Uh, nee. DIG / HELP - Al 2 weken geen internet!!?quote:Op donderdag 29 mei 2014 04:00 schreef Salina het volgende:
Jeeee, een topic geopend.
Voor het eerst ever op fok. Lol.
Ow, ik bedoelde eigenlijk...een nieuw deel van een bestaand topic geopend,quote:Op donderdag 29 mei 2014 04:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uh, nee. DIG / HELP - Al 2 weken geen internet!!?
Lance....quote:Op donderdag 29 mei 2014 04:39 schreef Salina het volgende:
En met grote dank aan Paul George.....vooruit.
Jij bent lichtelijk blind.quote:Op donderdag 29 mei 2014 05:11 schreef BDIL het volgende:
Zijn hun blind of was het overduidelijk Miami bal ?
ROFL.De bal gaat via Battier duidelijk tegen hand van George aan en vervolgens uit. Baan van de bal verandert niet zomaar na het contact van Battier. Overigens zie je duidelijk de bal als laatst tegen de handpalm van George aanvliegt.quote:
Nee, in 1 shot (vanaf rechts evenwijdig aan de zijlijn) kun je zien dat Battier 'm daarna nog een keer raakt. Denk je trouwens dat die gasten het na 20 keer kijken anders zien dan jij?quote:Op donderdag 29 mei 2014 05:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
ROFL.De bal gaat via Battier duidelijk tegen hand van George aan en vervolgens uit. Baan van de bal verandert niet zomaar na het contact van Battier. Overigens zie je duidelijk de bal als laatst tegen de handpalm van George aanvliegt.
"Born ready" gaat een bijzonder onaangenaam welkom krijgen in Miami vrijdag.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
"Born ready" gaat een bijzonder onaangenaam welkom krijgen in Miami vrijdag.
Ik denk dat zo'n streak alleen voor het regular season geldt. NBA hanteert meestal aparte recorda voor regular season, play-offs en finals.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:52 schreef Zipportal het volgende:
LeBron maar 7 punten. Daar gaat zijn 500+ streak games waar hij meer als 10 punten scoorde.
Toch?
ESPN zal wel weer met een andere propaganda stat komen op Bran te boosten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:52 schreef Zipportal het volgende:
LeBron maar 7 punten. Daar gaat zijn 500+ streak games waar hij meer als 10 punten scoorde.
Toch?
Met zijn flops, LeFoul was het gisteren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
ESPN zal wel weer met een andere propaganda stat komen op Bran te boosten.
Die 2e fout van Lebron was ook belachelijk, je ziet duidelijk dat Hill tegen Lebron aanspringt, zelfs dan is er nog nauwelijks contact. Leek wel of het om Durant ging, met die tickie-tackie fouls. En die 2e 50-50??? Kom op, het bovenlichaam van George in zijn geheel niet boven zijn onderlichaam. Dikke fout van George (zijn 2e!!!). Verder vooral veel non calls bij Miami die bij Indiana wel werden gefloten. Aantal vrije worpen zegt ook wel iets (nee niet altijd).quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:41 schreef TheGOAT het volgende:
Jongens jongens wat een haat toch allemaal.
Ik heb genoten van een heerlijke wedstrijdIn tegenstelling tot wat jullie allemaal roepen hebben de scheidsrechters gewoon goed gefloten. Vandaag, en in game 5 ook. Zoals JvG al zei, the most agressive team will usually generate the most free throws. En dat is zo, Indy was, zeker in de 2e helft, in attack-modus. Ik heb vrij weinig slechte calls gezien hoor. Hooguit de 3e fout van James, maar die block/charge op George was een 50-50 call hoor.
In het 3e kwart kwam de defense van Indy tevoorschijn, en met die intensiteit heb ik ze heeeeel lang niet gezien. Er was 1 possession, Bosh die uiteindelijk lopen maakte, 'swarming defense'. Indy basketball. Mooi om te zien.
Maar game 6 zal denk ik een blowout voor Miami worden. Indy kwam uit de blokken met 'desperation', George scoort er 21 in het 4e kwart, en hoeveel tough jumpers heeft hij raak geschoten? Dat doet hij niet nog een keer hoor. En hoe slecht speelde Miami? Bosh? Wade? LeBron nooit in een ritme? Cole? Chalmers?
Dan kun je zeggen; maar ze krijgen 6 3'tjes van Rashard Lewis. Maar dat is wat die man doet, toch? Open 3'tjes raak schieten kan hij wel, al is hij 50 jaar oud. En die schoten die hij krijgt gaan niet veranderen, zeker niet als West of Hibbert hem verdedigt.
Mooi dat Indy won, maar de manier waarop vind ik lijken op game 1; Miami speelde abominable, en Indy speelde op de toppen van hun kunnen.
Replay was van alle kanten meerdere malen op sport 1.quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, in 1 shot (vanaf rechts evenwijdig aan de zijlijn) kun je zien dat Battier 'm daarna nog een keer raakt. Denk je trouwens dat die gasten het na 20 keer kijken anders zien dan jij?
Indiana Pacers denkt er zelf ook over, aangezien ze twijfelen om hem contractverlenging en/of een vet nieuw contract te geven. Las ik gisteren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:55 schreef TheFastOne het volgende:
Ik vraag me al een poosje af wat deze playoff-run voor de marktwaarde van Stephenson betekent. Als UFA kan hij natuurlijk op z'n gemak de markt aankijken, maar als ik een contender was zou ik m'n vingers niet aan hem durven branden.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:30 schreef PippenScottie het volgende:
Pacers gaan er natuurlijk wel ongenadig hard af in wedstrijd 6, maar ik ben blij dat die nog komt.
Dit dus. Dit denk ik ook.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:41 schreef TheGOAT het volgende:
Maar game 6 zal denk ik een blowout voor Miami worden. Indy kwam uit de blokken met 'desperation', George scoort er 21 in het 4e kwart, en hoeveel tough jumpers heeft hij raak geschoten? Dat doet hij niet nog een keer hoor. En hoe slecht speelde Miami?
( )
Miami speelde abominable, en Indy speelde op de toppen van hun kunnen.
Amen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:05 schreef TheGOAT het volgende:
Kijk ik vind LeBron een geweldige speler, en vandaag zat hij misschien net aan het verkeerde einde van het fluitje, maar hoevaak zit hij aan de goede kant? In the end, it all evens out.
Ik ben dat gezeik over scheidsrechters en conspiracy en trash talk zat, just watch the fucking game and enjoy it. Het was een mooie wedstrijd, Miami heeft niet verloren omdat de scheidsrechters 'verkeerd' floten hoor.
( )
Als je verliest is dat nooit door de scheidsrechter, in ieder geval zeeeeeelden. Gister was daar geen voorbeeld van hoor, net zoals game 4 dat ook niet was.
Miami just didn't get it done, and Indy did. Simple as that.
( )
Just enjoy the game man, als Miami beter had gespeeld was de serie overgeweest, dat heeft niets met de refs te maken.
Nee, ik zei ook niet dat jij dat hebt gezegd.quote:
Jij vraagt dit? Ik geef daar antwoord op, en het lijkt me niet dat er ook maar 1 persoon in de NBA heeft gefloten. Dus een beetje dom van je dat nu vraagt of ik weet dat er verschil is in regels, haha.quote:
Lol dit zegt echt niks aangezien het niveau van de arbitrage in heren en dames eredivisie echt belachelijk slecht is...quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:31 schreef Omega het volgende:
En ja ik heb op (landelijk) niveau gefloten dus ik weet echt wel waar ik over praat.
Kleine burn dit..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:57 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Lol dit zegt echt niks aangezien het niveau van de arbitrage in heren en dames eredivisie echt belachelijk slecht is...
quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:07 schreef Salina het volgende:
http://sports.yahoo.com/b(...)video-041012325.html
Dat 4e filmpje, als Stephenson valt en Hibbert hem wil helpen op te staan en Stephenson daar nog even geen zin in heeft...![]()
Er werd gewoon gevraagd of we zelf wel eens hebben gefloten, daar reageerde ik op.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:57 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Lol dit zegt echt niks aangezien het niveau van de arbitrage in heren en dames eredivisie echt belachelijk slecht is...
Lijkt me niet, ten eerste heb ik niet eredivisie gefloten en fluit ik nu ook niet.quote:
Die 3 van wb doet dan wel weer zeer, Maar lekkere 1e half voor de spursquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:06 schreef Salina het volgende:
Boris Diaw maakt nu het verschil (verandering lineup om OKC ritme te verstoren).
Ginobili![]()
![]()
.
Yup... komt bijna niks van okc's bench, Denk dat wb/durrant er zo worden uit gehaald want ookal 46/41 minuten in game4.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:53 schreef Principia het volgende:
Durant en Westbrook spelen even wat minder en gelijk 19 punten verschil..
Balen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 07:19 schreef matthijst het volgende:
AaARGGGHHGHGHGHG.
Grootste minpunt van (mezelf en) Gametime: vergeten scores uit te zetten zodat je 's ochtends vrolijk meteen de uitslag ziet
Een wedstrijd van 48 minuten? Met beide ploegen die echt maximaal resultaat willen halen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:53 schreef TvhN het volgende:
Hoe groot is eigenlijk het niveauverschil tussen GasTerra Flames en bijvoorbeeld Miami Heat? Aan wat voor score kan je dan denken?
Flames gaat echt never 61 pts maken vs Miami op 100%quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een wedstrijd van 48 minuten? Met beide ploegen die echt maximaal resultaat willen halen?
Ik denk iets van 152-61.
Haha, dat is verschil is erg groot. Dus ook tegen een Los Angeles Lakers van dit seizoen zijn ze kansloos?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een wedstrijd van 48 minuten? Met beide ploegen die echt maximaal resultaat willen halen?
Ik denk iets van 152-61.
Tegen elk NBA team zijn ze kansloos....quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:18 schreef TvhN het volgende:
[..]
Haha, dat is verschil is erg groot. Dus ook tegen een Los Angeles Lakers van dit seizoen zijn ze kansloos?
Ik denk dat Miami veel snelle punten zal maken. Wordt dan dus een high possession game waarin Flames ook veel schotkansen krijgen. Zwaar contested, dus tegen een laag percentage, maar toch.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:05 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Flames gaat echt never 61 pts maken vs Miami op 100%
In de pre season spelen altijd een paar NBA teams tegen Europese topploegen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:18 schreef TvhN het volgende:
[..]
Haha, dat is verschil is erg groot. Dus ook tegen een Los Angeles Lakers van dit seizoen zijn ze kansloos?
Erg laat weer dus. Niet helemaal verrassend gezien de tijden van conference finals en semi finals, maar toch.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:26 schreef matthijst het volgende:
Finals, vanaf 5 juni, alles 's nachts, 2-2-1-1-1:
Game 1: Thursday, June 5 at West (ABC, 9 p.m.)
Game 2: Sunday, June 8 at West (ABC, 8 p.m.)
Game 3: Tuesday, June 10 at East, (ABC, 9 p.m.)
Game 4: Thursday, June 12 at East, (ABC, 9 p.m.)
Game 5: Sunday, June 15 at West, (ABC, 8 p.m.)
Game 6: Tuesday, June 17 at East, (ABC, 9 p.m.)
Game 7: Friday, June 20 at West, (ABC, 9 p.m.)
Afgelopen pre-seizoen verloor CSKA Moskou met 2 punten verschil van San Antonio in overtime (wedstrijd in US gespeeld).quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In de pre season spelen altijd een paar NBA teams tegen Europese topploegen.
De NBA teams zijn dan nog rookies aan het uitproberen en spelen met een fantasieopstelling. Toch winnen de NBA ploegen vrijwel altijd.
Ik weet niet hoe serieus de Real Madrids en Olympiakossen die wedstrijden nemen, maar als zij al niet van een NBA ploeg in voorbereiding kunnen winnen, dan zegt dat genoeg.
Klopt, vorig jaar was alles een uurtje eerder, dus ook geen verschil. Toen 2-2-2-1. Schijnbaar voor het eerst sinds de jaren 80 nu 2-2-1-1-1, benieuwd wat daarachter zit.... Lijkt me makkelijker voor Miami zo?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:27 schreef Salina het volgende:
[..]
Erg laat weer dus. Niet helemaal verrassend gezien de tijden van conference finals en semi finals, maar toch.
Geen vroege games op de zondagen meer dus.
Vorig jaar was het 2-3-2.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:33 schreef matthijst het volgende:
[..]
Klopt, vorig jaar was alles een uurtje eerder, dus ook geen verschil. Toen 2-2-2-1. Schijnbaar voor het eerst sinds de jaren 80 nu 2-2-1-1-1, benieuwd wat daarachter zit.... Lijkt me makkelijker voor Miami zo?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:55 schreef VexCasal het volgende:
lbj vs lance.... beter dan superman vs lex luthor...
Hij is goed bezig ja, heel de Heat trouwens.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:59 schreef lordteddybeer het volgende:
Haha lebron gaat denk ik in beast mode deze wedstrijd
Die tegen Norris Cole bedoel je?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:23 schreef VexCasal het volgende:
[..]
ik zat ook ff van wtf!!! dat was gewoon een bitchslap
De ronde van België en de ronde van de Fjorden zijn bezig en elke scheet in aanloop naar het wk voetbal moet breed uitgemeten worden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 08:06 schreef Ambrosius het volgende:
Bij de NOS is er gewoon niemand die dit heeft gevolgd, nog geen enkel nieuwsbericht.
Indiana twijfelt nu zelf ook over eventuele contractverlenging voor Stephenson.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:38 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hou wel van trash talking en een beetje intensief basketball. In vergelijking met de eighties en nineties is de NBA toch een behoorlijke pussy league geworden.
Maar wat Stephenson hier doet gaat elke grens over.
Iemand vroeg een paar dagen geleden wat deze play-off run voor de marktwaarde van Lance Stephenson zal doen. Ik denk dat sinds de all star break het de verkeerde kant opgaat met hem en dat de altijd delicate chemie in een ploeg ook helemaal in elkaar is gedonderd.
Volgens mij is de status van Lance Stephenson in een paar maanden veranderd van potentiële all star naar extreme head case. Zonde....
LOLquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
Mooi artikel over Birdman:
http://www.newsweek.com/2(...)ul-ghost-252517.html
Beslissend?quote:Op zondag 1 juni 2014 04:49 schreef Salina het volgende:
Pff, spannend.
Eindelijk eens een echte game in deze series.
Verder:
^#^^!$ internetverbinding. Vliegt er steeds uit. Net nu natuurlijk.
Beslissende run van SA in 3e kwart gemist.
Daar leek het even op.quote:
Niet de eerste of enige call in het voordeel van Okc. Deze refs willen wel graag G7!quote:Op zondag 1 juni 2014 04:59 schreef PippenScottie het volgende:
Goaltending van Ibaka.. Komt OKC heel goed weg!
Niet alleen de refs! 😄quote:Op zondag 1 juni 2014 05:00 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Niet de eerste of enige call in het voordeel van Okc. Deze refs willen wel graag G7!
Enkelblessurequote:Op zondag 1 juni 2014 05:19 schreef Salina het volgende:
Fuck overtime. Hoe langer de game duurt, hoe meer minuten ik van de wedstrijd mis.
Waar is Parker deze game joh?
Dan moet hij wel de bal krijgen. Westbrook is een beetje ball hog soms.... Vaak...quote:Op zondag 1 juni 2014 05:30 schreef D-Wade het volgende:
Yup Durant zakt door het ijs. Ik had een zware take over verwacht in OT.
Mwah in het laatste deel zag je hem wel iets te vaak in de corners hangen ipv de bal komen vragen. Hij moet dat doen als MVP. Westbrook geeft je de bal niet zomaar ja idd. Die blijft zo krankzinnig, onnavolgbaar met ze fratsen(positief en negatief).quote:Op zondag 1 juni 2014 05:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan moet hij wel de bal krijgen. Westbrook is een beetje ball hog soms.... Vaak...
En tegen Miami ook niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 05:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jammer. Maar OKC had in game 7 toch geen enkele kans gemaakt.
Sore ankle, zal het wel gaan redden.quote:Op zondag 1 juni 2014 05:37 schreef Salina het volgende:
Hoe is Parker er uit gegaan eigenlijk? Zware blessure of kan het meevallen?
Ik ben er echt van overtuigd dat LeBron voor die 3 peat gaat zorgen. No way dat deze Spurs hem gaan stoppen. Hij heeft hun game plan tegen hem volledig onder controle. Plus Wade is dit maal veel fitter. En als Bosh zo blijft ballen als de laatste 3 wedstrijden....quote:
Ben ik met je eens.quote:Op zondag 1 juni 2014 05:36 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Mwah in het laatste deel zag je hem wel iets te vaak in de corners hangen ipv de bal komen vragen.
Stiekem is Duncan nog steeds de MVP...quote:Op zondag 1 juni 2014 05:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Ik vond KD ook geen heel gelukkige wedstrijd spelen (vreemd voor iemand die 31-14 laat aantekenen).
Maar Durant had veel slordig balverlies, gleed een aantal keer uit, miste 6 driepunters en twee vrije worpen.
In zo'n wedstrijd moet je als MVP inderdaad opstaan.
Nou ja, heerlijke wedstrijd gezien. De finals waren vorig jaar briljant, laat daar nog maar van komen!
Uh okquote:Op zondag 1 juni 2014 05:49 schreef Salina het volgende:
Wordt een mooie Finals inderdaad.
Géén 3-peat voor de Heat!
Haha.
Weltruste!
Puur door die laatste schat ik de kansen nog 40/60. Misschien een kamikaze actie op de enkel van LeBron ofzo.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:30 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom gaat San Antonio winnen?
Thuisvoordeel.
Spelers zijn gespaard in het reguliere seizoen, geen enkele speler gemiddeld meer dan 30 minuten gespeeld.
Inside voordeel met Duncan en Splitter.
Kahwi Leonard is een legit superstar geworden.
Splitter is een legit starter geworden.
Diepe bank en flexibele selectie.
Selectie is battle tested in de playoffs in het loodzware Westen.
Miami heeft al tijden niet tegen een topteam gespeeld.
Mike Miller is weg bij de Heat.
Wade, Battier, Allen, Haslem allemaal een stapje langzamer.
Bosh husselt niet meer.
Geen speler van de Heat is aantoonbaar beter geworden het afgelopen jaar.
Waarom gaat de Heat winnen?
LeBron James.
Tot donderdag!
Op papier klinkt het allemaal zo makkelijk hè.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:30 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom gaat San Antonio winnen?
( )
Waarom gaat de Heat winnen?
LeBron James.
Leonard en Green denk ik.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:22 schreef Salina het volgende:
Ben benieuwd trouwens, wie LBJ namens SA in toom gaat proberen te houden.
Leonard en/of Diaw?
Green?quote:
Sours in 6.quote:
Ik denk blijven mits nieuwe spelers denk ik, HEAT is hierna wel aan vervanging toe.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:24 schreef matthijst het volgende:
Vooral benieuwd wat James gaat doen na de finals
Door voor een 4e of weg...
Ik denk ook dat james blijft. Zeker als wade en bosh blijven. Dit team is gewoon nog steeds te goed. Battier had volgens mij al aangegeven dat hij wilde stoppen volgend jaar dus daar moet wel een vervanging voor komen. Of beasley moet goed worden opgeleid en beter worden in defence dan is dat goed op te vangen denk ik. En er moet denk ik een extra vervanger komen voor wade voor als zijn knieen weer is niet willen. En dan het liefst nog een 3 punt schutter en verdediger.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk blijven mits nieuwe spelers denk ik, HEAT is hierna wel aan vervanging toe.
Haha ja zijn instagram is zo geweldig. Vooral van z'n kindquote:Op zondag 1 juni 2014 21:26 schreef TheFastOne het volgende:
In other news: Nick Young's verjaardag
[ afbeelding ]
Ja dat hoorde ik ook ja. Ik snap het alleen niet zo want hij speelt nogsteeds geweldig de heat kan hem nog zo goed gebruiken. hij kan best nog wel een jaartje of 2-3 door hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 12:22 schreef TheGOAT het volgende:
Allen schijnt er ook over na te denken om te gaan stoppen...
Sowieso de heat denk ik. Als de spurs de eerste 2 wint pakt miami wel een andere game bij de spurs thuis. De spurs gaan het weer niet halen denk ik zeker niet nu parker geblesseerd is. Ookal doet die wel mee waarschijnlijk hij zal toch minder goed zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:01 schreef IbanMayo het volgende:
Als Spurs eerste 2 games HCA houdt, Spurs.
Anders Heat in 6.
Dit inderdaad. Miami gaat een elimination game thuis niet verliezen dat geloof ik gewoon niet. Uit misschien maar thuis zeker nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:02 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Denk niet dat de Spurs in six gaat werken. Als het tot 3-2 komt zegt dat alleen maar dat de series gelijk op gaan. Dan zie ik San An niet finishen voor een behoorlijk luidruchtig Miami-publiek. De fans daar zijn verwend, tijdens het seizoen is het niet om aan te zien, maar zodra de play-offs beginnen ruiken ze succes en dan heeft Miami echt een thuisvoordeel.
Ik hoop San An in zeven. Ik denk Heat in zes.
Nee niemand is dat vergeten, maar iedereen is wel game 1 vergeten. Normaal gesproken zou miami die gewoon winnen en hadden ze toen 1-0 voor gestaan als parker dat vage schot toen niet geraakt had hadden ze die game gewoon verloren dusja. met game 6 is dat gewoon weer gelijk getrokkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:26 schreef Cavaliers het volgende:
Jullie zijn game 6 van vorig jaar al vergeten? Ze wonnen hem weliswaar, maar 99/100 keer wint SA daar al z'n vijfde title.
Game 1 is een elimination game?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:17 schreef stephan92 het volgende:
[..]
Nee niemand is dat vergeten, maar iedereen is wel game 1 vergeten. Normaal gesproken zou miami die gewoon winnen en hadden ze toen 1-0 voor gestaan als parker dat vage schot toen niet geraakt had hadden ze die game gewoon verloren dusja. met game 6 is dat gewoon weer gelijk getrokken
Wat wil je nou zeggen.....? als als telt niet...quote:
Dit dusquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:30 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeggen.....? als als telt niet...
Spurs hadden nog overtime en wedstrijd 7 om het te laten zien...en dit jaar krijgen ze weer een hele serie en het gaat ze weer niet lukken. Hoe graag mensen ook willen dat Miami gaat verliezen.
LeBron gaat never nooit deze Spurs zijn legacy laten beschadigen. zeker niet voor een 2e keer na 2007. Ik denk echt dat LeBron een niveau gaat halen die zelden is vertoond mocht het zo nodig zijn.
En Miami als geheel kan IMO nog steeds een extra gear vinden voor de beslissende momenten.
quote:
Lol nee game 1 is geen elimination game nee maar dan nog is die wel belangrijk. zeker in de finalsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat Miami niet zo onaantastbaar is in elimination games als beweerd is. Goh.
99 van de 100 keer verliezen ze die game en ook die finals, dat weet jij best. De context is groot in deze.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:52 schreef stephan92 het volgende:
[..]
[..]
Lol nee game 1 is geen elimination game nee maar dan nog is die wel belangrijk. zeker in de finals
En miami heeft de elimination game gewonnen toch? Maakt niet uit hoe het laat zien wat ze kunnen zelfs in zo'n situatie. Er zat natuurlijk mazzel bij om game 6 te winnen, maar dat is ook een van de dingen die je nodig hebt als kampioen. Ieder kampioensteam heeft ook mazzel nodig.
Miami mag geen geluk hebben, dat is het. Als de Spurs zo hadden gewonnen zat iedereen vrolijk te brullen. Nu is het puur geluk bla bla...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:52 schreef stephan92 het volgende:
[..]
[..]
Lol nee game 1 is geen elimination game nee maar dan nog is die wel belangrijk. zeker in de finals
En miami heeft de elimination game gewonnen toch? Maakt niet uit hoe het laat zien wat ze kunnen zelfs in zo'n situatie. Er zat natuurlijk mazzel bij om game 6 te winnen, maar dat is ook een van de dingen die je nodig hebt als kampioen. Ieder kampioensteam heeft ook mazzel nodig.
Is er ook een reden dat je conveniently de nederlaag tegen de Mavs vergeet?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:55 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Miami mag geen geluk hebben, dat is het. Als de Spurs zo hadden gewonnen zat iedereen vrolijk te brullen. Nu is het puur geluk bla bla...
Btw Miami is ONAANTASTBAAR in elimination games, 5-0 in de LeBron era bij Miami...laatste 2 seizoenen
Ja omdat die serie een harde les was voor de big 3 die ze goed heeft geholpen om in elimination games tot het uiterste te gaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is er ook een reden dat je conveniently de nederlaag tegen de Mavs vergeet?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:13 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Ja omdat die serie een harde les was voor de big 3 die ze goed heeft geholpen om in elimination games tot het uiterste te gaan.
Dat is ook wat velen als reden gebruiken dat Spurs gaan winnen dit jaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]![]()
Met die logica kan ik ook zeggen dat de Spurs vorig jaar een harde les hebben geleerd en sindsdien ongeslagen zijn in elimination games...
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:13 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Ja omdat die serie een harde les was voor de big 3 die ze goed heeft geholpen om in elimination games tot het uiterste te gaan.
Klopt normaal gesproken zullen ze verliezen mee eens. Maar zoals ik al zei normaal gesproken zou miami game 1 hebben gewoon, dan was game 6 nieteens een elimination game geweest.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
99 van de 100 keer verliezen ze die game en ook die finals, dat weet jij best. De context is groot in deze.
Precies 5-0 sinds lebron bij miami klopt dan niet met de eerste finals die ze verloren maar toch. Miami gaat dit jaar gewoon weer winnen jullie gaan het allemaal zienquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:55 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Miami mag geen geluk hebben, dat is het. Als de Spurs zo hadden gewonnen zat iedereen vrolijk te brullen. Nu is het puur geluk bla bla...
Btw Miami is ONAANTASTBAAR in elimination games, 5-0 in de LeBron era bij Miami...laatste 2 seizoenen
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:03 schreef Gramulanion het volgende:
Francisco Elson co-commentator op Sport1 tijdens de Finals.
Fanboys are stronk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:13 schreef D-Wade het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:33 schreef TheFastOne het volgende:
Maar uiteindelijk is het belangrijkte dat Love met Rondo is gezien. Lijkt me dus wel duidelijk dat Boston volgend jaar gewoon kampioen wordt.
No thnxquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:07 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Jullie mogen McDermott wel draften
Bought heeft bewezen beter te zijnquote:
Goede preview wel inderdaad. Leuk leesplezier.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:10 schreef PippenScottie het volgende:
De Zach Lowe preview van de finals is er. Zoals altijd de beste.
http://grantland.com/features/nba-finals-preview-heat-spurs-2014/
Spurs in 7.
Nice.quote:
Relax, mensen geven gewoon hun persoonlijke mening en/of vinden het leuk om voor te beschouwen / voorpret te beleven.quote:
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 5 juni 2014 07:41 schreef TheGOAT het volgende:
Harden in de 1st team is echt een joke, zijn defense is zo abominabel slecht...
Twee votes gekregen voor All-NBA defense.quote:Op donderdag 5 juni 2014 07:41 schreef TheGOAT het volgende:
Harden in de 1st team is echt een joke, zijn defense is zo abominabel slecht...
quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Twee votes gekregen voor All-NBA defense.
Thanks!quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://www.nba.com/media/(...)nsive-Team-Votes.pdf
haha ja denk ik ook. Als de heat er al 1 of 2 winnen word het heeeeel lastig voor san antonio. Maar hetzelfde geld voor de heat die moeten ook gewoon hun thuiswedstrijden winnen en ze zijn allebei hard aan het bazen thuis. Die legendarische serie gaat denk ik wel lukkenquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:36 schreef PippenScottie het volgende:
De Spurs kunnen maar beter hun eerste twee thuiswedstrijden winnen.
Ik hoop dat San Antonio wint, maar vooral dat we net zo'n legendarische serie krijgen als vorig jaar.
Nog iets meer dan 10 uur!
quote:
Verslapen? Deel gemist?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 04:43 schreef PippenScottie het volgende:
Drie uur wakker worden blijft lastig...
Eerste helft gemist (nog een keer mijn ogen dicht...)quote:Op vrijdag 6 juni 2014 05:05 schreef Salina het volgende:
[..]
Verslapen? Deel gemist?
Spurs moeten nu wel weer beter gaan spelen zeg, 3e kwart ging nergens over.
Ray Allen staat echt op vandaag.
Ja, da's wel het nadeel van die nachtgames inderdaad (met laptop in slaapkamer). Snel geneigd om nog even de ogen dicht te doen. Heb ik zelf ook wel eens. Vandaag gelukkig klaarwakker.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 05:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eerste helft gemist (nog een keer mijn ogen dicht...)
Zondag.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 05:17 schreef Ambrosius het volgende:
De volgende wedstrijd is zaterdag 02.00 zo te zien, da's een betere tijd.
Zondagavond, eigenlijk maandag dus.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 05:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, zaterdagavond, eigenlijk zondag ja.
quote:
Lijkt me wat meer dan dat. Of echt zieke krampquote:Op vrijdag 6 juni 2014 05:30 schreef PippenScottie het volgende:
What's up met James?
Hopelijk alleen kramp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |