Uh, nee. DIG / HELP - Al 2 weken geen internet!!?quote:Op donderdag 29 mei 2014 04:00 schreef Salina het volgende:
Jeeee, een topic geopend.
Voor het eerst ever op fok. Lol.
Ow, ik bedoelde eigenlijk...een nieuw deel van een bestaand topic geopend,quote:Op donderdag 29 mei 2014 04:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uh, nee. DIG / HELP - Al 2 weken geen internet!!?
Lance....quote:Op donderdag 29 mei 2014 04:39 schreef Salina het volgende:
En met grote dank aan Paul George.....vooruit.
Jij bent lichtelijk blind.quote:Op donderdag 29 mei 2014 05:11 schreef BDIL het volgende:
Zijn hun blind of was het overduidelijk Miami bal ?
ROFL.De bal gaat via Battier duidelijk tegen hand van George aan en vervolgens uit. Baan van de bal verandert niet zomaar na het contact van Battier. Overigens zie je duidelijk de bal als laatst tegen de handpalm van George aanvliegt.quote:
Nee, in 1 shot (vanaf rechts evenwijdig aan de zijlijn) kun je zien dat Battier 'm daarna nog een keer raakt. Denk je trouwens dat die gasten het na 20 keer kijken anders zien dan jij?quote:Op donderdag 29 mei 2014 05:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
ROFL.De bal gaat via Battier duidelijk tegen hand van George aan en vervolgens uit. Baan van de bal verandert niet zomaar na het contact van Battier. Overigens zie je duidelijk de bal als laatst tegen de handpalm van George aanvliegt.
"Born ready" gaat een bijzonder onaangenaam welkom krijgen in Miami vrijdag.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
"Born ready" gaat een bijzonder onaangenaam welkom krijgen in Miami vrijdag.
Ik denk dat zo'n streak alleen voor het regular season geldt. NBA hanteert meestal aparte recorda voor regular season, play-offs en finals.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:52 schreef Zipportal het volgende:
LeBron maar 7 punten. Daar gaat zijn 500+ streak games waar hij meer als 10 punten scoorde.
Toch?
ESPN zal wel weer met een andere propaganda stat komen op Bran te boosten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:52 schreef Zipportal het volgende:
LeBron maar 7 punten. Daar gaat zijn 500+ streak games waar hij meer als 10 punten scoorde.
Toch?
Met zijn flops, LeFoul was het gisteren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
ESPN zal wel weer met een andere propaganda stat komen op Bran te boosten.
Die 2e fout van Lebron was ook belachelijk, je ziet duidelijk dat Hill tegen Lebron aanspringt, zelfs dan is er nog nauwelijks contact. Leek wel of het om Durant ging, met die tickie-tackie fouls. En die 2e 50-50??? Kom op, het bovenlichaam van George in zijn geheel niet boven zijn onderlichaam. Dikke fout van George (zijn 2e!!!). Verder vooral veel non calls bij Miami die bij Indiana wel werden gefloten. Aantal vrije worpen zegt ook wel iets (nee niet altijd).quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:41 schreef TheGOAT het volgende:
Jongens jongens wat een haat toch allemaal.
Ik heb genoten van een heerlijke wedstrijdIn tegenstelling tot wat jullie allemaal roepen hebben de scheidsrechters gewoon goed gefloten. Vandaag, en in game 5 ook. Zoals JvG al zei, the most agressive team will usually generate the most free throws. En dat is zo, Indy was, zeker in de 2e helft, in attack-modus. Ik heb vrij weinig slechte calls gezien hoor. Hooguit de 3e fout van James, maar die block/charge op George was een 50-50 call hoor.
In het 3e kwart kwam de defense van Indy tevoorschijn, en met die intensiteit heb ik ze heeeeel lang niet gezien. Er was 1 possession, Bosh die uiteindelijk lopen maakte, 'swarming defense'. Indy basketball. Mooi om te zien.
Maar game 6 zal denk ik een blowout voor Miami worden. Indy kwam uit de blokken met 'desperation', George scoort er 21 in het 4e kwart, en hoeveel tough jumpers heeft hij raak geschoten? Dat doet hij niet nog een keer hoor. En hoe slecht speelde Miami? Bosh? Wade? LeBron nooit in een ritme? Cole? Chalmers?
Dan kun je zeggen; maar ze krijgen 6 3'tjes van Rashard Lewis. Maar dat is wat die man doet, toch? Open 3'tjes raak schieten kan hij wel, al is hij 50 jaar oud. En die schoten die hij krijgt gaan niet veranderen, zeker niet als West of Hibbert hem verdedigt.
Mooi dat Indy won, maar de manier waarop vind ik lijken op game 1; Miami speelde abominable, en Indy speelde op de toppen van hun kunnen.
Replay was van alle kanten meerdere malen op sport 1.quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, in 1 shot (vanaf rechts evenwijdig aan de zijlijn) kun je zien dat Battier 'm daarna nog een keer raakt. Denk je trouwens dat die gasten het na 20 keer kijken anders zien dan jij?
Indiana Pacers denkt er zelf ook over, aangezien ze twijfelen om hem contractverlenging en/of een vet nieuw contract te geven. Las ik gisteren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:55 schreef TheFastOne het volgende:
Ik vraag me al een poosje af wat deze playoff-run voor de marktwaarde van Stephenson betekent. Als UFA kan hij natuurlijk op z'n gemak de markt aankijken, maar als ik een contender was zou ik m'n vingers niet aan hem durven branden.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:30 schreef PippenScottie het volgende:
Pacers gaan er natuurlijk wel ongenadig hard af in wedstrijd 6, maar ik ben blij dat die nog komt.
Dit dus. Dit denk ik ook.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:41 schreef TheGOAT het volgende:
Maar game 6 zal denk ik een blowout voor Miami worden. Indy kwam uit de blokken met 'desperation', George scoort er 21 in het 4e kwart, en hoeveel tough jumpers heeft hij raak geschoten? Dat doet hij niet nog een keer hoor. En hoe slecht speelde Miami?
( )
Miami speelde abominable, en Indy speelde op de toppen van hun kunnen.
Amen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:05 schreef TheGOAT het volgende:
Kijk ik vind LeBron een geweldige speler, en vandaag zat hij misschien net aan het verkeerde einde van het fluitje, maar hoevaak zit hij aan de goede kant? In the end, it all evens out.
Ik ben dat gezeik over scheidsrechters en conspiracy en trash talk zat, just watch the fucking game and enjoy it. Het was een mooie wedstrijd, Miami heeft niet verloren omdat de scheidsrechters 'verkeerd' floten hoor.
( )
Als je verliest is dat nooit door de scheidsrechter, in ieder geval zeeeeeelden. Gister was daar geen voorbeeld van hoor, net zoals game 4 dat ook niet was.
Miami just didn't get it done, and Indy did. Simple as that.
( )
Just enjoy the game man, als Miami beter had gespeeld was de serie overgeweest, dat heeft niets met de refs te maken.
Nee, ik zei ook niet dat jij dat hebt gezegd.quote:
Jij vraagt dit? Ik geef daar antwoord op, en het lijkt me niet dat er ook maar 1 persoon in de NBA heeft gefloten. Dus een beetje dom van je dat nu vraagt of ik weet dat er verschil is in regels, haha.quote:
Lol dit zegt echt niks aangezien het niveau van de arbitrage in heren en dames eredivisie echt belachelijk slecht is...quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:31 schreef Omega het volgende:
En ja ik heb op (landelijk) niveau gefloten dus ik weet echt wel waar ik over praat.
Kleine burn dit..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:57 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Lol dit zegt echt niks aangezien het niveau van de arbitrage in heren en dames eredivisie echt belachelijk slecht is...
quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:07 schreef Salina het volgende:
http://sports.yahoo.com/b(...)video-041012325.html
Dat 4e filmpje, als Stephenson valt en Hibbert hem wil helpen op te staan en Stephenson daar nog even geen zin in heeft...![]()
Er werd gewoon gevraagd of we zelf wel eens hebben gefloten, daar reageerde ik op.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:57 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Lol dit zegt echt niks aangezien het niveau van de arbitrage in heren en dames eredivisie echt belachelijk slecht is...
Lijkt me niet, ten eerste heb ik niet eredivisie gefloten en fluit ik nu ook niet.quote:
Die 3 van wb doet dan wel weer zeer, Maar lekkere 1e half voor de spursquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:06 schreef Salina het volgende:
Boris Diaw maakt nu het verschil (verandering lineup om OKC ritme te verstoren).
Ginobili![]()
![]()
.
Yup... komt bijna niks van okc's bench, Denk dat wb/durrant er zo worden uit gehaald want ookal 46/41 minuten in game4.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:53 schreef Principia het volgende:
Durant en Westbrook spelen even wat minder en gelijk 19 punten verschil..
Balen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 07:19 schreef matthijst het volgende:
AaARGGGHHGHGHGHG.
Grootste minpunt van (mezelf en) Gametime: vergeten scores uit te zetten zodat je 's ochtends vrolijk meteen de uitslag ziet
Een wedstrijd van 48 minuten? Met beide ploegen die echt maximaal resultaat willen halen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:53 schreef TvhN het volgende:
Hoe groot is eigenlijk het niveauverschil tussen GasTerra Flames en bijvoorbeeld Miami Heat? Aan wat voor score kan je dan denken?
Flames gaat echt never 61 pts maken vs Miami op 100%quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een wedstrijd van 48 minuten? Met beide ploegen die echt maximaal resultaat willen halen?
Ik denk iets van 152-61.
Haha, dat is verschil is erg groot. Dus ook tegen een Los Angeles Lakers van dit seizoen zijn ze kansloos?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een wedstrijd van 48 minuten? Met beide ploegen die echt maximaal resultaat willen halen?
Ik denk iets van 152-61.
Tegen elk NBA team zijn ze kansloos....quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:18 schreef TvhN het volgende:
[..]
Haha, dat is verschil is erg groot. Dus ook tegen een Los Angeles Lakers van dit seizoen zijn ze kansloos?
Ik denk dat Miami veel snelle punten zal maken. Wordt dan dus een high possession game waarin Flames ook veel schotkansen krijgen. Zwaar contested, dus tegen een laag percentage, maar toch.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:05 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Flames gaat echt never 61 pts maken vs Miami op 100%
In de pre season spelen altijd een paar NBA teams tegen Europese topploegen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:18 schreef TvhN het volgende:
[..]
Haha, dat is verschil is erg groot. Dus ook tegen een Los Angeles Lakers van dit seizoen zijn ze kansloos?
Erg laat weer dus. Niet helemaal verrassend gezien de tijden van conference finals en semi finals, maar toch.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:26 schreef matthijst het volgende:
Finals, vanaf 5 juni, alles 's nachts, 2-2-1-1-1:
Game 1: Thursday, June 5 at West (ABC, 9 p.m.)
Game 2: Sunday, June 8 at West (ABC, 8 p.m.)
Game 3: Tuesday, June 10 at East, (ABC, 9 p.m.)
Game 4: Thursday, June 12 at East, (ABC, 9 p.m.)
Game 5: Sunday, June 15 at West, (ABC, 8 p.m.)
Game 6: Tuesday, June 17 at East, (ABC, 9 p.m.)
Game 7: Friday, June 20 at West, (ABC, 9 p.m.)
Afgelopen pre-seizoen verloor CSKA Moskou met 2 punten verschil van San Antonio in overtime (wedstrijd in US gespeeld).quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In de pre season spelen altijd een paar NBA teams tegen Europese topploegen.
De NBA teams zijn dan nog rookies aan het uitproberen en spelen met een fantasieopstelling. Toch winnen de NBA ploegen vrijwel altijd.
Ik weet niet hoe serieus de Real Madrids en Olympiakossen die wedstrijden nemen, maar als zij al niet van een NBA ploeg in voorbereiding kunnen winnen, dan zegt dat genoeg.
Klopt, vorig jaar was alles een uurtje eerder, dus ook geen verschil. Toen 2-2-2-1. Schijnbaar voor het eerst sinds de jaren 80 nu 2-2-1-1-1, benieuwd wat daarachter zit.... Lijkt me makkelijker voor Miami zo?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:27 schreef Salina het volgende:
[..]
Erg laat weer dus. Niet helemaal verrassend gezien de tijden van conference finals en semi finals, maar toch.
Geen vroege games op de zondagen meer dus.
Vorig jaar was het 2-3-2.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:33 schreef matthijst het volgende:
[..]
Klopt, vorig jaar was alles een uurtje eerder, dus ook geen verschil. Toen 2-2-2-1. Schijnbaar voor het eerst sinds de jaren 80 nu 2-2-1-1-1, benieuwd wat daarachter zit.... Lijkt me makkelijker voor Miami zo?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:55 schreef VexCasal het volgende:
lbj vs lance.... beter dan superman vs lex luthor...
Hij is goed bezig ja, heel de Heat trouwens.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:59 schreef lordteddybeer het volgende:
Haha lebron gaat denk ik in beast mode deze wedstrijd
Die tegen Norris Cole bedoel je?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:23 schreef VexCasal het volgende:
[..]
ik zat ook ff van wtf!!! dat was gewoon een bitchslap
De ronde van België en de ronde van de Fjorden zijn bezig en elke scheet in aanloop naar het wk voetbal moet breed uitgemeten worden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 08:06 schreef Ambrosius het volgende:
Bij de NOS is er gewoon niemand die dit heeft gevolgd, nog geen enkel nieuwsbericht.
Indiana twijfelt nu zelf ook over eventuele contractverlenging voor Stephenson.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:38 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hou wel van trash talking en een beetje intensief basketball. In vergelijking met de eighties en nineties is de NBA toch een behoorlijke pussy league geworden.
Maar wat Stephenson hier doet gaat elke grens over.
Iemand vroeg een paar dagen geleden wat deze play-off run voor de marktwaarde van Lance Stephenson zal doen. Ik denk dat sinds de all star break het de verkeerde kant opgaat met hem en dat de altijd delicate chemie in een ploeg ook helemaal in elkaar is gedonderd.
Volgens mij is de status van Lance Stephenson in een paar maanden veranderd van potentiële all star naar extreme head case. Zonde....
LOLquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
Mooi artikel over Birdman:
http://www.newsweek.com/2(...)ul-ghost-252517.html
Beslissend?quote:Op zondag 1 juni 2014 04:49 schreef Salina het volgende:
Pff, spannend.
Eindelijk eens een echte game in deze series.
Verder:
^#^^!$ internetverbinding. Vliegt er steeds uit. Net nu natuurlijk.
Beslissende run van SA in 3e kwart gemist.
Daar leek het even op.quote:
Niet de eerste of enige call in het voordeel van Okc. Deze refs willen wel graag G7!quote:Op zondag 1 juni 2014 04:59 schreef PippenScottie het volgende:
Goaltending van Ibaka.. Komt OKC heel goed weg!
Niet alleen de refs! 😄quote:Op zondag 1 juni 2014 05:00 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Niet de eerste of enige call in het voordeel van Okc. Deze refs willen wel graag G7!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |