Kippenpoten of Varkensrolladequote:
Ik had rosbief in gedachten, met aardappeltjes uit de oven in een roomsausje en gegrilde broccoli, paprika, courgette en bospeentjes.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@jb ja, waarschijnlijk wel.. Aan de andere kant, ik moet wel, want heb niet veel in huis en morgen is de winkel dicht
mij ook?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik had rosbief in gedachten, met aardappeltjes uit de oven in een roomsausje en gegrilde broccoli, paprika, courgette en bospeentjes.
Maak ik van de week wel klaar
Meerdere keren.quote:
quote:
Met die broccolli en courgette zou je me niet gelukkig maken..quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik had rosbief in gedachten, met aardappeltjes uit de oven in een roomsausje en gegrilde broccoli, paprika, courgette en bospeentjes.
Maak ik van de week wel klaar
Met de courgette toch wel zeker?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met die broccolli en courgette zou je me niet gelukkig maken..
Met die paprika maak je me gewoon ronduit ongelukkig![]()
Paprika
Misschien kun je met Feer een anti-paprikabrigade oprichten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Paprika
maar jij was toch sowieso een slechte groente-eter?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Paprika
Maar goed dat ik niks voor jou klaarmaak dan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Paprika
Alleen wanneer fijngemalen in mijn australische courgettesoepquote:
Die dingen moeten ze gewoon stoppen met planten, puur vergif die zooiquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien kun je met Feer een anti-paprikabrigade oprichten.
Ja, best welquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar jij was toch sowieso een slechte groente-eter?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die dingen moeten ze gewoon stoppen met planten, puur vergif die zooi
Ik kan er niks aan doen.. Gekookt, gebakken, rauw.. Ik moet ervan kotsenquote:
Tijd om het paprikabier uit te gaan vinden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen.. Gekookt, gebakken, rauw.. Ik moet ervan kotsen
Nee hoor, iedereen moet eten wat hij/zij lekker vind.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap al dat gehaat op etenswaren niet
Als ik iets niet lust, gun ik het andere mensen nog wel dat ze het gewoon kunnen eten als ze dat willen.
Misschien ben ik te lief ofzo?
Indisch..quote:
Wees blij dat dat het enige is dan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
Geen lekke koppakkingEn het slechte lopen was slechts een stekkertje
Nadeel: lekkende radiator en ophanging moeten PU-bussen in
Ik drink het afgelopen jaar anders zo goed als niet.. Dus zoveel verschil zal dat niet makenquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tijd om het paprikabier uit te gaan vinden.
Chips zeker.quote:
Wees blij dat het een stekkertje isquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
Geen lekke koppakkingEn het slechte lopen was slechts een stekkertje
Nadeel: lekkende radiator en ophanging moeten PU-bussen in
Als ik zou zeggen dat ik je je paprika gun, klinkt dat als een doodsverwensingquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap al dat gehaat op etenswaren niet
Als ik iets niet lust, gun ik het andere mensen nog wel dat ze het gewoon kunnen eten als ze dat willen.
Misschien ben ik te lief ofzo?
Oeh dat klinkt lekkerquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:05 schreef ADQ het volgende:
Kipfilet in spek, met aardappel puree en pompoen.
pompoen.. Nog nooit gegeten, maar kipfilet in spekquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:05 schreef ADQ het volgende:
Kipfilet in spek, met aardappel puree en pompoen.
Radiator is focking duurquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wees blij dat dat het enige is dan.
Valt qua kosten nog wel mee toch?
Moet vervangen worden. Maar ga denk ik zelf doen en geen originele, want die is focking ¤400,-quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wees blij dat het een stekkertje is
Beetje jammer van die radiator... Kunnen ze dat fixen of moet die vervangen worden?
I know..quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Radiator is focking duur
[..]
Moet vervangen worden. Maar ga denk ik zelf doen en geen originele, want die is focking ¤400,-
Soms kunnen lekjes wel verholpen worden... daar zijn lapmiddeltjes voor. Weet alleen niet hoe goed dat houdt op de langere termijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Radiator is focking duur
[..]
Moet vervangen worden. Maar ga denk ik zelf doen en geen originele, want die is focking ¤400,-
Wat! 400 voor een radiateur?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Radiator is focking duur
[..]
Ai, ik ken het probleem. Twee jaar terug een probleem daarmee gehad en dat kostte toen bijna 500 euro. Terwijl de auto in kwestie een jaar eerder 1500 euro kostte.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Radiator is focking duur
[..]
Nee gewoon afzetters. Zoals bij zoveel merken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat! 400 voor een radiateur?
Zijn ze bij Alfa goud dan ofzo?
7 a 8 tientjes bij Honda.
uurtje werk, en kun je goed zelf.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee gewoon afzetters. Zoals bij zoveel merken.
Dat wist ik, maar ik denk niet dat dit op te lappen valtquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Soms kunnen lekjes wel verholpen worden... daar zijn lapmiddeltjes voor. Weet alleen niet hoe goed dat houdt op de langere termijn.
Beetje zoeken op internet (voor Duitsland en US) voor betere prijzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Origineel hé. Ik googlede net even vlug en ik kwam op 85 voor een after market.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat! 400 voor een radiateur?
Zijn ze bij Alfa goud dan ofzo?
7 a 8 tientjes bij Honda.Daar is de verhouding een beetje zoek jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ai, ik ken het probleem. Twee jaar terug een probleem daarmee gehad en dat kostte toen bijna 500 euro. Terwijl de auto in kwestie een jaar eerder 1500 euro kostte.![]()
Erg genoeg heeft mijn ex die auto gekregen toen we uit elkaar gingen en de spullen moesten verdelen. Ik hoop dus op veel nieuwe mankementenquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
Daar is de verhouding een beetje zoek ja
nee hoor.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als ik zou zeggen dat ik je je paprika gun, klinkt dat als een doodsverwensing
Nee, beetje kruiden en dan in de oven.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pompoen.. Nog nooit gegeten, maar kipfilet in spek
Roomkaas erin? En dan gestoofd in wijn?
geroosterd is ook lekker, met knoflook olie en een beetje tijm en zeezoutquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:33 schreef ADQ het volgende:
[..]
Nee, beetje kruiden en dan in de oven.
Pompoen moet je echt eens proberen, het is heerlijk! Zelfs de AH verkoopt het, zakjes voorgesneden stukken.
Beetje boter, zout en suiker bijvoegen nadat je het bijna droogkookt in wat water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |