Wij kunnen wel iets delen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik wil dus ook gewoon echt op mezelf, niet delen. Maar dan kom je vaak erg duur uit, dat is jammer.
Heb je je al ingeschreven bij studentenwoningweb ? scheelt een hoop, je inschrijftijd tikt dan mooi door todat je echt wil.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Netwerken is ook belangrijk ja, weet ik. Daarom ben ook actief bij de studentenvereniging, via via kom je ook al een heel eind. Gaat wel wat lastig vanuit Sassem, daarom dus ook snel uit huis.
beetje krom ja, toch is het zo.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo. Dat er zo veel waarde wordt gehecht aan commissies en besturen.
Je doet er echt geen zak, alleen als je voorzitter bent heb je het echt druk. Je zou zeggen dat een jaar écht werken (in vakgebied) meer oplevert.
En stage? Voor een half jaar meedraaien bij een onderzoeksgroep of zo? Wordt dat wel gewaardeerd?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo. Dat er zo veel waarde wordt gehecht aan commissies en besturen.
Je doet er echt geen zak, alleen als je voorzitter bent heb je het echt druk. Je zou zeggen dat een jaar écht werken (in vakgebied) meer oplevert.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wij kunnen wel iets delen?Ik hou ook wel van sci-fi en wat actie.
Nee, nog niet. Gewoon Kamernet bedoel je?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:14 schreef leeell het volgende:
[..]
Heb je je al ingeschreven bij studentenwoningweb ? scheelt een hoop, je inschrijftijd tikt dan mooi door todat je echt wil.
Nee Kamernet is een kutsysteem.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Nee, nog niet. Gewoon Kamernet bedoel je?
Ambitie hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Cursist dus, logisch dat je zuur bent. En dan ook nog eens zo lui om het alleen te doen als je zin hebt.
Leeftijd?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik doe wel een HBO opleiding part time. Als ik zin heb.
Niet gedreven zijn om je studie succesvol af te ronden.quote:
Bedankt, even naar kijken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:16 schreef leeell het volgende:
[..]
Nee Kamernet is een kutsysteem.
http://www.studentenwoningweb.nl/Inschrijven
Voel je vrij niet te antwoorden als je dat niet wilt, maar kon je echt niet thuiswonen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:59 schreef leeell het volgende:
[..]
Daarom ook altijd een wat wrange smaak in mn mond als mensen weer laconiek erover doen, terwijl ik weer zit te zwoegen op water en brood
Talpa?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:48 schreef Juicyhil het volgende:
Bij ieder regeltje wat door Den Haag wordt aangepast staat er weer een heel leger korpsballen die weer gaan protesteren en op de knietjes gaan janken op tv. Zo ook weer met dat studiefinanciering.
Ik weet niet exact wat er gaande is. Maar net bij Andries Knevel weer een aantal studenten die het allemaal zo erg vinden omdat ze dan geen jaar in het buitenland kunnen of voorzitter zijn van een studentenvereniging. Niet eraan willen denken dat we in Nederland allemaal moeten bezuinigen. Iedereen moet inleveren. Maar nee, die figuren die de hele dag op de bank bier drinken zijn meteen weer op hun teentjes getrapt.
Klacht: Talpa
nee.quote:Op donderdag 29 mei 2014 06:02 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Voel je vrij niet te antwoorden als je dat niet wilt, maar kon je echt niet thuiswonen?
Welke studie, voltijd of deeltijd, thuiswonend of uitwonend, studie en alle overige kosten volledig zelf gefinancierd of niet, en hoe?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:12 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Met geluk heeft het weinig te maken. Het is een instelling.
Wil je zuipen of jezelf verrijken?
Voltijd, thuiswonend, hbo, basisbeurs maar verder alles zelf betaald van een dag per week werken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Welke studie, voltijd of deeltijd, thuiswonend of uitwonend, studie en alle overige kosten volledig zelf gefinancierd of niet, en hoe?
Stage is beste wat je kan doenquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
En stage? Voor een half jaar meedraaien bij een onderzoeksgroep of zo? Wordt dat wel gewaardeerd?
Niks negatiefs tegenover hoe jij het hebt gedaan, maar je begrijpt dat sommige mensen hogere lasten hebben omdat ze simpelweg niet thuis kunnen blijven wonen? En dat scheelt dus echt ENORM qua maandlasten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:47 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Voltijd, thuiswonend, hbo, basisbeurs maar verder alles zelf betaald van een dag per week werken.
Ik doe ook HBO, maar dan deeltijd. Zelfde papiertje, maar ik doe het zonder ook maar één cent van de overheid te krijgen. En ik heb nog een koophuis met alle drama daaromheen. Hoor je mij klagen? (ja eigenlijk wel omdat ik dit topic heb geopend, maar dus niet over de overheid)quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Niks negatiefs tegenover hoe jij het hebt gedaan, maar je begrijpt dat sommige mensen hogere lasten hebben omdat ze simpelweg niet thuis kunnen blijven wonen? En dat scheelt dus echt ENORM qua maandlasten.
Waarbij ze dus meer zouden moeten werken, wat niet elke studie qua studielast goed toelaat.
Waarbij je ook niet moet vergeten dat volgens de huidige plannen de basisbeurs ook zal verdwijnen?
Exact en als iedereen het op jouw manier zou doen hadden we een probleem, aangezien mensen veel te lang over hun studie zouden doen. Even los v/h feit dat je eerst nog maar je diploma moet zien te behalen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik doe ook HBO, maar dan deeltijd. Zelfde papiertje, maar ik doe het zonder ook maar één cent van de overheid te krijgen. En ik heb nog een koophuis met alle drama daaromheen. Hoor je mij klagen? (ja eigenlijk wel omdat ik dit topic heb geopend, maar dus niet over de overheid)
Ik doe ook gewoon 4 jaar over HBO hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Exact en als iedereen het op jouw manier zou doen hadden we een probleem, aangezien mensen veel te lang over hun studie zouden doen. Even los v/h feit dat je eerst nog maar je diploma moet zien te behalen.
Als een deel v/d afgestudeerden (i.v.m. deeltijd) lang over hun studie doet is dit geen probleem. Als opeens alle studenten zeer lang over hun studie zouden doen zou dit wel degelijk een probleem zijn.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik doe ook gewoon 4 jaar over HBO hoor
Dit deed anders vermoeden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik doe wel een HBO opleiding part time. Als ik zin heb.
Basisbeurs is ook 'maar' 100 euro. Die had ik zeker zelf kunnen betalen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Niks negatiefs tegenover hoe jij het hebt gedaan, maar je begrijpt dat sommige mensen hogere lasten hebben omdat ze simpelweg niet thuis kunnen blijven wonen? En dat scheelt dus echt ENORM qua maandlasten.
Waarbij ze dus meer zouden moeten werken, wat niet elke studie qua studielast goed toelaat.
Waarbij je ook niet moet vergeten dat volgens de huidige plannen de basisbeurs ook zal verdwijnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |