http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)l-zieke-vriend.dhtmlquote:Vlak voor haar grote liefde Sander aan lymfeklierkanker overleed, verbrak Lideweij Bosman (34) de relatie en vertrok naar Hawaï. De strijd tegen zijn ziekte brak ook haar op. Terwijl hij vocht voor zijn leven, maakte zij zich van hem los om zichzelf terug te vinden. Over dat omstreden besluit schreef ze het boek 'Naupaka'.
probeer der al even een tekst bij te schrijven zonder het woord "kutwijf" (of synoniem), maar het wil niet echt lukken...quote:
Dat.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:55 schreef Operc het volgende:
Is toch gewoon een vrouwelijke Kluun eigenlijk?
Als het goed is voelt hij daar niets meer van.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:59 schreef Bijna het volgende:
Arme kerel. Gaat dood en krijgt ook nog even een trap na van z'n vriendin.
Zo zwaar dat je haast een strandvakantie naar Hawaii boekt om bij te komen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:00 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Weet je hoe zwaar het is om iemand met kanker te verzorgen?!
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als het goed is voelt hij daar niets meer van. [ afbeelding ]
Ja, heb stervensbegeleiding gedaan van iemand die mij zeer na was en langzaam vloeibaar werd van de kanker. We hebben heel veel lol gemaakt in die tijd.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:00 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Weet je hoe zwaar het is om iemand met kanker te verzorgen?!
Verbaasd mij niets, past perfect bij het beeld wat je van jezelf hier neerzetquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
Ben ik nou de enige die hier geen enkele moeite mee heeft?
...
Gast, je kent de achtergrond niet eens. Je loopt dat mens voor van alles en nogwat uit te schelden en dat doe je op basis van vier regels tekst.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Verbaasd mij niets, past perfect bij het beeld wat je van jezelf hier neerzet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |