Ik heb wel lange benen. Maar Lissabon is met het vliegtuig en dat kost nog meerquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:15 schreef Toto69 het volgende:
@ KS : nou enje durft fokkie wel te meeten
@ zeefje: Gewoonn lange benen hebben toch
Er zijn soms retourtjes van 80quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:15 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb wel lange benen. Maar Lissabon is met het vliegtuig en dat kost nog meer
Ik doe niet meer aan meets.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:15 schreef Toto69 het volgende:
@ KS : nou enje durft fokkie wel te meeten
@ zeefje: Gewoonn lange benen hebben toch
Geen inkomen dus alles wat geld kost is teveelquote:
Ik ga zoals het er nu uit ziet in augustus met die crush van me naar Engelandquote:
Met welke crush 1,2,3 of 4quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga zoals het er nu uit ziet in augustus met die crush van me naar Engeland![]()
En vraag me niet hoe dat zo ineens, dat is me ook niet echt duidelijk. Iets met drank gisteren en vanmorgen de app teruglezen.
Oh god, ik zou het niet doen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga zoals het er nu uit ziet in augustus met die crush van me naar Engeland![]()
En vraag me niet hoe dat zo ineens, dat is me ook niet echt duidelijk. Iets met drank gisteren en vanmorgen de app teruglezen.
Dan gewoon in iemands kofferquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
Geen inkomen dus alles wat geld kost is teveel
Ach stel je niet aan, dat is nog zo ver weg, kan van alles gebeuren.quote:
Impliceer je nou dat zeefje zomaar met iedereen de koffer in duikt?quote:
Weet nog niet of ik ga.quote:
Stiekemquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat zeefje zomaar met iedereen de koffer in duikt?
[..]
Weet nog niet of ik ga.
Nee alleen jij interpreteert het zoquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat zeefje zomaar met iedereen de koffer in duikt?
[..]
Weet nog niet of ik ga.
Ga je daar op vakantie of voor iets anders?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
Ik laat gewoon elke crush die ik heb achter in Nederland, en vertek naar Ecuador zonder enige communicatiemogelijkheid.
Of niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan, dat is nog zo ver weg, kan van alles gebeuren.
Is er maar 1 geweest. Dat ik met iemand date betekent niet dat ik er een crush op heb.quote:
Ik zei toch, ik heb iets enorm doms gedaan.quote:
Ontwikkelingswerk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ga je daar op vakantie of voor iets anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |