Heb je ook een nummer van d'r?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
Ze had alleen zo'n piercing bij haar onderlip/kin
Mensen selecteren je op uiterlijk geloof ik, dus bespaar jezelf de moeite maar.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens op tinder geloof ik.
Kan toch gewoon foto van BT nemen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mensen selecteren je op uiterlijk geloof ik, dus bespaar jezelf de moeite maar.
Ik keek tot mijn 20/21ste bijna iedere dag wel actualiteitenprogramma's, toen ineens was ik volledig klaar met alle actualiteitenprogramma's, flikker maar op met je inhoudsloze onzin stelletje duurbetaalde klaplopers dacht ik bij mezelf.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jaar of 5 geleden keek ik het echt iedere avond. De laatste tijd 1 keer per maand ofzo. Zegt genoeg (over mij misschien)
Ik wil geen bitch zijn maar heb jij niet gezegd dat jij het liefst je eigen foto's niet wilt publiceren?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens op tinder geloof ik.
Is dat nog wat?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:41 schreef chroestjov het volgende:
Sindsdien kijk ik eigenlijk alleen nog naar sportprogramma's.
Nee dat was ik.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:42 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik wil geen bitch zijn maar heb jij niet gezegd dat jij het liefst je eigen foto's niet wilt publiceren?
flikker maar op met je inhoudsloze onzin stelletje duurbetaalde klaplopers Sindsdien kijk ik eigenlijk alleen nog naar sportprogramma's.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik keek tot mijn 20/21ste bijna iedere dag wel actualiteitenprogramma's, toen ineens was ik volledig klaar met alle actualiteitenprogramma's, flikker maar op met je inhoudsloze onzin stelletje duurbetaalde klaplopers dacht ik bij mezelf.
Het moet zo rond dezelfde tijd geweest zijn als dat jij ermee bent gestopt, ik denk niet dat hier sprake is van toeval.
Daarom ook BT z'n foto.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:42 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik wil geen bitch zijn maar heb jij niet gezegd dat jij het liefst je eigen foto's niet wilt publiceren?
en fokken uiteraardquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
flikker maar op met je inhoudsloze onzin stelletje duurbetaalde klaplopers Sindsdien kijk ik eigenlijk alleen nog naar sportprogramma's.
met je inhoudsloze onzin stelletje duurbetaalde klaplopers alleen nog naar sportprogramma's.
stelletje duurbetaalde klaplopers sportprogramma's.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:44 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
O, nu weet ik het weer.
BT ligt er gelukkig niet wakker van dat je 'em niet kent.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:45 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik doe wel alsof ik een idee hebt wie BT is.
maar dan krijg je alleen maar sletjes als fluorescent adolescent en niet de diepzinnige intelligente vrouwen als housesquote:
Ik vind dat jij wel erg veel insinueert omtrent houses en mij, wat heb je daar precies mee?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:46 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
maar dan krijg je alleen maar sletjes als fluorescent adolescent en niet de diepzinnige intelligente vrouwen als houses
Na een paar jaar kan je al dat gezwets ook wel dromen. Je mist er niets aanquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik keek tot mijn 20/21ste bijna iedere dag wel actualiteitenprogramma's, toen ineens was ik volledig klaar met alle actualiteitenprogramma's, flikker maar op met je inhoudsloze onzin stelletje duurbetaalde klaplopers dacht ik bij mezelf.
Het moet zo rond dezelfde tijd geweest zijn als dat jij ermee bent gestopt, ik denk niet dat hier sprake is van toeval.
VIquote:
Doe normaal manquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:46 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
maar dan krijg je alleen maar sletjes als fluorescent adolescent en niet de diepzinnige intelligente vrouwen als houses
ahw meteen in de verdedigingquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dat jij wel erg veel insinueert omtrent houses en mij, wat heb je daar precies mee?
Zit jij aan housesquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dat jij wel erg veel insinueert omtrent houses en mij, wat heb je daar precies mee?
niksquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |