En het is nog Haags ook, mijn oren zijn kapotquote:
trainer van peterquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:59 schreef Grielen het volgende:
Wie is die 2e commentator. Dat Amsterdamse accent moet ik van janken
Ja, moeten wel alleen eerst alle wedstrijden worden gekocht, maar toch.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:06 schreef Firefly2708 het volgende:
Wel goed dat het Midden-Oosten hier geld in pompt wordt er weer meer uitgezonden.
Klopt maar er wordt in iedergeval gevochten die beelden komen er toch wel rtl7 of niet....quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, moeten wel alleen eerst alle wedstrijden worden gekocht, maar toch.
Ik zeg dat ook altijdquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:06 schreef Firefly2708 het volgende:
[..]
Diploma ook niet gehaald, zou het wel?
vuile vieze teringlijer, met je spoilers, de fok knokploeg komt morgen langs op basis van je ip adres weten we waar je woont!quote:
Ik bedoel dat er uitslagen worden gekocht.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:08 schreef Firefly2708 het volgende:
[..]
Klopt maar er wordt in iedergeval gevochten die beelden komen er toch wel rtl7 of niet....
doen ze toch alleen in het oostblok?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er uitslagen worden gekocht.
Badr moet natuurlijk wel hot news blijven, als hij nu 2x verliest en dan de bak in gaat ..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er uitslagen worden gekocht.
Wijnvlek.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:11 schreef Coelho het volgende:
Wat heeft Hari nou op z'n rug? Pigment? Haargroei? Litteken?
Denk dat als de fokker's weten dat ik marokaan ben ze niet eens durven hahahaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vuile vieze teringlijer, met je spoilers, de fok knokploeg komt morgen langs op basis van je ip adres weten we waar je woont!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |