abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140463724
Geachte lezers,

Ik stel hier een vraag die misschien erg asociaal overkomt en die misschien niet iedereen respecteert maar ik heb me speciaal voor deze vraag aangemeld bij Fok. Ik zit nu in het vierde jaar van het V.W.O. en ik moet over 2 jaar al een keuze hebben gemaakt voor wat ik wil studeren. Ik vind letterlijk alles leuk dus ik kan geen keuze maken(Ik heb ook GEEN voorkeuren voor iets). Ik wil nu dus de studie doen waarmee je later extreem veel geld gaat verdienen(de studie voor het grote geld). Ik hoop erg dat er geen antwoorden gaan komen als: "Je moet doen wat je leuk vind"of "Je moet je talenten volgen." Want ik kan namelijk alles en ik vind alles leuk dus het enige wat ik wil weten is waarmee ik op mijn vijfentwintigste HELEMAAL binnen kan zijn.

Bij voorbaat dank.
pi_140463865
:')
pi_140463883
Dan moet je drugdealer worden mang.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  woensdag 28 mei 2014 @ 12:13:58 #4
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_140463884
Advocaat jonguh
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
  woensdag 28 mei 2014 @ 12:14:26 #5
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_140463900
Ik denk dat je met golf wel een aardig eind komt. Moet je alleen wel de beste zijn.
censuur :O
pi_140463934
Niets. Zowel Bill als Steve zijn dropouts geweest.

Succes!
  woensdag 28 mei 2014 @ 12:15:30 #7
396888 PriesterB
The Silencer
pi_140463935
Verkoop je kontje achter Centraal Station. :')
pi_140463958
Of ga in Zimbabwe aan de slag, verdien je kruiwagens vol geld. :+
pi_140464007
Niet studeren. Bedrijf starten. Andere voor je laten werken. Boel verkopen. Repeat.
  woensdag 28 mei 2014 @ 12:32:09 #10
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_140464414
Ik vind t wel een relevante vraag eigenlijk
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_140464853
FOK!kers zijn altijd binnen toch? :?
pi_140464860
Tandheelkunde, Fiscaal Recht
pi_140464940
ontwerp een oranje huispak verdien je zo een half miljoen mee.
  woensdag 28 mei 2014 @ 12:59:06 #14
396386 sturmpie
for night & nature
pi_140465379
hoeren neuken, nooit meer werken
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  woensdag 28 mei 2014 @ 13:00:26 #15
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_140465415


Jeugdopleiding AFC Ajax natuurlijk. Als je toch alles kan.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  woensdag 28 mei 2014 @ 13:00:29 #16
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_140465418
voetbal
Where's me jumper?
pi_140465487
Dit topic :')
Of niet dan?
pi_140465994
eigen bedrijf starten
pi_140466876
Foutloos Nederlands is voorlopig nog een probleem, dus
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:09 schreef janssenruud69 het volgende:
Want ik kan namelijk alles
valt wel mee.
Karper diem, vis van de dag
pi_140471167
MER natuurlijk _O_
  woensdag 28 mei 2014 @ 16:01:35 #21
391606 AF_
AltijdKapot
pi_140471311
Gewoon manageropleiding. Lekker cashen
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_140471649
Als je deze vraag zo stelt ben ik bang dat jij op geen enkele manier heel veel geld gaat verdienen. Sorry. :'(
pi_140471687
naar VMBO gaan, die afmaken en dan pallets gaan sorteren.
pi_140471893
vwo6 --> Hebreeuwse en Joodse Studies --> snijd je ding eraf > trouw met een met een vrouw met een grote haakneus > word "een van hun" > ??? > winst
pi_140472607
Econometrie (met stipt op nummer 1).

Rechtsgeleerdheid (maar dan moet je wel uiterst je best doen om bij de beste 5% afgestudeerde te horen, zodat je kansen op een baan bij een van de prominente advocatenkantoren aan de Zuidas aanzienlijk groter worden. Of je specialiseert je vanaf het tweede jaar in fiscaal recht en probeert terecht te komen bij PwC, KPMG, Deloitte of E&Y). Of iets in het bankwezen, kan ik eigenlijk niks zinnigs over zeggen.

- De artsen studies ook uiteraard, tandheelkunde oid. -

'HELEMAAL' binnen zijn op je 25e? Dat is helaas utopie, als je dit wilt realiseren door het volgen van een studie en daarbij in het verlengde een baan die hierop aansluit.
pi_140473564
Succesvol worden leer je niet door iets te studeren kneusje. Wat ik je aanraad is om inderdaad iets te doen waar je passie ligt, anders betwijfel ik of je uberhaupt de eindstreep haalt.

Bovendien worden megalomane mannetjes niet gewaardeerd in het bedrijfsleven, dus ik zou inderdaad maar even op je arrogante woorden letten. Wanneer je tienen staat voor al je vakken ga ik mee met je bewering dat je alles kan. Het vwo wat je op het moment doet stelt immers nog niets voor met wat komen gaat.

Voor nu krijg je vier huillachen Ts: :') :') :') :')
pi_140496939
Petroleum Engineering(Master) aan de TU in Delft of buitenland. Innovatief zoeken naar andere manier van olie en aardgas winning.
Oliesjeiks uit het Midden-Oosten en Rusland liggen aan je voeten en je verdient containers vol met geld, mits je het.goed doet natuurlijk.
  donderdag 29 mei 2014 @ 02:10:21 #28
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_140497119
Gewoon je kontje verkopen achter het station.
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
pi_140499462
Commerciële Economie op het hbo.
pi_140499749
Ondernemers worden rijk, loonslaven niet.
  donderdag 29 mei 2014 @ 10:04:49 #31
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_140499875
Vertrekken uit NL.
Nadat je de opleidingsschaal hebt leeggevroten.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  FOK!Fotograaf donderdag 29 mei 2014 @ 10:06:24 #32
13368 NiGeLaToR
pi_140499904
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 09:56 schreef Yreal het volgende:
Ondernemers worden rijk, loonslaven niet.
Dit dus. Of anders handelaar op de beurs worden en andermans pensioengeld laten verdampen en toch tonnen bonus opstrijken :+
pi_140502630
Kijk hier maar even voor de gemiddelde salarissen per studie:
http://www.elsevier.nl/Pa(...)E%20ARBEIDSMARKT.pdf
pi_140502650
Maar je moet natuurlijk gewoon doen wat je leuk vindt en niet wat veel geld oplevert. En verder wat hierboven is gezegd.
  donderdag 29 mei 2014 @ 13:52:40 #35
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_140505478
quote:
7s.gif Op donderdag 29 mei 2014 02:10 schreef BlueJeans het volgende:
Gewoon je kontje verkopen achter het station.
zoals jij? :7

OT:
Fiscaal recht
Irene is bae <3
  donderdag 29 mei 2014 @ 13:53:13 #36
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_140505492
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 13:52 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

zoals jij? :7

OT:
Fiscaal recht
Hoevaak moet ik het nou nou zeggen op FOK!? Ik ben een dame ja!? :( Dus bij deze: nee. :)
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
pi_140506531
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 13:53 schreef BlueJeans het volgende:

[..]

Hoevaak moet ik het nou nou zeggen op FOK!? Ik ben een dame ja!? :( Dus bij deze: nee. :)
Dan kun je toch alsnog je asser verkopen :')

OT: als je op je 25e binnen wil zijn moet je een eigen bedrijf starten en veel succes hebben. Anders gaat dat niet lukken.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_140511926
Omdat ik zelf ook nog op het VWO zit (5de) speelt het onderwerp 'welke opleiding moet ik gaan doen om rijk te worden' natuurlijk ook. Persoonlijk wanneer ik naar de mensen om mij heen kijk welke het goed voor elkaar hebben zul je vooral geluk moeten hebben en is NETWERKEN van uiterst belang bij de meesten studies.

OT:
Ik weet niet welke richting je zit maar voor E&M C&M:
- econometrie ( volgens cijfers (niet gecontroleerd) word hierbij 1 op de 3 miljonair) je zult hierbij wiskunde B moeten hebben E&M en echt goed zijn in wiskunde.
- Fiscale economie/ fiscaal recht. Op de universiteit van Tilburg sprak ik een leraar welke fiscale economie gestudeerd had en vertelde me dat het echt hard werken is en er meer weken zijn dat je boven de 40 uur per week zit dan niet. Het uurloon ligt rond de 1000 tot 3000 euro. Pas op! want dit is alleen de contact uren in realiteit ben je veel langer bezig om dat uur voor de bereiden / te verwerken.
- Aandelen handelaar. Dit kun je worden met bijna elke economische opleiding omdat hierbij niet de studie zelf centraal staat maar je ervaring. Dit zul je dus echt leuk moeten vinden en bijvoorbeeld nu al veel van af moeten weten zodat je genoeg ervaring hebt wanneer 'het zo ver is'
- verder is zelf ondernemer worden natuurlijk de voor de hand liggendste omdat je meestal als 'loonslaaf' niet de miljoen per jaar gaat halen.
pi_140533125
Erg bedankt voor de reacties,

Helaas was de enige reactie die voor mij relevant was die van Rechtsgeleerdheid92 omdat daar werkelijk gezegd werd wat ik wilde weten (ik zat voor mijn vraag al te twijfelen tussen econometrie en rechtsgeleerdheid). Maar de andere 36 reacties waren voor mij helaas niet bruikbaar. Toen ik meldde dat ik alles kan bedoelde ik natuurlijk qua schoolvakken en niet dat ik kan voetballen ofzo. Ik hoop dat er nog een aantal voor mij relevante antwoorden gegeven worden nu jullie weten dat ik atwoorden als die van Rechtsgeleerdheid92 erg relevant vind. En antwoorden als:"Niet studeren want dat hebben Bill en Steve ook niet gedaan" totaal niet relevant vind want wees nou eerlijk je kansen om rijk te worden gaan zeker omhoog wanneer je studeert. Ik hoop dus een aantal serieuze reacties te krijgen.

Nogmaals bedankt voor de reacties.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 11:37:31 #40
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_140533658
Niet lullig bedoeld, maar de vraag die je stelt is erg puberaal. Wat niet heel vreemd is voor een (waarschijnlijk) zestien jarige vwo'er maar toch. Het gevolg is dan ook dat je dan puberale antwoorden krijgt die 'niet relevant' zijn.

Vanaf volgend jaar zul jij je serieus moeten gaan orienteren op een vervolgstudie. Als jij dan niet verder komt dan 'econometrie of rechten want daar word je rijk mee' gaat onze minister van OCW zich erg zorgen maken en nog meer onzinnige regels bedenken zodat scholieren nog vroeger moeten gaan inschrijven en dergelijke. Je zal namelijk niet de eerste en zeker niet de laatste econometrie of rechten student zijn die de studie al na een half jaartje voor gezien houdt.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  vrijdag 30 mei 2014 @ 11:51:30 #41
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_140534003
Pooier.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_140534054
Doe gewoon iets wat je leuk vindt, en waar je passie ligt. Bèta/economie hoek verdient beter dan communicatie wetenschappen, bijvoorbeeld.

Kies iets wat je leuk lijkt, en waar geld in te verdienen is. Lijkt me niet erg moeilijk als alle schoolvakken je makkelijk afgaan.

Ga ik ook doen over een paar jaar. :) Het lijkt mij namelijk niets om 40 jaar werk te doen waar ik niets aan vind.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 13:41:43 #43
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_140537100
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 09:35 schreef Friek_ het volgende:
Commerciële Economie op het hbo.
meen je deze :')
pi_140537362
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 13:41 schreef warp995 het volgende:

[..]

meen je deze :')
Beste studie die het hbo te bieden heeft op het gebied van geld.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 13:51:28 #45
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_140537379
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 13:50 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Beste studie die het hbo te bieden heeft op het gebied van geld.
Inderdaad. Alleen de naam geeft het al weg. Hoeveel commercieler of economischer wil je het hebben??
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  vrijdag 30 mei 2014 @ 13:52:31 #46
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_140537413
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 13:50 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Beste studie die het hbo te bieden heeft op het gebied van geld.
Als ik kijk naar die bron (elsevier) die hier eerder gepost is: Nee commerciele economie verdient niet het meeste geld.
pi_140537953
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 13:52 schreef warp995 het volgende:

[..]

Als ik kijk naar die bron (elsevier) die hier eerder gepost is: Nee commerciele economie verdient niet het meeste geld.
Sarcasme. Is een kunst.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
  vrijdag 30 mei 2014 @ 14:11:10 #48
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_140538039
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 13:52 schreef warp995 het volgende:

[..]

Als ik kijk naar die bron (elsevier) die hier eerder gepost is: Nee commerciele economie verdient niet het meeste geld.
Wat???? Leugens!!!
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_140538058
Doe een kutopleiding. Met kutjes schijn je veel geld te kunnen verdienen.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 14:12:03 #50
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_140538077
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:08 schreef miro86 het volgende:

[..]

Sarcasme. Is een kunst.
Je weet het hier nooit op fok, jongen bij mij uit de klas beweert ook dat ie met ce een echte succesvolle zakenman wordt :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')