
Met de linker bumper en de rechter bumper een beetje doorgetrokken naar de zijkant.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]Dan wil ik een kenteken dat begint met DS2
Ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:07 schreef WezepAFCA het volgende:
Moet een update installeren maar is nog geen fut WC zo te lezen hier?
nee maar wel met je stekker.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Als je een US playstation 4 koopt, zou je dan problemen kunnen krijgen met het spelen van spellen?
Krijg er een Nederlandse stekker bij.quote:
nee.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Als je een US playstation 4 koopt, zou je dan problemen kunnen krijgen met het spelen van spellen?
Prima budget spelers in de BPL. Aubameyang, De Bruyne...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:12 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is binnenAlleen nog maar 21K om het elftal af te maken
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt in het leven slechts de garantie dat je zult sterven.
Ja, net Luiz Gustavo aangeschaft, Bruyne gaat mid-mid spelen, Piszcek kost ook bijna niks. Komt wel goed. Dit is m'n fitness team. Colombianen team het eerste teamquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Prima budget spelers in de BPL. Aubameyang, De Bruyne...
Heb je je colombianen verkocht?
slingert hem uit de broek...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:22 schreef Toefjes het volgende:
Maar met die update kun je dus met landenteams tegen elkaar?
Vet. Dit heeft nog nooit gekund in FIFA
niet online toch?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:22 schreef Toefjes het volgende:
Maar met die update kun je dus met landenteams tegen elkaar?
Vet. Dit heeft nog nooit gekund in FIFA
Maar 1 manier om daar achter te komen toch?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:24 schreef Dylan98 het volgende:
Update hij automatisch als ik fifa 14 opstart op ps4?
Dit als fitness teamquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, net Luiz Gustavo aangeschaft, Bruyne gaat mid-mid spelen, Piszcek kost ook bijna niks. Komt wel goed. Dit is m'n fitness team. Colombianen team het eerste team
Goedkope spelers kun je vaak voor de "snel verkopen"-prijs kopen op de markt. Als een speler geblesseerd is of een contract nodig heeft, kan je hem dus het beste snel verkopen en voor dezelfde prijs weer terugkopen op de markt. Scheelt een boel coins aan contracten en blessurekaartjesquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:24 schreef Groninger. het volgende:
Ik ben net begonnen met FUT, maar nu probeer ik te sparen voor spelers, maar nu is het zo dat ik net mijn basis 11 redelijk heb en in het goud. Maar om voor betere spelers te sparen, dat lukt me niet aangezien ik elke wedstrijd wel weer een blessure heb of een contract wat afloopt. Dan moet ik elke wedstrijd weer voor die contracten lappen.
Iemand tips hoe ik een beetje snel kan sparen?
Ik hoop dat Groninger zich af gaat vragen wat ik nou met Fitness team bedoel, vlak boven de post waarin hij zijn vraag stelt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Goedkope spelers kun je vaak voor de "snel verkopen"-prijs kopen op de markt. Als een speler geblesseerd is of een contract nodig heeft, kan je hem dus het beste snel verkopen en voor dezelfde prijs weer terugkopen op de markt. Scheelt een boel coins aan contracten en blessurekaartjes
je kan ook geen packs openenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:31 schreef DuTank het volgende:
Ik heb een update. Maar toch geen coins om packs te openen.
Laatmaar.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar 1 manier om daar achter te komen toch?
Oke, bedankt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Goedkope spelers kun je vaak voor de "snel verkopen"-prijs kopen op de markt. Als een speler geblesseerd is of een contract nodig heeft, kan je hem dus het beste snel verkopen en voor dezelfde prijs weer terugkopen op de markt. Scheelt een boel coins aan contracten en blessurekaartjes
Wat bedoel je daarmee??quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat Groninger zich af gaat vragen wat ik nou met Fitness team bedoel, vlak boven de post waarin hij zijn vraag stelt.
Een tweede team, zodat je je eerste team op de bank kan zetten om rust te geven.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:32 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Oke, bedankt.
Dit zal wel helpen denk ik idd.
[..]
Wat bedoel je daarmee??
Een 2e team. Daar kun je mee spelen, zodat je andere spelers weer op 99 fitness kunnen komen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:32 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Oke, bedankt.
[..]
Wat bedoel je daarmee??
Optyfen!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:32 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Oke, bedankt.
[..]
Wat bedoel je daarmee??
hier zegt ie dat ie geen internet info kan vindenquote:
Er is niks veranderd. Behalve dat ik een loss kreeg, omdat ik opeens van Xbox Live afgegooid werdquote:
Choupo > Aubaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:35 schreef Toefjes het volgende:
Piszcek met shadow voor 2700c en Aubameyang met catalyst voor 1700c
Jawelquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien is hij niet voor FC Groningen
Ik heb de PS3 aanstaan. Maar druk bezig met FUTquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:37 schreef FCsuarez het volgende:
iemand op de PS3 die poep al aan de praat ?
Franse kutmachine.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:37 schreef Groninger. het volgende:
[..]
http://www.amazon.fr/gp/p(...)=as2&tag=playstnl-21
Die dan?
wel geupdate maar kan er niet in, want kan geen online gegevens vinden. ga ook nog wel ff potje FUTtenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb de PS3 aanstaan. Maar druk bezig met FUT
volgens mij valt het in de garantie als ie van binnen de eu komt?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Franse kutmachine.zonder garantie zeker?
Dan haal ik hem wel na mijn vakantie.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
volgens mij valt het in de garantie als ie van binnen de eu komt?
Auba >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Choupoquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Stats zeggen niks.. wacht maar tot je hem gebruikt.
Het is lang geleden dat ik DS2 gelijk moest geven, maar het is weer eens zo ver.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Stats zeggen niks.. wacht maar tot je hem gebruikt.
Bij Amazon is de levertijd inderdaad maar 3 dagen, had ik al gezien. Alleen heb ik geen vertrouwen in de Franse medemens.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan haal ik hem wel na mijn vakantie.
Ik heb bijna altijd gelijk dus je hebt iets gemist.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat ik DS2 gelijk moest geven, maar het is weer eens zo ver.
Ik ben volgende week al weg dus ik wacht wel even.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:41 schreef Toefjes het volgende:
Bij Amazon is de levertijd inderdaad maar 3 dagen, had ik al gezien. Alleen heb ik geen vertrouwen in de Franse medemens.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb bijna altijd gelijk dus je hebt iets gemist.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb bijna altijd gelijk dus je hebt iets gemist.
Pourquoi pas?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij Amazon is de levertijd inderdaad maar 3 dagen, had ik al gezien. Alleen heb ik geen vertrouwen in de Franse medemens.
Kun je wel gaan quoten, maar toen ik zei dat een team met veel blauwe kaarten niet goed speelt had ik ook al gelijk.quote:
Niet per definitie. Gisteren 3x met dat team gespeeld in div2, 7 puntenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kun je wel gaan quoten, maar toen ik zei dat een team met veel blauwe kaarten niet goed speelt had ik ook al gelijk.
Is FUT WC uit ja?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
En die arme Maver zit bij de kapper en moet bij zijn familie op bezoek terwijl DE UPDATE uit is.
Gewoon lekker een rood shirtje aantrekken, in de auto stappen en het WK vieren in een kroeg in Antwerpenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:55 schreef Lindgren. het volgende:
Van Gaal denkt oprecht aan het idee om KJH thuis te laten omdat hij niet in een 532 rendeert.Promes is dan een betere keuze. Deze man.
Kun je zoiets ook op unibet zeggen? Dat je Oranje tweede wordt in de poule? Of is het Spanje en Oranje naar de volgende ronde?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
We worden tweede in de poule en tegen Brazilie krijgen we ineens weer een gelukswedstrijdje.
Zwakke voet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:59 schreef Confetti het volgende:
Lampard 5 ster zwakke voet
Drogba eindelijk High/medium en hele goede stats![]()
Voor de rest niet veel bijzonders
Geen idee.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:59 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Kun je zoiets ook op unibet zeggen? Dat je Oranje tweede wordt in de poule? Of is het Spanje en Oranje naar de volgende ronde?
Als je dat denkt.... Levert een beste quotering op denk ikquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
Spanje gaat niet door denk ik...
Doe jij mee aan de fut wk poule? Dan hoeven we ons al over 1 iemand minder zorgen te maken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
Spanje gaat niet door denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |