In begrijp mezelf al tijden niet. Dus het waarom kan ik niet beantwoorden.quote:
Door?quote:
Geen idee wat de exacte voorwaarden zijn, dat verschilt per user/quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
In begrijp mezelf al tijden niet. Dus het waarom kan ik niet beantwoorden.
[..]
Door?
Ik dacht dat jij meer van de koffie was.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
thee ja![]()
Is dat zo gek
@ carool jazeker. Kamer van de jongste opknappen
Ow ja je was aan het verven enzo toch?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
thee ja![]()
Is dat zo gek
@ carool jazeker. Kamer van de jongste opknappen
Sochtends en smiddagsquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van de koffie was.
je bent gekquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:16 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik ben overigens echt niet handig bezig, ik zet dat Engeland verhaal nog door ook.
dankjewel fokmamaquote:
quote:
Fokmama is best een raar woordquote:
Lief te zijn en niet teveel te zeiken over je liefdesleven, of een gebrek daaraan..quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
In begrijp mezelf al tijden niet. Dus het waarom kan ik niet beantwoorden.
[..]
Door?
Je banksaldo wordt lager door de maandelijkse donaties aan de sportschool?quote:
Hier is dat wel zoquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je banksaldo wordt lager door de maandelijkse donaties aan de sportschool?
Misschien moet ik toch maar wat meer dm's de deur uit doen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee wat de exacte voorwaarden zijn, dat verschilt per user/
Ohyes you must be happy now.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Fokmama is best een raar woord![]()
Maar ik heb eindelijk een dochter![]()
Nee dat lijkt me niet de manierquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:22 schreef yats het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch maar wat meer dm's de deur uit doen.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ik doe niks meer vandaag..ja zitten en thee drinken
Vandaag: behang gekrabt. En anderhalve muur al gewit en raamkozijn zit in de grondverfquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow ja je was aan het verven enzo toch?schiet het al een beetje op?
Dat betalen jullie, van je belastinggeld, want stufiquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben een oude muts ik weet hetquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:23 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ohyes you must be happy now.
Mja ik noem je wel caro. Je zou qua leeftijd mijn moeder kunnen zijn. no offence
Kusje eropquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben een oude muts ik weet het
Lekker bezigquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vandaag: behang gekrabt. En anderhalve muur al gewit en raamkozijn zit in de grondverf
Morgen de rest witten, raamkozijn afschilderen.
Zaterdag 2e laag wit en 2 muren in groen
+1quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fysieke arbied hmmmquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel fysieke arbeid de laatste weken.
En gezonder eten.
Heb je al de donateurstatus verworven of doe je ook nog wat op de sportschool voor dat geld?quote:
Hehe, eindelijk iemand die me daarin een keer gelijk geeft.quote:
Zeiken doe ik alleen op de wcquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
Lief te zijn en niet teveel te zeiken over je liefdesleven, of een gebrek daaraan..
Houden vrouwen niet van .
Waar staat dat?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:25 schreef Faxie het volgende:
Wie heeft de OP veranderd?![]()
'sletjes slowchat'
Niet zo bijdehand doen hequote:Op donderdag 29 mei 2014 21:25 schreef yats het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk iemand die me daarin een keer gelijk geeft.
[..]
Zeiken doe ik alleen op de wc
Ik zondig ook nog vaak hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:24 schreef zeefje het volgende:
[..]
Fysieke arbied hmmm
gezond eten is altijd goed.
maar mislukt bij mij altijd
Nee ik kom er ook nog regelmatig binnenquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je al de donateurstatus verworven of doe je ook nog wat op de sportschool voor dat geld?
Koekjesslikker zo te zien.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:25 schreef Faxie het volgende:
Wie heeft de OP veranderd?![]()
'sletjes slowchat'
Ik doe wat. 30 euro voor iets van 60 uur sporten per maand ik zeg lekker goedkoopquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je al de donateurstatus verworven of doe je ook nog wat op de sportschool voor dat geld?
Mijn belastingcenten gaan wel naar slechtere dingen dus hier kan ik wel mee leven.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:23 schreef zeefje het volgende:
Dat betalen jullie, van je belastinggeld, want stufi
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn belastingcenten gaan wel naar slechtere dingen dus hier kan ik wel mee leven.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:25 schreef Carooltje79 het volgende:
Nee ik kom er ook nog regelmatig binnen
En als ik daar nu zin in heb?quote:
Godverdomme faxquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij zal wel bijdehand moeten zijn, anders zeikt ie de hele pot onder
Die's 12 ofzoquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:27 schreef zeefje het volgende:
Is die koekjesslikker een oud slowchatter ofwat?
Dan doe je dat maar lekker nietquote:
In sporten?quote:
Ranzige geile seksquote:
Fijne avond Lolaquote:
Marathonslapen.quote:
Echt welquote:
Eh, wat?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij zal wel bijdehand moeten zijn, anders zeikt ie de hele pot onder
Ow ja, kut, ik behoor niet tot de sletjes.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:28 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dan doe je dat maar lekker niet
Dit is de sletjesslowchat die bepalen het hier
das toch geen sport air dat moet jij ook wetenquote:
Dat dus!quote:
Je kan er ook in gaanquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het zo onhandig om met mijn bed te trainen
Nee je moet op je bed trainenquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:
Prima plek voor een sessie voorhuidjoggen hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:30 schreef Royco1 het volgende:
Laat maarquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:30 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, wat?
[..]
Ow ja, kut, ik behoor niet tot de sletjes.
Dan ben ik bij deze definitief niet sportief.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:30 schreef zeefje het volgende:
das toch geen sport air dat moet jij ook weten
Hup ga daar maar eerst aan werken .quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:30 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, wat?
[..]
Ow ja, kut, ik behoor niet tot de sletjes.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima plek voor een sessie voorhuidjoggen hoor.
Er is niks zo lekker als een goed potje geile seksquote:
Klopt, zoiets doe jequote:
Echt wel.... Twee goede potjes geile seks.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:31 schreef Carooltje79 het volgende:
Er is niks zo lekker als een goed potje geile seks
Of 3quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echt wel.... Twee goede potjes geile seks.
je doet genoeg sport in bed met een ander tochquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben ik bij deze definitief niet sportief.
Ik zoek nog een vrijwilligsterquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hup ga daar maar eerst aan werken .
kusje
Dat red jij nooit.quote:
Dat komt omdat je in je fase zit dat zeg je als ik bij je ben ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |