Waarom niet? Ik ben ook niet van plan veel andere games op m'n Wii U te gaan spelen, maar Mario Kart 8 is de aanschaf meer dan waard.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:05 schreef Mattt het volgende:
Als ik dit topic zo lees krijg ik spontaan zin om een Wii U te kopen en mario kart te spelen.
????quote:Op maandag 2 juni 2014 15:00 schreef Bolters het volgende:
Even een vraagje: na iedere race kun je op plusje drukken om een ster te krijgen. Je moet er dan 6 verzamelen per baan. Maar wat als je die sterren hebt?
En dan vooral de kant heen sturen waar de bocht ook heen gaat. Dus als je een bocht naar rechts drift zal de kleur minder snel veranderen van blauw in rood wanneer je ook tussendoor naar links (bij)stuurtquote:Op maandag 2 juni 2014 12:14 schreef Tijn het volgende:
Volgens mij kan dat niet. Lang driften is de enige manier om de extra speed boost te krijgen voor zover ik weet.
Ja ik heb geen idee? er staat altijd 0/6 en als je op plusje klikt staat er 1/6 (de eerste keer dus)quote:Op maandag 2 juni 2014 15:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
????
Als je de sterren linksboven bedoelt, dat zijn simpelweg 'Favorieten' die je wil bewaren voor Mario Kart TV.
Ik probeer altijd ver voor de bocht al te gaan driften door flink tegen te sturen en pas op het moment dat je de bocht in gaat mee te sturen, om vervolgens weer tegen te sturen wanneer je de bocht uitgaat. Dan heb je superlange driftsquote:Op maandag 2 juni 2014 15:13 schreef Bolters het volgende:
[..]
En dan vooral de kant heen sturen waar de bocht ook heen gaat. Dus als je een bocht naar rechts drift zal de kleur minder snel veranderen van blauw in rood wanneer je ook tussendoor naar links (bij)stuurt
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:14 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee? er staat altijd 0/6 en als je op plusje klikt staat er 1/6 (de eerste keer dus)
Dat klopt inderdaad, maar dan heb je niet de beste boost volgens mij...:Pquote:Op maandag 2 juni 2014 15:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik probeer altijd ver voor de bocht al te gaan driften door flink tegen te sturen en pas op het moment dat je de bocht in gaat mee te sturen, om vervolgens weer tegen te sturen wanneer je de bocht uitgaat. Dan heb je superlange drifts
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn de hoogtepunten die je kan opslaan onder MKTV - Favorieten.
Ahhh, ik bleef maar drukken omdat ik dacht dat ik wel iets zou vrijspelen wanneer ik ze op 6/6 zou hebben, hahaha. Waar kan ik nu die hoogtepunten vinden dan? Want dan moet ik ze even verwijderen denk ikquote:Op maandag 2 juni 2014 15:16 schreef Noppie2000 het volgende:
Ja, dat zijn de favorieten die je toevoegt aan de Mario Kart TV 'app' in het spel, is een apart scherm voorHeeft verder niets te maken met dingen unlocken of wat dan ook
Naar Mario Kart TV en een paar schermpjes opzij, kom je ze vanzelf tegenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:19 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ahhh, ik bleef maar drukken omdat ik dacht dat ik wel iets zou vrijspelen wanneer ik ze op 6/6 zou hebben, hahaha. Waar kan ik nu die hoogtepunten vinden dan? Want dan moet ik ze even verwijderen denk ik
Dank je!quote:Op maandag 2 juni 2014 15:20 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Naar Mario Kart TV en een paar schermpjes opzij, kom je ze vanzelf tegen
Online gaat mij redelijk goed af. Paar races gedaan en nu boven de 1100 punten. Finish vrijwel iedere keer bij de eerste vijf en echt uiterst zelfden achtste of lager.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, online is pittig! Zit na een race of zes pas op 1035 punten. Kwam wel al Japanners tegen met 4500+
Die 2 zinnen spreken elkaar een soort van tegen.... ;-)quote:Op maandag 2 juni 2014 14:17 schreef GGMM het volgende:
Ja, Mario Kart is de reden dat er geen stof meer op m'n Wii U zit.
En nu deze maand krijg je er nog een gratis game bij, dus ideaal.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gewoon nog eentje, omdat het kan
[ afbeelding ]
Briljant.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gewoon nog eentje, omdat het kan
[ afbeelding ]
Ik kreeg hem direct in mijn scherm. En binnen enkele minuten nogmaals per e-mail.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:22 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
[..]
Briljant.
weet iemand trouwens hoelang het duurt voordat je die code krijgt voor een gratis game?
Als je nu naar club-niontendo gaat, staat je code ook tussen een van die banners bovenin, even wachten tot die langs komtquote:Op maandag 2 juni 2014 19:22 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
[..]
Briljant.
weet iemand trouwens hoelang het duurt voordat je die code krijgt voor een gratis game?
Dan spelen wij vast niet hetzelfde spel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
Als je 2 rondes perfect rijdt sta je na één stuurfout niet in eens 8ste.
Zeker niet offline.
Ik heb dat anders continue in 150 cc.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
Zeker niet offline.
Doen ze ook! Maar het wil je nog wel even laten zien wie de baas isquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:30 schreef Klonk het volgende:
Net gekocht, ff een race spelen, lig op de eerste plek en drie maal raden wat ik mijn nek krijg geslingerd
Dacht dat die blue shells minder vaak voorkwamen
Das duidelijk iddquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:31 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Doen ze ook! Maar het wil je nog wel even laten zien wie de baas is
Moet je online proberen met die jappen. Christus zeg, hoe vaak ik al niet foutloos 2 ronden lang 1ste sta om vervolgens echt HE-LE-MAAL lek geschoten te worden met shells. EN ik kan er maar 1 pareren daarna heb ik geen item meer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
Zeker niet offline.
Of je bent er niet zo goed in.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:13 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Dan spelen wij vast niet hetzelfde spel.
100 cc is moeilijk... Heb sommige goud zonder een sterquote:
Time Trials is een goede manier om te oefenen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
100 cc is moeilijk... Heb sommige goud zonder een ster. En geen een tot nu toe met 3 sterren ...
Mirror mode is altijd een hel. Altijd stuur je naar rechts en ineens moet je naar linksquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:25 schreef Borizzz het volgende:
Goud halen op de 150 is ook een heel gedoe.
En dan komt daarna de mirrormode nog
Dat klopt. Je had minstens derde mowten worden voor een ster.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik had bij de Flower Cup 3x 1e en 1x 4e of 5e en kreeg geen ster
Goud gaat nog wel. De sterren, da's een ander verhaalquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:25 schreef Borizzz het volgende:
Goud halen op de 150 is ook een heel gedoe.
En dan komt daarna de mirrormode nog
Net zo lang op de A rammen tot ie een keert connect. Na een half uurje proberen lukt het me meestal wel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:07 schreef chibibo het volgende:
Online schiet niet echt op; ik krijg elke keer een foutmelding bij het zoeken naar spelers. Eén keer is het gelukt, maar toen werd ik er na de eerste race alsnog uitgeknald.
3 sterren... Ben al blij als ik straks overal goud hebquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:30 schreef CoExist het volgende:
Pff.. Eindelijk op alle 150CC cups goud gehaald. Nog niet overal 3 sterren helaas. Kan nu in ieder geval wel met de Mirror Cup beginnen.
Ik heb in de 50CCen 100CC alles goud 3-ster. Maar de 150CC en Mirror Cup is toch ff andere koek ja. Zit soms vloekend achter mijn Wii U met mijn 33 jaar...quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:58 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
3 sterren... Ben al blij als ik straks overal goud heb
Kut cpu die altijd in tenminste één van de vier races je van de baan schiet en dan met 5 man inhaalt
Eensgelijks.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:05 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik heb in de 50CCen 100CC alles goud 3-ster. Maar de 150CC en Mirror Cup is toch ff andere koek ja. Zit soms vloekend achter mijn Wii U met mijn 33 jaar...
Ik haalde net zomaar in één keer goud met drie sterren op 150CC bij de eerste classic cup. Appeltje eitje. De rest haal ik in de eerste poging goud, maar zonder sterren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:58 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
3 sterren... Ben al blij als ik straks overal goud heb
Kut cpu die altijd in tenminste één van de vier races je van de baan schiet en dan met 5 man inhaalt
Nee hoor. Perfect is iedere jump een stunt, elke bocht waar het kan oranje sparks, boosten waar het kan en iedere handige shortcut nemen. Alleen zitten er online meer mensen die dat doen en je speelt tegen mensen. Mensen zullen ALTIJD beter zijn dan cpu's.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen overschatten hoe "perfect" ze die eerste twee rondes gereden hebben.
Waarom zou je met je Mii spelen als je met Waluigi kan spelenquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:26 schreef Bisamrat het volgende:
Valt me op dat bijna niemand met zijn Mii speelt. Wel jammer want de standaard poppetjes ken ik nu wel
Yo Mata, hij is ook echt tofquote:Op vrijdag 6 juni 2014 06:08 schreef El_Matador het volgende:
Ziet er gruwelijk gaaf uit.
Over 2 maandjes moet ie hier ook speelbaar zijn.
Welke cups zijn er allemaal te unlocken, hoe doe je dat, en hebben die ook weer nieuwe banenquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:17 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Echt hoe de fuck krijgt die CPU zo eenvoudig zo'n slipstreamturbo, mij lukt dat echt zelden. Net reed ik er naast eentje en die had hem toch een stuk sneller te pakken dan ik volgens mij. Daardoor op een honderdste ofzo 2e en geen goud maar brons gepakt
Wel lightning cup vrijgespeeld
Er zijn 8 cups totaal, 4 nieuwe en 4 klassiekequote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:53 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Welke cups zijn er allemaal te unlocken, hoe doe je dat, en hebben die ook weer nieuwe banen?
twitter:NintendoEurope twitterde op vrijdag 06-06-2014 om 20:05:09(2/3) This week, inspired by Luigi's antics, we'd love to see your #MK8 Highlight Reels featuring the green-clad hero http://t.co/MFTReflWWS reageer retweet
Dat zou me definitief over de streep trekken om de Wii U aan te schaffen. Mario Kart op zich is al erg verleidelijk. maar ik blijf het jammer vinden dat de helft een recyclebeurt is van oude banen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:15 schreef GGMM het volgende:
Er wordt gespeculeerd over DLC dat aangekondigd zou worden bij de E3.
Hopen.
Mwah, die zijn ook hartstikke leuk en het is eigenlijk gewoon een extraatje. Vroeger zaten er gewoon 16 banen in.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat zou me definitief over de streep trekken om de Wii U aan te schaffen. Mario Kart op zich is al erg verleidelijk. maar ik blijf het jammer vinden dat de helft een recyclebeurt is van oude banen.
De meeste van die oude banen zijn wel zo vernieuwd dat ze haast onherkenbaar zijn geworden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat zou me definitief over de streep trekken om de Wii U aan te schaffen. Mario Kart op zich is al erg verleidelijk. maar ik blijf het jammer vinden dat de helft een recyclebeurt is van oude banen.
Oh, dat vind ik juist bijzonder tof, ik heb heel veel MK games gespeeld en de herkenning is wel tof. Daarnaast is de gameplay en ervaring op die gerecylde banen totaal anders dan de voorgangers. Zeker bij NES-banen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
NES-banen? Er was helemaal geen Mario Kart voor de NES.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik juist bijzonder tof, ik heb heel veel MK games gespeeld en de herkenning is wel tof. Daarnaast is de gameplay en ervaring op die gerecylde banen totaal anders dan de voorgangers. Zeker bij NES-banen.
Ja, SNES bedoelde ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:09 schreef nomar83 het volgende:
[..]
NES-banen? Er was helemaal geen Mario Kart voor de NES.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |