Heb ik iets gezegd waardoor jij mij uitmaakt voor een onintelligente slet die geen diepzinnige gesprekken kunt voeren?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:46 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
maar dan krijg je alleen maar sletjes als fluorescent adolescent en niet de diepzinnige intelligente vrouwen als houses
Ze heeft me inmiddels al een paar keer afgewezen, het is gewoon te pijnlijk zo.quote:
Fluoradolci past ook veel beter bij jou dan houses. Die kan geen stamppot waarderen. Laat staan klaarmakenquote:
luister jij arctic monkeysquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:48 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Heb ik iets gezegd waardoor jij mij uitmaakt voor een onintelligente slet die geen diepzinnige gesprekken kunt voeren?
Zo ja, sorry.
Foto zegt meer dan duizend woorden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:48 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Heb ik iets gezegd waardoor jij mij uitmaakt voor een onintelligente slet die geen diepzinnige gesprekken kunt voeren?
Zo ja, sorry.
Binnenkort wil ze jou ook meeten en mag je net als TARDIS. ook nog maar eens in de zoveel tijd de kelder uit om even te FOK!ken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze heeft me inmiddels al een paar keer afgewezen, het is gewoon te pijnlijk zo.
Het is je vergeven.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:48 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Zo ja, sorry.
Ja, het is i.i.g. vermakelijk i.t.t. de actualiteitenprogramma's die in Jip & Janneke taal en in hapklare brokken het domme en volgzame volk (haha sheeps no lions) willen informeren.quote:
Mart Smeets gaat 10x dieper in op de materie dan alle actualiteitenprogramma's bij elkaar.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
flikker maar op met je inhoudsloze onzin stelletje duurbetaalde klaplopers Sindsdien kijk ik eigenlijk alleen nog naar sportprogramma's.
met je inhoudsloze onzin stelletje duurbetaalde klaplopers alleen nog naar sportprogramma's.
stelletje duurbetaalde klaplopers sportprogramma's.
Klinkt als een wonderschone relatie.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Binnenkort wil ze jou ook meeten en mag je net als TARDIS. ook nog maar eens in de zoveel tijd de kelder uit om even te FOK!ken.
Wie?quote:
Jongen, stamppot! Met die houses eet je straks alleen nog maar couscousquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Klinkt als een wonderschone relatie.
Ik waardeer die momentjes wel meer nu.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Binnenkort wil ze jou ook meeten en mag je net als TARDIS. ook nog maar eens in de zoveel tijd de kelder uit om even te FOK!ken.
Couscous is goed voer anders. Maar ik zou m'n hutspot wel missen op de langere termijn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jongen, stamppot! Met die houses eet je straks alleen nog maar couscous
Ga voor Chai. Gewoon een verstandshuwelijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Couscous is goed voer anders. Maar ik zou m'n hutspot wel missen op de langere termijn.
Vooroordelenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Foto zegt meer dan duizend woorden.
Dit is ook wel een goede ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:53 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ga voor Chai. Gewoon een verstandshuwelijk.
Boerderijtje, boompje, beestje.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:53 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ga voor Chai. Gewoon een verstandshuwelijk. Mozy kan de pot op.
die tegen bard hari moest vechten. Hij werd omgetrokken en bleef ongeveer liggenquote:
Onder de honderd bunder is een blunder, Chai valt helaas afquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:53 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ga voor Chai. Gewoon een verstandshuwelijk. Mozy kan de pot op.
badr is dan ook gewoon ene beestquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
die tegen bard hari moest vechten. Hij werd omgetrokken en bleef ongeveer liggende gemiddelde fokker blijft langer staan tegen badr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |