abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 mei 2014 @ 23:03:58 #101
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_140490048
Jeetje Crumpette, wat ontzettend heftig lijkt me dat. Veel sterkte!

Gister weer helemaal goedgekeurd door de vk, al was ze wel verbaasd dat mijn vriend ook al de bewegingen heeft kunnen voelen terwijl ik pas op 18,5 weken zit. Wanneer hij zijn hand op mijn buik legt, begint de kleine er echt tegenaan de draaien en schoppen O+ we hebben gewoon een kleine spierbundel!
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  woensdag 28 mei 2014 @ 23:08:12 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_140490257
Pff crumpette, wat een verhaal ;( ik denk ook dat ze vooral veel heeft aan je steun en luisterend oor, laat de geschenken voorlopig maar even zitten. Sterkte, ook voor je vriendin :*
disclaimer
  donderdag 29 mei 2014 @ 01:22:29 #103
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_140496151
Absoluut niet bij gelezen maar wil even zeggen dat het geweldig was vandaag! Moeten wel en uitgebreider verhaal. En wat ben ik verwend!!! Echt schandalig. Trusten!
Kwak
pi_140496700
Sterkte Crumpette, de nachtmerrie van iedere zwangere vrouw :'(

Kwak, fijn om te horen!

Een meisje voor krijgerrtje!

LMN, mooi he als je vriend t ook voelt O+

Over bezoek. M'n schoonouders zijn bij Ow twee uur hierheen komen rijden om Ow 5 minuten vanachter een ruitje mogen te bekijken en 15 minuten even mij en m'n vriend te kunnen steunen.
Na een half uur zijn ze weer weggegaan. Dat heb ik echt zo gewaardeerd!

En verder valt hier weinig te melden. Alles gaat goed :D
pi_140496973
Gerommel hier. Om de 5min harde buiken, en daar tussen ook nog zeurende buikpijn. 8)7
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  donderdag 29 mei 2014 @ 02:15:13 #106
344469 Amsel
zonder t
pi_140497195
Wat een rotte situatie Crumpette ;(

Fijn dat het zo tof was Kwak!

En spannend voor JJ :D

Hier: alweer :( :( kramp :( :( Als ik spierkramp al niet kan handelen, hoe moet ik dan ooit een bevalling doorstaan?
pi_140498263
Ctg geeft wel weeenactiviteit. Geen 'noemenswaardige' ontsluiting. Over 2/3 uur komt ie weer voelen :O
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_140498518
Bluh...
Vriend net uitgezwaaid voor een ruime week motorvakantie.
Mennn wat heb ik het er dit keer moeilijk mee :'(
Normaal gesproken zwaai ik m bij motortripjes of raceweekenden al grappend en grollend uit maar kon nu alleen maar snikken dat hij heel terug moet komen.
Die hormonen hebben me echt goed te pakken en het besef dat er nog iemand is straks waar voor te leven is maakt me echt af en toe bang dat met 1 van ons wat gebeurd (net als dat nieuws afgelopen week van die zwangere vrouw op de A28, bah)

Ga nu van de spanning en verdriet gewoon misselijk terug mijn bed in.
Hopen dat ik nog even slapen kan.
  donderdag 29 mei 2014 @ 07:49:16 #109
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_140498729
Och blue eyes :* ik snap het helemaal :@ maar t komt vast goed.
Kwak
  donderdag 29 mei 2014 @ 08:20:58 #110
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_140498872
Crumpette sterkte! Ik zou denk ik ook niets meenemen...

Hier gister kleine Eskimo weer gezien :) Alles zit erop en eraan. Alleen helaas geen foto waar ik iets in kan zien, was heel druk bezig met zwemmen :)
pi_140498879
Geen vordering met ontsluiting.

Wel vond de gyn mijn buik erg klein, dus groeiecho gemaakt. Wat blijkt, ze loopt inmiddels ongeveer 3 weken achter.. :'(

Ze zijn nu aan het overleggen wat er verder moet gebeuren.

Ik maak me nu zo'n zorgen om 't kleine meisje :'( :'(
pi_140498903
JJ welk ziekenhuis ben je nu?
Kan me wel indenken dat je je zorgen maakt, wat een rollercoaster kom je steeds in terecht.
:* take care babe!
pi_140498913
Snoenk fijn dat je goeie echo had!

En Kwak beetje bijgekomen van gisteren? Alles goed gegaan en er ook van kunnen genieten???
  donderdag 29 mei 2014 @ 08:32:26 #114
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_140498936
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 02:15 schreef Amsel het volgende:
Wat een rotte situatie Crumpette ;(

Fijn dat het zo tof was Kwak!

En spannend voor JJ :D

Hier: alweer :( :( kramp :( :( Als ik spierkramp al niet kan handelen, hoe moet ik dan ooit een bevalling doorstaan?
Probeer eens om je ademhalingsoefeningen te doen; diepe buikademhaling. En ondertussen rustig tegendruk geven op de verkrampte spier. Ik heb een tijd lang last gehad van enorme darmkrampen en eerste reactie was natuurlijk in elkaar krimpen en au au au roepen. Wat niet hielp :') Diep doorademen en ontspannen en werkte veel beter om de pijn te handelen.

Kwak fijn dat je dag geslaagd was *O*

BE ik vind het wel dapper van je om nu nog een week zonder vent te zitten hoor. Dikke knuf :*

Snoenk wat fijn dat het goed gaat O+

JJ wat een vervelend nieuws. Drie weken klinkt als best veel, maar kan het niet gewoon een meetfout zijn? Ben benieuwd wat ze gaan doen. :*

Hier weer een nacht achter de rug. Slapen wordt nu toch wel mijn minst favoriete bezigheid. Ik krijg dus gedurende de nacht enorm pijn in mijn bovenbenen, heupen, onderbuik, onderrug. Soort spierpijn, die ik overdag trouwens ook voel maar dan minder erg. Wel grappig dat ik steeds rond dezelfde tijd wakker word; namelijk rond 1 uur en rond 4 uur. Ben benieuwd of dat straks ook het ritme wordt :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_140498950
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 08:27 schreef BlueEyes het volgende:
JJ welk ziekenhuis ben je nu?
Kan me wel indenken dat je je zorgen maakt, wat een rollercoaster kom je steeds in terecht.
:* take care babe!
Maasstad.
pi_140498965
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 08:33 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Maasstad.
Och meisje.... Dikke knuffel! Maasstad is hier zo'n beetje om de hoek. Als ik iets kan doen...
  donderdag 29 mei 2014 @ 08:38:44 #117
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_140498978
JJ, hoe kan dat nou ineens? Jij werd toch zo goed in de gaten gehouden? Ineens drie weken achterstand uit het niets??

Anyhow, sterkte ermee.
pi_140498980
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 08:32 schreef Chanty het volgende:

[..]

Probeer eens om je ademhalingsoefeningen te doen; diepe buikademhaling. En ondertussen rustig tegendruk geven op de verkrampte spier. Ik heb een tijd lang last gehad van enorme darmkrampen en eerste reactie was natuurlijk in elkaar krimpen en au au au roepen. Wat niet hielp :') Diep doorademen en ontspannen en werkte veel beter om de pijn te handelen.

Kwak fijn dat je dag geslaagd was *O*

BE ik vind het wel dapper van je om nu nog een week zonder vent te zitten hoor. Dikke knuf :*

Snoenk wat fijn dat het goed gaat O+

JJ wat een vervelend nieuws. Drie weken klinkt als best veel, maar kan het niet gewoon een meetfout zijn? Ben benieuwd wat ze gaan doen. :*

Hier weer een nacht achter de rug. Slapen wordt nu toch wel mijn minst favoriete bezigheid. Ik krijg dus gedurende de nacht enorm pijn in mijn bovenbenen, heupen, onderbuik, onderrug. Soort spierpijn, die ik overdag trouwens ook voel maar dan minder erg. Wel grappig dat ik steeds rond dezelfde tijd wakker word; namelijk rond 1 uur en rond 4 uur. Ben benieuwd of dat straks ook het ritme wordt :D
Ik hoop dat het een meetfout is ja :(.

Gyn is t het in de pc gaan invoeren voor 'precieze' grootte.. Dat duurt inmiddels al een uur. Hij zou gaan bespreken of de ks eerder gedaan moet worden. Ik ben echt schijt nerveus/bezorgd :(
  donderdag 29 mei 2014 @ 08:46:15 #119
52229 Chanty
pi_140499009
Ik vind het ook gek gezien de hoeveelheid controles die je gehad hebt. Ik duim dat ze ernaast zitten
pi_140499017
Jj wat een schrik. Zeker omdat je zo goed in de gaten werd gehouden.. heel veel succes daar en hopelijk zat ie er flink naast! Een kleine buik zegt niet altijd iets (en een grote ook niet..).

Kwak dijn dat je zon mooie dag gehad hebt :)

BE ik snap je helemaal hoor .. tijd terug leek het nog zon goed idee maar nu. En dan ook nog op de motor waarop je al super kwetsbaar bent. Komt goed schatje :*

Chanty de laatste loodjes he .. wel rot dat je niet fatsoenlijk kunt bijtanken zo. Je hebt je energie straks zo hard nodig!
pi_140499023
Hmm. Ze word waarschijnlijk vandaag al gehaald.. Gyn's van de dagdienst zijn nu aan het overleggen
  donderdag 29 mei 2014 @ 08:47:59 #122
52229 Chanty
pi_140499024
Even voor mezelf jompelen hoor: 38 weken *O*
  donderdag 29 mei 2014 @ 08:48:52 #123
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_140499026
Dikke knuf voor JJ. Hopelijk krijg je straks wat positiever nieuws :*

BE succes met een week zonder (8> Ook tijd voor een verwen-weekje voor jou misschien, ff lekker relaxen ;)

LMN en Snoenk fijn van de goede controles.

Kwak gefeliciteerd meis!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  donderdag 29 mei 2014 @ 08:50:11 #124
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_140499034
JJ een hele dikke knuf voor jou :*!

Wat Chanty ook zegt, zou het niet een meetfout zijn? Ik hoop dat dat het geval is meissie!

Hier weinig melden. De MvM kannen raken iig gestaag vol ;).
  donderdag 29 mei 2014 @ 08:50:17 #125
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_140499036
Ohhhhh JJ, je krijgt gewoon vandaag een baby! *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')