Echt wel: Pistolet boulogne met spinata romana, rucola en truffelmayo. En rammend sterke koffie.quote:
Koffiequote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:06 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Echt wel: Pistolet boulogne met spinata romana, rucola en truffelmayo. En rammend sterke koffie.
[x]Ongeschiktquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
KoffieBlij dat ik daar vanaf ben, verslaving gaat snel met die zooi
Koffie, bier, whisky, vruchtensap en kraanwater. Meer heb ik niet nodig om van te leven.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
KoffieBlij dat ik daar vanaf ben, verslaving gaat snel met die zooi
Mag jij wel een heel dik stuk vlees nemen wil je vetten en eiwitten voor 1 dag aanvullenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:30 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Een wijs man vertelde mij ooit dat je met 4 glazen Carolus Tripel per dag, je zou voldoen aan alle benodigde voedingswaarden, dus calorieën, suikers en vitaminen. Alleen vetten en een beetje eiwitten zouden nog missen. Goed stuk vlees ernaast en klaar ben je
Vraag of het mogelijk is om wat lessen proef mee te doen en kijk daar of je het leuk vindt en vooral of je het een goede instructeur vindt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:43 schreef hcwp het volgende:
Voordat iedereen zich hier weer een weekend-delerium in zuipt;
Er was hier toch iemand die aan systema deed? Ik wilde wellicht de training in Vught eens bij gaan wonen, vroeg me af het wat is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:14 schreef WWolfy het volgende:
Ben maar eens begonnen aan generation kill
Stuk gelachen om "POLICE THAT MOUSTACHE"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |