quote:
Dat vroeg wakker worden is soms wel het geval. De rest is wel lekker bij elkaar geschreven knul.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:40 schreef Osiris024 het volgende:
Nee, want als je als slappeling in situatie 1 bent beland moet je niet achteraf gaan janken, dit laat je zelf toe.
Situatie 2 gaat ook gewoon vervelen, ik wil "rust"
Hoi Schat![]()
Quote correct ?quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:55 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dat vroeg wakker worden is soms wel het geval. De rest is wel lekker bij elkaar geschreven knul.
Als je in situatie 1 terechtkomt ben je zelf ergens niet helemaal goed bezig geweest.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:49 schreef bleiblei het volgende:
Haha, fantastische OP.
Ben 31, vrouw is zwanger, ik heb een huis met 100% hypotheek erop en ze weet mijn nickname maar dat boeit niet.
Toch zou ik niet willen ruilen. Op een gegeven geef je je over aan de burgelijkheid en eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat dat best okee is. Als ik nu de kroeg in loop voel ik mij oud en heb ik medelijden met die 5% kerels die zich ook te oud horen te voelen maar de boel kunstmatig nog hoog pogen te houden.
Daarentegen ben ik hartstikke blij dat ik morgen de tuin in ga om verfwerk te verrichten en de boel verder in te richten.
Sorry, de OP is verder lekker bij elkaar geschrreven. Nouja ik zit t kloten.quote:
Ja ook pas na 8 jaarquote:
Gaat dan wel knap waardeloos worden als je alleen zonen krijgt.quote:
Als appeltje voor de dorst wanneer je vrouw begint te verleppen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ook pas na 8 jaardaarvoor heb je er helemaal niks aan
Vergeet het niet kort te laten wieken, en rooie highlights er in te laten zetten, want als die foto's in je fobo nog kloppen is het véél te lang. Ook zie ik op een foto een decolleté, dat kan ook niet. Je bent moeder en derhalve dus direct seksloos, hoogstens één keer per maand om je man te belonen voor geleverde arbeid in en rond het huis.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:26 schreef Ticootje het volgende:
Dit topic
Maar goed ik denk dat ik zaterdag mn kind inderdaad maar eens uitbesteed aan zn vader zodat de kapper een leuk kleurtje erin kan zetten. Paars lijkt me wel wat.
Die man in kwestie gaat over 2 weken vrijgezellenfeest doen, als hij maar optijd terug is voor de fles van de baby.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vergeet het niet kort te laten wieken, en rooie highlights er in te laten zetten, want als die foto's in je fobo nog kloppen is het véél te lang. Ook zie ik op een shirtje een decolleté, dat kan ook niet. Je bent moeder en derhalve dus direct seksloos, hoogstens één keer per maand om je man te belonen voor geleverde arbeid in en rond het huis.
Guttegut, de tuin zal wel flink verbouwd zijn als hij zomaar zonder begeleiding op stap magquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die man in kwestie gaat over 2 weken vrijgezellenfeest doen, als hij maar optijd terug is voor de fles van de baby.
Zeker zeker. Zaterdag gaat de nieuwe schutting er omheen. Hij heeft het verdient.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Guttegut, de tuin zal wel flink verbouwd zijn als hij zomaar zonder begeleiding op stap mag
En dan, om een beetje action te krijgen op de huwelijksnacht? Nieuwe keuken? De buitenboel verven? Nieuwe auto voor jou?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zeker zeker. Zaterdag gaat de nieuwe schutting er omheen. Hij heeft het verdient.
Oh maar wij gaan niet trouwenquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan, om een beetje action te krijgen op de huwelijksnacht? Nieuwe keuken? De buitenboel verven? Nieuwe auto voor jou?
Precies, zo'n gave knalgroene hipster, en namaak marlies dekkersje met veel te veel bandjesquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh maar wij gaan niet trouwen
Maar tzt denk ik aan een leuke uitbouw en nieuwe keuken. Dan haal ik wat leuks bij de hema zodat hij ook zn pleziertje heeft.
hou me tegen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, zo'n gave knalgroene hipster, en namaak marlies dekkersje met veel te veel bandjesDan ff licht uit, er als een zeester bijliggen, en smullen maar
En het gras dan? En bezoek bij mn ouders?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:38 schreef Joene het volgende:
Hier staat dus zwart op groen , dat ik kachel lam thuis mag komen , de gehele Zondag (which is VADERdag ) mag ontkateren ?
en het etentje van m'n tante ?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En het gras dan? En bezoek bij mn ouders?
Waar ik niet heen ga?quote:
ja het is een beetje kuttig gepland allemaal.quote:
Zo gaat dat in een burgelijk leven. En het mooie is, je kan geen kant meer op. Je leven is voorbij.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:42 schreef Joene het volgende:
[..]
ja het is een beetje kuttig gepland allemaal.
En niet moeilijk gaan lopen doen als je vrouw thuiskomt met 2 dezelfde jassen, zodat je samen lekker lange fietstochten kunt maken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
Einde verhaal, het enige wat je kan doen is luisteren. En vooral complimenteren met die nieuwe tuinbroek, dat pittige kapseltje, die nieuwe unisex jas, en die '20 voor 5 euro' HEMA onderbroeken.
Ow God hahaha, die types.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En niet moeilijk gaan lopen doen als je vrouw thuiskomt met 2 dezelfde jassen, zodat je samen lekker lange fietstochten kunt maken.
Dat wil toch iedere man, misschien kan er een labrador mee, en de schoonouders.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En niet moeilijk gaan lopen doen als je vrouw thuiskomt met 2 dezelfde jassen, zodat je samen lekker lange fietstochten kunt maken.
Gewoon meteen zwanger worden voordat ze het doorhebben.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:50 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Ow God hahaha, die types.
Beta man en KPK (KortPittigKapseltje) vrouw die alles gepland heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gast betere afspraken maken met je (bijna) schoolpleinmoeder/vrouw.
En als je dat niet kan....... Accepteer je lot.![]()
nee dank je , geef me 4 dagen kermis .quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:14 schreef Ticootje het volgende:
Alsof je op je 30e nog elk weekend tot diep in de nacht wilt stappen tussen de 16 jarigen.
Op de elektrische fiets, met ANWB fietswegenwachtabonnement (ja dat bestaat dus!)quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
TIjd voor een werksterquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:02 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het heerlijk dat we een mooi groot gezin hebben. We zijn gelijkwaardige partners en hebben beide een goede baan. We wisselen elkaar af in het huishouden en klussen in en om het huis.
De op is werkelijk totale waanzin die je ook zelf laat gebeuren.
Dit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:49 schreef bleiblei het volgende:
Als ik nu de kroeg in loop voel ik mij oud en heb ik medelijden met die 5% kerels die zich ook te oud horen te voelen maar de boel kunstmatig nog hoog pogen te houden.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
Relatiestress, ook al zo'n fraaie. Een goede relatie geeft energie, geen stress.
Jij past echt precies in dat plaatje hequote:Op donderdag 29 mei 2014 20:49 schreef bleiblei het volgende:
Haha, fantastische OP.
Ben 31, vrouw is zwanger, ik heb een huis met 100% hypotheek erop en ze weet mijn nickname maar dat boeit niet.
Toch zou ik niet willen ruilen. Op een gegeven geef je je over aan de burgelijkheid en eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat dat best okee is. Als ik nu de kroeg in loop voel ik mij oud en heb ik medelijden met die 5% kerels die zich ook te oud horen te voelen maar de boel kunstmatig nog hoog pogen te houden.
Daarentegen ben ik hartstikke blij dat ik morgen de tuin in ga om verfwerk te verrichten en de boel verder in te richten.
Jep, en het bevalt uitstekend!quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:40 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Jij past echt precies in dat plaatje he
Je komt over alsof het je overkomen is en je liever andere keuzes gemaakt had.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:49 schreef bleiblei het volgende:
Haha, fantastische OP.
En behoorlijk vol van zich zelfquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
TS is een beetje onzeker over z'n vrijgezellenbestaan?![]()
R&P / Had ik maar gewoon wat GELD
Ja kloptquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:42 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Je komt over alsof het je overkomen is en je liever andere keuzes gemaakt had.
Hebben wequote:Op donderdag 29 mei 2014 22:22 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
TIjd voor een werkstermaakt gezinsleven een heel stuk draaglijker...
TS is 30 en leeft dus juist dat leven van 3x stappen en sletjes van 22/23 uit elkaar trekken. Ook is hij naar eigen zeggen model, en heeft hij het er allemaal maar moeilijk mee dat hij van 3100 bruto moet rondkomen, dat dat kan in Nederland zegquote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:40 schreef NietDoen het volgende:
Prachtige OP, volledig volgens het boekje![]()
Bij kant A 20 nadelen en 0 voordelen noemen en bij kant B 20 voordlden noemen en 0 nadelen.
TS is idioot
Dit.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
Iets zegt me dat hij nogal bevestiging van z'n gekozen levensstijl zoekt
Heerlijk. 38 and still going strong!quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:14 schreef Ticootje het volgende:
Alsof je op je 30e nog elk weekend tot diep in de nacht wilt stappen tussen de 16 jarigen.
Je vergeet hier wel even dat duizenden relaties klappen waarin dames achterblijven met kids, in de financiele shit zitten en een laag zelf beeld hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:27 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dit.
Ik denk trouwens dat die vader van in de 30 het beter voor elkaar heeft. Want je hoeft niet elke week te verven en in de tuin aan de gang. Dat is op een mooie dag gewoon af en dan kan hij gewoon genieten van de zon en een biertje.
En die baby groeit op tot een leuk mens. Afknappen op je vrouw, puur op haar kapsel, tja. Echte liefde lijkt het me dan niet. En bovendien ken ik maar weinig moeders met kort, pittig kapsel. Dat is een achterhaalde mythe denk ik zomaar.
Die 'kroegtijger' ligt op z'n 45e alleen met een lege fles wodka in bed omdat hij niemand meer mee kan krijgen naar de kroeg, de vrouwtjes moeten hem niet meer en dus dan maar eenzaam en alleen zuipen. Met ¤ 3100 bruto per maand. Dat dan weer wel. Arme kerel
Dat klinkt ook niet verkeerd, alleen dan wel graag zonder kinderen. En ook geen golden retriever, maar dat is vooral omdat ik het zielig vind als een hond de hele dag alleen thuis zit.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 05:08 schreef Trebo het volgende:
Op een gegeven moment wordt het gewoon tijd voor burgelijkheid. Werken, kastje kijken en op bed. Zaterdag naar de plaatselijke FC en zondags zelf voetballen. Dikke prima toch? In de zomer 3 weekjes op de camping in Kroatie, heerlijk man. Sleurhutje en de golden retriever mee.
Vroeger genoeg gestapt en gefeest, gezopen en andere verdovende middelen gebruikt. Het doet me allemaal niks meer.
Sterker nog, mannen van 30+ die nog 3x in de week weg moeten heb ik een beetje medelijden mee.
Je hebt nu eenmaal fases in het leven en je hebt mensen die in fases blijven hangen.
Nee ik noem je een sneuneus.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heerlijk. 38 and still going strong!
Noem me een oudere jongere, prima
Je bent zelf sneu. Je moet iedereen in zijn waarde laten.quote:
Eens, je moet doen waar je je goed bij voelt. Ik vraag me alleen af of het clubje om je heen dan niet steeds kleiner wordt, of je overgeleverd bent aan 'lotgenoten' die je tegen komt in de kroeg, en dan mee aan de praat raakt. Gewoon simpelweg omdat het gros van de mensen nou toch eenmaal zo rond hun 30e eens wat meer gaan settlen, serieuze relatie, eventueel kinderen, drukke baan, en niet meer wekelijks in de kroeg zitten of naar een concert of festival gaan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je bent zelf sneu. Je moet iedereen in zijn waarde laten.
Er zijn zat 50ers die geen kinderen hebben en geregeld nog naar festivals en kroeg gaan. Dat maakt hun levens niet meer of minder sneuer dan die van jou met kinderen.
Er is geen regel hoe je moet leven bij een bepaalde leeftijd, behalve dat je gelukkig moet voelen bij wat je doet
En dan heb je ook nog 50ers die wel kinderen hebben en nog naar festivals gaan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Er zijn zat 50ers die geen kinderen hebben en geregeld nog naar festivals en kroeg gaan. Dat maakt hun levens niet meer of minder sneuer dan die van jou met kinderen.
Er is geen regel hoe je moet leven bij een bepaalde leeftijd, behalve dat je gelukkig moet voelen bij wat je doet
Dit ja. Vind het een beetje zielig altijd.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
Vrijgezellenfeesten, dat zijn de enige gelegenheden waarbij deze er in geluisde mannen nog een keer lol mogen maken in hun leven
Hoe serieus neem je jezelf. De eerste 3 a 4 maanden geloof ik je. Dan vindt een meisje nog alles leuk aan haar vriend. Daarna wordt het de standaard en wordt er alleen nog maar gekeken naar de mindere punten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
Relatiestress, ook al zo'n fraaie. Een goede relatie geeft energie, geen stress.
Zo'n 38er wil ik ook zijn!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heerlijk. 38 and still going strong!
Noem me een oudere jongere, prima
Kun je dit even onderbouwen?quote:
En de vriend vindt dan ook nog alles leuk aan het meisje?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:34 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Hoe serieus neem je jezelf. De eerste 3 a 4 maanden geloof ik je. Dan vindt een meisje nog alles leuk aan haar vriend. Daarna wordt het de standaard en wordt er alleen nog maar gekeken naar de mindere punten.
Iedereen mag doen wat hij wil, zo lang niemand er last van heeft. Er zijn ook mannen van 50 a 60 die in de weide met bestuurbare vliegtuigjes gaan spelen. Niks voor mij, maar als zij er plezier bij hebben ben ik blij voor hun.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 05:08 schreef Trebo het volgende:
Sterker nog, mannen van 30+ die nog 3x in de week weg moeten heb ik een beetje medelijden mee.[quote]
Moeten is nooit leuk.
Zo lang je tevreden bent met je leven. Waarom zou je dat iets anders doen dan wat je wil?
[quote]Je hebt nu eenmaal fases in het leven en je hebt mensen die in fases blijven hangen.
Ik ben al lang geen model meer. Ingenieurswerk haal ik meer voldoening uit.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
TS is 30 en leeft dus juist dat leven van 3x stappen en sletjes van 22/23 uit elkaar trekken. Ook is hij naar eigen zeggen model, en heeft hij het er allemaal maar moeilijk mee dat hij van 3100 bruto moet rondkomen, dat dat kan in Nederland zeg!
Iets zegt me dat hij nogal bevestiging van z'n gekozen levensstijl zoekt
Heel kort door de bocht, dit.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:34 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Hoe serieus neem je jezelf. De eerste 3 a 4 maanden geloof ik je. Dan vindt een meisje nog alles leuk aan haar vriend. Daarna wordt het de standaard en wordt er alleen nog maar gekeken naar de mindere punten.
Ja, dat ligt er best dik bovenop. Ik snap niet waarom mensen het nodig hebben om zichzelf dat voor te spiegelen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:48 schreef Pap89 het volgende:
Heel dit topic is kort door de bocht.
Iedereen verdedigt zijn/haar levensstijl.
Op een paar na.
Binnen 1 week Maiden en Metallica, whoop whoop !quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
En uiteindelijk gaan ze uit elkaarquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:34 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook afhankelijk van je vrienden. Vaak zijn dat toch mensen met de zelfde interesses en als je zelf vooral van het feesten bent en geen kinderwens hebt, is de kans groot dat je vrienden daar het zelfde over denken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens, je moet doen waar je je goed bij voelt. Ik vraag me alleen af of het clubje om je heen dan niet steeds kleiner wordt, of je overgeleverd bent aan 'lotgenoten' die je tegen komt in de kroeg, en dan mee aan de praat raakt. Gewoon simpelweg omdat het gros van de mensen nou toch eenmaal zo rond hun 30e eens wat meer gaan settlen, serieuze relatie, eventueel kinderen, drukke baan, en niet meer wekelijks in de kroeg zitten of naar een concert of festival gaan.
Beetje dat je 'oude' vrienden dan plaatsmaken voor leeftijdsgenoten die je tegenkomt bv in de kroeg en je dan juist de klik hebt omdat je 'anders' bent dan de massa.
Het gros.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens, je moet doen waar je je goed bij voelt. Ik vraag me alleen af of het clubje om je heen dan niet steeds kleiner wordt, of je overgeleverd bent aan 'lotgenoten' die je tegen komt in de kroeg, en dan mee aan de praat raakt. Gewoon simpelweg omdat het gros van de mensen nou toch eenmaal zo rond hun 30e eens wat meer gaan settlen, serieuze relatie, eventueel kinderen, drukke baan, en niet meer wekelijks in de kroeg zitten of naar een concert of festival gaan.
Klopt, maar goed, je maakt soms je vrienden op de middelbare school (ik in ieder geval grotendeels wel), dus dan zie je soms toch later dat mensen hele andere kanten opgaan, en je dan wat uit elkaar groeit, en mensen onderdeel uit gaan maken van nieuwe / andere vriendengroepen die beter bij hun levensstijl passen. Zowel de 'settelen' als de 'lekker blijven stappen' kant hoor lijkt me ook vrij natuurlijk gedrag.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:04 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook afhankelijk van je vrienden. Vaak zijn dat toch mensen met de zelfde interesses en als je zelf vooral van het feesten bent en geen kinderwens hebt, is de kans groot dat je vrienden daar het zelfde over denken.
Horror.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:47 schreef bascross het volgende:
Dagelijks rij ik voor mijn werk langs de basisschool en zie ik veel jonge moeders met pittige kapsels. Sterker nog ik zie soms zelfs vaders die de kinderen naar school brengen. Deze nachtmerrie beleef ik iedere werkdag opnieuw. Hierdoor kan ik mij niet voorstellen dat ik ooit kinderen wil.
Blijf asjeblieft een beetje casual rondneuken en maak even een afspraak bij de uroloog om je zaadleiders door te laten knippen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:10 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Horror.
Kun je niet bij de keuze van een kind een contract afsluiten dat ze haar mooie lange glanzende blonde haar behoudt ook nadat het kind geboren is.
Alsof je een huis koopt dat heel mooi lijkt en dat na een aantal jaar aan alle kanten begint de scheuren en rotten. Heb je daar een maximale hypotheek op genomen en je komt er nooit meer van af, want je hebt er een kind mee.
Zo ging het met al mijn vriendinnetjes. Lange en korte relaties. Bij het begin iedere dag berichtjes hoe graag ze me wil zien. En als ik haar verraste met iets werd dat ook echt gewaardeerd. De manier waarop ze me aankeek. Ze was ook echt geïnteresseerd in wie ik ben en wat ik doe en na een paar maanden was ik van haar en waren haar wensen plichten geworden.quote:
Jou zit volgens mij ook nogal wat dwars héquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:02 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
En uiteindelijk gaan ze uit elkaar
Je hebt mij niet gequote, maar dit ben ik serieus aan het overwegen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Blijf asjeblieft een beetje casual rondneuken en maak even een afspraak bij de uroloog om je zaadleiders door te laten knippen.
Dat zegt dan meer over de vrouwen waar jij mee omgaat dan vrouwen in het algemeen. Ik ken er namelijk genoeg die houden van bier, feestjes, en gezelligheid. En sommigen willen geen kinderen, anderen hebben juist weer al kinderen. En ze hebben ook nog lang haar en dragen aantrekkelijke kledijquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:13 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Zo ging het met al mijn vriendinnetjes. Lange en korte relaties. Bij het begin iedere dag berichtjes hoe graag ze me wil zien. En als ik haar verraste met iets werd dat ook echt gewaardeerd. De manier waarop ze me aankeek. Ze was ook echt geïnteresseerd in wie ik ben en wat ik doe en na een paar maanden was ik van haar en waren haar wensen plichten geworden.
Bij ze allemaal ging het hetzelfde.
Serieuze relaties en kindjes zijn alles.
Seks en vertier is onzin, nutteloos en stom.
Wel een beetje meegaan met je tijd vriend.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:55 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Binnen 1 week Maiden en Metallica, whoop whoop !
Precies, heel kort door de bocht.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:13 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Zo ging het met al mijn vriendinnetjes. Lange en korte relaties. Bij het begin iedere dag berichtjes hoe graag ze me wil zien. En als ik haar verraste met iets werd dat ook echt gewaardeerd. De manier waarop ze me aankeek. Ze was ook echt geïnteresseerd in wie ik ben en wat ik doe en na een paar maanden was ik van haar en waren haar wensen plichten geworden.
Bij ze allemaal ging het hetzelfde.
Serieuze relaties en kindjes zijn alles.
Seks en vertier is onzin, nutteloos en stom.
Prima!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:15 schreef bascross het volgende:
[..]
Je hebt mij niet gequote, maar dit ben ik serieus aan het overwegen.
Zegt de man met een Pennywise UI, hoeveel jaar teren die al op Bro Hymn?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:15 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wel een beetje meegaan met je tijd vriend.
Tegenwoordig is Avenged Sevenfold de baas in jouw genre.
Volgens mij ben ik mijn tijd juist voor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
TS, flikker gewoon eens terug op naar de 1800s ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |