Stel je voor dat die in een peloton moet manoeuvreren, of een afdaling moet rijden.quote:
Die had gisteren ook alle rode vlaggen genegeerd.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stel je voor dat die in een peloton moet manoeuvreren, of een afdaling moet rijden.
Dat heb ik mij ook al meerdere keren afgevraagd in dit topic.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:41 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Waar heeft die de afgelopen 1,5 week gezeten?
Die zit in de kopgroep.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:43 schreef TLC het volgende:
Ik kijk pas net in dit topic, wat is er met Joske ?
Oss!quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:52 schreef Chiappucci het volgende:
Gasparotto, Oss, Gatto, Geschke, Cunego, Felline...
Zeg het maar jongens!
Gasparotto want die zit in mijn Scorito teamquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:52 schreef Chiappucci het volgende:
Zeg het maar jongens!
Aan zijn rugnummer te zien wel ja, maar volgens mij is het hem niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit emile schelvis in de kopgroep?
Dat is de kopgroep? Of is het halve peloton de kopgroep zoals op live.cyclingnews.com staat?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:52 schreef Chiappucci het volgende:
Zeg het maar jongens!
Dat zijn een paar namen van de 26 koplopers. Heb maar ff mijn favorieten eruit gepikt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is de kopgroep? Of is het halve peloton de kopgroep zoals op live.cyclingnews.com staat?
Het peloton -1quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:18 schreef kibo het volgende:
Wat is trouwens de maximale grootte van een kopgroep?
Het wordt Bak. Als erkend hardrijder springt hij op 3km weg en ze halen hem niet meer bij.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:16 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat zijn een paar namen van de 26 koplopers. Heb maar ff mijn favorieten eruit gepikt.
Het is twee keer de helftquote:
Dat lijkt me wel duidelijk nu.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Jos van Emden gaat de etappe winnen jongens.
Hij werd er gewoon kansloos af gesprint.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:27 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zo slecht deed hij het toch niet? Net iets trager dan Greipel en Boonen.
Oké. Volgens mij heb jij gewoon iets te hoge verwachtingen van Bos.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij werd er gewoon kansloos af gesprint.
Net als Greipelquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij werd er gewoon kansloos af gesprint.
Tja, waarom zou ie ook als de Tour eigenlijk nog lang niet begintquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:33 schreef pipster het volgende:
Greipel is inderdaad nog niet helemaal op niveau lijkt me.
Ik had hem zondag verwacht.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:50 schreef Pedroso het volgende:
Bono ziet wel muziek in deze ontsnapping denk ik.
Ik hoop op een mooie toegift aan het einde van deze etappequote:Op woensdag 28 mei 2014 15:50 schreef Pedroso het volgende:
Als ie wint roept ie GLOOOOOORIAquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:50 schreef Pedroso het volgende:
Zo te horen wel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:56 schreef Pedroso het volgende:
Wie zit er nu aan de telefoon op Sporza ? Lefevere ?
Hij zal ongetwijfeld wel Pride zijn na zo'n mooie overwinning.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie wint roept ie GLOOOOOORIA
Hij gaat zometeen aanvallen, met of zonder zijn medevluchters.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie wint roept ie GLOOOOOORIA
Nee, want het verschil aan de voet was minder dan twee minuten.quote:
Geloof er helemaal niets van. Die Lefevere lult ook altijd alleen maar in zijn eigen straatje.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:58 schreef Marcoss het volgende:
Voorstel van de ploegen is blijkbaar om de verschillen aan de voet van de slotklim gisteren "weg te werken" zodat dus enkel het verschil overblijft dat op de klim zelf gemaakt is. Wordt gezegd dat zelfs Unzue (ploegleider van Quintana) akkoord is, maar de jury wil er nog niet aan.
Was iets minder dan 2 minuten, dus Quintana houdt dan roze of komt binnen 10/15 seconden te staan van Uran. Ook in die "nieuwe" situatie is er normaal gesproken niemand die Quintana van de eindzege kan houden.quote:
Nou niet dus want de jury werkt niet mee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:06 schreef theodoor9 het volgende:
Dus Wilco gaat vandaag wellicht een sprong maken in het klassement. En de top gaat nog dichter bij elkaar zitten.
Juist, is voor Quintana helemaal geen issue. Voor Kelderman zou dat juist wel goed zijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was iets minder dan 2 minuten, dus Quintana houdt dan roze of komt binnen 10/15 seconden staan van Uran. Ook in die "nieuwe" situatie is er normaal gesproken niemand die Quintana van de eindzege kan houden.
Lijkt mij ook niet dat Rolland en Hesjedal akkoord zullen gaan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:08 schreef Blik het volgende:
[..]
Juist, is voor Quintana helemaal geen issue. Voor Kelderman zou dat juist wel goed zijn
Zou ook mooi zijn als de teams tot een consensus komen om de rotzooi van de organisatie op te lossen, maar dat de jury er dan niet aan wilt meewerkenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou niet dus want de jury werkt niet mee.
Alle ploegen waren dus akkoord. Maar de jury gaat er toch niet in mee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet dat Rolland en Hesjedal akkoord zullen gaan.
Echt he, ongelofelijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Zou ook mooi zijn als de teams tot een consensus komen om de rotzooi van de organisatie op te lossen, maar dat de jury er dan niet aan wilt meewerken
Dat sowieso. En dat Uran het podium niet eens haalt, wat ook best kan gebeuren aangezien hij bergop minder is dan de renners om hem heen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:10 schreef Mani89 het volgende:
Laten we dan nu maar hopen dat Quintana zijn voorsprong nog uitbreid de komende dagen.
Wooooooooowquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Dat Quintana er na de etappe nog glashard over liegt maakt het ook niet heel fraai allemaal. Kutcolombiaantjes.
Jammer dit, Mani.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Dat Quintana er na de etappe nog glashard over liegt maakt het ook niet heel fraai allemaal. Kutcolombiaantjes.
Tja, dat werd hem gevraagd toen hij net over de witte lijn(tje) kwam. Was er nog niet helemaal bij.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Goed uit de context geraapt, want hij zei er nog wat achteraan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:18 schreef heywoodu het volgende:
Frans Maassen zei dat de rit van gisteren nooit gereden had mogen worden. De reactie daarop van José: "Daar zijn wij mee begonnen he, in de uitzending gisteren"
Wat moeten we eigenlijk met de Eritreeërs gaan doen over een paar jaar? Kudus en consorten moet je dan vermoedelijk ook kort gaan houden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb toch gezegd dat je ze kort moet houden? Als je ze te vrij laat krijg je dit soort grappen.
Lekker laten knechten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat moeten we eigenlijk met de Eritreeërs gaan doen over een paar jaar? Kudus en consorten moet je dan vermoedelijk ook kort gaan houden.
Dat heb ik niet gehoord. Mijn excuses aan José.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed uit de context geraapt, want hij zei er nog wat achteraan.
Wat zei hij dan er dan achteraan? En wat is er met je UI gebeurd?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed uit de context geraapt, want hij zei er nog wat achteraan.
De Gendt en Voeckler, allebei een beetje van die alles-of-niets renners.quote:
Die moet je aan laten vallen. Gewoon omdat dat mooi is. Stel je voor, zo'n Eritreeër die vol de flanken van de Ventoux op komt jagen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat moeten we eigenlijk met de Eritreeërs gaan doen over een paar jaar? Kudus en consorten moet je dan vermoedelijk ook kort gaan houden.
"daar begonnen wij gisteren de uitzending mee: moeten we hier wel aan beginnen?"quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat zei hij dan er dan achteraan? En wat is er met je UI gebeurd?
Met Voeckler heb ik dan niets eerlijk gezegd. En met Thomas Dekker ook niet. Noch met Geraint Thomas.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Gendt en Voeckler, allebei een beetje van die alles-of-niets renners.
Tsja.
*Thomas Geraint.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Met Voeckler heb ik dan niets eerlijk gezegd. En met Thomas Dekker ook niet. Noch met Geraint Thomas.
Maar De Gendt is een held.
Liever alles-of-niets dan renners die gewoon matig zijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Gendt en Voeckler, allebei een beetje van die alles-of-niets renners.
Tsja.
Dit jaar krijgen we al de eerste in de Tour. Berhane op de flanken van de Hautacam.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die moet je aan laten vallen. Gewoon omdat dat mooi is. Stel je voor, zo'n Eritreeër die vol de flanken van de Ventoux op komt jagen.
nouja ik vind het altijd jammer om die mannen 12 dagen achterin het peloton te zien. Maar het is beter dan een Monfort of De Greef die je niet ziet en dan top 20 wordt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Liever alles-of-niets dan renners die gewoon matig zijn
De Gendt en Voeckler hebben tenminste zeges op hun palmares staan die je niet snel vergeet.
Ik ben benieuwd hoe Mart dat uitspreekt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat ik Teklehaimanot ooit in de TDF mag zien winnen
En daar gaat de Afrikaan, die ik niet ken, dus U ook niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Mart dat uitspreekt.
20 km van de streep.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:29 schreef mincemeat het volgende:
Wanneer begint dat leuke muurtje ook alweer?
Tekkel-haai-manoquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Mart dat uitspreekt.
Neequote:Op woensdag 28 mei 2014 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lijkt me niet dezelfde Poggio als van MSR?
In de grindbak.quote:
Doodzonde inderdaad, anders was ik zo de top 20 ingewandeld.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:49 schreef Chiappucci het volgende:
Jammer dat Geschke niet vooraan zit door z'n val
Die poule boeit helemaal niemandquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doodzonde inderdaad, anders was ik zo de top 20 ingewandeld.
Ze kunnen het natuurlijk vrij eenvoudig zelf regelen. Degenen die gisteren tijd hebben gewonnen kunnen een paar honderd meter voor de streep ff 1'40 stilstaan en dan is het geregeld.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Zou ook mooi zijn als de teams tot een consensus komen om de rotzooi van de organisatie op te lossen, maar dat de jury er dan niet aan wilt meewerken
Die wordt door zijn zus betaald.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:58 schreef DeeBee het volgende:
Die Montaguti, door wie is die betaald?! Wat rijdt die dom zeg...
Nee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
16? Als t net 18 was, moet t na dat getreuzel minstens 10 seconden minder zijn.
Die in de ToC was wel leuk laatstquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
1x in de zoveel tijd duikt er weer zo'n druif op. Vandaag is t Veikkanen
Zou kunnen, hoewel het ook wel een goed moment was. Als je dan niet direct op het wiel zit, dan ben je altijd geklopt als je het gat dicht rijdt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:01 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij hebben Montagui en Pirazzi wat afgesproken. Montagui deed eerst alsof hij het dicht ging rijden en liet toen hendig het gat vallen.
Ja natuurlijk, heeft het koersinzicht van een stoeptegel.quote:
Ja, maar ik bedoel, het is geen baggerrenner ofzo. Ik had toch wel verwacht dat ie ooit ergens iets gewonnen hadquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, heeft het koersinzicht van een stoeptegel.
Toch een beetje de broer van Txurruka. Die won vorig jaar ook pas voor het eerst iets.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel, het is geen baggerrenner ofzo. Ik had toch wel verwacht dat ie ooit ergens iets gewonnen had
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:05 schreef wimderon het volgende:
Misschien dadelijk in het peloton ook nog iemand die denkt dat ie wint.
Nog geen twee minuten ervoor zaten ze met elkaar te praten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:02 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Zou kunnen, hoewel het ook wel een goed moment was. Als je dan niet direct op het wiel zit, dan ben je altijd geklopt als je het gat dicht rijdt.
Zou wel leuk zijn als iemand het er gewoon om doet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:05 schreef wimderon het volgende:
Misschien dadelijk in het peloton ook nog iemand die denkt dat ie wint.
Ag2r rijdt voor het ploegenklassement.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zit dat peloton debiel te doen dan? Fiets die etappe lekker rustig uit joh.
Bravo Jos.twitter:TeamBelkin twitterde op woensdag 28-05-2014 om 17:01:40#Giro - @josvanemden just outside top ten. Strong ride by Jos being in the break in this 200km+ stage. reageer retweet
Dat gifje is eigenlijk net te kortquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Deze baas deed het beter.
Hoezo?quote:
Die blik op z'n kop staat er vast wel langer op, wil wel zien hoe hij reageert als ze hem voorbij fietsenquote:
Tering wat slechtquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:21 schreef thomaslueks22 het volgende:
http://www.speld.nl/2014/(...)ls-it20ingb00000121/
Nee, precies bij het volgende frame werd er weggeschakeld.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Die blik op z'n kop staat er vast wel langer op, wil wel zien hoe hij reageert als ze hem voorbij fietsen
Ah, jammer.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, precies bij het volgende frame werd er weggeschakeld.
koekoek sowwwquote:
http://www.cyclingnews.co(...)lia-stelvio-fall-outquote:Eusebio Unzue could be seen animatedly defending Quintana and Movistar’s position during the impromptu meeting of team managers before the start, but the association of teams, the AIGCP, later announced that it had requested the race jury to dock 55 seconds from Quintana. The UCI, however, denied the request, and in his post-stage press conference in Vittorio Veneto, Quintana was quietly indignant that it had ever come to that.
UCIquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:30 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
http://www.cyclingnews.co(...)lia-stelvio-fall-out
Lijkt me dat die dan ook 55 seconden extra tijd hadden gekregen. Alleen gaan de nieuwsberichten vanzelfsprekend over de roze truidrager.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:40 schreef Unstoppable het volgende:
Net alsof Quintana de enige was die extra tijd heeft genomen terwijl de rest zat te slapen ..
Hesjedal, Rolland..
Damn mooie foto's.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:42 schreef Marcoss het volgende:
Foto's van de Stelvio gisteren
https://www.flickr.com/photos/smashred/sets/72157644834289786/
55 seconden tijdstraf terwijl 1'40 is gewonnen in de afdaling?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lijkt me dat die dan ook 55 seconden extra tijd hadden gekregen. Alleen gaan de nieuwsberichten vanzelfsprekend over de roze truidrager.
55 seconden was wat mij betreft wel een goed compromis geweest.
Mooie foto's.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:42 schreef Marcoss het volgende:
Dat is juist exact argumentatie voor een compromis: ze hebben meer dan 55 seconden gewonnen maar de renners / ploegleiders zelf valt ook wat te verwijtenquote:Op donderdag 29 mei 2014 07:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
55 seconden tijdstraf terwijl 1'40 is gewonnen in de afdaling?
Dat vind ik nou zo'n compromis wat net niks is. Je zegt ermee dat het eigenlijk niet goed is, maar eigenlijk ook niet verkeerd.
En weliswaar heeft de organisatie matig gecommuniceerd, maar de renners en ploegleiders is wel degelijk zelf het een en ander te verwijten (eigen interpretaties, je concurrenten uit het oog verliezen).
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:42 schreef Marcoss het volgende:
De Alpe d'Huez is op zich ook niet een loodzware klim.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:26 schreef Ereinion het volgende:
Wel komisch op zich, aankomst op de Rifugio Panarotta, een klim waar zelfs veel die hard fans niet van hebben gehoord. Is eigenlijk gewoon lastiger dan de 'mythische' Alpe D'Huez.
De etappe van vandaag is zwaarder dan de koninginnerit van de tour dit jaarquote:Op donderdag 29 mei 2014 09:26 schreef Ereinion het volgende:
Wel komisch op zich, aankomst op de Rifugio Panarotta, een klim waar zelfs veel die hard fans niet van hebben gehoord. Is eigenlijk gewoon lastiger dan de 'mythische' Alpe D'Huez.
De Tour houdt ervan om er veel sprintetappes in te gooien en de bergetappes te verneuken door de aankomst in de afdaling te doen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De etappe van vandaag is zwaarder dan de koninginnerit van de tour dit jaar![]()
Dat is eigenlijk ook wel standaard zo. De giro cols zijn met name veel steiler.
De tour zou eigenlijk de finestre col eens op moeten nemen, dat is een goede optie voor een loodzware col vlakbij de Franse grens.
Dit. Zonde, want bij veel etappes is het zo dat het van "mwah" naar "quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Tour houdt ervan om er veel sprintetappes in te gooien en de bergetappes te verneuken door de aankomst in de afdaling te doen.
Waarom zo laat, weer dat klote tennis?quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:21 schreef danos het volgende:
Sporza pas vanaf 16:10, ES 14.30. Ergens anders nog eerder?
De Alpe D'Huez is dan ook niet echt zwaar. Gewoon een heel bekend heuveltje. Een etappe zoals vorig jaar de Ventoux, dat is wel echt mooi! Maar daar heeft de Tour te weinig van. Hoewel ik moet zeggen dat de Giro dit jaar de eerste week ook echt oersaai was!quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:26 schreef Ereinion het volgende:
Vind een aankomst direct na een afdaling nog wel kunnen zoals de Touretappe over de Port de Bales dit jaar. Dan kan iemand met daalcapaciteiten ook nog wat tijd pakken of terugpakken. Daarna nog 20 of 30 vlakke kilometers - zoals ook vaak het geval is - is inderdaad waardeloos.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit. Zonde, want bij veel etappes is het zo dat het van "mwah" naar "" zou gaan door de finish inderdaad 20km eerder te leggen, op de top..
Welnee. Die gaat weer in de bus eindigen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:26 schreef BlaZ het volgende:
Vandaag misschien iets voor Poels wellicht? In een ontsnapping.
Dat vind ik juist het enige goede aan de Tour. Ik vind het jammer dat in de Giro en Vuelta letterlijk elke bergetappe een aankomst bergop is.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Tour houdt ervan om er veel sprintetappes in te gooien en de bergetappes te verneuken door de aankomst in de afdaling te doen.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:27 schreef Zelva het volgende:
[..]
Welnee. Die gaat weer in de bus eindigen.
Hij heeft er in ieder geval zin in.twitter:WoutPoels twitterde op donderdag 29-05-2014 om 10:23:52Vandaag niet "hongerig" maar "dorstig" naar de koers. Eerste klim van dag "San Pellegrino" 1918m. reageer retweet
Rondequote:Op donderdag 29 mei 2014 10:21 schreef danos het volgende:
Sporza pas vanaf 16:10, ES 14.30. Ergens anders nog eerder?
Dan gaat tuft vanaf morgen gewoon soloquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:16 schreef baggerbaas het volgende:
Santaromita niet van start. Orica nog met 2
Heb je de alpe dan eens beklommen? Het kan best zwaar zijn, hangt er van af hoe je hard je er op fietst en de temperatuur. Ik fietste hem toen met 30 graden, loodzwaar.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:23 schreef uithangbord het volgende:
[..]
De Alpe D'Huez is dan ook niet echt zwaar. Gewoon een heel bekend heuveltje. Een etappe zoals vorig jaar de Ventoux, dat is wel echt mooi! Maar daar heeft de Tour te weinig van. Hoewel ik moet zeggen dat de Giro dit jaar de eerste week ook echt oersaai was!
Dat is bij elke berg zoquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:29 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Heb je de alpe dan eens beklommen? Het kan best zwaar zijn, hangt er van af hoe je hard je er op fietst en de temperatuur. Ik fietste hem toen met 30 graden, loodzwaar.
http://www.cyclingnews.co(...)e-differences-deniedquote:The full AIGCP statement:
Following this morning's team managers meeting in Sarnonico, at the start of the 17th stage of the Giro d'Italia, a delegation of the AIGCP met with RCS and the UCI commissaires. On behalf of ALL teams, the AIGCP has specifically demanded a neutralisation of the time differences at the bottom of the descent of the Stelvio of yesterdays stage. The UCI has declined this demand and stated that the results would remain unchanged. Putting procedures above fair-sportsmanship is simply unacceptable and very disappointing. In respect to the fans and cycling as a whole, teams decided to start the stage.
In bike races, teams depend on the information provided by 'Radio Tour', from which the essential information is being forwarded by two-way radio's to the riders. In difficult conditions, this flow of information becomes even more important. Therefore, the information should be consistent, clear and should not leave any doubt. Teams should rely on that all information should have the consent of the UCI chief commissaire. Yesterday, when the circumstances were the most difficult, the quality of the information went below the minimum level. Following the crucial announcement, both the organiser and the commissaires remained absent to correct the situation, where there was still enough time to do so. When asked by the AIGCP, the UCI commissaires have specifically denied to have heard the instructions 'not to attack in the descent' broadcasted on Radio Tour…
In order to have fair cycling, teams need a regulator that applies the rules in a transparent, consistent and fair way. The complete absence of the ability to regulate the race to correct the mistakes, lead to a significant influence on the results in the race yesterday and until the end of the Giro. That should never happen.
The AIGCP is open to discuss with all stakeholders in order to raise the level of regulation during bike races.
Ik kan een heel eind meegaan (en zeker het gedeelte over duidelijke informatievoorziening die voor slechts 1 uitleg vatbaar is), maar waar ik dan weer een beetje een slappe penis van krijg is dit gedeelte:quote:
Alsof ze voor mij op de fiets stappen.quote:In respect to the fans and cycling as a whole, teams decided to start the stage.
Idd zeg, wat een gejank. Had gewoon gestaakt of en bloque gereden, was toch een overgangsetappequote:Op donderdag 29 mei 2014 12:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan een heel eind meegaan (en zeker het gedeelte over duidelijke informatievoorziening die voor slechts 1 uitleg vatbaar is), maar waar ik dan weer een beetje een slappe penis van krijg is dit gedeelte:
[..]
Alsof ze voor mij op de fiets stappen.Yeah right....wmb staken ze als ze vinden dat ze in hun recht staan en gaan ze niet van start....daar zou ik meer respect voor hebben en dat maakt ietsje meer indruk als het opstellen van een verklaring....we weten allemaal dat het om het geld (en de sponsorbelangen) gaat en dat is prima, maar verschuil je dan niet achter "de fans" waar je zoveel respect voor hebt.
Nou nou, nog geen 3 km langer als de Alpe. De Alpe is ook gewoon 13.8 km lang en 7.9% gemiddeld. rifugio is 16.2 km tegen 8%quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:29 schreef Bugno het volgende:
Het sowieso weer een echte bazenetappe...
Rifugio is bijna twee keer zo lang als de Alpe
Mm, my bad..zat op de een of andere manier met 8,5 km in mn hoofd...quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:13 schreef Blik het volgende:
[..]
Nou nou, nog geen 3 km langer als de Alpe. De Alpe is ook gewoon 13.8 km lang en 7.9% gemiddeld. rifugio is 16.2 km tegen 8%
Thanks brahquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:17 schreef wimderon het volgende:
Beelden van de Fransman:
http://funkeysports.com/watch/beinsports-13-live-stream.php
De Rai is nog met de Anteprima bezig met Alessandra.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |