Ik heb wel lange benen. Maar Lissabon is met het vliegtuig en dat kost nog meerquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:15 schreef Toto69 het volgende:
@ KS : nou enje durft fokkie wel te meeten
@ zeefje: Gewoonn lange benen hebben toch
Er zijn soms retourtjes van 80quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:15 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb wel lange benen. Maar Lissabon is met het vliegtuig en dat kost nog meer
Ik doe niet meer aan meets.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:15 schreef Toto69 het volgende:
@ KS : nou enje durft fokkie wel te meeten
@ zeefje: Gewoonn lange benen hebben toch
Geen inkomen dus alles wat geld kost is teveelquote:
Ik ga zoals het er nu uit ziet in augustus met die crush van me naar Engelandquote:
Met welke crush 1,2,3 of 4quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga zoals het er nu uit ziet in augustus met die crush van me naar Engeland![]()
En vraag me niet hoe dat zo ineens, dat is me ook niet echt duidelijk. Iets met drank gisteren en vanmorgen de app teruglezen.
Oh god, ik zou het niet doen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga zoals het er nu uit ziet in augustus met die crush van me naar Engeland![]()
En vraag me niet hoe dat zo ineens, dat is me ook niet echt duidelijk. Iets met drank gisteren en vanmorgen de app teruglezen.
Dan gewoon in iemands kofferquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
Geen inkomen dus alles wat geld kost is teveel
Ach stel je niet aan, dat is nog zo ver weg, kan van alles gebeuren.quote:
Impliceer je nou dat zeefje zomaar met iedereen de koffer in duikt?quote:
Weet nog niet of ik ga.quote:
Stiekemquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat zeefje zomaar met iedereen de koffer in duikt?
[..]
Weet nog niet of ik ga.
Nee alleen jij interpreteert het zoquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat zeefje zomaar met iedereen de koffer in duikt?
[..]
Weet nog niet of ik ga.
Ga je daar op vakantie of voor iets anders?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
Ik laat gewoon elke crush die ik heb achter in Nederland, en vertek naar Ecuador zonder enige communicatiemogelijkheid.
Of niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan, dat is nog zo ver weg, kan van alles gebeuren.
Is er maar 1 geweest. Dat ik met iemand date betekent niet dat ik er een crush op heb.quote:
Ik zei toch, ik heb iets enorm doms gedaan.quote:
Ontwikkelingswerk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ga je daar op vakantie of voor iets anders?
Ik zie hier nog geen probleem.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Of niet.Of hij denkt er overheen te zijn en het vlammetje wakkert tijdens die vakantie opnieuw aan.
30 juni; al best "bijna".quote:
Met een dweilquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:21 schreef Moeraskat het volgende:
Hoe smeer je je eigen rug in als je alleen bent?
zal ik je rug onderspuiten?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:21 schreef Moeraskat het volgende:
Misschien vind je een nieuwe liefde onder de plaatselijke bevolking daar en kun je meedoen met "exotische liefde".quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
Ik laat gewoon elke crush die ik heb achter in Nederland, en vertek naar Ecuador zonder enige communicatiemogelijkheid.
Goede test gaat dit worden.
Tot over een week danquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
1 huisgenoot is vertrokken met de noorderzon dus er is een kamer over om te rusten
Daar hoop jij op he, vuil secreet dat je bentquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien vind je een nieuwe liefde onder de plaatselijke bevolking daar en kun je meedoen met "exotische liefde".
Goedemiddagquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:21 schreef artelligence het volgende:
Goedemiddag! Ik heb me toch lekker lang geslapen
En hard duwen alsjeblieft, er is een spier onder mijn schouderblad vastgeschotenquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
zal ik je rug onderspuiten?
Met zonnebrandmelk natuurlijk
Pls, dat zou ik echt niet leuk vinden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar hoop jij op he, vuil secreet dat je bent
Dankjequote:
Gewoon ,los laten masseren. Of is er geen vrijwilliger in de buurt?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En hard duwen alsjeblieft, er is een spier onder mijn schouderblad vastgeschoten
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als jij binnen een week naar Lissabon kunt lopen krijg je die kamer gratis als inwoning
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:21 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:23 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon ,los laten masseren. Of is er geen vrijwilliger in de buurt?
Kijk uit voor die wielrenners.quote:
Je hoeft niet bang te zijn hoor, schatje.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pls, dat zou ik echt niet leuk vinden.
Nooit van gehoord. :$quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit een beetje een verslag te lezen over het beroemde Kedichem Antifa incident.
Odin nog aan toe zeg, wat een stel nageboorten zijn het ook.
test voor wat?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
Goede test gaat dit worden.
Ah, post gemist. Het is wat uit de richting, sorryquote:
Hmm, jij bent ongeveer van mijn leeftijd geloof ik.quote:
De afgelopen 2 keren ben ik geweest tijdens een relatie, en geen van beide keren heb ik die personen ook maar één moment gemist. Dat was voor mij best een alarmbel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
test voor wat?
Wie je écht mist en wie je kan missen als kiespijn?
Is goedquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En hard duwen alsjeblieft, er is een spier onder mijn schouderblad vastgeschoten
maar nu weet ik nog niet waar die test voor isquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De afgelopen 2 keren ben ik geweest tijdens een relatie, en geen van beide keren heb ik die personen ook maar één moment gemist. Dat was voor mij best een alarmbel.
Ja, daar heb ik weleens van gehoord. Anti-fascisten zijn toch van die krakers met een logo waarop een hakenkruis is doorgestreept?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, jij bent ongeveer van mijn leeftijd geloof ik.
Je hebt gehoord van de Centrum Partij, of de Centrum Democraten? Of anders vast wel Hans Janmaat?
Nou, ik ben benieuwd of er uberhaupt iemand is die ik oprecht zou missen als ik daar zit. En dan denk ik aan de mensen waar ik momenteel close mee ben of een goede vriendschap mee heb.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar nu weet ik nog niet waar die test voor is [ afbeelding ]
Ik was laatst op stap met n vriendin tijdens m'n relatie, dat vond ik al heel wat!
goh, dat klinkt als een goed plan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:17 schreef yats het volgende:
[..]
ok, ik had het dus gewoon 'goed'!quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd of er uberhaupt iemand is die ik oprecht zou missen als ik daar zit. En dan denk ik aan de mensen waar ik momenteel close mee ben of een goede vriendschap mee heb.
Pfoe, niet dat ik weet. Misschien dat er een groep is die dat gebruikt, maar zelf nog nooit gezien.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik weleens van gehoord. Anti-fascisten zijn toch van die krakers met een logo waarop een hakenkruis is doorgestreept?
Ehhh, heel erg. Wel typerend voor mij dit overigensquote:
Wow!quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe, niet dat ik weet. Misschien dat er een groep is die dat gebruikt, maar zelf nog nooit gezien.
Maar goed, in de tijd van de CP en de CD vond er een overleg plaats in een hotel in Kedichem. De antifa's kwamen met 3-400 man dit overleg van een handjevol personen "verstoren". Het resultaat was amputatie van een been van een van de aanwezige CD'ers, een kapot hotel, kapotte straat en 2 ton aan schade.
De politie vluchtte uiteraard, want zijn rollen wij.
quote:Toen ben ik nog helemaal terug gelopen naar de andere zijkant van het hotel of ze daar wegkwamen. In het begin dacht ik alleen maar: als ze wegkomen, kunnen we ze nog even in elkaar rossen. Met die knuppels.
quote:“Als er wordt gesmeten in een rel draagt iedereen z’n steentje bij. Het trottoir ging meteen aan diggelen en de parkeerplaats aan de zijkant ook, daar waren van die handzame kinderhoofdjes.
quote:“Het feit dat wij op een verzameladres met zo ontzettend veel mensen, te horen krijgen dat daar een stuk of honderd tot de tanden bewapende extreem-rechtse types ons stonden op te wachten, noem ik valse voorlichting. Achteraf ga je heel erg twijfelen, of ze dat fout gezien hebben of dat ze ons bewust hebben lopen opfokken.”
Wat voor test dan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ok, ik had het dus gewoon 'goed'!![]()
Het had ook een heel ander soort test kunnen zijn!
Ik zou wel mensen missen... Vooral omdat ik een ervaring als die met hen zou willen delen.
quote:Daarom waren we allemaal heel erg opgefokt en we wilden de fascisten raken. Iedereen was in the mood for killing.
quote:“De hetzemassa vormt zich met het oog op een snel bereikbaar doel. Dit is haar bekend en nauwkeurig omlijnd, het is ook dichtbij. Ze is op doden uit en weet wie ze wil doden. Een belangrijke reden voor het snelle aangroeien van de hetzemassa is de ongevaarlijkheid van de handeling. Er is geen enkel gevaar aan verbonden, want de superioriteit aan de kant van de massa is enorm.”
och dat is absoluut geen probleem. Telefoon, tv etc ook niet. Als je in de rimboe zit zonder stromend water of stroom, dan merk je pas wat je écht nodig hebt om te kunnen leven. Die weken zijn meestal de gelukkigste van het hele jaar. Geen zeikende mensen, niks moet, geen belletjes die afgaan op je telefoon.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of je zo lang zonder internet kan?
Bijvoorbeeld dan he
Nou ja, je moet toch wel wat dingen doen daar? Daarom ben je daar toch?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
och dat is absoluut geen probleem. Telefoon, tv etc ook niet. Als je in de rimboe zit zonder stromend water of stroom, dan merk je pas wat je écht nodig hebt om te kunnen leven. Die weken zijn meestal de gelukkigste van het hele jaar. Geen zeikende mensen, niks moet, geen belletjes die afgaan op je telefoon.
Als ik daar zit neem ik me altijd voor om wanneer ik thuis ben, facebook e.d te verwijderen. Maar eenmaal terug in nederland, ben je binnen een week weer in je oude ritme.
Al leer je wel kleine dingen te waarderen daar. En dat neem je de rest van je leven wel mee. De keren dat ik geweest ben, hebben mij echt veranderd. En dat zal het waarschijnlijk nu weer doen. En dan bedoel ik positief.
Waarom zeg je nu niet meteen af dan? Zo moeilijk is het niet hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ehhh, heel erg. Wel typerend voor mij dit overigens
Natuurlijk, maar dat is absoluut niet te vergelijken met de dingen die je "moet" en de stress in nederland.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, je moet toch wel wat dingen doen daar? Daarom ben je daar toch?
Dat is ook een belediging.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:59 schreef Fascination het volgende:
Voormalige buren waren eens voor ontwikkelingswerk naar Afrika geweest, weet niet meer precies welk land. Die vertelden dat je die mensen nooit moet belonen voor hun harde werken door ze extra te betalen, want dan komen ze de volgende dag of dagen/weken gewoon niet opdagen om te werken.
Klopt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:59 schreef Fascination het volgende:
Voormalige buren waren eens voor ontwikkelingswerk naar Afrika geweest, weet niet meer precies welk land. Die vertelden dat je die mensen nooit moet belonen voor hun harde werken door ze extra te betalen, want dan komen ze de volgende dag of dagen/weken gewoon niet opdagen om te werken.
Het is geen vakantie, het is hooguit 2 dagen. Zover ik nu via app kan terugherleiden kwam het plan van twee vrienden van me om daarheen te gaan, hebben ze haar mee gevraagd (wat ze een leuk idee vond) en zijn ze daarna zelf afgehaakt. Echt, voorlopig geen alcohol meer voor mij.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:55 schreef Fascination het volgende:
Wel raar ook van haar om iemand mee op vakantie te vragen die wat voor je voelt.Je zou haast zeggen dat ze dat niet weet of zo.
Wat is een belediging?quote:
om meer te geven dan afgesproken.quote:
Lijkt me heerlijk. Hoe ben je hierbij terecht gekomen MK?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat is absoluut niet te vergelijken met de dingen die je "moet" en de stress in nederland.
snap ik wel. Je bent meer op jezelf aangewezen en écht samen met andere mensen bezig. Hier zíen mensen elkaar vaak niet echt...quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
och dat is absoluut geen probleem. Telefoon, tv etc ook niet. Als je in de rimboe zit zonder stromend water of stroom, dan merk je pas wat je écht nodig hebt om te kunnen leven. Die weken zijn meestal de gelukkigste van het hele jaar. Geen zeikende mensen, niks moet, geen belletjes die afgaan op je telefoon.
Als ik daar zit neem ik me altijd voor om wanneer ik thuis ben, facebook e.d te verwijderen. Maar eenmaal terug in nederland, ben je binnen een week weer in je oude ritme.
Al leer je wel kleine dingen te waarderen daar. En dat neem je de rest van je leven wel mee. De keren dat ik geweest ben, hebben mij echt veranderd. En dat zal het waarschijnlijk nu weer doen. En dan bedoel ik positief.
Ach meid tochquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil tosti maken, maar geen kaas in huis
Kan ook, heb je gelijk in, maar hier word je wel gedwongen. Het was al feest als we eindelijk een beetje cola kleren .. een blikje delen met 5 mensenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
snap ik wel. Je bent meer op jezelf aangewezen en écht samen met andere mensen bezig. Hier zíen mensen elkaar vaak niet echt...
Kleine dingen waarderen ben ik btw sowieso heel goed in al![]()
Dat kun je ook leren van andere situaties
Is altijd al een droom van mij geweest, en ben er in 2009 mee begonnen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:05 schreef yats het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk. Hoe ben je hierbij terecht gekomen MK?
inderdaad, je moet helemaal niksquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:08 schreef S95Sedan het volgende:
Moet? Kwestie van plannen.
Speaking of, moet weer nuttige dingen doen
Daar heb ik ook last van, trek meestal met mannen op. Er zijn maar een paar vrouwen die ik voor langere tijd kan accepteren en waarderen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb trouwens moeite met omgaan met vrouwen.elke keer ga ik weer gewoon open erin en elke keer heb ik weer zoiets van
Na een tijdje.
Gewoon 1 op 1 en korte contacten gaat prima, maar gooi me in een groep vrouwen die ik vaak zie en ik val buiten de booten ik snap écht niet waarom
naja, of je nou gedwongen wordt of niet, het is gewoon fijn als je dat kan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan ook, heb je gelijk in, maar hier word je wel gedwongen. Het was al feest als we eindelijk een beetje cola kleren .. een blikje delen met 5 mensen
Dat snap ik, maar ik bedoel, hoe heb je dit geregeld? Ik heb er een jaar of twee terug over getwijfeld ook iets dergelijks te gaan doen, maar dan in Congo, alleen was de politieke situatie daar toen erg onstabiel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is altijd al een droom van mij geweest, en ben er in 2009 mee begonnen.
Dit, maar dan andersom.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van, trek meestal met mannen op. Er zijn maar een paar vrouwen die ik voor langere tijd kan accepteren en waarderen.
nou ja, 1op 1 gaat dus prima meestal, heb ook wel n aantal vrouwen met wie ik echt goed op kan schieten en die ik niet meer kwijt zou willen, maar in situaties als werk ed...quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van, trek meestal met mannen op. Er zijn maar een paar vrouwen die ik voor langere tijd kan accepteren en waarderen.
Er zijn diverse organisaties in nederland die zulke dingen regelen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:12 schreef yats het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik bedoel, hoe heb je dit geregeld? Ik heb er een jaar of twee terug over getwijfeld ook iets dergelijks te gaan doen, maar dan in Congo, alleen was de politieke situatie daar toen erg onstabiel.
Ja, zo heb ik er ook een paar, van dat werk herken ik.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, 1op 1 gaat dus prima meestal, heb ook wel n aantal vrouwen met wie ik echt goed op kan schieten en die ik niet meer kwijt zou willen, maar in situaties als werk ed...
Ik trek niet veel (meer) met mannen op. Die willen toch vaak meer/wat anders is mijn ervaring en ik vind dat niet prettig als ik n relatie heb...
Ik vind het gewoon niet fijn om te jongleren met eventuele gevoelens van mannen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik er ook een paar, van dat werk herken ik.
Ik dacht dat jij een openrelatie had?
Dus jij maakt geen gebruik van de opties in je relatie? als ik het goed begrijp?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet fijn om te jongleren met eventuele gevoelens van mannen.
Weet niet goed hoe ik daarmee om moet gaan.
ik heb eigenlijk geen zin om in te gaan op mijn relatiequote:Op donderdag 29 mei 2014 13:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus jij maakt geen gebruik van de opties in je relatie? als ik het goed begrijp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |