In begrijp mezelf al tijden niet. Dus het waarom kan ik niet beantwoorden.quote:
Door?quote:
Geen idee wat de exacte voorwaarden zijn, dat verschilt per user/quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
In begrijp mezelf al tijden niet. Dus het waarom kan ik niet beantwoorden.
[..]
Door?
Ik dacht dat jij meer van de koffie was.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
thee ja![]()
Is dat zo gek
@ carool jazeker. Kamer van de jongste opknappen
Ow ja je was aan het verven enzo toch?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
thee ja![]()
Is dat zo gek
@ carool jazeker. Kamer van de jongste opknappen
Sochtends en smiddagsquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van de koffie was.
je bent gekquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:16 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik ben overigens echt niet handig bezig, ik zet dat Engeland verhaal nog door ook.
dankjewel fokmamaquote:
quote:
Fokmama is best een raar woordquote:
Lief te zijn en niet teveel te zeiken over je liefdesleven, of een gebrek daaraan..quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
In begrijp mezelf al tijden niet. Dus het waarom kan ik niet beantwoorden.
[..]
Door?
Je banksaldo wordt lager door de maandelijkse donaties aan de sportschool?quote:
Hier is dat wel zoquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je banksaldo wordt lager door de maandelijkse donaties aan de sportschool?
Misschien moet ik toch maar wat meer dm's de deur uit doen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee wat de exacte voorwaarden zijn, dat verschilt per user/
Ohyes you must be happy now.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Fokmama is best een raar woord![]()
Maar ik heb eindelijk een dochter![]()
Nee dat lijkt me niet de manierquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:22 schreef yats het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch maar wat meer dm's de deur uit doen.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ik doe niks meer vandaag..ja zitten en thee drinken
Vandaag: behang gekrabt. En anderhalve muur al gewit en raamkozijn zit in de grondverfquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow ja je was aan het verven enzo toch?schiet het al een beetje op?
Dat betalen jullie, van je belastinggeld, want stufiquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben een oude muts ik weet hetquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:23 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ohyes you must be happy now.
Mja ik noem je wel caro. Je zou qua leeftijd mijn moeder kunnen zijn. no offence
Kusje eropquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben een oude muts ik weet het
Lekker bezigquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vandaag: behang gekrabt. En anderhalve muur al gewit en raamkozijn zit in de grondverf
Morgen de rest witten, raamkozijn afschilderen.
Zaterdag 2e laag wit en 2 muren in groen
+1quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fysieke arbied hmmmquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel fysieke arbeid de laatste weken.
En gezonder eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |