abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 mei 2014 @ 20:35:51 #1
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_140517487
Iets wat ik me afvraag.

ps. Beantwoord alleen als je vrouw/vriendin je niet volgt op Fok! en je accountnaam niet weet.

Stel:
Je wordt op zondagochtend om 6:00 schreeuwend wakker gemaakt door je baby die honger heeft. Je vrouw/vriendin die naast je ligt met haar nieuwe korte, vlotte en vooral pittige kapsel, vraagt of jij de baby even een flesje wil geven. Dat kapsel is praktisch gekozen omdat het gemakkelijk is en aangezien de buit binnen is hoeft ze geen enkele vorm van seksuele aantrekkelijkheid te hebben. Kindje is er, man is gebonden aan haar.
Op datzelfde moment denk je aan de tuin, van je koophuis die voor 125% van de executiewaarde is afgedekt met een levensloop hypotheek. Deze tuin moet grondig onder handen genomen worden, waar je deze hele middag en de 3 komende zondagmiddagen druk mee bezig bent. Tussen de gordijnen door zie je donkere wolken naar je kijken die je geen vrolijke "werkdag" beloven. Tevens word je er aan herinnerd dat je dezelfde middag nog even tussendoor naar je schoonouders mag gaan, voor bezoek. Hier wordt je vriendin, de jonge moeder, helemaal de hemel in geprezen, hoe goed zij het kind opvoedt, en hoe leuk het kindje is. Jouw fulltime baan die dit spektakel mogelijk maakt, is compleet oninteressant, het stelt geen zak voor. Ze weten niet eens wat voor werk je doet, het enige interessante is dat het geld oplevert. Iedereen zou die baan wel aankunnen, want jij doet het. Alles in het leven van de jonge moeder is geweldig, behalve jij, die hangt er maar wat aan en je bent zelfs een bofkont dat je iedere maand een keertje seks mag hebben met dit kortharige, vlotte, pittige wonder, mits je die tuin hebt onderhouden en de garagepoort geverfd hebt.

Op hetzelfde moment zie of hoor je via vrienden, van dezelfde leeftijd, op social media dat ze de weer een geweldige avond gehad hebben gisteravond, allemaal eerst samen bij elkaar komen om wat te eten, de geneugtes van het leven te bespreken met de hele vriendengroep om vervolgens op stap te gaan. Allemaal eindigen ze dronken, tot een acceptabel niveau. Niemand zorgen, niemand ruzie, geen gezeur over vrouwen, kinderen en verplichtingen, want niemand heeft en wil een relatie. De helft is eerder vertrokken met een taxi omdat ze de zoveelste mooie dame hebben kunnen regelen. Na het uitslapen gaat een ander deel van je vriendengroep zich voorbereiden op de voetbalwedstrijd die ze dadelijk moeten gaan spelen. Het is immers zondagochtend. Een andere vriend wil een vakantie gaan plannen, met overvloed aan cultuur, bezienswaardigheden, drank, vrouwen en ontspanning. Hij wil hiervoor zo veel mogelijk mannen oproepen waaronder jou.

Wat denk je dan? Zou je nog willen ruilen of niet?

ps. Nogmaals. Beantwoord alleen als je vrouw/vriendin je niet volgt op Fok! en je accountnaam niet weet.
pi_140517633
Wat een heerlijk zwart wit beeld. Ik ben dertiger en vader maar weiger mee te werken aan jouw vooringenomenheid
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_140517663
Nee, want als je als slappeling in situatie 1 bent beland moet je niet achteraf gaan janken, dit laat je zelf toe.

Situatie 2 gaat ook gewoon vervelen, ik wil "rust" :)

Hoi Schat O+
pi_140517784
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 20:40 schreef Osiris024 het volgende:

Hoi Schat O+
:D
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_140517786
Zo zal ik nooit mijn arm er af hakken maar er is vast en zeker een situatie te bedenken waar iedereen met plezier zijn arm af snijdt..

Tevreden?
pi_140517823
:')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 29 mei 2014 @ 20:49:20 #7
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_140517937
Haha, fantastische OP.
Ben 31, vrouw is zwanger, ik heb een huis met 100% hypotheek erop en ze weet mijn nickname maar dat boeit niet.

Toch zou ik niet willen ruilen. Op een gegeven geef je je over aan de burgelijkheid en eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat dat best okee is. Als ik nu de kroeg in loop voel ik mij oud en heb ik medelijden met die 5% kerels die zich ook te oud horen te voelen maar de boel kunstmatig nog hoog pogen te houden :) .
Daarentegen ben ik hartstikke blij dat ik morgen de tuin in ga om verfwerk te verrichten en de boel verder in te richten.
pi_140518113
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 20:40 schreef Osiris024 het volgende:
Nee, want als je als slappeling in situatie 1 bent beland moet je niet achteraf gaan janken, dit laat je zelf toe.

Situatie 2 gaat ook gewoon vervelen, ik wil "rust" :)

Hoi Schat O+
Dat vroeg wakker worden is soms wel het geval. De rest is wel lekker bij elkaar geschreven knul.

Als je in situatie 1 terechtkomt ben je zelf ergens niet helemaal goed bezig geweest. Behoefte aan stappen en zuipen heb ik niet meer, genoeg gedaan. Ik heb andere zaken die mijn interesse hebben en daar heb/neem/krijg ik tijd genoeg voor in het weekend. Meer sportief, iets minder gestap en gefeest. Wel samen met vrienden en ook zonder gezin, tijd voor ejzelf is best belangrijk.
Whatever...
pi_140518148
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 20:55 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dat vroeg wakker worden is soms wel het geval. De rest is wel lekker bij elkaar geschreven knul.

Als je in situatie 1 terechtkomt ben je zelf ergens niet helemaal goed bezig geweest.
Quote correct ?
pi_140518199
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 20:49 schreef bleiblei het volgende:
Haha, fantastische OP.
Ben 31, vrouw is zwanger, ik heb een huis met 100% hypotheek erop en ze weet mijn nickname maar dat boeit niet.

Toch zou ik niet willen ruilen. Op een gegeven geef je je over aan de burgelijkheid en eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat dat best okee is. Als ik nu de kroeg in loop voel ik mij oud en heb ik medelijden met die 5% kerels die zich ook te oud horen te voelen maar de boel kunstmatig nog hoog pogen te houden :) .
Daarentegen ben ik hartstikke blij dat ik morgen de tuin in ga om verfwerk te verrichten en de boel verder in te richten.
_O-
pi_140518201
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 20:56 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Quote correct ?
Sorry, de OP is verder lekker bij elkaar geschrreven. Nouja ik zit t kloten.

Ben het met je eens wbt slappelingen. En rustwil ik niet, alleen niet dat gefeest en gestap, toen ik een jaar of 25 was had ik dat echt wel een beetje gezien
Whatever...
pi_140518318
TS is een beetje onzeker over z'n vrijgezellenbestaan? :D

R&P / Had ik maar gewoon wat GELD
pi_140518567
-Nee-

[ Bericht 94% gewijzigd door Fopje op 30-05-2014 09:02:57 ]
pindazakje
pi_140518607
quote:
14s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:11 schreef Hyaenidae het volgende:
-Nee-
Ja ook pas na 8 jaar :N daarvoor heb je er helemaal niks aan

[ Bericht 6% gewijzigd door Fopje op 30-05-2014 09:03:31 ]
-XOXO-
pi_140518616
quote:
14s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:11 schreef Hyaenidae het volgende:
-nee-
Gaat dan wel knap waardeloos worden als je alleen zonen krijgt. :+

[ Bericht 6% gewijzigd door Fopje op 30-05-2014 09:04:08 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_140518625
quote:
10s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:12 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Ja ook pas na 8 jaar :N daarvoor heb je er helemaal niks aan
Als appeltje voor de dorst wanneer je vrouw begint te verleppen.
pindazakje
  donderdag 29 mei 2014 @ 21:16:26 #17
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_140518701
Je hebt het wel moeilijk met je lege bestaan he TS? :')
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_140519066
Dit topic :')

Maar goed ik denk dat ik zaterdag mn kind inderdaad maar eens uitbesteed aan zn vader zodat de kapper een leuk kleurtje erin kan zetten. Paars lijkt me wel wat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_140519148
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:26 schreef Ticootje het volgende:
Dit topic :')

Maar goed ik denk dat ik zaterdag mn kind inderdaad maar eens uitbesteed aan zn vader zodat de kapper een leuk kleurtje erin kan zetten. Paars lijkt me wel wat.
Vergeet het niet kort te laten wieken, en rooie highlights er in te laten zetten, want als die foto's in je fobo nog kloppen is het véél te lang. Ook zie ik op een foto een decolleté, dat kan ook niet. Je bent moeder en derhalve dus direct seksloos, hoogstens één keer per maand om je man te belonen voor geleverde arbeid in en rond het huis.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2014 21:32:20 ]
pi_140519273
quote:
10s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:28 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Vergeet het niet kort te laten wieken, en rooie highlights er in te laten zetten, want als die foto's in je fobo nog kloppen is het véél te lang. Ook zie ik op een shirtje een decolleté, dat kan ook niet. Je bent moeder en derhalve dus direct seksloos, hoogstens één keer per maand om je man te belonen voor geleverde arbeid in en rond het huis.
Die man in kwestie gaat over 2 weken vrijgezellenfeest doen, als hij maar optijd terug is voor de fles van de baby.
pi_140519321
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Die man in kwestie gaat over 2 weken vrijgezellenfeest doen, als hij maar optijd terug is voor de fles van de baby.
Guttegut, de tuin zal wel flink verbouwd zijn als hij zomaar zonder begeleiding op stap mag :o
  donderdag 29 mei 2014 @ 21:33:54 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_140519380
Vrijgezellenfeesten, dat zijn de enige gelegenheden waarbij deze er in geluisde mannen nog een keer lol mogen maken in hun leven ;(
disclaimer
pi_140519403
quote:
10s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:32 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Guttegut, de tuin zal wel flink verbouwd zijn als hij zomaar zonder begeleiding op stap mag :o
Zeker zeker. Zaterdag gaat de nieuwe schutting er omheen. Hij heeft het verdient.
pi_140519453
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zeker zeker. Zaterdag gaat de nieuwe schutting er omheen. Hij heeft het verdient.
En dan, om een beetje action te krijgen op de huwelijksnacht? Nieuwe keuken? De buitenboel verven? Nieuwe auto voor jou?
pi_140519512
quote:
11s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En dan, om een beetje action te krijgen op de huwelijksnacht? Nieuwe keuken? De buitenboel verven? Nieuwe auto voor jou?
Oh maar wij gaan niet trouwen :D

Maar tzt denk ik aan een leuke uitbouw en nieuwe keuken. Dan haal ik wat leuks bij de hema zodat hij ook zn pleziertje heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')