Ik weet niet of ik nog wel durfquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi MortaxxBinnenkort kun je me in het echie zien he
Veel te veel keus, moet je gewoon mazzel hebben dat ze jouw shit zien.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee via marktplaats lukt dat echt niet, had 2 burberry polo's erop staan en 2 dure jassen. Nou ze hangen nog steeds in de kast
[..]
Ik heb echt overal gezochtIk heb hem echt nodig
Grrrrrrr
Sokken, laatst heb ik gewoon sokken gekocht, omdat ik geen tijd had om te wassen
Mwah liever die 50 euro kwijt dan een avond met de VI Hooligansquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Je had toch al betaald manIK ben heul niet eng hoor.
Doe niet zo raar manquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwah liever die 50 euro kwijt dan een avond met de VI Hooligans
Dat volk verkoos Demen Bulbul moven mij :S doet nog altijd pijnquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe niet zo raar manZijn allemaal aardige gasten.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat volk verkoos Demen Bulbul moven mij :S doet nog altijd pijn
waren die in de aanbieding dan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:13 schreef tong80 het volgende:
Dacht ik ga naar de WK-Slowchat. Gaat het over HEMA-sokken die in de aanbieding zijn.
Niet op gelet, ik had een zeem nodigquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waren die in de aanbieding dan?
Ja, strings ook. Maar ik heb al een viool.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
3e paar gratis bij de enkelsokjesquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ze wel. Zelfs met extra ondersteuning bij de hiel!quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die zitten niet lekker, dus had ik toch niet gekocht
Ze zakken altijd in mijn schoen, dat zit echt kut.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb ze wel. Zelfs met extra ondersteuning bij de hiel!
Oh dat heb ik niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zakken altijd in mijn schoen, dat zit echt kut.
Dat wordt gezellig 26 juni!quote:
Ik draag alleen zwarte sokkenquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
ik koop nooit sokken bij de hema, die hebben geen leuke kleurtjes
Je wilt niet een keer wat anders proberen? Paars ofzo?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat wordt gezellig 26 juni!
[..]
Ik draag alleen zwarte sokken
Wordt lachen man let maar op. Het is ook niet zo een grote groep dat is wel lekker vind ik kun je met iedereen praten anders krijg je van die kliekjes.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat wordt gezellig 26 juni!
[..]
Ik draag alleen zwarte sokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |