quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jaren ervaring en verfijning zit erin, ipv onwetende groene blaadjes.
Dat kan ik dan weer niet ontkennen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup en zo niet dan ben ik nog een lekker ding
Huppel moet echt stoppen met afvallen want die ingevallen wangen zijn niet zo tof.quote:
neequote:Op donderdag 29 mei 2014 18:22 schreef zeefje het volgende:
Zo breed dat er twee tegelijk in kunnen.
Doen/deden jullie bij de mvm dan dp
Wil je wat van mij?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppel moet echt stoppen met afvallen want die ingevallen wangen zijn niet zo tof.
We kunnen bij mij wel wat vet wegzuigen en in jouw wangen spuitenquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppel moet echt stoppen met afvallen want die ingevallen wangen zijn niet zo tof.
quote:
quote:
Ben je 16? Dan is Dven misschien wel wat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben zo'n jong blaadje dat ik dat maghihihihihi
. Er is een topic van ergens hier op fok. Daar topic is echtquote:
ik kan me niet voorstellen dat ik het prettig zou vindenquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:24 schreef zeefje het volgende:
[..]
. Er is een topic van ergens hier op fok. Daar topic is echt
Dank je.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:22 schreef Evie het volgende:
Goede TT!
[..]je bent een mooie man hoor!
Plaag je maar een beetje
Dvenquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Ben je 16? Dan is Dven misschien wel wat.
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat ik het prettig zou vinden
kan best, is alleen niet zo aardig.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
kan moeilijk zeggen dat je lelijk bent he
filmpjes heb ik ook niets op tegen, het lijkt me alleen niks om te doenquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
De filmpjes zijn wel![]()
Ik vind Evie veel te eng.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kan best, is alleen niet zo aardig.
En het verkleint je kansen aanzienlijk natuurlijk
Veel te vol.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
filmpjes heb ik ook niets op tegen, het lijkt me alleen niks om te doen
DP of twee tegelijk in één gat?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
filmpjes heb ik ook niets op tegen, het lijkt me alleen niks om te doen
Ik, in mijn vraag. Is mij niet helder welke variant jullie op doelen.quote:
het ging over dp.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik, in mijn vraag. Is mij niet helder welke variant jullie op doelen.
Dubbel penetration doelde ik opquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik, in mijn vraag. Is mij niet helder welke variant jullie op doelen.
Evie + suiker = slechte comboquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan zou ik geen suiker bij haar gaan lenen
Als het zo was geweest had jij dat wel gemogenquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
kan moeilijk zeggen dat je lelijk bent he
Waarop?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
allebei niet![]()
Maar huppel had nog geen antwoord gegeven.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Evie + suiker + naalden = nog slechtere combo
Dankquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Ben je 16? Dan is Dven misschien wel wat.
Sla ik ook over, lijkt me als man ook niet heel lekker om te doen.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:30 schreef LovelyLady het volgende:
Dp en dan nog 1 in je mond
Hoe voller hoe beter
Deze vrouw snapt hetquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:30 schreef LovelyLady het volgende:
Dp en dan nog 1 in je mond
Hoe voller hoe beter
quote:
koffie dan.quote:
Heb jij dan mmmv gedaan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Deze vrouw snapt het
[..]
Hoe oud dan?
Vrouwen die weten hoe ze met een naald om moeten gaan zijn eng. En ik kan het weten, ik heb 6 jaar met zo'n vrouw samengewoond.quote:
Geloof me... het zou voor een boel mensen enger zijn als ik er niet mee om kon gaanquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:32 schreef yats het volgende:
[..]
Vrouwen die weten hoe ze met een naald om moeten gaan zijn eng. En ik kan het weten, ik heb 6 jaar met zo'n vrouw samengewoond.
Dan ben jij ook engquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:33 schreef zeefje het volgende:
Ik kan ook met een naald ongaam
Zoveel mensen gespoten
Agreed, ik zou je dan niet graag als dokter hebben nee.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Geloof me... het zou voor een boel mensen enger zijn als ik er niet mee om kon gaan
Nee, in die groepering niet. Maar wie weet nog eensquote:
quote:
wel mmvvv? Of vvvm? Of vmvmvm?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, in die groepering niet. Maar wie weet nog eens
[..]
Ben ook benieuwdquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wel mmvvv? Of vvvm? Of vmvmvm?
Ofzo?
Geen zachte handen die je inzepen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n verpleegsterspakje is wel leuk, maar verder mogen de accesoires wegblijven.
nou, het was eigenlijk meer dat ik daar helemaal niet over nadenk noormaal gesproken, ik moest ook echt bedenken wat j dan krijgt bij die samenstellingenquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wel mmvvv? Of vvvm? Of vmvmvm?
Ofzo?
Ander keertjequote:
Zeker!quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:34 schreef yats het volgende:
[..]
Agreed, ik zou je dan niet graag als dokter hebben nee.
p.s. 'oefen' jij ook je vaardigheden op jouw vriend uit?
Ik let nooit op hoe die samenstellingen Precies zijn. Ik schrijf gewoon onwillekeurig het aantal mannen (m) en vrouwen (v) achter elkaar. Anders word het te ingewikkeld hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, het was eigenlijk meer dat ik daar helemaal niet over nadenk noormaal gesproken, ik moest ook echt bedenken wat j dan krijgt bij die samenstellingen
Oh, nee.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of je met dat mvm ook dp had gedaan
Moest pas Nog godverdomme man. En HA maar zeggen Ik doe rustig aan. Kutdokterquote:
Alleen voor mijzelf!quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kan niet met een naald omgaan, dat maakt mij denk ik juist enger hoor. Als ik in elk geval een naald in handen heb dan.
Net als huppel, die is ook eng met naalden
quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:41 schreef zeefje het volgende:
Wat is er trouwens geil aan een eendenbek
dat bedoel ik idd, ik snap dat allemaal nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik let nooit op hoe die samenstellingen Precies zijn. Ik schrijf gewoon onwillekeurig het aantal mannen (m) en vrouwen (v) achter elkaar. Anders word het te ingewikkeld hoor
quote:
jij bent nog nooit n filmpje tegengekomen met zo'n ding?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:41 schreef zeefje het volgende:
Wat is er trouwens geil aan een eendenbek
We weten allemaal wat we bedoelen dus waarom moeilijk doenquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat bedoel ik idd, ik snap dat allemaal niet
Neequote:Op donderdag 29 mei 2014 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij bent nog nooit n filmpje tegengekomen met zo'n ding?
Ze gaan er allemaal aan dood?quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij bent nog nooit n filmpje tegengekomen met zo'n ding?
Bijzonder. Ik heb er meer een pijnlijke dan geile associatie meequote:
o, nou ik zie ze regelmatig voorbijkomen, hele volksstammen die daarvan houden.quote:
Ik ben blij dat ik ze nooit vind.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, nou ik zie ze regelmatig voorbijkomen, hele volksstammen die daarvan houden.
Een vrouw slaan met een zweep is ook pijnlijk, toch vinden sommige vrouwen dat ook geil.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:44 schreef zeefje het volgende:
[..]
Bijzonder. Ik heb er meer een pijnlijke dan geile associatie mee
Het was raar maar wel leuk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat heb je dan gedaan en was het leuk?
Dat is andere pijn vind ik. Omdat geil.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een vrouw slaan met een zweep is ook pijnlijk, toch vinden sommige vrouwen dat ook geil.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een vrouw slaan met een zweep is ook pijnlijk, toch vinden sommige vrouwen dat ook geil.
Ze schreeuwden te hard?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:45 schreef Evie het volgende:
Nee ik dump ze allemaal omdat ze toch geen goed proefpersoon blijken te zijn
ze besteedden beiden alle aandacht aan jou?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was raar maar wel leuk.
Anders vooral.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat is andere pijn vind ik. Omdat geil.
Neemt niet weg dat andere vrouwen het wél geil kunnen vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |