Probeer eens om je ademhalingsoefeningen te doen; diepe buikademhaling. En ondertussen rustig tegendruk geven op de verkrampte spier. Ik heb een tijd lang last gehad van enorme darmkrampen en eerste reactie was natuurlijk in elkaar krimpen en au au au roepen. Wat niet hielpquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:15 schreef Amsel het volgende:
Wat een rotte situatie Crumpette
Fijn dat het zo tof was Kwak!
En spannend voor JJ
Hier: alweer![]()
kramp
![]()
Als ik spierkramp al niet kan handelen, hoe moet ik dan ooit een bevalling doorstaan?
Maasstad.quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:27 schreef BlueEyes het volgende:
JJ welk ziekenhuis ben je nu?
Kan me wel indenken dat je je zorgen maakt, wat een rollercoaster kom je steeds in terecht.take care babe!
Och meisje.... Dikke knuffel! Maasstad is hier zo'n beetje om de hoek. Als ik iets kan doen...quote:
Ik hoop dat het een meetfout is jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 08:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Probeer eens om je ademhalingsoefeningen te doen; diepe buikademhaling. En ondertussen rustig tegendruk geven op de verkrampte spier. Ik heb een tijd lang last gehad van enorme darmkrampen en eerste reactie was natuurlijk in elkaar krimpen en au au au roepen. Wat niet hielpDiep doorademen en ontspannen en werkte veel beter om de pijn te handelen.
Kwak fijn dat je dag geslaagd was
BE ik vind het wel dapper van je om nu nog een week zonder vent te zitten hoor. Dikke knuf![]()
Snoenk wat fijn dat het goed gaat![]()
JJ wat een vervelend nieuws. Drie weken klinkt als best veel, maar kan het niet gewoon een meetfout zijn? Ben benieuwd wat ze gaan doen.![]()
Hier weer een nacht achter de rug. Slapen wordt nu toch wel mijn minst favoriete bezigheid. Ik krijg dus gedurende de nacht enorm pijn in mijn bovenbenen, heupen, onderbuik, onderrug. Soort spierpijn, die ik overdag trouwens ook voel maar dan minder erg. Wel grappig dat ik steeds rond dezelfde tijd wakker word; namelijk rond 1 uur en rond 4 uur. Ben benieuwd of dat straks ook het ritme wordt
Mwa misschien moet ik ook wat minder doen overdag en meer rustenquote:Op donderdag 29 mei 2014 08:47 schreef Twinkle20 het volgende:
Jj wat een schrik. Zeker omdat je zo goed in de gaten werd gehouden.. heel veel succes daar en hopelijk zat ie er flink naast! Een kleine buik zegt niet altijd iets (en een grote ook niet..).
Kwak dijn dat je zon mooie dag gehad hebt
BE ik snap je helemaal hoor .. tijd terug leek het nog zon goed idee maar nu. En dan ook nog op de motor waarop je al super kwetsbaar bent. Komt goed schatje
Chanty de laatste loodjes he .. wel rot dat je niet fatsoenlijk kunt bijtanken zo. Je hebt je energie straks zo hard nodig!
Toi toi toi. Ik hoop op een hele mooie ontmoeting met je meisje!quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
Sorry voor de egoposts trouwens. Ben helemaal in de stress.. Lig inmiddels al in operatieschort![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier de hele nacht buikkrampen gehad. Niet zoals een wee maar meer een soort zeurende constante menstruatiepijn. Vanochtend toen ik wakker werd wel voor mijn gevoel een paar flinke weeën gehad, duurde lang, voelde effectief en kwamen heel snel achter elkaar. Ongeveer een half uurtje lang en nu zijn ze volledig wegNouja, goed excuus om dochter en man lekker hun ding te laten doen en zelf nu even lekker op bed te gaan liggen doezelen.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:33 schreef Thistleweed het volgende:
Spannend JJ, succes vandaag.
Crumpette wat een heftig nieuws!lief Thisle, goed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier de hele nacht buikkrampen gehad. Niet zoals een wee maar meer een soort zeurende constante menstruatiepijn. Vanochtend toen ik wakker werd wel voor mijn gevoel een paar flinke weeën gehad, duurde lang, voelde effectief en kwamen heel snel achter elkaar. Ongeveer een half uurtje lang en nu zijn ze volledig wegNouja, goed excuus om dochter en man lekker hun ding te laten doen en zelf nu even lekker op bed te gaan liggen doezelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |