quote:
Dat vroeg wakker worden is soms wel het geval. De rest is wel lekker bij elkaar geschreven knul.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:40 schreef Osiris024 het volgende:
Nee, want als je als slappeling in situatie 1 bent beland moet je niet achteraf gaan janken, dit laat je zelf toe.
Situatie 2 gaat ook gewoon vervelen, ik wil "rust"
Hoi Schat![]()
Quote correct ?quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:55 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dat vroeg wakker worden is soms wel het geval. De rest is wel lekker bij elkaar geschreven knul.
Als je in situatie 1 terechtkomt ben je zelf ergens niet helemaal goed bezig geweest.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:49 schreef bleiblei het volgende:
Haha, fantastische OP.
Ben 31, vrouw is zwanger, ik heb een huis met 100% hypotheek erop en ze weet mijn nickname maar dat boeit niet.
Toch zou ik niet willen ruilen. Op een gegeven geef je je over aan de burgelijkheid en eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat dat best okee is. Als ik nu de kroeg in loop voel ik mij oud en heb ik medelijden met die 5% kerels die zich ook te oud horen te voelen maar de boel kunstmatig nog hoog pogen te houden.
Daarentegen ben ik hartstikke blij dat ik morgen de tuin in ga om verfwerk te verrichten en de boel verder in te richten.
Sorry, de OP is verder lekker bij elkaar geschrreven. Nouja ik zit t kloten.quote:
Ja ook pas na 8 jaarquote:
Gaat dan wel knap waardeloos worden als je alleen zonen krijgt.quote:
Als appeltje voor de dorst wanneer je vrouw begint te verleppen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ook pas na 8 jaardaarvoor heb je er helemaal niks aan
Vergeet het niet kort te laten wieken, en rooie highlights er in te laten zetten, want als die foto's in je fobo nog kloppen is het véél te lang. Ook zie ik op een foto een decolleté, dat kan ook niet. Je bent moeder en derhalve dus direct seksloos, hoogstens één keer per maand om je man te belonen voor geleverde arbeid in en rond het huis.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:26 schreef Ticootje het volgende:
Dit topic
Maar goed ik denk dat ik zaterdag mn kind inderdaad maar eens uitbesteed aan zn vader zodat de kapper een leuk kleurtje erin kan zetten. Paars lijkt me wel wat.
Die man in kwestie gaat over 2 weken vrijgezellenfeest doen, als hij maar optijd terug is voor de fles van de baby.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vergeet het niet kort te laten wieken, en rooie highlights er in te laten zetten, want als die foto's in je fobo nog kloppen is het véél te lang. Ook zie ik op een shirtje een decolleté, dat kan ook niet. Je bent moeder en derhalve dus direct seksloos, hoogstens één keer per maand om je man te belonen voor geleverde arbeid in en rond het huis.
Guttegut, de tuin zal wel flink verbouwd zijn als hij zomaar zonder begeleiding op stap magquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die man in kwestie gaat over 2 weken vrijgezellenfeest doen, als hij maar optijd terug is voor de fles van de baby.
Zeker zeker. Zaterdag gaat de nieuwe schutting er omheen. Hij heeft het verdient.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Guttegut, de tuin zal wel flink verbouwd zijn als hij zomaar zonder begeleiding op stap mag
En dan, om een beetje action te krijgen op de huwelijksnacht? Nieuwe keuken? De buitenboel verven? Nieuwe auto voor jou?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zeker zeker. Zaterdag gaat de nieuwe schutting er omheen. Hij heeft het verdient.
Oh maar wij gaan niet trouwenquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan, om een beetje action te krijgen op de huwelijksnacht? Nieuwe keuken? De buitenboel verven? Nieuwe auto voor jou?
Precies, zo'n gave knalgroene hipster, en namaak marlies dekkersje met veel te veel bandjesquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh maar wij gaan niet trouwen
Maar tzt denk ik aan een leuke uitbouw en nieuwe keuken. Dan haal ik wat leuks bij de hema zodat hij ook zn pleziertje heeft.
hou me tegen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, zo'n gave knalgroene hipster, en namaak marlies dekkersje met veel te veel bandjesDan ff licht uit, er als een zeester bijliggen, en smullen maar
En het gras dan? En bezoek bij mn ouders?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:38 schreef Joene het volgende:
Hier staat dus zwart op groen , dat ik kachel lam thuis mag komen , de gehele Zondag (which is VADERdag ) mag ontkateren ?
en het etentje van m'n tante ?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En het gras dan? En bezoek bij mn ouders?
Waar ik niet heen ga?quote:
ja het is een beetje kuttig gepland allemaal.quote:
Zo gaat dat in een burgelijk leven. En het mooie is, je kan geen kant meer op. Je leven is voorbij.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:42 schreef Joene het volgende:
[..]
ja het is een beetje kuttig gepland allemaal.
En niet moeilijk gaan lopen doen als je vrouw thuiskomt met 2 dezelfde jassen, zodat je samen lekker lange fietstochten kunt maken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
Einde verhaal, het enige wat je kan doen is luisteren. En vooral complimenteren met die nieuwe tuinbroek, dat pittige kapseltje, die nieuwe unisex jas, en die '20 voor 5 euro' HEMA onderbroeken.
Ow God hahaha, die types.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En niet moeilijk gaan lopen doen als je vrouw thuiskomt met 2 dezelfde jassen, zodat je samen lekker lange fietstochten kunt maken.
Dat wil toch iedere man, misschien kan er een labrador mee, en de schoonouders.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En niet moeilijk gaan lopen doen als je vrouw thuiskomt met 2 dezelfde jassen, zodat je samen lekker lange fietstochten kunt maken.
Gewoon meteen zwanger worden voordat ze het doorhebben.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:50 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Ow God hahaha, die types.
Beta man en KPK (KortPittigKapseltje) vrouw die alles gepland heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gast betere afspraken maken met je (bijna) schoolpleinmoeder/vrouw.
En als je dat niet kan....... Accepteer je lot.![]()
nee dank je , geef me 4 dagen kermis .quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:14 schreef Ticootje het volgende:
Alsof je op je 30e nog elk weekend tot diep in de nacht wilt stappen tussen de 16 jarigen.
Op de elektrische fiets, met ANWB fietswegenwachtabonnement (ja dat bestaat dus!)quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
TIjd voor een werksterquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:02 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het heerlijk dat we een mooi groot gezin hebben. We zijn gelijkwaardige partners en hebben beide een goede baan. We wisselen elkaar af in het huishouden en klussen in en om het huis.
De op is werkelijk totale waanzin die je ook zelf laat gebeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |