Dit dus. Of anders handelaar op de beurs worden en andermans pensioengeld laten verdampen en toch tonnen bonus opstrijkenquote:
zoals jij?quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:10 schreef BlueJeans het volgende:
Gewoon je kontje verkopen achter het station.
Hoevaak moet ik het nou nou zeggen op FOK!? Ik ben een dame ja!?quote:
Dan kun je toch alsnog je asser verkopenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:53 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik het nou nou zeggen op FOK!? Ik ben een dame ja!?Dus bij deze: nee.
Inderdaad. Alleen de naam geeft het al weg. Hoeveel commercieler of economischer wil je het hebben??quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Beste studie die het hbo te bieden heeft op het gebied van geld.
Als ik kijk naar die bron (elsevier) die hier eerder gepost is: Nee commerciele economie verdient niet het meeste geld.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Beste studie die het hbo te bieden heeft op het gebied van geld.
Sarcasme. Is een kunst.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:52 schreef warp995 het volgende:
[..]
Als ik kijk naar die bron (elsevier) die hier eerder gepost is: Nee commerciele economie verdient niet het meeste geld.
Wat???? Leugens!!!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:52 schreef warp995 het volgende:
[..]
Als ik kijk naar die bron (elsevier) die hier eerder gepost is: Nee commerciele economie verdient niet het meeste geld.
Je weet het hier nooit op fok, jongen bij mij uit de klas beweert ook dat ie met ce een echte succesvolle zakenman wordtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |