quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jaren ervaring en verfijning zit erin, ipv onwetende groene blaadjes.
Dat kan ik dan weer niet ontkennen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup en zo niet dan ben ik nog een lekker ding
Huppel moet echt stoppen met afvallen want die ingevallen wangen zijn niet zo tof.quote:
neequote:Op donderdag 29 mei 2014 18:22 schreef zeefje het volgende:
Zo breed dat er twee tegelijk in kunnen.
Doen/deden jullie bij de mvm dan dp
Wil je wat van mij?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppel moet echt stoppen met afvallen want die ingevallen wangen zijn niet zo tof.
We kunnen bij mij wel wat vet wegzuigen en in jouw wangen spuitenquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppel moet echt stoppen met afvallen want die ingevallen wangen zijn niet zo tof.
quote:
quote:
Ben je 16? Dan is Dven misschien wel wat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben zo'n jong blaadje dat ik dat maghihihihihi
. Er is een topic van ergens hier op fok. Daar topic is echtquote:
ik kan me niet voorstellen dat ik het prettig zou vindenquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:24 schreef zeefje het volgende:
[..]
. Er is een topic van ergens hier op fok. Daar topic is echt
Dank je.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:22 schreef Evie het volgende:
Goede TT!
[..]je bent een mooie man hoor!
Plaag je maar een beetje
Dvenquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Ben je 16? Dan is Dven misschien wel wat.
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat ik het prettig zou vinden
kan best, is alleen niet zo aardig.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
kan moeilijk zeggen dat je lelijk bent he
filmpjes heb ik ook niets op tegen, het lijkt me alleen niks om te doenquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
De filmpjes zijn wel![]()
Ik vind Evie veel te eng.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kan best, is alleen niet zo aardig.
En het verkleint je kansen aanzienlijk natuurlijk
Veel te vol.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
filmpjes heb ik ook niets op tegen, het lijkt me alleen niks om te doen
DP of twee tegelijk in één gat?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
filmpjes heb ik ook niets op tegen, het lijkt me alleen niks om te doen
Ik, in mijn vraag. Is mij niet helder welke variant jullie op doelen.quote:
het ging over dp.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik, in mijn vraag. Is mij niet helder welke variant jullie op doelen.
Dubbel penetration doelde ik opquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik, in mijn vraag. Is mij niet helder welke variant jullie op doelen.
Evie + suiker = slechte comboquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan zou ik geen suiker bij haar gaan lenen
Als het zo was geweest had jij dat wel gemogenquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
kan moeilijk zeggen dat je lelijk bent he
Waarop?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
allebei niet![]()
Maar huppel had nog geen antwoord gegeven.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Evie + suiker + naalden = nog slechtere combo
Dankquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Ben je 16? Dan is Dven misschien wel wat.
Sla ik ook over, lijkt me als man ook niet heel lekker om te doen.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:30 schreef LovelyLady het volgende:
Dp en dan nog 1 in je mond
Hoe voller hoe beter
Deze vrouw snapt hetquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:30 schreef LovelyLady het volgende:
Dp en dan nog 1 in je mond
Hoe voller hoe beter
quote:
koffie dan.quote:
Heb jij dan mmmv gedaan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Deze vrouw snapt het
[..]
Hoe oud dan?
Vrouwen die weten hoe ze met een naald om moeten gaan zijn eng. En ik kan het weten, ik heb 6 jaar met zo'n vrouw samengewoond.quote:
Geloof me... het zou voor een boel mensen enger zijn als ik er niet mee om kon gaanquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:32 schreef yats het volgende:
[..]
Vrouwen die weten hoe ze met een naald om moeten gaan zijn eng. En ik kan het weten, ik heb 6 jaar met zo'n vrouw samengewoond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |