SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er wordt wat afgetrokken bij jou.quote:
Zeker wel. Binnenkort maar eens die rondleiding olv jou plannen.quote:
Awwwquote:
Ja datum!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker wel. Binnenkort maar eens die rondleiding olv jou plannen.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja datum!
Ik kan alleen niet meer in abbo.
Ff abbo'tje roggelen vandaag of mmorgen ofzo.
Dies echt vet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben echt enorm benieuwd naar die boekwinkel.
Ik zat al kwijlend naar die foto's te kijken. In het echt zal het nog mooier zijn.quote:
Maar gauw een datum prikken dan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zat al kwijlend naar die foto's te kijken. In het echt zal het nog mooier zijn.
Guinness.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Sally's, want Guiness. Maar ook zeker wel ff bij de Belgsiche Keizer kijken.
http://www.belgischekeizer.nl/12-Bierkaart.htmlquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Guinness.
Goede bieren bij Belgische Keizer?
Nice.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:40 schreef JJH het volgende:
[..]
http://www.belgischekeizer.nl/12-Bierkaart.html
In ieder geval het meest uitgebreide van Zwolle.
Kijk vooral even hoe dicht bij de keizer dat is,quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nice.
Hopen dat d-e zo aardig is om mij dan richting huis te brengen als ik klaar ben met proeven.
Alleen ga ik dat dan niet redden.
Opgelost.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Kijk vooral even hoe dicht bij de keizer dat is,
http://www.hotelzwolle.com/
quote:
Opties genoeg dus.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Campanile is ook niet ver weg en natuurlijk zijn er heel goede taxichauffeurs in Zwolle.
Zodat je weer hoepelooos op.alles met een kut kan reageren.quote:
Sorry. Dat is een deur verder.quote:
Heb jij een kutje?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zodat je weer hoepelooos op.alles met een kut kan reageren.
Reistijd valt reuze mee. Reismoment niet.quote:
Mwa, blijf maar hoor.quote:
Had ik maar een kut.quote:
N-H was het toch?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Reistijd valt reuze mee. Reismoment niet.
Uiterlijk 2300 uur weg dan. Gaat wel een hotel worden dan.quote:
Whisky dan?quote:
Dus programma van de dag:quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Uiterlijk 2300 uur weg dan. Gaat wel een hotel worden dan.
Daar kan DrMikey je misschien mee helpen.quote:
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus programma van de dag:
1400/1430 verzamelen.
1430 Rondleiding + Broerenkerk
1700 (of eerder, mochten we er klaar mee zijn) terras.
1830 hapje eten.
En de rest "as it happens"
Pisang Ambon of iets als Schrobbelaer?quote:
Pisang voor jou, Schrobbelaer voor mij dan.quote:
quote:
Einde werk of tukken?quote:
Slaap lekker dan.quote:
Da's mooi op tijd!quote:
Dodelijk spul!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pisang voor jou, Schrobbelaer voor mij dan.
Echt wel.quote:
Stout geweest?quote:
Niks ernstigs hoop ik.quote:
Fok-meet Zwolle?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus programma van de dag:
1400/1430 verzamelen.
1430 Rondleiding + Broerenkerk
1700 (of eerder, mochten we er klaar mee zijn) terras.
1830 hapje eten.
En de rest "as it happens"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:36 schreef Vinniiee het volgende:
Damn, gecondoleerd man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En sterkte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerd Vin
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Komt best harteloos over dit.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks
Even totaal iets anders. Gaan we vanavond nog uit?
Ja dat weet ikquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt best harteloos over dit.![]()
Rouw je wel goed?
gecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Dat herken ik als geen ander.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat weet ik
Ik rouw voldoende, maar heb ook afleiding nodig. Rare afleiding misschien, maar het gaat om de mensen niet om het uitgan
Sowieso.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:07 schreef Royco1 het volgende:
Iedereen verwerkt en rouwt op zijn eigen manier natuurlijk.
Ai, gecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Okquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Terras op.
Mochten jullie nooit meer iets van mij horen dan ben ik vermoord of ontvoerd ofzo door mijn tindermatch.
Of hij is vastgebonden op jouw bedquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Terras op.
Mochten jullie nooit meer iets van mij horen dan ben ik vermoord of ontvoerd ofzo door mijn tindermatch.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Terras op.
Haha, veel plezierquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Terras op.
Whehehe ja dat kan ookquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of ze voert eindelijk haar experiment uit.
That would make me so happy.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of ze voert eindelijk haar experiment uit.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
That would make me so happy.![]()
En nee, ik zit niet tijdens de date te FOK!ken. Ik ben nog niet eens bij het terras.
Ik heb toch niet met jou afgesproken?quote:
Ik kreeg even een hartverzakking, wil je me niet zo laten schrikken in het vervolg?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb toch niet met jou afgesproken?
Wat romantischquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is een trouwerij gaande naast het terras.
Niet met je vrouw?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:52 schreef yats het volgende:
Ok, het 'Engeland issue' is opgelost. Ik ga nu gewoon lekker alleen vijf dagen die kant op.
Zum kotsen!quote:
Het is nog geen augustus hequote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:52 schreef yats het volgende:
Ok, het 'Engeland issue' is opgelost. Ik ga nu gewoon lekker alleen vijf dagen die kant op.
Proost!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zum kotsen!
Gelukkig heb ik bier! En ik ben te vroeg, ik haat wachten.
aardbeienijs halen en dan struikelenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Je doet je naam eer aan.quote:
Klopt, en ik heb het vermoeden dat ik haar daar nog ga treffen. Maar het scheelt wellicht wel dat ik nu gewoon vrijwel alles daar alleen ga doen.quote:
Net als in bedquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:22 schreef yats het volgende:
[..]
Klopt, en ik heb het vermoeden dat ik haar daar nog ga treffen. Maar het scheelt wellicht wel dat ik nu gewoon vrijwel alles daar alleen ga doen.
Heb je ervaring?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
aardbeienijs halen en dan struikelen
Maar je dacht het wel, he? Vuilak.quote:
Ach, ik mag dat zeggen.quote:
Dat klopt! Ik ookquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je dacht het wel, he? Vuilak.
[..]
Ach, ik mag dat zeggen.
Hoeveel voortekenen wil je hebben dat dit de liefde van je leven gaat worden?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Forever alone and proud.quote:
Fuck off kaneelquote:
Volslagen terechtquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:03 schreef muhahaha het volgende:
Kaneel, ik heb daarstraks Cables bio doorgenomen. Dat werd een tl;dr
Whahahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Kakkerlak dus nee.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel voortekenen wil je hebben dat dit de liefde van je leven gaat worden?
Lach niet kreng.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Whahahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan ik jou nou haten?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yes, yes. Late the hate flow through you.
Verder heb ik het best naar mn zin hoor.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verder heb ik het best naar mn zin hoor.
Van 1 liter al?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:07 schreef Moeraskat het volgende:
liter chocolademelk naar binnen gegoten.
Wist niet dat je daar zo misselijk van kon worden![]()
![]()
ja ik weet niet meer hoe ik moet zitten, en ik had al kramp in mijn maag en darmen, want vlees gegeten, probeer een paar keer per week vlees te eten voor die kleine. Maar dit was een slecht idee. ineens vreselijk beroerdquote:
Oh ja, zwanger.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja ik weet niet meer hoe ik moet zitten, en ik had al kramp in mijn maag en darmen, want vlees gegeten, probeer een paar keer per week vlees te eten voor die kleine. Maar dit was een slecht idee. ineens vreselijk beroerd
jaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:10 schreef Myraela het volgende:
Ik heb dat na één glas al.Smerige troep.
alleen zo verdomd lekker.
dankquote:
Ach, tegen de tijd dat hij daar oud genoeg voor is, heb je er zelf wrs een.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:11 schreef Royco1 het volgende:
Gister trouwens weer een baby geboren in de vriendengroep.
Weer een jongen er bij om mee te gaan voetballen
Zal je zien dat hij niet van voetbal houdtquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:11 schreef Royco1 het volgende:
Hoe heet ie?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:11 schreef Royco1 het volgende:
Dan moet ik wel opschieten, rond de 2 kunnen ze al best voetballen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, tegen de tijd dat hij daar oud genoeg voor is, heb je er zelf wrs een.
Dan vinden we vast wel iets anders wat we kunnen gaan doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zal je zien dat hij niet van voetbal houdt
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:16 schreef Myraela het volgende:
Lijkt me nou echt helemaal niets als m'n vrienden kinderen zouden krijgen.
oh ventje hier in de buurt die pas geboren is heet ook zo, grappigquote:
Van 0 naar 1?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:23 schreef Myraela het volgende:
Mijn blog is de laatste twee weken gewoon verdubbeld qua bezoekers.
in before the "van 1 naar 2"
Met poppen spelen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan vinden we vast wel iets anders wat we kunnen gaan doen.
Heb je hem geslagen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Anders ga je maar een keer mee naar de kuip zei hij.
Vast gtst als inspiratiebron genomen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh ventje hier in de buurt die pas geboren is heet ook zo, grappig
Maar hoeveel bezoekers heb je nu?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
dit was grappig geweest, als het dubbele van niets niet gewoon niets was geweest.
Nee, de zweepjes enz bewaar ik voor een vierde date.quote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
Vinniede boodschappen voor morgen zijn gehaald
![]()
ik kan je zeggen, het ziet er goed uit.
ik kijk nu ookquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:23 schreef Myraela het volgende:
Mijn blog is de laatste twee weken gewoon verdubbeld qua bezoekers.
in before the "van 1 naar 2"
geen idee?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vast gtst als inspiratiebron genomen.
zwarte tagliatelle.quote:
Zo'n karakter heet Noud. Weet ik van het langs zappen natuurlijk.quote:
uiteraard ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo'n karakter heet Noud. Weet ik van het langs zappen natuurlijk.
en zongedroogde tomaatjes.quote:
Roy, ik ben oud geworden.quote:
niet veel anders. Net zoals dat groene pasta niet echt anders smaakt dan gelequote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Smaakt dat ook anders dan normale pasta?
Wat is deze Kaneel?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Roy, ik ben oud geworden.
Ik kom niet meer voorbij level 10 met tetris. Het gaat te snel voor me.
Ik schaam me.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is deze Kaneel?
Juist in die oldschool spellen zijn wij meesters.
Weet ik niet, te lang niet gespeeld.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:07 schreef Royco1 het volgende:
Heel goed.
En in de originele Mario kart toch ook wel?
Nooit gehad. Vooral benieuwd naar de zalmquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
uiteraard ja.
[..]
en zongedroogde tomaatjes.
Dat verleer je niet Kaneel.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik niet, te lang niet gespeeld.
Aan wie moet ik het vragen?quote:
Blij dat ik geen mens ben danquote:
Gaat lekker.quote:
Hoi schat.quote:
niet per se stom, meer onvoorspelbaar. En soms iet wat teleurstellend.quote:
Tja.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Er gast niet geneukt worden!
Zei ze terwijl ze bij hem thuis op de bank zat.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
In amper een paar uur van de droge Sahara naar een zondvloed. Wat een Godswonder ben je toch ook.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Er gaat niet geneukt worden!
ze zijn niet stom nee.quote:
oke, en nu?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Jupilerquote:
Lekker batsen!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jupilerdrinken en mn broek om mn heupen houden.
sterktequote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is in de keuken bezig.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:10 schreef Myraela het volgende:
En jullie zitten beide ondertussen updates te geven met jullie telefoon in de hand?
Gezellig dat daten tegenwoordig hequote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:10 schreef Myraela het volgende:
En jullie zitten beide ondertussen updates te geven met jullie telefoon in de hand?
Als dat geen neuken wordt......quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was het niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
ik zou overigens zweren dat ik vorige week een pak ontbijtgranen heb gekocht, en om een of andere rare reden kan ik die dingen serieus Nérgens vinden.
Jaaaa ja.quote:
Ik drink geen melkproducten meer omdat ik daar misselijk van word, dus ik zou niks hebben aan ontbijtgranen.quote:
Geen chocomel?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik drink geen melkproducten meer omdat ik daar misselijk van word, dus ik zou niks hebben aan ontbijtgranen.
daar zou ik ook chagrijnig van gaan kijkenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:23 schreef Moeraskat het volgende:
Ik was laatst uit eten.. En toen zag ik een stelletje aan een ander tafeltje zitten.. Hij met z'n gsm in z'n hand en zij keek per minuut chagrijniger... Zo zaten ze misschien wel anderhalf uur... Joy
Niet geprobeerd sinds ik 3 weken lang misselijk was.quote:
Ik was op Valentijnsdag uit eten en toen zat in hetzelfde restaurant een stelletje vanaf binnenkomst tot vertrek allebei alleen maar op de smartphone te turen. Ze hebben elkaar volgens mij zelfs geen smakelijk eten gewenst.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:23 schreef Moeraskat het volgende:
Ik was laatst uit eten.. En toen zag ik een stelletje aan een ander tafeltje zitten.. Hij met z'n gsm in z'n hand en zij keek per minuut chagrijniger... Zo zaten ze misschien wel anderhalf uur... Joy
ik vraag me af waarom je dan niet gewoon thuis eet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was op Valentijnsdag uit eten en toen zat in hetzelfde restaurant een stelletje vanaf binnenkomst tot vertrek allebei alleen maar op de smartphone te turen. Ze hebben elkaar volgens mij zelfs geen smakelijk eten gewenst.
Ik was weggelopen denk ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar zou ik ook chagrijnig van gaan kijken
Waarschijnlijker omdat het dan lastig is een foto van een fatsoenlijke maaltijd te plaatsen op Instagram.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:45 schreef Moeraskat het volgende:
ik vraag me af waarom je dan niet gewoon thuis eet.
dat zou ik niet zo gauw doenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom je dan niet gewoon thuis eet.
[..]
Ik was weggelopen denk ik.
wij hebben ook n foto van t eten van gisterenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijker omdat het dan lastig is een foto van een fatsoenlijke maaltijd te plaatsen op Instagram.
Nee, ik ook niet, maar als het vaker voorkomt en er iets van zeggen niets helpt, dan welquote:
als dat t geval was, was t wel héél ergquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar als het vaker voorkomt en er iets van zeggen niets helpt, dan welGing er ook een beetje van uit dat dit niet de eerst keer was dat hun samen aan tafel zaten.
Ik vond de foto's van jou en de omgeving leuker.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wij hebben ook n foto van t eten van gisteren![]()
Maar t was ook zo mooi!
Daaromquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als dat t geval was, was t wel héél erg![]()
Ik kan er me ook niets bij voorstellen, n keer kijken of n fotootje maken, ok, maar constant dat ding voor je neus houden
ja, maar die zijn dus ook gemaakt net n mobieltjequote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond de foto's van jou en de omgeving leuker.
Dus?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar die zijn dus ook gemaakt net n mobieltje [ afbeelding ]
Afstraffen dus.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, slecht, mobieltjes op de tafel enzo
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond de foto's van jou en de omgeving leuker.
Dat wilde ik eerst typen.quote:
quote:
Redelijk. Maar ik ben er een beetje klaar meequote:
Was niks mis mee.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was wel n beetje overdressed daar![]()
Maar goed, zo vaak doen we dat nou ook weer niet...
Ik denk dat je boos gaat worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Redelijk. Maar ik ben er een beetje klaar mee
Morgen eindelijk met groen aan de gang. Hopen dat het in 1 keer dekt anders word ik boos![]()
quote:
Ik zou ook boos worden als ik maar 1 keer gedekt werd.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Redelijk. Maar ik ben er een beetje klaar mee
Morgen eindelijk met groen aan de gang. Hopen dat het in 1 keer dekt anders word ik boos![]()
Ik hoop het.quote:
Gewoon genoeg erop kwakken.quote:
verwacht ik ook, groen is n rotkleur...quote:
Bukkake?quote:
Hmm ik merk het wel morgen. En anders maar een dubbele laag hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
verwacht ik ook, groen is n rotkleur...
Rode ondergrond helpt vaak wel om sneller te dekken
succes!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm ik merk het wel morgen. En anders maar een dubbele laag hoor
Maar nu krijg je de post voortaan wel op tijd bezorgd!quote:
quote:
Hehe.quote:
In slaap gevallen als een echte man na de seks en Jupilerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij is van je afgerold en jij hebt je telefoon gepakt om dat te posten?
Omdat ze na een date met een vent het bed induikt?quote:
Deed jij dat bij die oudere vrouw?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
In slaap gevallen als een echte man na de seks en Jupiler
Of haar buiten de deur gezet met "Bedankt, was lekker, uuhh, leuk vandaag"
Kan best met een open huwelijkquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Omdat ze na een date met een vent het bed induikt?
Ze heeft haar niet laten uitwonen door alle bruiloftsgasten hoor...
Nee, die heb ik weer afgezet bij haar Mercedes bij de Mc Donalds in Leeuwardenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deed jij dat bij die oudere vrouw?
Oh Hell yeah.quote:
quote:
Hoeveel happymeals kreeg je voor die beurt?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, die heb ik weer afgezet bij haar Mercedes bij de Mc Donalds in Leeuwarden
Ahhh, daar moet ik dus vrouwen versieren.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, die heb ik weer afgezet bij haar Mercedes bij de Mc Donalds in Leeuwarden
Zij kreeg een milkshake.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel happymeals kreeg je voor die beurt?
En jij een visburger?quote:
Ik hoop wel dat je een leuker exemplaar tegenkomt als ik hadquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahhh, daar moet ik dus vrouwen versieren.
Heheheh.quote:
Je kent me nog niet goed genoeg om te weten dat ik niet serieus ben.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Omdat ze na een date met een vent het bed induikt?
Ze heeft haar niet laten uitwonen door alle bruiloftsgasten hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |