Ik kreeg hem direct in mijn scherm. En binnen enkele minuten nogmaals per e-mail.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:22 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
[..]
Briljant.
weet iemand trouwens hoelang het duurt voordat je die code krijgt voor een gratis game?
Als je nu naar club-niontendo gaat, staat je code ook tussen een van die banners bovenin, even wachten tot die langs komtquote:Op maandag 2 juni 2014 19:22 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
[..]
Briljant.
weet iemand trouwens hoelang het duurt voordat je die code krijgt voor een gratis game?
Dan spelen wij vast niet hetzelfde spel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
Als je 2 rondes perfect rijdt sta je na één stuurfout niet in eens 8ste.
Zeker niet offline.
Ik heb dat anders continue in 150 cc.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
Zeker niet offline.
Doen ze ook! Maar het wil je nog wel even laten zien wie de baas isquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:30 schreef Klonk het volgende:
Net gekocht, ff een race spelen, lig op de eerste plek en drie maal raden wat ik mijn nek krijg geslingerd
Dacht dat die blue shells minder vaak voorkwamen
Das duidelijk iddquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:31 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Doen ze ook! Maar het wil je nog wel even laten zien wie de baas is
Moet je online proberen met die jappen. Christus zeg, hoe vaak ik al niet foutloos 2 ronden lang 1ste sta om vervolgens echt HE-LE-MAAL lek geschoten te worden met shells. EN ik kan er maar 1 pareren daarna heb ik geen item meer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
Zeker niet offline.
Of je bent er niet zo goed in.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:13 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Dan spelen wij vast niet hetzelfde spel.
100 cc is moeilijk... Heb sommige goud zonder een sterquote:
Time Trials is een goede manier om te oefenen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
100 cc is moeilijk... Heb sommige goud zonder een ster. En geen een tot nu toe met 3 sterren ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |