quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:33 schreef essnhills het volgende:
Deze is ook leuk voor eventuele scripters.
GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIE Deal! is over het algemeen voorbehouden aan de box
Al die lui straks met zakken salmiakknotsen thuisquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:33 schreef essnhills het volgende:
Deze is ook leuk voor eventuele scripters.
GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIE Deal! is over het algemeen voorbehouden aan de box
Is dat een gok of heb je het nagekeken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:34 schreef Jimbo het volgende:
ze zijn goedkoper bij zeegro/makro/sligro ect
Deze reut duurt nu 6 dagen ha wat? Bij dag 5 heeft niemand geld meer.quote:
ooit gekochtquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Is dat een gok of heb je het nagekeken.
Of open ogen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:35 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Deze reut duurt nu 6 dagen ha wat? Bij dag 5 heeft niemand geld meer.
Ja maar vakantiegeld bij de meestenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:35 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Deze reut duurt nu 6 dagen ha wat? Bij dag 5 heeft niemand geld meer.
Open m'n ogen. Kijk om me heenquote:
Nieuwe slogans worden pas bij eventuele nieuwe hunts geaccepteerdquote:
Als jij van t stokje gaat, neem ik die van je overquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nieuwe slogans worden pas bij eventuele nieuwe hunts geaccepteerd
Fokkers hebben 30cm en 200k per maandquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:38 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Krijgt het plebs zoveel vakantiegeld dan?
120 ipv 150 en geen stokjequote:Op woensdag 28 mei 2014 23:38 schreef Bartcoah het volgende:
Overigens: http://www.makro.nl/shop/(...)miakballen-120-stuks
Het zijn niet de lolli's wel precies dezelfde smaak voor ¤6,25.
voel ik mij even in het ootje genomen.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:39 schreef Uccie het volgende:
Ik vroeg mij serieus af, wat mijn parkieten hier nu mee moesten
Gaat ie nog goed?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:39 schreef Uccie het volgende:
Ik vroeg mij serieus af, wat mijn parkieten hier nu mee moesten
Die stokjes horen bij de smaakervaring iddquote:
Nee, maakt het juist fijner etenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die stokjes horen bij de smaakervaring idd
ik zou niet zonder mn stokje kunnen...quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:40 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Stokjes hebben een meerwaarde voor jou?
Ja daar sabbel je ook nog lang op naquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:40 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Stokjes hebben een meerwaarde voor jou?
Precies, en je kunt hem af en toe uit je mond halen etc.quote:
En je mag niet rennen, dus minder vermoeiendquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies, en je kunt hem af en toe uit je mond halen etc.
Het is weer laat hè. Maar er stond, vogels ringomatic...ter verdediging.quote:
Heb jij slimme vogels?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is weer laat hè. Maar er stond, vogels ringomatic...ter verdediging.
Precies!quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:41 schreef Piger het volgende:
[..]
En je mag niet rennen, dus minder vermoeiend
Ja, eentje wel (de andere twee zijn uh...speciaal).quote:
Hahahaquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:43 schreef essnhills het volgende:
Oh god, die My parents are gonna be so proud reclame
Misschien hebben ze dus een tablet nodig incl houderquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, eentje wel (de andere twee zijn uh...speciaal).
Je hebt 3 vogels?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, eentje wel (de andere twee zijn uh...speciaal).
Een goed monitorhouderding zou ook wel chill zijn ja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:43 schreef Nattekat het volgende:
Iedere keer weer hoop ik op die sporttas... en iedere keer weer een teleurstelling
Stiekem wil ik ook een TV-steun met 3 scharnieren, maar die komt vast en zeker niet
Precies jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Een goed monitorhouderding zou ook wel chill zijn ja.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:44 schreef Piger het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dus een tablet nodig incl houder
120x200quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:45 schreef Bartcoah het volgende:
Geen 180x200 bed hebben.
140x200^100.000.000.000
quote:
Ik heb geen ruimte voor 180quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:45 schreef Bartcoah het volgende:
Geen 180x200 bed hebben.
140x200^100.000.000.000
Geen 200x220 bed hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:45 schreef Bartcoah het volgende:
Geen 180x200 bed hebben.
140x200^100.000.000.000
Nieuwe dichter des vaderlandsquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:46 schreef essnhills het volgende:
Ik voel me belazerd.
Ik voel me bedonderd.
En wat me nu na al die hunten nog verwonderd.
We scoren nooit meer een box al zijn het er honderd
Ik voel me belazerd.
Ik voel me bedonderd.
160x200 ik kan overdwars liggenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:45 schreef Bartcoah het volgende:
Geen 180x200 bed hebben.
140x200^100.000.000.000
Mooi hè?quote:
Ik bena ltijd bang dat ik dan een koude rug krijgquote:
Onzin.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik bena ltijd bang dat ik dan een koude rug krijg
Dat zal bestquote:
Maar als je op je rug ligt in de hangmat..quote:
Maar alsnogquote:
Kruip tegen je vriend aanquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar alsnogEen matras neemt ook altijd veel warmte op
![]()
En ik ben een koukleum
Ik heb geen vriendquote:
wa?quote:
Vind je het gek na 3 dagen huntquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:53 schreef Nattekat het volgende:
yes radio is iets te veel gefocust op ananassen nu
ze moeten nog even vollullen tot het 3 minutenliedjequote:Op woensdag 28 mei 2014 23:56 schreef Nattekat het volgende:
Wedden; in het volgende lied zijn ook ananassen betrokken
En 'Slechtste hunt ooit'!quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:55 schreef essnhills het volgende:
Wat![]()
Ik zag IBOOD in de chat: KUT IBOOD! roepen![]()
Ik zag hetquote:
GGquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:57 schreef essnhills het volgende:
NOG 3 3 MINUTEN VOORDAT IK STOP, DAT IK KAP DAT IK NOK!
Dat had ik ookquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:00 schreef Nattekat het volgende:
Dit was een hoax... kan niet anders
Zelfs in de tab waar ik ibood had geladen was de box er nog niet.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:01 schreef CookieSlikker het volgende:
Whut, ik zit in het betaalscherm.![]()
#loopt vast
Ze worden heus echt verkochtquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:01 schreef Bartcoah het volgende:
Ja zelfs met een bot is dit dus niet mogelijk.
Volgens mij worden die boxen niet eens verkocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
De reden dat ik hier post is omdat die blijft laden. In ideal, dat welquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze worden heus echt verkochtJa, vroeger....maar tegenwoordig is het gewoon een hoax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ben jij nou zo snel?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:02 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
De reden dat ik hier post is omdat die blijft laden. In ideal, dat wel
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze worden heus echt verkochtKan het mij niet voorstellen ik zit hier gvd met glasvezel internet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan me vinden bij de bloemist
Oh is dat het.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, vroeger....maar tegenwoordig is het gewoon een hoax.
Je moet ook zelf refreshen, maar ook daarmee was ik te laat. Knop indrukken en direct een errorquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben jij nou zo snel?
Die box was binnen de autorefresh van ibood.nl al uitverkocht
Ik deed dat toen met mijn 4 jaar oude simpele acer laptopje op tele2 internetquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:03 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Kan het mij niet voorstellen ik zit hier gvd met glasvezel internet.
De 'Ik neem hem' op 1dk is stuk, en dat was mijn reflex toen die box verscheen. Zelfs die pagina deed het nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:04 schreef Piger het volgende:
[..]
Je moet ook zelf refreshen, maar ook daarmee was ik te laat. Knop indrukken en direct een error
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:04 schreef Piger het volgende:
[..]
Je moet ook zelf refreshen, maar ook daarmee was ik te laat. Knop indrukken en direct een error
Die site faalde al de hele tijdquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De 'Ik neem hem' op 1dk is stuk, en dat was mijn reflex toen die box verscheen. Zelfs die pagina deed het niet
Monsters had ik wel gewild...quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:05 schreef Bartcoah het volgende:
Mijn lijstje:
-Gratis duopack Thunderplugs! x 2
-4x 10-pack Durex Feeling condooms met ribstructuur
-Medisana Ultradunne weegschaal PSM
-iHelicopter
-Monster Clarity HD
-12 paar Cerruti sokken
-Gigazak met 150 overheerlijke Salmiakknotsen!
Ik had alles wel nodig.
Het was ook mijn eerste hunt. Overal prima producten gekocht.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:06 schreef Nattekat het volgende:
Eerste hunt, niks gekocht... Komt later wel :p
samequote:Op donderdag 29 mei 2014 00:06 schreef Nattekat het volgende:
Eerste hunt, niks gekocht... Komt later wel
Ik had een budget van 150¤, waar ik ook de rest van de maand mee wil doen. Daar ga ik natuurlijk geen troep van kopen. En wat kwam er een troep langs...quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:06 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Het was ook mijn eerste hunt. Overal prima producten gekocht.
Ze heeft ook die kussens toch?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:07 schreef Piger het volgende:
Ess. Hoe voelt dat? 3 dagen, maar geen box?
Ik had ook geen vakantiegeld gehad. Ik ben slechts een studentquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had een budget van 150¤, waar ik ook de rest van de maand mee wil doen. Daar ga ik natuurlijk geen troep van kopen. En wat kwam er een troep langs...
Hahaha, mail wil ik wel eens zien dan ":Dquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:09 schreef CookieSlikker het volgende:
Fout bij het betalen.Jaja
![]()
Alles netjes geprintscreent voor een beplakte mail naar ibood.
Benodigheden: 120mb internet en een dell i7 met 16gb ram en 2gb videokaart. En natuurlijk zelf F5.
Ik ben happy met mijn score hoor. 3 dingen die ik goed kon gebruiken, en maar 38,80 uitgegevenquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:07 schreef Piger het volgende:
Ess. Hoe voelt dat? 3 dagen, maar geen box?
5,95quote:
Ik krijg dat elke maandquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:08 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik had ook geen vakantiegeld gehad. Ik ben slechts een student.
Ja excl de urenquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben happy met mijn score hoor. 3 dingen die ik goed kon gebruiken, en maar 38,80 uitgegeven
Nee, deze hebben een buisje erin om de druk op je oren te verlichtenquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:10 schreef Piger het volgende:
Dat zijn dus die dingen die je gratis krijgt op festivals ?
Balenquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:09 schreef CookieSlikker het volgende:
Fout bij het betalen.Jaja
![]()
Alles netjes geprintscreent voor een beplakte mail naar ibood.
Benodigheden: 120mb internet en een dell i7 met 16gb ram en 2gb videokaart. En natuurlijk zelf F5.
Ach, ik vond het gezellig en heb ondertussen ook andere dingen gedaanquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Komt goedquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hahaha, mail wil ik wel eens zien dan ":D
Ik gaf je toch een review?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:13 schreef Piger het volgende:
Heb alleen nog geen review gehad vd cinderellas
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:14 schreef essnhills het volgende:
Om nog even in de 3 is de nieuwe 2 spirit te blijven.Dat zit er wel in bij jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je nu vast zien via sherlock?Eerst denken, dan typen
Ja maar zijn ze bouncy? Of beetje traag?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik gaf je toch een review?
of moest ik er nog expert spatie modus bijzetten?
[expert] Cinderella's[/expert]
Jupquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:13 schreef Bartcoah het volgende:
Dus ik neem aan dat dit topic doodgaat tot de volgende hunt?
Gewoon in het dagcijfertopicquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:14 schreef Piger het volgende:
[..]
Dat zit er wel in bij jou.
Kan je nu vast zien via sherlock?
Soms wel je aankopen posten als ze binnen zijnquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup
Het is ook niet de bedoeling dat we hierin blijven posten als er geen hunt is![]()
Even napraten kan natuurlijk, maar daarna gewoon wachten tot de volgende hunt
Ik weet niet precies wat je bedoelt met bouncy of traagquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:15 schreef Piger het volgende:
[..]
Ja maar zijn ze bouncy? Of beetje traag?
Ohja, dat ook nog.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Soms wel je aankopen posten als ze binnen zijn
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:14 schreef essnhills het volgende:
Om nog even in de 3 is de nieuwe 2 spirit te blijven.Vind je het gek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
Omdat Monitor mij lief vindtquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk de enige met![]()
achter je naam
Ik bedoel. Als je er in gaat liggen, zakt het dan traag omlaag of snel?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoelt met bouncy of traag![]()
Ze zijn lekker zacht maar zakken niet zo erg in dat je 's morgens op je kussensloop ligt
Geen ideequote:Op donderdag 29 mei 2014 00:18 schreef Piger het volgende:
[..]
Ik bedoel. Als je er in gaat liggen, zakt het dan traag omlaag of snel?
En als je er vanaf gaat, veert het kussen meteen terug of langzaam?
Precies.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:20 schreef Piger het volgende:
Hunt is klaar en de expert is geen expert meer blijkbaar
Ja, een box tijdens het 3 minutenliedquote:
Had iemand hem nog?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, een box tijdens het 3 minutenlied
Neequote:
Ik heb hem niet eens gezien. keek nog heel even maar toen was het al afgelopen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeHij was bizar snel weg
Dit was echt een ouderwetse 'BOX! Oh uitverkocht' box
Dit was niet eens een BOX!, dit was een 'Wat is uitverkochtquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeHij was bizar snel weg
Dit was echt een ouderwetse 'BOX! Oh uitverkocht' box
Geen Hunt SC was zo mooi. Maar kano dumpte hem na 9 delenquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:23 schreef Fiorano het volgende:
Mooi, zeg is er nog ergens een algemeen ibood topique?
Zie verhaal elders.quote:
Ah balen joh. Had iemand anders volgens mij gisteren of zo ook al met iets.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:30 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Zie verhaal elders.
Zat met 99 euro vast in betaalproces
Jij was ook heel gezelligquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:00 schreef Pindasoepje het volgende:
Leuk jullie allemaal "ontmoet" te hebben! Ik vond het erg gezellig in de sc!
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:22 schreef Karina het volgende:
Wel posten wat er in zit als je hem binnen krijgt
Morgen.quote:Zending opgehaald en in sorteerproces
Afmeting (lxbxh): 655x465x365
Gewicht (gr.): 10320
Volume: 111170
Spannend!quote:
Haha komt goed.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
Oh ja als er een sponge bob tosti-ijzer in zit![]()
Me me me
volgende week dinsdag en woensdag gaan mijn koptelefoon en beans op de post zo te zienquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:03 schreef Karina het volgende:
Oh wacht helemaal vergeten, ik had natuurlijk de jellybeans en de machine besteldDuurt nog een paar dagen voordat het wordt verstuurd zie ik.
6 juni het apparaat en 10 juni de beans. Ik moet dus even wachten totdat het apparaat gevuld kan worden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgende week dinsdag en woensdag gaan mijn koptelefoon en beans op de post zo te zien
Pics?quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:13 schreef Dasjonny het volgende:
Pff box valt tegen, veel huishuidelijk spul wat ze overhebben van home & living denk ik.
- Boeddha toetsenbord
voor een box van 100 euro is dat toch niet verkeerd.quote:
Haha neequote:Op woensdag 4 juni 2014 14:47 schreef Idanue het volgende:
Wil je het mooie multimedia toetsenbord kopen?
Ik gebruik zelf wel een soortgelijk toetsenbord, maar dan niet met zo een stom plaatje erop.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:53 schreef Idanue het volgende:
Het zou me verbazen als iemand hem wil hebben, verschrikkelijk ding.
Ik vind hem wel tofquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:53 schreef Idanue het volgende:
We verwachten nog wel wat pakjes hoor. Ik wil nog even patsen met mijn jellybeanmachinequote:
Mooie box!quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:38 schreef Idanue het volgende:
Mijn box is er ook.![]()
Multi color LED candles
Multimedia toetsenbord
Draadloze muis
IconBit XDS1003D Mediaspeler inc 1TB harde schijf
Nook e-reader
Fisher in-ear headphones
Oyama universal charging pack + 2x Universal stopcontact ding
Philips light strips flex LED
Braun Silk-épil 1
Android tablet PC
Vogel's ipad houder
Pan
Altijd leuk als cadeautje voor noodgevallenquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:53 schreef Idanue het volgende:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mooie box!
[..]
Altijd leuk als cadeautje voor noodgevallen![]()
'Ja hoi, ik geef vanavond een feest, kom je ook?' 'Euhhhh, is goed!' *pakt boeddhatoetsenbord in*
De beans zelf komen toch ook nog?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:04 schreef Karina het volgende:
Jellybeanmachine is binnen, zat een heeel klein zakje beans bij:
[ afbeelding ]
Ik barst altijd van de goede ideeënquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:04 schreef Karina het volgende:
Jellybeanmachine is binnen, zat een heeel klein zakje beans bij:
[ afbeelding ]
Niet tot de volgende hunt vermoed ikquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:08 schreef kanovinnie het volgende:
Als deze vol is hoeft er geen nieuwe meer te komen toch?
ja klopt een kilo dus ik kan even voortquote:
Dat wist ik niet meerquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik barst altijd van de goede ideeën
[..]
Maar dat stond er ook bij geloof ikt och? Dat je een paar beans erbij zou krijgen?
Mijn lamp is ook binnengekomen, ik ben er iig blij mee. Ik ben alleen te klein om mijn huidige lamp naar beneden te krijgen en deze op te hangen(ja ik heb op een krukje gestaan) Volgende week komt iemand helpen
Veel plezier dit weekend danquote:
en al vol?quote:
Neuh vanavond denk ik.quote:
geen idee eigenlijk. misschien omdat je er waarschijnlijk winst op maakt?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:30 schreef Idanue het volgende:
Misschien een stomme vraag maar waarom mag je eigenlijk geen spullen uit je Ibood box in V&A zetten?
Weet het ook niet, heb eigenlijk niet zo'n zin in de marktplaats zeikerds.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk. misschien omdat je er waarschijnlijk winst op maakt?
ik heb nog niks binnen
Jellybeans en koptelefoon hebben vertraging
wat wil je allemaal kwijt?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:40 schreef Idanue het volgende:
[..]
Weet het ook niet, heb eigenlijk niet zo'n zin in de marktplaats zeikerds.
Onzin, ik verkoop altijd mijn ibood aankopen in de V&A.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:30 schreef Idanue het volgende:
Misschien een stomme vraag maar waarom mag je eigenlijk geen spullen uit je Ibood box in V&A zetten?
De FAQ:quote:Op maandag 16 juni 2014 16:39 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Onzin, ik verkoop altijd mijn ibood aankopen in de V&A.
Dat is het hele doel van een V&A, gebruik je spullen niet meer, verkoop ze dan!
Plaatst nog 2 powerline adapters verkocht die in mijn huis het niet zo goed deden.
Wat wil je voor de mooi en tablet? Mn mams is van de week op vakantie haar Galaxy tab en mijn kobo mini kwijtgeraakt bij een inbraak in haar appartement.. En ze was lekker slim niet verzekerd..quote:Op maandag 16 juni 2014 15:56 schreef Idanue het volgende:
IconBit XDS1003D Mediaspeler inc 1TB harde schijf
Android tablet PC
Nook e-reader
Mag allemaal weg.
Voor de liefhebber heb ik ook nog een Buddha toetsenbord.![]()
Ik had ze ook besteld daarna gegoogled en zag het ook heb ze snel geannuleerd ook al omdat ik de set met gouden lemmeten nog goedkoper gevonden hadquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:05 schreef Deceit het volgende:
messenset binnen van royalty line swiitzerland..
Heb het nu kunnen opzoeken, ik heb maar liefst 3 euro korting gekregen.
http://www.24deluxe.nl/ro(...)senset-damascus.html
wat een slechte deal
Best wel onzin eigenlijk... Is daar ook een reden voor?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:30 schreef ZetaOS het volgende:
Ik las dat je geen spullen ooit gekocht bij ibood mag verkopen in de vraag en aanbod!
Ik denk dat ze niet willen dat handelaren een paar euro verdienen op de spullen.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Best wel onzin eigenlijk... Is daar ook een reden voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |