Als die studenten ook stoppen met mij lastig te vallenquote:
Ik doe wel een HBO opleiding part time. Als ik zin heb.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:51 schreef Rezania het volgende:
TS is jelly omdat hij geen student is (geweest).
Cursist dus, logisch dat je zuur bent. En dan ook nog eens zo lui om het alleen te doen als je zin hebt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik doe wel een HBO opleiding part time. Als ik zin heb.
Stop er maar mee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik doe wel een HBO opleiding part time. Als ik zin heb.
Waarom zou ik gaan leren als ik op de bank kan zitten en bier drinken. Geld krijg ik toch wel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Cursist dus, logisch dat je zuur bent. En dan ook nog eens zo lui om het alleen te doen als je zin hebt.
Wat een hypocriet kuttopic dan zeg.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom zou ik gaan leren als ik op de bank kan zitten en bier drinken. Geld krijg ik toch wel.
quote:
Nee ik werk full-time.quote:
Fixed.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:48 schreef Juicyhil het volgende:
Maar net bij Andries Knevel weer een aantal studenten die het allemaal zo erg vinden omdat ze dan geen jaar in het buitenland kunnen of voorzitter zijn van een studentenvereniging. 12 jaar lang kunnen zuipen op kosten van de maatschappij.
Maar die mense die het beslissen konden wel 12 jaar zuipen op kosten van de maatschappij. Nie eerluk he!quote:
Hoe vallen ze jou persoonlijk lastig?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als die studenten ook stoppen met mij lastig te vallen
Dat de studiebeurs een door de staat gesponsord alcoholistenprogramma is? Ja. Been there, done that. En velen met mij.quote:
Nou, ik kan je vertellen dat ik, en velen van mijn medestudenten, het anders ervaren hoor. Stufi is nou niet een vetpot te noemen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:03 schreef OEM het volgende:
[..]
Dat de studiebeurs een door de staat gesponsord alcoholistenprogramma is? Ja. Been there, done that. En velen met mij.
Bij ons is BMI, cupmaat en heupomtrek een vaste meetwaarden bij studentes.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:03 schreef Aberella het volgende:
[..]
Er werd niet naar mijn bmi gevraagd toen ik me voor mijn opleiding inschreef.
Lucky you.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:10 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Net afgestudeerd. 0 euro schuld. Al het geld zelf verdiend met hard werken.
Studiefinanciering helpt inderdaad wel enorm, zeker voor uitwonenden. Enige positieve wat je hier nog uit kan halen is dat meer mensen nu gaan kiezen voor duale opleidingen vanwege de financiën. Dan kom je toch bij de studies uit die daadwerkelijk in trek zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:07 schreef MouzurX het volgende:
In feite is dit een 13-16.000 euro lastenverzwaring voor een specifieke bevolkingsgroep.
Per jaar >3000. De rest van Nederland ligt al te janken als ze 100 euro meer moeten betalen.
En langstuderen is al jaren vrijwel niet meer mogelijk.
Ben blij dat ik zelf toch ff mooi die 16.000 al gecasht heb. En ook lekker van 16 mogen drinken.
4 jaar studeren = 8.000 euro. Koop je een jaar later je tweedehands autootje. Schokkend.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:06 schreef Rezania het volgende:
Nou, ik kan je vertellen dat ik, en velen van mijn medestudenten, het anders ervaren hoor. Stufi is nou niet een vetpot te noemen.
Het hele bedrag erbij werken is vrijwel niet mogelijk bij de master die ik doe iig. 12.000 heb ik aan uitgaven per jaar, is pak hem beet 1200 uur werken, 150 dagen. Je kan maximaal 1 dag per week werken wil je nog hoge cijfers kunnen halen en samen met de vakanties kom je maar op zo'n 80-100 dagen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:10 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Net afgestudeerd. 0 euro schuld. Al het geld zelf verdiend met hard werken.
Beide het liefst.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:12 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Met geluk heeft het weinig te maken. Het is een instelling.
Wil je zuipen of jezelf verrijken?
Ja, want als starter maak je natuurlijk amper kosten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:13 schreef OEM het volgende:
[..]
4 jaar studeren = 8.000 euro. Koop je een jaar later je tweedehands autootje. Schokkend.
Voor een thuiswonende student wel ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:13 schreef OEM het volgende:
[..]
4 jaar studeren = 8.000 euro. Koop je een jaar later je tweedehands autootje. Schokkend.
35 jaar tijd om die 8k af te lossen hoor ik net bij Knevel en die andere malloot.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want als starter maak je natuurlijk amper kosten.
Studieschuld is nu al gemiddeld 15K hè na een bachelor en een master. Daar komt dan waarschijnlijk nog 15K bovenop. Welke bank gaat jou een hypotheek geven als je een schuld van 30K hebt?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:14 schreef OEM het volgende:
[..]
35 jaar tijd om die 8k af te lossen hoor ik net bij Knevel en die andere malloot.
Collegegeld is zo'n 2k per jaar. Hoe kan je studieschuld oplopen tot 15k? 8k studiegeld, 7k biergeld.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:15 schreef Rezania het volgende:
Studieschuld is nu al gemiddeld 15K hè na een bachelor en een master. Daar komt dan waarschijnlijk nog 15K bovenop. Welke bank gaat jou een hypotheek geven als je een schuld van 30K hebt?
Die master valt ook niet binnen de collegegeld regeling of wel?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het hele bedrag erbij werken is vrijwel niet mogelijk bij de master die ik doe iig. 12.000 heb ik aan uitgaven per jaar, is pak hem beet 1200 uur werken, 150 dagen. Je kan maximaal 1 dag per week werken wil je nog hoge cijfers kunnen halen en samen met de vakanties kom je maar op zo'n 80-100 dagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |