quote:
Op donderdag 29 mei 2014 02:15 schreef Amsel het volgende:Wat een rotte situatie Crumpette

Fijn dat het zo tof was Kwak!
En spannend voor JJ

Hier: alweer

kramp

Als ik spierkramp al niet kan handelen, hoe moet ik dan ooit een bevalling doorstaan?
Probeer eens om je ademhalingsoefeningen te doen; diepe buikademhaling. En ondertussen rustig tegendruk geven op de verkrampte spier. Ik heb een tijd lang last gehad van enorme darmkrampen en eerste reactie was natuurlijk in elkaar krimpen en au au au roepen. Wat niet hielp

Diep doorademen en ontspannen en werkte veel beter om de pijn te handelen.
Kwak fijn dat je dag geslaagd was

BE ik vind het wel dapper van je om nu nog een week zonder vent te zitten hoor. Dikke knuf
Snoenk wat fijn dat het goed gaat
JJ wat een vervelend nieuws. Drie weken klinkt als best veel, maar kan het niet gewoon een meetfout zijn? Ben benieuwd wat ze gaan doen.
Hier weer een nacht achter de rug. Slapen wordt nu toch wel mijn minst favoriete bezigheid. Ik krijg dus gedurende de nacht enorm pijn in mijn bovenbenen, heupen, onderbuik, onderrug. Soort spierpijn, die ik overdag trouwens ook voel maar dan minder erg. Wel grappig dat ik steeds rond dezelfde tijd wakker word; namelijk rond 1 uur en rond 4 uur. Ben benieuwd of dat straks ook het ritme wordt