hoe is het met varken?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@jb ja, waarschijnlijk wel.. Aan de andere kant, ik moet wel, want heb niet veel in huis en morgen is de winkel dicht
je PI verwart mequote:Op woensdag 28 mei 2014 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen omdat ze zwanger is, he?
Walgelijk, dit
Bekrompen en veroordelend, zo ben ik.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen omdat ze zwanger is, he?
Walgelijk, dit
Potquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bekrompen en veroordelend, zo ben ik.
Negerquote:
Waarom?quote:
Klopt. Je past daarom wel in de KLB-SC.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bekrompen en veroordelend, zo ben ik.
tr gemachtquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neger
[..]
Waarom?
[..]
Klopt. Je past daarom wel in de KLB-SC.
Hahaha. Never forget where you came from.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
het is n hartje.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neger
[..]
Waarom?
[..]
Jij ook hoor. Je bent welkom.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neger
[..]
Waarom?
[..]
Kaneel is liefde.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is n hartje.
En je doet boos.
Jammer dat Kaneel celibaat is. Hoewel ik niet weet of hij dat als vrouw ook was geweest.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als Kaneel een vrouw was had ik hem bestookt met DM's
Ik ben onweerstaanbaarquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer dat Kaneel celibaat is. Hoewel ik niet weet of hij dat als vrouw ook was geweest.
Bewijs het.quote:
Ja hallo, ik ga het je niet voorkauwen.quote:
Negeracties ditquote:
Ik ben niet boos. Het leek me vrij duidelijk dat dit cynisch was.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is n hartje.
En je doet boos.
Ik voelde me totaaaal niet thuis in KLB SC. Maar bedanktquote:
RTquote:
Ik ben altijd in voor penerpics.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als Kaneel een vrouw was had ik hem bestookt met DM's
#Celibaatleefquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer dat Kaneel celibaat is. Hoewel ik niet weet of hij dat als vrouw ook was geweest.
Ff snel voor ik mijn tikka masala naar binnen schuif..quote:
Viespeuk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hnnggg mijn fetisj... Voorgekauwde zooiwil jij mijn moedervogel zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |