goede harde tepelsquote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:52 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie van mn progress?
Denk niet dat hier mensen 60 kg liftenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:36 schreef Jahr00n het volgende:
FHF / Sterk iemand gezocht in Utrecht
Miss word je betaalt in natura!!
Ik heb een auto dus ik hoef niet te liften.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:42 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Denk niet dat hier mensen 60 kg liften
Als die nu stuk gaat?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb een auto dus ik hoef niet te liften.
Pak ik de scooterquote:
Yeah buddyquote:
Niet?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:42 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Denk niet dat hier mensen 60 kg liften
Tik hem aan Jeroenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja lekker voor je! Moet je je maar normaal gedragen!!!!!! Ik heb tenminste geen notes.
Ik wist niet dat John McEnroe nog speelde.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
De allergrootste baas van die sport staat nu te spelen.
Lol Federer is natuurlijk tig klasses beter.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat John McEnroe nog speelde.
Bijna. Heb een Symquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Yeah buddy
Lekker chinees op de fosti begrenzer eraf en gouden met het zonnetje dat we af en toe mogen aanschouwen hier in Nederland
Lach me altijd weer dood om hem. Ie zult zo maar je geld verdienen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:02 schreef Klokov het volgende:
De allergrootste baas is vooralsnog deze man:
[ afbeelding ]
Nee man gewoon een harrington geen bontkraagquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:42 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Tokkie Hank met z'n bontkraagjasjuh en zijn opgepomptuh psieren op zijn scooby.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:30 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Een wijs man vertelde mij ooit dat je met 4 glazen Carolus Tripel per dag, je zou voldoen aan alle benodigde voedingswaarden, dus calorieën, suikers en vitaminen. Alleen vetten en een beetje eiwitten zouden nog missen. Goed stuk vlees ernaast en klaar ben je
Bij de zeeman kun je ook goedkoop fitnesskleding halen. Tanktop 3 euro, korte broek 5 euro, lange broek 10 dacht ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:03 schreef Eleiko het volgende:
Voor wie geen fuck geeft om desgn gymkleding: volgende week in de aanbieding bij de Lidl: broek/shirt 5 euro.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:02 schreef Klokov het volgende:
De allergrootste baas is vooralsnog deze man:
[ afbeelding ]
139, wat willen ze doen danquote:
Dat je betaalt om ze te mogen bekijken.quote:
Haha 1 pot natquote:
Die van mij is redelijk gaar, maargoed dat ding kostte me ook maar 250 piek anderhalf jaar geleden. Ziet er ook niet meer uit, schuiver mee gemaakt. Alleen maar een voordeel, willen ze em ook niet stelen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:53 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Haha 1 pot nat
Iedereen zit altijd te haten op die Chinese meuk maar deze heeft me in al die tijd maar 1 keer laten staan
Maar dat was me eigen schuld door zonder olie te rijden
Lees je mee Smegmanus? FA's kunnen trouwens nog gewoon de verwijderde notes zien (bron: Slangemans)quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had er 90+ maar al m'n eigen verwijderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |