Niet alles wat we doen dient een (nobel) doel, zo werkt de mens nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee. Ik snap alleen nooit zo wat de wereld er mee opschiet om iets waar mensen op de eerste plaats niks aan kunnen doen te kwalificeren.
Zie jij niet binnen een paar seconden of iemand echt of gespeeld is?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:45 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je kan toch niet in een paar seconden aan een man zien wat er op z'n bankrekening staat, of kunnen vrouwen dat wel?
Nou ja, zelfs lelijke vrouwen kunnen seks krijgen. Dat geldt niet voor mannen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Want mannen zouden met je juiste dosis wanhoop iedereen geven
Misschien wel, maar een lelijke papzak kan alsnog een goed gespekte bankrekening hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zie jij niet binnen een paar seconden of iemand echt of gespeeld is?
Hm.. oneens. Hoeren etc. En op ieder potje past een dekseltje!quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, zelfs lelijke vrouwen kunnen seks krijgen. Dat geldt niet voor mannen.
Die zijn niet alleen van buiten lelijk maar ook van binnen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:45 schreef BozeHaas het volgende:
Dit is niet lelijk wil je zeggen?
[ afbeelding ]
je familie?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:45 schreef BozeHaas het volgende:
Dit is niet lelijk wil je zeggen?
[ afbeelding ]
Als we enkel op instincten zouden werken zou ik nu iedere vrouw in dit topic naar m'n grot scheuren om mezelf van nageslacht te verzekeren. Het is juist de cultivatie van prikkels die ons mens maakt. Afgaande op de reacties van dit topic zie ik ook wel een relatie in ondersteuning van die stelling en cultivatie.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet alles wat we doen dient een (nobel) doel, zo werkt de mens niet
Nee.quote:
Soms wel toch. Als ze bijvoorbeeld heel succesvol of charismatisch zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, zelfs lelijke vrouwen kunnen seks krijgen. Dat geldt niet voor mannen.
Moest lachen door papzak en goed gespekt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:46 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar een lelijke papzak kan alsnog een goed gespekte bankrekening hebben
Enkel de wet houdt mij nog tegen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als we enkel op instincten zouden werken zou ik nu iedere vrouw in dit topic naar m'n grot scheuren om mezelf van nageslacht te verzekeren. Het is juist de cultivatie van prikkels die ons mens maakt. Afgaande op de reacties van dit topic zie ik ook wel een relatie in ondersteuning van die stelling en cultivatie.
Oh ja, zie het nu ook, was niet eens expresquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest lachen door papzak en goed gespekt.
Nou, het hoeft nu ook weer niet zo zwart-wit. Het is niet ofwel ''compleet rationele mens'' ofwel ''oermens die compleet volgens instincten leeft''.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als we enkel op instincten zouden werken zou ik nu iedere vrouw in dit topic naar m'n grot scheuren om mezelf van nageslacht te verzekeren. Het is juist de cultivatie van prikkels die ons mens maakt. Afgaande op de reacties van dit topic zie ik ook wel een relatie in ondersteuning van die stelling en cultivatie.
Pfff dat is mijn buurjongen ook gebeurd, die kwam vervolgens helemaal hysterisch bij ons aan de deur omdat z'n ouders niet thuis waren. Tot dan toe nog nooit zo veel bloed gezien, eng was dat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ooit door dubbelglas geslagen omdat ik tikkertje aan het spelen was.. operatie hier en daar.. kop gestoten. ( Daar bij je wenkbrauw weet je wel )
Laat ik het zo zeggen dan: er zijn denk ik meer mannelijke maagden van boven de 25 (HAHAHAHAHA HUGH) dan vrouwelijke maagden boven de 25.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Soms wel toch. Als ze bijvoorbeeld heel succesvol of charismatisch zijn.
Ik weet het niet hoor, volgens mij verschillen mannen en vrouwen in wezen niet zo heel erg veel in seksualiteit. De voorwaarden zijn in ieder geval bijna hetzelfde.quote:
Niet zo lelijk blijven doen. Hij heeft nu een chick, en die zal vast z'n cherry gepopt hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dan: er zijn denk ik meer mannelijke maagden van boven de 25 (HAHAHAHAHA HUGH) dan vrouwelijke maagden boven de 25.
Ook net op het moment dat jij binnen komt zetten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet zo lelijk blijven doen. Hij heeft nu een chick, en die zal vast z'n cherry gepopt hebben.
O nee natuurlijk niet, maar het is, voor mij, denk en hoop ik niet zo, dat ik binnen enkele seconden iemand afkeur.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou, het hoeft nu ook weer niet zo zwart-wit. Het is niet ofwel ''compleet rationele mens'' ofwel ''oermens die compleet volgens instincten leeft''.
Ik kan hier alleen anekdotisch dingen over zeggen. Dus dan kan ik net zo goed niets zeggenquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, volgens mij verschillen mannen en vrouwen in wezen niet zo heel erg veel in seksualiteit. De voorwaarden zijn in ieder geval bijna hetzelfde.
Zeg maar niks meer de stilte heeft al gesproken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik kan hier alleen anekdotisch dingen over zeggen. Dus dan kan ik net zo goed niets zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |