Ze heeft hem verlaten omdat ze vond dat 'ze in haar kracht moest gaan staan' op Hawaii. Begrijpelijk. Ik vind ook regelmatig dat ik in mijn kracht moet gaan staan in allerhande exotische locaties.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:36 schreef Operc het volgende:
[..]
Ze heeft een terminaal iemand verlaten wegens de alcohol. De alcohol is (waarschijnlijk) een gevolg van de ziekte en eigenlijk slingert ze de discussie aan: "Hoever kan een terminaal persoon gaan voordat het niet meer geaccepteerd wordt?" Dat vind ik persoonlijk een erg interessante discussie.
Er is maar 1 reden en dat is dat er veel mensen haar onsympathiek vinden, omdat ze niet aan de morele normen voldoen die men er zelf op na zegt te houden en dus gunt men haar niets.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:19 schreef deedeetee het volgende:
Het is me een raadsel waarom er zoveel mensen er over vallen dat ze een boek heeft geschreven dat voor geld verkocht gaat worden ?
Hier dacht ik ook aan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:48 schreef OOST het volgende:
Hier op fok zijn weleens topics over vriend/vriendin die gedumpt wordt vanwege een depressie. Dat is mijnsinziens precies dezelfde discussie.
Het vreemde is dat er in dat soort topics altijd veel medestanders te vinden zijn die het ermee eens zijn de ander te dumpen. Waarom is dat bij deze vrouw anders?
Het kan ook om andere dingen gaan, zoals aandacht.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bron van inkomsten? Als ze geluk heeft pakt ze er tien-twintigduizend euro mee. Dan komt er nog belasting overheen. Mag ze blij zijn als ze er de helft van over weet te houden.
Wat een vetpot. Echt. Klapper maken noemen we dat.
Of denk jij werkelijk dat elke beginnende schrijver voorschotten van het niveau John Grisham, JK Rowling of Stephen King krijgt?
Dat zegt ze toch ook. Aandacht voor het mislukken van relaties als een van de twee ziek is. Hetgeen taboe schijnt te zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:19 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Het kan ook om andere dingen gaan, zoals aandacht.
Dat mag je rustig stellen gezien de reacties in deze drie deeltjesquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch ook. Aandacht voor het mislukken van relaties als een van de twee ziek is. Hetgeen taboe schijnt te zijn.
Of aandacht voor zichzelf.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch ook. Aandacht voor het mislukken van relaties als een van de twee ziek is. Hetgeen taboe schijnt te zijn.
Ze kwam op mij niet dom over en ze wist van te voren dat ze heel wat negatieve reacties zou gaan krijgen. Lijkt me dus dat ze het wel anders aan gepakt zou hebben als het haar om aandacht trekken te doen was geweest.quote:
Dat. Ze is enkel met zelfpromotie bezig. Ze komt niet terug voor de crematie maar wel om haar zweefteverige lulkoek te verkopen.quote:
is dit niet bijna basis wat betreft een vrouw als het over haar ex gaat ?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:09 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als hij zoop inderdaad....... Dat weten we niet. Overigens blijft het altijd smerig om de vuile was over je ex, laat staan een dode ex, buiten te hangen, en dan al helemaal om het als boek uit te brengen om er geld mee te verdienen.
Als ze nog het respect zou hebben om alle inkomsten aan een goed doel te geven zou ze dat beeld minder creëren, maar ze wil gewoon over het lijk van haar ex geld verdienen.
As het haar niet te doen was om de aandacht, hoe verklaar jij dan haar twijfelachtige optreden? Als ze ter goeder trouw was, had ze wel een antwoord op de vragen en kon ze haar gedrag verklaren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:03 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze kwam op mij niet dom over en ze wist van te voren dat ze heel wat negatieve reacties zou gaan krijgen. Lijkt me dus dat ze het wel anders aan gepakt zou hebben als het haar om aandacht trekken te doen was geweest.
Ik denk dat ze het interview onderschat heeft. Ze dacht waarschijnlijk dat ze het wel eventjes deed, maar niets was minder waar.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
As het haar niet te doen was om de aandacht, hoe verklaar jij dan haar twijfelachtige optreden? Als ze ter goeder trouw was, had ze wel een antwoord op de vragen en kon ze haar gedrag verklaren.
Dieptepunt was natuurlijk wat er zou gebeuren met de opbrengst van het boek. Waar eerst 50% naar het goede doel zou gaan, gaat ze nu ineens startups (niet een bepaalde bedrijfstak, mensen, ethiek of wat dan ook qua onderscheid) helpen... Komt over als een eigen bedrijf waar ze gaat investeren en van gaat leven. Puur persoonlijk gewin
Dat heb ik ook met warme belangstelling bekeken. Ze had t er zichtbaar moeilijk mee.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
As het haar niet te doen was om de aandacht, hoe verklaar jij dan haar twijfelachtige optreden? Als ze ter goeder trouw was, had ze wel een antwoord op de vragen en kon ze haar gedrag verklaren.
Dieptepunt was natuurlijk wat er zou gebeuren met de opbrengst van het boek. Waar eerst 50% naar het goede doel zou gaan, gaat ze nu ineens startups (niet een bepaalde bedrijfstak, mensen, ethiek of wat dan ook qua onderscheid) helpen... Komt over als een eigen bedrijf waar ze gaat investeren en van gaat leven. Puur persoonlijk gewin
Negatieve aandacht is ook aandacht. En ik beschuldig haar er niet van, ik zeg alleen dat het een mogelijkheid is.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:03 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze kwam op mij niet dom over en ze wist van te voren dat ze heel wat negatieve reacties zou gaan krijgen. Lijkt me dus dat ze het wel anders aan gepakt zou hebben als het haar om aandacht trekken te doen was geweest.
Een boek uitbrengen is toch wel een veelgebruikte, succesvolle manier.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat had veel makkelijker en leuker en commerciëler gekund.
Geen mediatraining, nerveus, geen ervaring met interviews geven op TV?quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
As het haar niet te doen was om de aandacht, hoe verklaar jij dan haar twijfelachtige optreden?
Meer dan 95% van uitgebrachte boeken zijn niet succesvol. Die liggen binnen no-time bij de ramsj.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:51 schreef Yalesa het volgende:
Een boek uitbrengen is toch wel een veelgebruikte, succesvolle manier.
Dit soort boeken zijn vaak succesvoller dan fictie/saaie verhalen. Mensen lezen nou eenmaal graag over heftige dingen en dat weet zij, dus het zou een goede manier kunnen zijn om aandacht te krijgen. Ik zou het niet gek vinden van een vrouw die haar terminaal zieke vriend achterlaat uit pure egoïsme om niet eens terug te komen voor zijn crematie.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Meer dan 95% van uitgebrachte boeken zijn niet succesvol. Die liggen binnen no-time bij de ramsj.
Hoe weet je nou dat ze uit puur egoïste beweegredenen niet naar de crematie is gegaan ? Voor het zelfde geld was ze helemaal niet welkom omdat zijn familie toen al boos was over haar vertrek en wilde ze voorkomen dat de crematie hierdoor verstoort werd.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:00 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dit soort boeken zijn vaak succesvoller dan fictie/saaie verhalen. Mensen lezen nou eenmaal graag over heftige dingen en dat weet zij, dus het zou een goede manier kunnen zijn om aandacht te krijgen. Ik zou het niet gek vinden van een vrouw die haar terminaal zieke vriend achterlaat uit pure egoïsme om niet eens terug te komen voor zijn crematie.
Nee, ze was veel te veel bezig in haar eigen kracht te staan. En ik vind het vooral egoïstisch van haar dat ze haar man vlak voor zijn dood heeft verlaten, kon ze niet een beetje wachten?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat ze uit puur egoïste beweegredenen niet naar de crematie is gegaan ? Voor het zelfde geld was ze helemaal niet welkom omdat zijn familie toen al boos was over haar vertrek en wilde ze voorkomen dat de crematie hierdoor verstoort werd.
Of kon ze het gewoon niet opbrengen. Het is niet zo dat de dode man haar gemist heeft bij zijn crematie hoor.
Alsof de schijn ophouden niet enorm hypocriet is.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:09 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Nee, ze was veel te veel bezig in haar eigen kracht te staan. En ik vind het vooral egoïstisch van haar dat ze haar man vlak voor zijn dood heeft verlaten, kon ze niet een beetje wachten?
Voor de vorm? Want zo'n zieke is achterlijk, die merkt toch niks?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:09 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Nee, ze was veel te veel bezig in haar eigen kracht te staan. En ik vind het vooral egoïstisch van haar dat ze haar man vlak voor zijn dood heeft verlaten, kon ze niet een beetje wachten?
Jij bent echt dom.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:19 schreef deedeetee het volgende:
Het is me een raadsel waarom er zoveel mensen er over vallen dat ze een boek heeft geschreven dat voor geld verkocht gaat worden ? Zoveel brengt een boek echt niet op hoor. Tenzij er zo'n heisa over komt dat het boek erg veel verkocht gaat worden. Wat jullie hier doen met dat gescheld op haar werkt dat alleen maar in de hand. Al jullie boze kritiek gaat haar véél centjes op leveren...![]()
LOL ik lach me rot !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |