Die hou ik erin!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vond die van prenatal huismerk echt héél fijn. Ook licht padded, wel zo handig als je geen melkvlekken en zoogcomprescontouren in je shirt wil zien.
Maar ja, sommige getallen die ik hier zie zijn astronomisch voor mij, ik had 75b en 70c nodig dus die tip is.misschien meer voor de minder groot geboobden onder ons.
Da's gewenningquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik snap sowieso niks meer van mn boobs... Eerst groeide ze massive, maar nu lijken ze wel weer kleiner te zijn...
ja precies, heb er nu maar 1 gekocht omdat ik pas 21 weken ben en het altijd nog erger kan eindigenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Een reserve is straks wel fijner lekt best vaak melk door je pad of tijdens/na het voeden op je bh, is mijn ervaring. Al heb ik wel lang overproductie gehad dus misschien lag het daaraan. Maar vond het wel fijn om steeds een frisse, droge bh te hebben liggen. While it lasted
. Maar die kun je prima na de bevalling bijkopen.
Was bij mij ook hoor, vorige keer een half cupje tijdens de zw. en een hele door stuwing/voeden. Nu bij deze zw. heb ik wel het idee dat het harder gaat. Ik kan er ook nog steeds niet op liggen, dat duurde vorige keer maar 8 weken ofzoquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die hou ik erin!
Heb trouwens niet het idee dat mijn borsten fenomenaal gegroeid zijn tijdens de zwangerschap. Ik denk zelfs helemaal niet. Aangezien mijn oude bh nog steeds goed zit.
dat is toch geen onmogelijke maat johquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:11 schreef NotTheSame het volgende:
Das waar, ik had ook een onmogelijke maat trouwens (70 D/E).
Die cupmaat niet... De omvang daarentegenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is toch geen onmogelijke maat joh![]()
![]()
Maar ik ga er in ieder geval tzt eens goed naar kijken, tnx
Dat klinkt als beste boobsquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:11 schreef NotTheSame het volgende:
Das waar, ik had ook een onmogelijke maat trouwens (70 D/E).
Geef me nog een maandquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:17 schreef klaprooss het volgende:
Ik heb nog een leuke voedingsbh te koop!
Hebben?
helemaal nieuw, was te laat met terug brengen en helaas echt echt te klein!
Zijn deze wel met haakjes? Op het plaatje lijken ze zo uit 1 geheel te bestaan zoals een sportbh zeg maar! Ik ben namelijk nog op zoek naar een beetje fijne BH's!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:06 schreef NotTheSame het volgende:
Ik ga bij 2.0 hopelijk weer bv geven, maar ik weet 1 ding zeker, NOOIT MEER GOEDKOPE VOEDINGSBEHA'S!
Toen Draakje een maand of 3 was ben ik proefpersoon geweest voor de
Mammae Soft. Na die goedkope Hunkemuller en Prenatal zat deze echt goddelijk! En ze hebben ook nog eens mooie dessins. Okee, ze zijn echt niet goedkoop maar als ik net zo lang ga voeden als bij Draakje, heb ik er lang plezier van.
voor mij is het allemaal eender... lilleke printjes met goudkleurige ellendequote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Versace en Cavelli mixen?! Jij barbaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |