3 uur! Gek!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:03 schreef Chanty het volgende:
Ik ben benieuwd of ik de komende weken meer voorwerk ga krijgen of dat het gewoon ineens onverwachts losbarstVind het nu wel spannend worden want zo langzamerhand begint hier in huis echt alles klaar te worden en heb ik zoiets van: hij mag komen als ie wil
Raar fenomeen trouwens die nesteldrangIk heb dus ruim 3 uur (!!!) de badkamer staan schrobben en boenen
En dan nog niet eens de kastjes van binnen gedaan
Echt WTF!? De bedoeling was een uurtje even de badkamer een goede beurt geven. Alsof het Fernando iets kan schelen dat ik boven op de verwarming heb gestoft en zo
Zo stom, je weet dat het onzin is en toch MOET je ineens vanalles schoonmaken van jezelf (en volgende week is het weer vies
).
Qua voedingsbh's stond hier in de info van de kraamzorg dat je er 1 moest aanschaffen rond de 37 weken en eentje na je bevalling. Ik heb een niet charmante meegroei voedingsbh gekocht. Die zit nu ook al heel fijn, maar als ik stuwing krijg straks verwacht ik ook nog wel dat hij past. En anders is de winkel hier drie straten verderop en stuur ik mijn man gewoon langs om er nog een te halen
ja het probleem is hier dan een beetje, dat ik ze niet zomaar ergens kan kopen.. tenzij ik echt 2 bandmaten opschuifquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:03 schreef Chanty het volgende:
Ik ben benieuwd of ik de komende weken meer voorwerk ga krijgen of dat het gewoon ineens onverwachts losbarstVind het nu wel spannend worden want zo langzamerhand begint hier in huis echt alles klaar te worden en heb ik zoiets van: hij mag komen als ie wil
Raar fenomeen trouwens die nesteldrangIk heb dus ruim 3 uur (!!!) de badkamer staan schrobben en boenen
En dan nog niet eens de kastjes van binnen gedaan
Echt WTF!? De bedoeling was een uurtje even de badkamer een goede beurt geven. Alsof het Fernando iets kan schelen dat ik boven op de verwarming heb gestoft en zo
Zo stom, je weet dat het onzin is en toch MOET je ineens vanalles schoonmaken van jezelf (en volgende week is het weer vies
).
Qua voedingsbh's stond hier in de info van de kraamzorg dat je er 1 moest aanschaffen rond de 37 weken en eentje na je bevalling. Ik heb een niet charmante meegroei voedingsbh gekocht. Die zit nu ook al heel fijn, maar als ik stuwing krijg straks verwacht ik ook nog wel dat hij past. En anders is de winkel hier drie straten verderop en stuur ik mijn man gewoon langs om er nog een te halen
Wacht maar….quote:
rip aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wacht maar….
Ik ben trouwens een beetje huiverig voor morgen… dan staat de keuken op de agenda
Nou doe eens een frontfoto dan... Want vd zijkant ben je aardig zwanger hoor...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag trouwens die mooie verrassingsbuik van Blue, ik heb dat precies andersom, ik lijk van voren zwangerder dan van opzij![]()
Schrale troost. Als dat klaar is dan is het ook gewoon klaar qua schoonmaken hierquote:
komt goed! En anders regelt een ander dat maar lekkerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Schrale troost. Als dat klaar is dan is het ook gewoon klaar qua schoonmaken hier
Zolder is klaar, kraamslaapkamer is klaar, babykamer is klaar, studeerkamer is klaar, slaapkamer is klaar, badkamer is klaar. Dus alleen nog de keuken en de woonkamer is sowieso een continu project met drie katten die een groot deel van de dag spenderen dus na morgen is het een kwestie van bijhoudenMoet lukken sprak zij hoopvol
beetje rouge erop en gaan hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:18 schreef Heliotrope het volgende:
Die blauwe heb ik ook! Ik ben alleen te bleek nog ervoor dus moet eerst wat meer zon. Ik heb zowel jurkjes als twee positiebroeken gekocht, draag altijd wel allebei.
Goed bezig Chanty!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |